نوشته شده توسط : من

تشدید فعالیت های تشکیلاتی اصلاح طلبان
از جمع آوری اعانه تا بذل و بخشش به فتنه گران


همزمان بانزدیک شدن موعد انتخابات ریاست جمهوری گروههای حامی فتنه۸۸،بدنبال احیای ساختارهای تشکیلاتی خود هستند.

 همزمان با نزدیک شدن موعد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گروههای حامی فتنه ۸۸ ،بدنبال احیای ساختارهای تشکیلاتی خود هستند. 

بر این اساس سعید حجاریان که پیش از برگزاری انتخابات سال ۸۸ در دیدار با جمعی از دانشجویان حامی جریان اصلاحات مدعی شده بود «اصلاحات نیاز به خون دارد» اخیرا در گفتگویی اعلام کرده اصلاح طلبان می باید به سمت فعالیت های تشکیلاتی و سازمانی بروند چراکه «اصلاحات مثل هلو بپر تو گلو نیست. باید خشت روی خشت گذاشت و کار کرد. براي اين كار هم تشكيلات و سازمان يك نياز ضروري است». 

به عقیده حجاریان حامیان فتنه ۸۸ از این پس می باید به جای فعالیت های سیاسی و حزبی، رویکردهای عام المنفعه را در دستور کار خود قرار دهند تا به این ترتیب پایگاه اجتماعی از دست رفته اصلاح طلبان در جامعه بازیابی شود از این رو وی توصیه می کند «تشکیلات که فقط حزب نیست. مگر کار تشکیلاتی فقط کار حزبی است؟ در كنار کار حزبی فعاليت ان.جی.اوها، کارهای عام‌المنفعه و نظاير آن نيز مي‌توانند بستري براي ايجاد سازمان و تشكيلات باشند. نگاه کنيد به اخوان‌المسلمين در مصر آنها همواره اصلاح‌طلب بودند. چه در زمان ناصر يا سادات و مبارک؛ صبر کردند و الان ثمرش را بردند. یا در ترکیه، زمان اوزال و اربکان يا همین آقای اردوغان. چقدر کار کردند؟ اصلاحات، کار فوق‌العاده می‌برد » 

این سخنان در شرائطی رسانه ای می شود که پیش از این وبسایت ندای انقلاب از تلاش گروههای حامی فتنه ۸۸ برای توزیع سبد مواد غذایی در میان خانواده های فقیر و برخی حامیان فتنه ۸۸ در ماه رمضان داده بود.

 

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی سعی دارد گروهک‌های مخالف جمهوری اسلامی را گرد هم آورده و شبکه‌ای ماهواره‌ای به نام رها و به ریاست یکی از عوامل خود راه‌اندازی کند. یکی از چهره‌های شناخته شده این شبکه تازه تاسیس علی‌اصغر رمضانپور، معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات است که در بی‌بی‌سی فارسی به عنوان کارشناس و دبیر یکی از سرویس‌ها مشغول به فعالیت است. وي هم‌اکنون با سرمایه‌گذاری امیرحسین جهانشاهی، عامل سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در شبکه تلویزیونی فارسی رها با عنوان مدیر و سردبیر ارشد مشغول به کار شده و احمد رفعت کارشناس و خبرنگار قدیمی صدای آمریکا بخش تفسیر خبر این شبکه را اداره خواهد کرد. با توجه به اینکه هزینه‌های راه‌اندازی و اداره شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر میلیون‌ها دلار می‌شود در سایت این شبکه صهیونیستی ادعا شده، رها بدون وابستگی به هیچ دولتی و حتی بدون پخش هیچ آگهی تبلیغاتی فقط با سرمایه‌گذاری امیرحسین جهانشاهی اداره خواهد شد و اشاره‌ای به منبع درآمدی موسس اصلی این شبکه نشده است. نام امیرحسین جهانشاهی را چندی قبل در پروژه نفوذ سردار مدحی در میان ضدانقلاب شنیده‌ایم. این فرد چندی قبل نیز با ماموریت بهره‌برداری از جریان فتنه، اقدام به سازماندهی و جذب روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای فراری در خبرگزاری‌اي به نام موج سبز کرده است.

 

کام تلخ ضدانقلاب از حضور مرسی در تهران

تصميم رئيس جمهور مصر براي سفر به تهران و حضور در نشست سران جنبش عدم تعهد، نشانه تازه اي از تلاش مصر جديد براي خروج از سيطره واشنگتن و تل آويو است.

به گزارش کیهان، عبدالباري عطوان سردبير روزنامه القدس العربي با اعلام مطلب فوق نوشت: اين روزها سفر محمد مرسي به تهران براي حضور در نشست غيرمتعهدها ذهن اسرائيلي ها و آمريكايي ها را مشغول كرده است. بي گمان رئيس جمهور مصر با سفر به تهران پيام محكمي به اسرائيل و آمريكا مي دهد و درونمايه آن اين است كه مصر در حال خارج شدن از سيطره آمريكا و اسرائيل است و ديگر با برخي كشورهاي منطقه كه مخالف روابط قاهره با تهران بودند تعارفي ندارد.

عطوان در ادامه يادآور شده كه نسيم روابط سياسي بين دو كشور هنگامي وزيدن گرفت كه رئيس جمهور ايران و مصر در حاشيه نشست سازمان همكاري اسلامي در مكه يكديگر را در آغوش گرفتند. پيشنهاد محمد مرسي درباره تشكيل گروه تماس منطقه اي با حضور ايران، براي حل بحران سوريه اين تحليل را تقويت مي كند. خيلي ها در عربستان و در دولت هاي غربي از اين پيشنهاد غافلگير شدند زيرا آن ها مشاركت ايران را در اين بحران رد مي كنند.

عطوان تصريح كرد: بعيد نيست كه مرسي در تهران از سرگيري روابط ديپلماتيك دو كشور و بازگشايي سفارت دو كشور پس از 32 سال را اعلام كند و اين به دو دليل طبيعي است، اول؛ بزرگ ترين سفارتخانه ها در تهران سفارتخانه هاي كشورهاي حوزه خليج فارس است و هفته پيش نيز بحرين سفيرش را به تهران بازگرداند.

دوم اينكه غيرمنطقي است مصر در تل آويو سفارت داشته باشد، اما سفارت آن در تهران بسته باشد. حسني مبارك، ديكتاتور مصر، بنا به دستور اسرائيل و آمريكا و تعارفي كه با كشورهاي حوزه خليج فارس داشت، با از سرگيري روابط با ايران مخالفت مي كرد. اما اكنون مبارك و رژيم او و موانع پيش روي روابط با ايران وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: