نوشته شده توسط : من

22 بهمن حضور خواهیم داشت


 


برف و باران که رحمت خداست

رحمت خدا باید از آسمان ببارد

22 بهمن حضور خواهیم داشت

حتی اگر سنگ از آسمان ببارد


از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران

اندیشه باور شد، در امتداد باران

بر صخره ‏های همّت، جوشیده خون غیرت

بانگ سرود و وحدت آید ز چشمه ساران


 


 

سرباز کوچولو


 


آقــــــــــــــــا جون

امام خامنه ای..

بابای مهربون همۀ ما

من هم سرباز کوچولوی شما هستم



 

22 بهمن! به شما نشان خواهیم داد ما که هستیم


 


همچو خميني شده اي ، بت شکن

هستي من ، عمر من و جان من

فداي جان و ره تو ، رهـــــــــبرم

الله اکـــــــــــــــــبر ...  الله اکـــــــــــــــــبر




ما آینده سازان ایران اسلامی هســـــــتیم

آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و تمامی مستکبرین جهان
،

خوب گوش کنید!!!


22 بهمن! به شما نشان خواهیم داد ما که هستیم

از ما بترسید ای دشمنان! و از این ترس خود، بمیرید

 


 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : من

مسیرهای دهگانه راهپیمایی 22 بهمن

 
 

مسیرهای دهگانه راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن سال 1391 تهران ، توسط ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آستانه‌ی فرارسیدن سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایۀ ایرانی و ورود به پنجمین سال از "دهه‌ی پیشرفت و عدالت"؛ راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور گسترده و انبوه مردم مؤمن و انقلابی در بیش از 930 شهر و 4000 روستای سراسر کشور، برگزار می‌شود.

 

 

این راهپیمایی مردمی در تهران از ساعت « 9:00 صبح » یک شنبه 22/11/ 1391 همراه با خروش یکپارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از مسیرهای دهگانه به سمت میدان بزرگ آزادی، میعادگاه انقلابیون، آغاز می‌شود.‌

 

 

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همۀ آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم ، تشکل‌ها ، احزاب و گروه‌های مردمی و از تمامی طبقات اجتماعی و سیاسی با تمامی سلایق و گرایش‌های سیاسی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری دعوت می‌کند تا در رسیدن به قله رفیع انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های سخت حوادث انقلاب به خود هیچ تردیدی راه نداده و امسال نیز ، پرشورتر و با صلابت تر از سال‌های قبل در فتح قله بیست و دوم بهمن از هیچ کوششی دریغ نکنند . ملت با بصیرت ایران در مقابل نظام سلطه و تحریم های یک جانبه با حضور پرشور و انقلابی ،پاسخ کوبنده و تاریخی خواهد داد.

 

 

مسیرهای ده گانه راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن سال 1391

 

 

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین(علیه‌السلام)، میدان امام حسین ، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی ، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره سه : مسجد امام هادی(علیه‌ا لسلام)، خیابان شهیدآقایی، میدان معلم ، خیابان تختی ، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره چهار: مسجد دارا لسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد(علیه‌ا لسلام)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب ، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی ، خیابان انقلاب ، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی (عج الله تعالی الشریف) ، خیابان ستارخان ، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوا لفضل(علیه ‌ا لسلام)،خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره نه: مسجد امام سجاد(علیه‌ا لسلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

 

 

مسیر شماره ده: مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

 

 

ساعت شروع راهپیمایی تهران ساعت 9:00 صبح می‌باشد.


 


 

وظیفه داریم عمق و عظمت 22 بهمن را به جهان و مسلمانان معرفی کنیم

 

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه 22 بهمن روز بسیار بزرگی است که وظیفه داریم عمق و عظمت این روز را به جهان و مسلمانان معرفی کنیم، تصریح کرد: این انقلاب بسیار والا و متعلق به مستضعفان عالم است.

به نقل از خبرگزاری فارس از قم آیت الله حسین نوری همدانی چهارشنبه شب در همایش نقش حوزه و مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئله ولایت فقیه موضوع کلامی، قرآنی، روایی، حدیثی، تاریخی و فطری بوده و مسئله‌ای بسیار روشن است.

وی با تاکید بر اینکه فقیهان زمان هیچ‌گاه در برابر جباران زانو نزدند و در برابر آنها شکنجه و شهادت را پذیرفتند، تصریح کرد: فقیهان هیچ گاه قبول نکردند که رهبر و حاکم جامعه یک فرد ستمگر و جبار باشد.

*استکبار جهانی همیشه با اسلام مخالف بوده است

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه استکبار جهانی هیچ گاه در طول تاریخ بیکار نبوده است و از همان ابتدا با اسلام مخالفت کرده و جنگ‌های مختلف را به راه انداخته است خاطرنشان کرد: در قرن‌های بعد ادعاهای بی اساسی را مطرح کردند مبنی بر اینکه دین برای 1400 سال قبل است و دین باید از سیاست جدا باشد و عقب‌ماندگی جوامع بشری به خاطر توجه به دین است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام، مردم مسلمان را شستشوی مغزی داده و به روحانیت بدبین می‌کردند، اضافه کرد: این ستمگران در جامعه منکرات و غرب‌گرایی را ترویج می‌کردند اما مسلمانان مومن از این وضعیت رنج می‌بردند.

*امام غم مستضعفان را در دل داشت

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فیلسوف فریادگری بود که فریاد همه محرومان جهان را در سینه و غم مظلومان را در دل داشت، تصریح کرد: پروردگار به امام راحل توفیق داد تا انقلاب اسلامی را با کمک مردم به پیروزی برساند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه بسیاری از افراد هنوز فرهنگ انقلاب را درک نمی‌کنند، اظهار کرد: امام راحل می‌دانست که برای احیای عزت مسلمانان و نشان دادن اسلام چاره ای جز تشکیل حکومتی با عنوان ولایت فقیه وجود ندارد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از پیامبران الگو گرفت و مردم را بیدار کرد، تصریح کرد: شاه حاضر بود امام راحل قدرت را دست بگیرد اما به وی معترض نشود که با مخالفت امام خمینی(ره) مواجه شد و باید شاه می‌رفت زیرا در مشروطه هم، انقلابیون پیروز شدند اما چون شاه در قدرت ماند، با شکست مواجه شدند.

*عظمت 22 بهمن را به جهان نشان دهیم

وی با تاکید بر اینکه 22 بهمن روز بسیار بزرگی است که وظیفه داریم عمق و عظمت این روز را به جهان و مسلمانان معرفی کنیم، تصریح کرد: این انقلاب بسیار والا و متعلق به مستضعفان عالم است و به تمام جهان می‌رسد و مستضفعان را از زیرسلطه دشمنان رها خواهد کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب به دست آوردن اسلام ولایی بود، تصریح کرد: پیشرفت در مسائل علمی و احیای فرهنگ جهاد و شهادت از جمله دستاوردهای انقلاب هستند.

*اساس این نظام ولایت فقیه است

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جنجال و خوشحالی سایت‌ها و رسانه‌های غربی از اتفاقات جلسه استیضاح روز یکشنبه مبنی بر اینکه مجلس و دولت به جان هم افتاده‌اند، اظهار کرد:  این بی بصیرت‌ها و بیچاره‌ها آن قدر درک ندارند و نمی‌دانند اساس نظام ولایت فقیه است و میلیون‌ها مردم ولایتمدار که عاشق شهادت هستند، با رهبر خود عهد و پیمان دارند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه فکر نمی‌کنم کسی در حوزه علمیه باشد و از رهبری حمایت نکند، نقش حوزه را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار پر رنگ دانست و تصریح کرد: حوزه علمیه طلایه دار انقلاب بود و امروز طلاب وظیفه دارند مردم را به اتحاد دعوت کنند.

انتخابات آزاد 2 + فیلم

 

 

هر 34 انتخابات آزاد بوده است
تصریحات صریح مقام معظم رهبری درباره انتخابات
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مردم قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کردند: آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،
حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد، از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟
آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند،دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد، از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است . . .
فرازهایی از توصیه های ایشان در خصوص توطئه ها و دسیسه های دشمن :

 

*  مطبوعات و پایگاههای اینترنتی را برای پرهیز از سرگرم کردن مردم به مسائل فرعی و نادرست، یادآوری کردند و افزودند: همه این توصیه ها، بخاطر این است که باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است.

* یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی،اقتصادی یا امنیتی گرم کنند،اما ملت ایران هوشمندتر از این است که از دشمن فریب بخورد.

 

* کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند، باید بتوانند بار مسئولیت را بکشند، صلاحیتهای مورد نظر شورای نگهبان را در خود ملاحظه کنند و باید بخواهند که قانون اساسی را اجرا کنند.

 

 

ایشان پیروزیها و موفقیتهای سه دهه اخیر را جلوه هایی از تحقق وعده های نصرت الهی دانستند و با استناد به آیات متعدد قرآن افزودند: ملتهای مؤمن، هوشیار و با استقامت در زمان متناسب، قطعاً و یقیناً از یاری پروردگار برخوردار می شوند و این حقیقت، سنت تغییر ناپذیر الهی است و بر اساس همین سنت الهی ملت ایران در این مرحله وهمه مراحل دیگر بر دشمنان خود پیروز خواهد شد.

 

* آنها در درجه اول اگر بتوانند مانع برگزاری انتخابات می شوند اما می دانند که نمی توانند بنابراین از این مسئله مأیوسند.

* یک بار برخی تلاش کردند که انتخابات را حتی اگر شده دو هفته به عقب بیاندازند اما ما تأکید کردیم که انتخابات حتی یک روز هم نباید عقب بیافتد به همین علت راه تعویق یا برگزار نشدن انتخابات کاملاً مسدود است.

حضرت آیت الله خامنه ای مانع تراشی در راه حضور پرشور و همگانی مردم در انتخابات را هدف ملموس دشمنان برشمردند و افزودند: همه، حتی کسانی که ممکن است از سردلسوزی درباره انتخابات توصیه های عمومی کنند حواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند.

ایشان با انتقاد از برخی که بطور مکرر می گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود افزودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

* در کدام کشور درباره صلاحیتها، ملاحظات لازم اعمال نمی شود؟ چرا اینقدر بر این مسئله تکیه و تلاش می کنید در ذهن مردم این تصور بوجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟

* رهبر انقلاب به اشخاصی که خواسته یا ناخواسته در این چارچوب حرکت می کنند تأکید کردند: مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

ایشان با انتقاد از کسانی که سعی می کنند به مردم تلقین کنند که انتخابات سلامت لازم را ندارد اینگونه رفتارها و سخنان را از دیگر روشهایی برشمردند که به تحقق اهداف دولتهای مستکبر کمک می کند.

رهبر انقلاب تأکید کردند: البته بنده نیز اصرار و تأکید دارم که انتخابات باید با سلامت و امانتداری کامل انجام شود و مسئولان دولتی و غیردولتی با رعایت کامل قوانین و تقوا و پاک دستی، ‌انتخابات سالمی را برگزار کنند که مطمئناً همینجور خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به راهها و روشهای بسیار خوبی که در قوانین برای سالم برگزار شدن انتخابات پیش بینی شده است افزودند: پایبندی همه به این راهها و قوانین، سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند.

 

رهبر انقلاب در ادامه سخنانشان نکاتی را درباره نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان کردند.

ایشان شرکت در انتخابات را یک حق و یک وظیفه دانستند و افزودند: فردفرد ملت که به نظام جمهوری اسلامی معتقدند و قانون اساسی را قبول دارند می خواهند از حق خود استفاده کنند و یا وظیفه شان را انجام دهند و در این میان عده ای هم می خواهند صلاحیتهای خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

* اداره مملکت، کار اجرایی کوچکی نیست بلکه کار سنگینی است که بر دوش مجریان سطح بالا قرار می گیرد بنابراین کسانی به میدان نامزدی بیایند که این توانایی را در خود احساس می کنند و کار اجرایی را بلدند.

* ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار می کنند بعضاً تشخیص ندهند که اداره کشور چقدر بار سنگینی است بنابراین اشخاصی نامزد شوند که توان انجام دادن این وظیفه را در خود می بینند.

* فرادی که می خواهند نامزد شوند علاوه بر درک سنگینی کار، صلاحیتهای لازم در قانون اساسی را که شورای نگهبان نیز بر آنها تکیه خواهد کرد، در خود ملاحظه کنند.

*  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند حقیقتاً قانون اساسی را اجرا کنند چرا که رئیس جمهور در این زمینه قسم می خورد و طبعاً نمی تواند قسم دروغ بخورد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنانشان درباره انتخابات آینده تأکید کردند: انشاءالله به اذن الهی و فضل پروردگار، در خرداد 92 انتخاباتی خوب و پرشور برگزار خواهد شد.

 

 

فیلم رسانه های بیگانه در خصوص آنتخابات آزاد و تلاش برای القای رمز  جدید

 

لینک دانلود

http://kalame.co/faqs/10-1389-08-21-19-45-25/27664-entekhabat-azad.html




علت تأکید آمریکا بر مذاکره

 

" توپ در زمین آمریکاست که باید پاسخ دهند مذاکره با فشار و تهدید و بدون حسن نیت چه معنایی دارد؟"
 

رهبر معظم انقلاب صبح امروز با هزاران نفر از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
 

آنچه در ذیل می‌آید بخشی از مهمترین محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار است:

* نو به میدان آمده‌های دولت آمریکا مانند دولت‌های سابق خود مجدداً مسئله مذاکره را تکرار کرده و می‌گویند توپ در زمین ایران است. توپ در زمین آمریکاست که باید پاسخ دهند مذاکره با فشار و تهدید و بدون حسن نیت چه معنایی دارد؟

* مذاکره برای اثبات حسن نیت است، در حالی که تمام رفتار آمریکا در عمل حاکی از سوء‌نیت است.

* علت تأکید آمریکا بر مذاکره، شکست سیاست‌های منطقه‌ایش است. آمریکا برای جبران این شکست نیاز به برگ برنده کشاندن نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره و نمایش حسن نیت خود به دنیا دارد.

* رفتار آمریکا در حمایت از فتنه داخلی و فتنه‌گران، لشکرکشی به افغانستان با ادعای مبارزه با تروریسم و همکاری با همان تروریست ها علیه سوریه و ایران، حمایت از عوامل صهیونیستی ترور دانشمندان ایرانی، اعمال تحریم‌های به اصطلاح خودشان فلج‌کننده علیه ملت ایران، هیچ سنخیتی با حسن‌نیت برای مذاکره ندارد.

* مذاکره همراه با فشار یعنی اسلحه مقابل ملت ایران گرفته و می‌گویند یا باید مذاکره کنی یا شلیک می‌کنیم. بدانید ملت ایران در مقابل این تهدیدها مرعوب نخواهند شد.

* عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال میشوند؛مذاکره مشکلی را حل نمیکند. امروز اگر کسانی بخواهند سلطه آمریکا را مجددا درکشور برقرار کنند،ملت گریبان آنها را خواهد گرفت.

* من دیپلمات نیستم، من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه میگویم/شما (آمریکاییها) اسلحه را مقابل ایران میگیرید و میخواهید مذاکره کنید،ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.

* مسئولین، مصالح کشور را حفظ کنند و این بداخلاقیهایی که دیده میشود را کنار بگذارند. در آینده درباره این بداخلاقیها با مردم صحبت خواهم کرد.

* ملت ایران مصمم، یکدل و فعال است.

* ملت ایران در روز 22 بهمن به فضل پروردگار و توفیق الهی یک بار دیگر نشان خواهند داد که برای حفظ پایداری انقلاب مصمم‌تر از همیشه در صحنه و همدل و همزبان و هم‌جهت هستند.



 

 


:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : من

قانون در اندیشه مقام معظم رهبری

 

"سیرنیوز": مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، مقوله قانون در اندیشه مقام معظم رهبری را مورد واکاوی و تحلیل قرار داد.
به گزارش سیرنیوز به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، گروه مطالعات بنیادین حکومتی این مرکز اعلام کرد: قانون از ضرورت های زندگی اجتماعی بشر است و فقدان آن بی نظمی ، نابسامانی و هرج و مرج را به دنبال خواهد داشت.
جوامع گوناگون با مبانی فکری و ایدئولوژی های متفاوت با دریافت های متنوعی از مفهوم قانون، سعی در تنظیم قوانینی برای اداره جامعه خود داشته اند. اصل مشترک همه این دریافت ها آن است که قانون، قاعده ای الزام آور است که ایجاد حق و تکلیف می کند و همگان موظف به اطاعت از آنند.
در تفکر غربی، قانونگذاری حق مردم دانسته شده و مجالس قانونگذاری منتخب مردم، عهده دار این امرند. در نظام جمهوری اسلامی ایران، امر قانونگذاری حق خداوند متعال دانسته شده است و در قالب مردم سالاری دینی ، مجالس منتخب مردم، عهده دار وضع قوانین و فراهم آوردن سازو کار قانونی در چارچوب تعالیم وحیانی شده اند.
امر ولایت در تفکر اسلامی تنهااز آن خداست و از همین رو تنها او منحصرا و اصالتا قانونگذار است و هر نوع قانونگذاری از غیر او، نیازمند اجازه گرفتن از او خواهد بود. در این صورت قانونگذاری پیامبران الهی ، ائمه اطهار (ع) و نیز ولی فقیه در عصر غیبت، در امتداد قانونگذاری خداوند دیده شده است.
این گزارش می افزاید: از نظر مقام معظم رهبری، قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی، توسط نمایندگان ملت در راستای ولایت الهی قابل بررسی است و نمایندگان مجلس مکلفند، این نمایندگی را از طریقی که در قانون اساسی برای مجاری اعمال ولایت الهی معین شده، اعمال کنند.
بر این مبنا لازم است نمایندگان مجلس در ایفای وظیفه قانونگذاری خود، قانونی را به تصویب برسانند که از مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی برخودار باشد.
از دیدگاه مقام معظم رهبری، مشروعیت قوانین در گرو انطباق آن ها با شرع بوده و مقبولیت شان در گرو معطوف بودن به نیازهای مردم است. از نظر ایشان، قوانین در جمهوری اسلامی ایران تحقق بخش ضوابط اسلام و جاده حرکت به سمت اهداف و نرم افزار اداره کشور است.
از این رو لازم است از برخی اوصاف و ویژگی ها برخودار باشند تا بتوانند اهداف خود را تامین کنند. از سویی عادلانه بودن ، استحکام و ثبات، کارآمدی، شفاف و به روز بودن ، داشتن تناسب با نیازهای کشور، جامع و مانع بودن از جمله اوصافی است که یک قانون مطلوب باید از آن ها برخودار باشد.
از دیدگاه مقام معظم رهبری ، قانون پس از آن که به لحاظ شرایط و ضوابط، توسط مجلس شورای اسلامی وضع و به تایید شورای نگهبان رسید، جزء حدود ا... است و همگان باید خود را ملزم به اطاعت از آن بدانند و برای نیل به این مهم لازم است، فرهنگ قانون گرایی در کشور بین همگان اعم از مسئولین و مردم نهادینه شود.
با تحقق این امر، قوانین می توانند هدف از وضع خود را که تامین سعادت دنیوی و اخروی شهروندان یک جامعه است، تامین کنند و بر پایه آن ها کشور و جامعه اسلامی در برابر دیدگان همه مردم جهان ، الگو و نمونه شود.

این ها سر و ته یک کرباس اند

 

تصویر"سیرنیوز": جبهه ی اصلاح طلبان که پیش از سال هزار و سیصد و هفتاد و شش با ریا کاری و حرکات خزنده خود را به سکان اجرایی مملکت رسانند و قدرت را قبضه کردند، نتوانستند به آن دوریی ها ادامه دهند و در نهایت در سال هشتاد و هشت و انتخابات ریاست جمهوری آن زمان، چهره ی واقعی خود را نشان دادند و به قول معروف، پرده ها بر افتاد!

به گزارش سیرنیوز؛ اما پس از آن همه هتک حرمت نظام و دل شاد کردن دشمنان انقلاب و مردم ایران، گروهی از اصلاح طلبان خود را آماده ی ورود به انتخابات ریاست جمهوری کرده اند. این ها در سخنرانی ها و مصاحبه های خود نه از جریان فتنه اعلام براعت می کنند و نه کارهای آن ها را تقبیح می کنند. بلکه به نوعی موش و گربه بازی، می خواهند خود را متفاوت جلوه داده و قانونمند اعلام کنند.

پرسش این جاست که چرا تا کنون به صورت مشخص و واضح اعمال و رفتار سران فتنه را محکوم نکرده اید؟ چرا فکر می کنید که شورای نگهبان باید شما را تایید صلاحیت کند؟ با کدام سابقه و با کدام رفتار دشمن ستیزتان؟

وظیفه ی شورای نگهبان این است که در این لحظات حساس، هر گونه فتنه را از نطفه خفه کرده و به آنان امکان اظهار وجود و بازی کردن با آبروی مردم را ندهد.

برخی از چهره ای اصلاح طلب که هنوز از ملت عذر خواهی نکرده اند، به دنبال ورود و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمده اند. باید به این ها فهماند که تا زمانی که از ملت پوزش نطلبیده باشند، نمی توانند دوباره به عرصه ی سیاست کشور بازگردند. این انقلاب آسان به دست نیامده است که آسان از دست برود.

 

استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان

آن چه که مشخص است، جریان شکست خورده ی اصلاح طلب، به دنبال آن است تا کسانی را به میدان بفرستد که تاکنون کمتر رسانه های بوده اند. چهره هایی که برای مردم شناخته نیستند و همین عدم شناخت، روزنه ی امیدی است تا امکان به دست گرفتن قدرت را برای آن ها هموار کند.

به عبارت دیگر، برجسته کردن افراد کمتر شناخته شده برای عموم مردم و فرستادن آن ها به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت، استراتژی اصلی اصلاح طلبان است. این ها تلاش می کنند که به هر شکل ممکن وارد شوند و قدرت را به دست بگیرند.

در این جا هوشیاری شورای نگهبان لازم است و نباید در برابر هجمه ها دلسرد شود. این افراد اگر چه برای عموم مردم ناشناخته و یا کمتر شناخته شده هستند، شورای نگهبان آن ها را کاملا می شناسد. این افراد یا نماینده ی مجلس هستند و یا سمتی داشته اند که شورای نگهبان از گذشته و حال آن ها با خبر است. پس باید قاطعانه عمل کند.

 

اصولگرایان قلابی و خواص بی بصیرت

در اردوگاه اصولگرایان هم هستند کسانی که راهنمای چپ می زنند و به راست می روند! کسانی که یا از جریان فتنه حمایت می کنند و خود را اصولگرا می نامند و یا سران فتنه را تطهیر می کنند و یا به دنبال نفاق در جریان اصولگرایی هستند. جبهه ی اصولگرایان، پیش از هر اقدامی باید چنین افراد بی بصیرتی را از کنار خود دور کرده و آن ها را به حاشیه براند تا به نام اصولگرا و اصولگرایی، حرفی نزنند و سخنی نگویند.

جریان نفاق سابقه ای به درازای تاریخ بشر دارد. در هر دوره ای و در عصر تک تک انبیای الهی، جریان نفاق وجود داشته است. از سامری و گوساله اش تا منافقانی که در جنگ احد، به تفرقه اندازی مشغول بودند و تا برگزار کنندگان سقیفه، همه و همه نشان هایی است که باید برای ما درس عبرت شود.

اما خواص بی بصیرت را هر چه بیشتر باید از مصادر و مقامات کشوری دور کرد تا نتوانند تاثیر گذار باشند. خواص بی بصیرت، حتی اگر منافق هم نباشند، باز هم صلاحیت ماندن در قدرت و هواداری از جریان فتنه را ندارند. جریان فتنه مرده است و به تاریخ پیوسته است. کسانی که بخواهند آن جنازه ها را زنده کنند، خود هم خواهند مُرد.

 

مردم تطهیركنندگان اصحاب‏فتنه را جزو فتنه‌گران مي‌دانند/بعد ازاین‏همه خیانت سران‎فتنه، زمینه‎ای‌ برا

 

گروه سياسي: زمينه سازي براي تطهير سران فتنه آن هم در آستانه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اين روزها در حالي از سوي برخي از همراهان نظام اسلامي مطرح مي‌شود، كه مردم بارها و به انحاء مختلف رسيدگي به جرايم و خيانت‌هاي آنها را از مسئولان مطالبه كردند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با رجانیوز ضمن تبیین ابعاد فتنه 88 با شفاف‌سازی گناه بزرگ سران فتنه و جریان‌های وابسته به آنان به تشریح نگاه مردم با این افراد و همچنين وظيفه شوراي نگهبان در صورت حضور نمایندگان آنان در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پرداخت. متن كامل اين گفت‌وگو در ادامه آمده است.

بعد از این همه خیانت زمینه ای‌ برای خدمت باقی مانده است؟!

یکی از مسائلی که متأسفانه امروز و در آستانه انتخابات به آن پرداخته می‌شود، بحث کمرنگ کردن گناه نابخشودنی سران فتنه است. نظر شما درباره اين قبيل اظهار نظرها چيست؟

سران فتنه در رفتارهايي که پس از انتخابات از خود نشان دادند، به آشوب و نا امنی دامن زده و از این که نظام و مملکت از بین برود و نفوسی در این میان پایمال شود، هیچ باکی‌ نداشتند. لذا گناه، گناه کمی در پیشگاه پروردگار متعال نبود و اين گناه عنوان‌های فقهی مختلفی پیدا کرد و هم این که محارب بودن برخی افراد مشخص شد. آن کسانی که افراد مسلحی را به جان جامعه انداختند و کارهاي ناپسند بعدی را به وجود آوردند، کسانی بودند که فضا را برای جامعه ناامن کردند. سران فتنه بدانند که مردم با همه بزرگواری و کرامتی که دارند، نسبت به این افراد اوج ناراحتی و نارضایتی را دارا هستند.

این افراد نه تنها به نظام ضربه زدند، بلکه اگر ملی باشند، به ملیت هم ضربه زدند؛ سران فتنه به آسایش عمومی و امنیت کشور آسیب وارد کردند. منشأ اجتماع همه منحرفین شدند و برای همه دشمنان نظیر سلطنت طلب، بهایی، منافق و تروریست زمینه فعالیت فراهم کردند و همه این ها جمع شدند و نتیجه این جمع شدن به صورت مسائلی نظیر شکستن حرمت ماه مبارک رمضان ظهور و بروز پیدا کرد. در ماه رمضان افرادی به حمايت سران فتنه در ملأ عام روزه خواری کردند و حرمت نماز جمعه را شکستند و دیدیم که زنان آنچنانی(بی بندوبار) و مردهای بی اعتقاد با کفش در نماز حضور پیدا کردند و در جایگاه نماز جمعه علیه مقدسات دهن کجی کردند.فتنه گران به هیچ چیزی رحم نکردند، در مسجدی نارنجک انداختند، با شعارهای زشت به مقدسات، حضرت امام و حضرت آقا با پاره کردن تصاویر این بزرگان بی‌حرمتی کردند؛ فتنه گران باز هم به این مسائل اکتفا نکردند و در روز عاشورا به حضرت سیدالشهدا علیه السلام جسارت کردند و سران فتنه عوض این که این حرکت ها را محکوم نمایند، از این آشوبگران به عنوان خداجو یاد کردند. سران فتنه با این اعمال بسیار بسیار زشت از هیچ جایگاهی برخوردار نخواهند بود. مردم چگونه می توانند با این افراد دوباره سر یک سفره بنشینند و عده‌اي بیان کنند که این فتنه گران می توانند به ما خدمت کنند؟ بعد از این همه خیانت زمینه ای‌ برای خدمت باقی مانده است؟

ملت از شورای نگهبان می خواهند نماینده جریان های وابسته به فتنه تأیید صلاحیت نشود

یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است مردم ولایت‌مدار و خداجوی میهن اسلامی در آستانه انتخابات داشته باشند، بحث حضور افراد وابسته به سران فتنه، جریان اصلاحات و حتی برخی از ساکتین فتنه 88 است، آیا درخواست مردم از تأیید صلاحیت نشدن افرادی که در دشمنی با نظام سنگ تمام گذاشتند، توسط شورای نگهبان خلاف حق است؟

ملت توقع دارند که تمام گروه‌هایی که در فتنه، سران فتنه را همراهی کرده و توبه نکرده و آنان را تأیید کردند، شورای نگهبان این‌ها را نپذیرد و اگر احیانا کسی از قلمروی آن‌ها بتواند وارد انتخابات شود خود مردم نسبت به این افراد آگاهانه برخورد می‌کنند.مردم همان مردم نهم دی هستند که بدون نیروی انتظامی و دولت خود بساط فتنه گران را جمع کردند و دارای ویژگی‌های ایماني، عاشق اباعبدالله، ولایت مدار و وفادار به امام و راه امام هستند ـ که رکن راه امام ولایت فقیه است ـ و مردم با همه وجود ولایت فقیه را پذیرفته‌اند و با خون خود و شهدانشان این اصل الهی را آبیاری و ریشه‌دار کرده اند، بنابراین یقینا مردم در انتخابات به عنایت خداوند متعال و امام هشتم(ع) حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید و هم حضورشان دشمن شکن خواهد شد و هم نمی‌گذارند زمینه‌ای برای فتنه گران فراهم شود.قبل از فتنه، افرادی که با بیگانه ساختند و در مجلس تحصن کردند و در 18 تیر آشوب برپا کردند، بدانند که مورد رصد مردم بوده اند و مردم کاملا این افراد را می‌شناسند و با این ها سر آشتی ندارند و نخواهند داشت.

برخی ندانسته خطی را تأیید می‌کنند که خط مقابله با نظام است

آن دسته از افرادی که در  آستانه انتخابات به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

افرادی که به دنبال تطهیر اصحاب فتنه و سران آنان هستند بدانند این کارشان تأسف‌برانگیز است، چرا که برداشت مردم از کار این افراد این خواهد بود که خود این افراد در فتنه دست داشته‌اند و این بسیار برای‌شان بد است. این مواضع جدیدی که برخي از افراد گرفته‌اند را حمل بر غفلت می کنیم، حیف است که به این افراد با سوابق درخشانی که دارند، انگ مقابله با نظام بچسبد، بلکه آنان ندانسته خطی را تأیید می‌کنند که مقابله با نظام است.

برخی خواص در نظام بودند که احتمال رهبر شدن‌شان وجود داشت ولی از غافله مردم جاماندند

یکی از مسائلی که در فتنه 88 علی رقم تأکید رهبر انقلاب بر روشنگری و بیان حقیقت برای مردم پیش آمد سکوت برخی از خواص بود. نگاه مردم به اين ساكتين چگونه است؟

بصیرت مردم ایران، بصیرتی مثل زدنی است، نیازی به نخبگان ندارند، همیشه دیده ایم که مردم در جلوی حرکت‌ها هستند و نخبگان را به دنبال خود می کشانند؛ این خواصی که در جریان های مختلف مخصوصا در فتنه 88 سکوت کردند بدانند که از غافله جا می‌مانند و خودشان ضرر می‌کنند و به هیچ جایی نمی‌توانند آسیب برسانند. خیلی‌ها در این نظام بودند و حتی از دانه‌درشت‌ها بودند و احتمال رهبر شدن‌شان وجود داشت ولی از غافله مردم جاماندند و هیچ آبی، از آب تکان نخورد چه برسد به این خواص ساکت که هیچ کاری نمی توانند بکنند.با گذشت زمان، خطوط برای مردم بیشتر نمایان می شود، زاویه گرفتن جریان انحرافی از ولایت و از خط مردم امری بدیهی است، الحمدالله خدای متعال در اثر زلالی و شفافی خون شهیدان، نفس پاک حضرت امام و عبودیت محض حضرت آقا که عبد صالح خداوند هستند، اثری را نمایان کرده است که مردم باورشان آمده است و خط ولایت را خط امیرالمؤمنین عليه‌السلام می‌دانند و کاری به حاشیه‌ها ندارند؛ مردم پرچم و پرچمدار را می‌بینند لذا هر کسی زاویه گرفته، یقینا تنها از ولایت زاویه نگرفته است از خدمت زاویه گرفته و به مردم جفا کرده است و مردم هم دقیقا اینها را تشخیص می دهند. مردم ما به حمد الله آگاه هستند، نهم دی خودشان را نشان دادند آنجا که غیر از حضرت آقا، یک عکس از مسؤولان و سایر افراد نبود؛ بدین معنا که تمام حواس ها فقط به نقطه مرکزی نظام و نایب امام زمان، ولی امر بود و امروز هم همین مردم توجه دارند که چه افرادی زاویه گرفته اند و جفا کرده اند. امیدوارم که خداوند متعال این ثبات قدم را به ما و مردم عنایت کند.
 

سرکار خانم گفت اینجا بهایی، فتنه‌گر و ... داریم و من وکیل آنها هستم

 

 

یکی از نمایندگان بازدیدکننده از اوین گفت: سرکار خانم فائزه هاشمی با افتخار گفت اینجا بهایی داریم، زندانی فتنه، امنیتی و سیاسی داریم و من وکیل همه آنها هستم.

 

صفر نعیمی نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  به جوابیه‌‌ای که فائزه هاشمی از زندان به او داده پاسخ داد.

وی درباره این اظهار نظر که او را به نام فائزه بدون نام خانوادگی در مصاحبه‌‌ها نام برده است گفت: بنده نه تنها با نام خانوادگی بلکه با عنوان سرکار خانم فائزه هاشمی از ایشان یاد کرده‌ام.

وی همچنین درباره رد اعتراض به غذا از سوی فائزه هاشمی در بازدید نمایندگان از زندان اوین گفت: ایشان به بحث غذا اعتراض داشتند.

نعیمی ادامه داد: من جواب همه را در یک جمله دادم که اینجا زندان اوین نیست بلکه هتل اوین است چرا که از نظر بهداشت و درمان، پزشکی، داروخانه، برنامه غذایی، استراحت، محل اسکان، تخت‌خواب، تلویزیون و مرکز ورزشی لوکس و در حد هتل بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: گفته بودند اگر هتل است قسمت نعیمی هم بشود که باید بگویم کسانی که مجرم باشند در مقابل جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مردم قرار گیرند و در حق آنها ظلم کنند، زندان قسمتشان می‌شود. اگر من هم روزی روبروی مردم قرار گیرم و در مقابل انقلابی که حاصل خون شهدا، آزادگان، جانبازان و مفقودان است بایستم جایگاهم شاید جایگاه دیگری باشد.

وی درباره بند دیگری از جوابیه فائزه هاشمی که گفته بود از او به عنوان سرکرده زندانیان یاد شده است گفت: خود سرکارخانم با خنده جواب می‌داد و نمی‌دانم که دستش به کجا بند است که با کمال افتخار می‌گفت اینجا بهایی داریم، زندانی فتنه، امنیتی و سیاسی داریم و من وکیل همه آنها هستم و آنچه هست را من می‌گویم و اگر چیزی از قلم افتاد به من یادآوری کنند. در ادامه خود خانم فائزه هاشمی یک به یک به زندانیان نوبت می‌داد که اظهار نظر کنند. اگر معنای این سرکرده نیست پس چیست؟

نعیمی همچنین درباره بحث دوربین‌ها و اعتراض فائزه هاشمی به نصب دوربین‌ها در بعضی مکان‌ها در زندان تصریح کرد: هر مکان مرکز و نهادی برای خود متولیانی دارد که قوانین را متولیان در نظر می‌گیرند و کسی که در اوین زندانی است نمی‌تواند بگوید قوانین و مقررات را با بنده تنظیم کنید.

خانم هاشمی باید خودش را با قوانین و مقررات زندان وفق بدهد نه اینکه بخواهد اساسنامه، آیین‌نامه و دستورالعمل اوین را مطابق خواست خود تغییر دهد. حالا هتلی است یا زندانی، فرقی نمی‌کند باید قوانین را بپذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: برای ما نمایندگان مردم که به عبارتی نوکر مردم و ولایت هستیم، پست و جاه و جلال کسانی‌که در بند هستند مطرح نیست. عموم مردم در مقابل قانون مساوی هستند و هرکس جرمی مرتکب شود و مستوجب مجازات باشد قانون با آنها برخورد مساوی می‌کند و عدالت خصلت جمهوری اسلامی ایران است.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()