نوشته شده توسط : من

آغازبرنامه زندهBBCيك ساعت پيش ازمعمول


شبكه دروغ پراكني BBC با هدف فضاسازي درباره حادثه انفجار زاغه مهمات در شهر بيدگنه ملارد از توابع شهريار از دقايقي پيش برنامه زنده خود را آغاز كرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران شبكه دروغ پراكني BBC با هدف فضاسازي درباره حادثه انفجار زاغه مهمات در شهر بيدگنه ملارد از توابع شهريار از دقايقي پيش برنامه زنده خود را آغاز كرده است.

اين در حالي است كه زمان آغاز برنامه زنده اين شبكه ساعت 17 هر روز بوده است.

بر اساس اين گزارش در حال حاضر بنگاه خبرپراكني بي بي سي فارسي تلاش دارد با انتشار اخبار كذب درباره حادثه انفجار امروز اين حادثه را خرابكاري و اوضاع امنيتي كشور را مخدوش جلوه دهد.

در همين حال كوثري عوض كميسيون امنيت ملي مجلس تاكيد كرد؛ انفجار امروز ناشي از خرابكاري نبوده است


بیلوکس حیاط خلوت ضدانقلاب و مفاسد


دیگر اتاقهای فعال این مسنجر اتاقهای ترویج کننده فرق ضاله ازجمله بهاییت و وهابیت ومسیحیت تبشیری وانصار یمانی قلابی است که به فعالیت مستمرعلیه اسلام راستین میپردازندوبا راه های مختلف جوانان کم اطلاع را به خود جذب میکنند.

ظهور12:

اگر ازشما بخواهند یک محیط فاسد وضد ارزشی را در محیط مجازی نام ببرید اولین نامی که به ذهن شما می اید سایت بالاترین ویا سایتهای غیراخلاقی وپورنواست وکمتر افرادی هستند که به نقش مسنجرها در ترویج ابتذال اشاره کنند.


وقتی شما با یک فضای ناهنجار مثلا یک سایت پورنو ویایک سایت ضد انقلاب در محیط اینترنت مواجه میشوید اگر انسان متعهدی باشید اولین کاری که میکنید گزارش دادن این سایت به فیلترینگ است.

مسئولین فیلترینگ هم با بررسی ان سایت را فیلتر میکنند و با مسدود کردنش دسترسی به انرا تقریبا غیر ممکن میسازند.هرچندبافیلترشکن ویا پی وی ان میشود به نوعی فیلترینگ را دور زد.

اما وقتی یک نرم افزار مثل مسنجر که بعد از دانلود از سایت مربوطه روی کامپیوتر نصب میشود وکاربران با ساختن ای دی و وارد شدن در ان میتوانند هر فعالیتی اعم ازارزشی ویا ضد ارزشی انجام دهند دیگر فیلتر شدن معنایی ندارد.

حتی اگرشما باز هم سایت مخصوص مسنجر را فیلتر کنید باز هم به راحتی میشود وارد مسنجرها شد زیرا مسنجرها نرم افزار هستند ونرم افزار را نمیشود فیلتر کرد.

برای روشن شدن فضای مسنجرها به یک نمونه اشاره میکنیم:

مسنجر بیلوکس (beyluxe)که چهارسال پیش توسط یک شخص ضدانقلاب ایرانی مقیم ایتالیا (محمدجعفر ازهری)با نام مستعار امیرساخته شد وتوسط خود اواداره میشود توانسته است توجه کاربران زیادی را مخصوصا در ایران به خود جلب کند.

این مسنجر توانسته درقبال دادن امکاناتی از قیبل رنگی کردن ای دی ها ودریافت مبالغی بین۴۰هزارتومان تا۱یک میلیون تومان منبع درامد ایده الی از ایران داشته باشدووحتی حساب بانکی هم در ایران افتتاخ نماید!

این مسنجر در ایام انتخابات ریاست جمهوری نقش عمده ای در سازماندهی ضد انقلاب داشت بطوری ضدانقلاب ومنافقین شبانه روز به فعالیت علیه نظام وتوهین به مقدسات وحتی اموزش بمب گزاری میپرداختند.

ودعوت از سران اپوزسیون ازجمله نوری زاده وسازگارا ورضا پهلوی نیز ازبرنامه های دائم انها بوده وهست.

دیگر اتاقهای فعال این مسنجر اتاقهای ترویج کننده فرق ضاله ازجمله بهاییت و وهابیت ومسیحیت تبشیری وانصار یمانی قلابی است که به فعالیت مستمرعلیه اسلام راستین میپردازندوبا راه های مختلف جوانان کم اطلاع را به خود جذب میکنند.

اما مهمترین اتاقهای این مسنجر که کاربران بیشماری در ان حضور پیدا میکنند اتاقهای مبتذل اخلاقی است که کاربران با سنین پایینتر هم از ان استقبال میکنند میباشد.

این اتاق ها با فریب جوانان واستفاده از راه هایی چون دادن ای دی های رنگی رایگان وکارت شارژاز کاربران برای حضور در این اتاقها دعوت میکنند که عمدتا پرده حیا در این اتاقها دریده شده بکار بردن الفاظ رکیک جنسی ودادن وبکم نقل محفل انهاست.

(شایان ذکراست تشویق ودادن ای دی های رنگی توسط شخص مدیر مسنجر انجام میگیرد)

مدیر مسنجر شخصی است که ادعا دارد دوره ضدبهاییت دیده است این درحالیست که اگر کسی اتاقی بر علیه اسرائیل بزندویا شعاری علیه اسرائیل بدهد او را از مسنجر اخراج میکند واجازه فعالیت به او نمیدهد.ویا کمتر اجازه فعالیت مذهبی وسیاسی به کاربران ارزشی را میدهد وبا کوچکترین بهانه ای انها را از مسنجر اخراج میکند.این درحالیست که این شخص با حضور در اتاقهای ضد انقلاب که محتوای انها توهین به اسلام ونظام است برای بر اندازی نظام راهکار هم میدهد.

لازم به ذکر است حتی اگر کاربری علیه مسنجر واسرائیل در پیامها واتاقهای خصوصی مطلبی بر زبان اورد در کمترین زمان ممکن از مسنجر اخراج میشود و این نشان دهنده این است که این مسنجر هیچ امنیتی برای کاربران ندارد وتمام کاربران خود را تحت نظر کامل دارد.

به گفته مدیراین مسنجرضداخلاقی ۹۰درصدکاربران فارسی زبان این مسنجر از ایران به مسنجر متصل میشوند.

که میانگین سنی انها کمتر از۲۴سال است.

کارشناسان عقیده دارند تنها راه مقابله با مسنجر مسدود کردن ان در ایران است که کسی نتواند ازایران وارد این محیط خطرناک شود.

با این حال این مسئولین و متولیان اینترنت در ایران هستند که باید تصمیم بگیرند با این محیط خطرناک چه اقدامی انجام دهند

تصمیمی مهم که میتواند که صد ها جوان کم سن وسال را از خطر انحراف نجات دهد.


رسوايي جديد براي گزارش آژانس درباره سوابق دانشمند روس/ متخصص نانوالماس، پدر هسته‌اي ايران شد!

 


استناداتی که در گزارش اخیر یوکیو آمانو رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر تلاش ایران برای استفاده نظامی و تسلیحاتی از برنامه هسته‌ای خود به آنها مطرح شده، به‌قدري ضعیف و انتقال و ارائه آن توسط امريكا و رژیم صهیونیستی واضح است که برای اولین بار، حقوقدانان و روزنامه‌نگاران جهان نیز نسبت به ان واکنش نشان دادند و صراحتا از "بی ارزش" و "خیالی" بودن این مدارک سخن می‌گویند.

به گزارش رجانیوز، به جز بخش‌هایی از این گزارش که به مساله منطقه پارچین می‌پردازد و با توجه به رفع تمامی ابهامات این منطقه در زمان ریاست محمد البرادعی بر آژانس، ادامه انتقال دعاوی کاخ سفید به گزارش آمانو ارزیابی شده، سايت امريكایی "کانتر پانچ" در گزارشی با عنوان "آیا اسرائیل اطلاعات غلط به آژانس انرژی اتمی داده است؟"، به بررسی یکی دیگر از استنادات آمانو در گزارش اخیر خود پرداخته و صراحتاً از رژیم صهیونیستی به عنوان تامین کننده این اطلاعات و استنادات نام برده است؛ استنادهايی که البته یک جستجوی ساده اینترنتی هم بنیان استدلالی آن را به‌هم می‌ریزد.

دراين گزارش كه به قلم "گرث پورتز" گزارش نويس معروف امريكايي كه در زمينه مسائل ايران گزارش‌هايي منتشر مي‌كند، آمده است: «گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که توسط یک اتاق فکر در واشنگتن به صورت عمومی منتشر شده، بیشتر از آنکه محتوی یک ادعانامه حقوقی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران باشد، تکرار ادعاهای احساسی و البته هیجانی رسانه‌های خبری جهان مبنی بر همکاری یک دانشمند هسته‌ای اتحاد جماهیر شوروی سابق که متخصص ساخت سیستم انفجار هسته‌ای است، با ایران برای ساخت و تجهیز سلاح اتمی است.

اگرچه اسم این فرد در گزارش آژانس نیامده اما مراکز خبری جهان از "ویاچسلاو دانیلکو" به عنوان این فرد نام برده‌اند؛ فردی که اساسا ارتباطی با فعالیت‌های هسته‌ای و این مسائل ندارد و صرفا یک دانشمند برجسته در عرصه تولید نانو الماس‌های نوین از طریق انفجار مواد منفجره است. وی در واقع یکی از دانشمندان مستقلی است که بارها مقالات علمی او در زمینه نانو الماس‌ها در مجلات معتبر علمی جهان منتشر شده است.

به همین دلیل است که به نظر می‌رسد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین دیوید آلبرایت مدیر موسسه علوم و امنیت بین‌المللی در واشنگتن که منبع اصلی اطلاعات مندرج در اين گزارش بوده، هرگز خودشان را برای بررسی سابقه فعالیت علمی و اجرایی این فرد که نامش را در گزارش آورده‌اند، به زحمت نیانداخته‌اند و تنها با بیان اینکه "این دانشمند هسته‌ای خواهان پنهان ماندن نامش شده است"، ادعای خود مبنی بر برنامه نظامی ایران در زمینه هسته‌ای را عنوان کرده‌اند.»

این سايت امريكایی همچنین به جلسات مخفی و پشت پرده با محوریت برنامه هسته‌ای ایران اشاره و اضافه کرده است: «بر همین اساس بود که آلبرایت هفته گذشته یک جلسه توجیهی خصوصی برای فعالان اطلاعاتی امريكا برگزار کرد و در آن، دانیلکو را به عنوان کارشناس خارجی که توسط مرکز تحقیقات فیزیک ایران در اواسط دهه 90 میلادی به کار گرفته شده، معرفی کرد؛ داستانی که اکنون و پس از انتشار رسمی گزارش آژانس، در سراسر جهان پخش شده است.»

"گرث پورتز" سپس به سراغ بررسی صحت این ادعا رفته و با بیان پیشینه فعالیت این دانشمند روسی، ضمن رد هرگونه دخالت وی در برنامه توسعه فعالیت هسته‌ای ایران، نوشت: «گزارش آژانس می‌گوید که "نشانه‌های قوی وجود دارد که ایران توسعه یک سیستم شروع انفجار از بالا را در دستور کار خود دارد که تکنولوژی این فرآیند توسط یک کارشناس خارجی به ایران منتقل شده است و این موضوع را یکی از کشورهای عضو به آژانس اطلاع داده است؛ فرایندی که می‌تواند مبدایی برای تولید سلاح هسته‌ای باشد."

به جز این، در هیچ جای دیگری از گزارش آژانس هیچ مدرکی مبنی بر مشارکت دانیلکو با برنامه هسته‌ای ایران ارائه نشده است. البته این مدعا می‌تواند از آن‌جایی مطرح شود که دانیلکو در دوران شوروی سابق در بخش فیزیک موسسه‌ای فعالیت می‌کرده که به تلاش برای توسعه صنعت موشکی و هسته‌ای روسیه شناخته می‌شده است اما با این حال، تحقیقات بیشتر نشان می‌دهد که او از ابتدای آغاز به کار خود تنها در بخشی از این مؤسسه فعالیت داشته که به بررسی نانو الماس‌ها می‌پرداخته و یکی از پایه‌گزاران مطالعات تخصصی بر روی فرآیند سنتز الماس بوده است؛ موضوعی که از روی کتاب خاطرات دانیلکو هم قابل بررسی و تایید است.

از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران هم دارای یک برنامه ویژه برای توسعه فعالیت‌های علمی خود در عرصه علم نانو است و به‌ویژه در زمینه نانو الماس‌ها تمرکز خاصی دارد، توجه این دانشمند روس به فعالیت‌های علمی ایران جلب شده و به گفته خودش برای کمک به توسعه این صنعت در ایران اعلام آمادگی کرده است.

با توجه به درنظر گرفتن وضعیت تکنولوژی در ایران و فعالیت‌های نظامی و غیرنظامی مرسوم این کشور برای فعالیت‌های دفاعی، تقریبا به طور قطع می‌توان گفت کشوری که از آن به عنوان منبع اطلاعاتی در این زمینه نام برده شده، اسرائیل است؛ کشوری که در یک دهه گذشته به طور کامل تمامی اطلاعاتی را که ادعا می‌شد ایران به سمت تولید سلاح هسته‌ای حرکت می‌کند، پشتيبانی کرده است.

البته اسرائیل تاکنون منابع اطلاعاتی خود را به صورت کاملاً محرمانه معرفی کرده و تنها به ذکر نام دو خبرنگار ساده که برای سرویس اطلاعاتی این کشور فعالیت می‌کنند، بسنده کرده است و در اين زمينه، دست به انتشار و انتقال آن چيزي زده است كه مطالعات ادعایی علیه فعالیت‌های نظامی برنامه هسته‌ای ایران" می‌نامد.»

گرث پورتز در پایان گزارش خود دست به یک افشاگری ديگر هم زده و با يادآوري سوابق اظهارات یکی از مدیران ارشد آژانس، آورده است: «این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که به مصاحبه اويلی هاینونن معاون سابق پادمان‌ها در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سپتامبر سال 2008 با آلبرایت رجوع کنیم؛ جایی که او می‌گوید یکی از کشورهای عضو، او را متقاعد کرده که مطالعات ادعایی علیه ایران اسناد واقعی هستند و از البرایت پاسخ شنیده بود که این کشور احتمالا اسرائیل بوده است.

روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" هم امضای نهایی را پای تایید این تحلیل زده است؛ آنجایی که درباره علت ارائه اطلاعات حساس در مورد استفاده سیاسی و اقتصادی از گزارش اخیر آژانس توسط اسرائیل، "فشارهای مضاعف روی ایران و دور جدید تحریم‌ها" را عامل این اقدامات عنوان می‌کند.»

برخی منابع در تهران معتقدند ضمیمه 16 صفحه‌ای گزارش آمانو در واشنگتن نوشته شده است، به‌طوري كه "گلن دیویس" نماينده امريكا در آژانس متن این ضمیمه را قبل از آنکه گزارش در بین کشورهای عضو توزیع شود، در اختیار داشته و آن را به برخی از رسانه‌ها داد.


هاآرتص: باید از هرگونه فکر درباره حمله به ایران جلوگیری کرد

 

 

 

هاآرتص: «امواج سهمگین که عملیات نظامی اسرائیل می‌تواند در منطقه به وجود بیاورد، ممکن است منافع حیاتی اسرائیل را در آینده به خطر بیاندازد پس باید از هرگونه فکری درباره آن جلوگیری به عمل آید.»

مرصاد :روزنامه هاآرتص، روز جمعه 11 نوامبر(20 آبان) نوشت: «فاز جدیدی از حمله علیه تهدیدات برنامه هسته‌ای ایران، روز پنج‌شنبه با انتشار گزارش آژانس انرژی اتمی شروع شد. این گزارش به وضوح حاکی از آن است که ایران در حال انجام آزمایشاتی است که به منظور ساخت سلاح‌های اتمی به کار می‌رود.اما رضایتی که اسرائیل می‌تواند از این گزارش عمومی مبنی بر تائید هراسش بگیرد، نباید اهمیت استراتژی جنگ را تحت الشعاع قرار دهد. اکنون زمان آن فرا رسیده که تمام کشورهای جهان نسبت به مقررات و سیاست ‌هایشان در مورد ایران تجدید نظر کنند.»


این روزنامه صهیونیستی، با هشدار به سران رژیم صهیونیستی مبنی بر تنها شدن در برابر ایران، ادامه داد: «در واقع اسرائیل باید قدرت‌های بزرگ را برای استفاده از قدرت و نفوذشان تحریک نماید و بر این کار اصرار نماید، اما نباید این تهدید عملیات نظامی باشد. امواج سهمگین که عملیات نظامی اسرائیل می‌تواند در منطقه به وجود بیاورد، ممکن است منافع حیاتی اسرائیل را در آینده به خطر بیاندازد پس باید از هرگونه فکری درباره آن جلوگیری به عمل آید. باید به جامعه بین‌الملل اجازه داده شود که کار خود را انجام بدهد، بدون اینکه مشکل ایران را تبدیل به مشکل اسرائیل نماید.»
البته ناگفته نماند که منظور از کشورهای جهان، چند کشوری که در شورای امنیت حق وتو دارند و خود دارای سلاح هسته ای هستند!

اصرار انگلیس بر حمله رژیم صهیونیستی به ایران

 

 

 

یک مسئول عالی رتبه انگلیسی گفته است: دولت انگلیس انتظار دارد اسرائیل ظرف 2 ماه آینده به ایران حمله کند!
 

مرصاد به نقل ازجام نیوز، شبکه الجزیره 11 نوامبر (20آبان) به نقل از روزنامه "هاآرتص" از قول یک مسئول عالی رتبه انگلیسی گفت: دولت انگلیس انتظار دارد اسرائیل ظرف 2 ماه آینده به ایران حمله کند.»


این مسئول انگلیسی گفته است: «اسرائیل طی دو ماه آینده یا زودتر به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد تا از ادامه فعالیت های هسته ای این کشور جلوگیری به عمل آورد.»
روزنامه هاآرتص به نقل از این مقام انگلیسی نوشت: « دولت انگلیس به اعضای کابینه اعلام کرده است که اسرائیل طی دو ماه آینده به ایران حمله خواهد کرد و بهتر است که این حمله قبل از شروع تعطیلات سال جاری میلادی یا بعد از آن، در اوائل سال بعد صورت بپذیرد.»
با وجود مواضع محکم رهبر و مسئولان ارشد ایران مبنی بر پاسخ قاطعانه و کوبنده به تهدیدات بیگانگان که به عقب نشینی مسئولان اسرائیلی و آمریکایی انجامید، به نظر می رسد هنوز استعمار پیر دست از شیطنت برنداشته است.
به احتمال فراوان التهاب و تشنج در فضای منطقه، منافع خاصی برای دولت انگلیس دارد که همچنان به کوبیدن بر طبل جنگ اصرار دارند. 

مصاحبه نماینده مجلس باسایت ضدانقلاب

 

 

درحالی که بارها سایت های ضدانقلاب فارسی زبان بارها از چهره های سیاسی کشور سواستفاده کرده اند بار دیگر دو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یک سایت تابلو دار وابسته به سازمان جاسوسی امریکا گفتگو کرده اند.

اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با "روز" تازه ترین گزارش آژانس بین المللی اتمی درباره فعالیت های هسته ای را مغرضانه و دارای اهداف سیاسی خوانده و گفته اند این گزارش غیر حقوقی و غیر واقع بینانه است و توسط امریکایی ها و اسرائیلی ها تنظیم و به وسیله یوکیا آمانو منتشر شده است.

alt


هرچند روزانلاین نتوانسته است از این دو نماینده موضوعی علیه کشورمان استخراج کند ولی اصل مصاحبه با یک سایت ضدانقلاب تایید آن رسانه است.

به خصوص آنکه کاریکاتورهای موهن این سایت ضدانقلاب بارها مقدسات مردم ایران را به تمسخر گرفته است و اگر آقایان "حسن ابراهیمی" و " سیدحسین نقوی حسینی" مسئولیتشان "نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و دبیر و سخنگوی کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس" نبود بازهم می شد توجیحی مبنی بر عدم شناختن ماهیت این سایت ضدانقلاب تراشید ولی حالا دیگر این امر هم ممکن نیست!

ابراهیمی و تقوی در حالی برای امریکا در گفتگو با روزآنلاین شاخه و شانه کشیدند که این سایت می خواهد با گفتگو گرفتن با چهره های درون نظام و انتشار آن برای خودش اعتبار کسب کند، اعتباری که بعد از فتنه 88 به پایین ترین حد ممکن رسیده است.

پیش از این نیز چند بار چند نماینده مجلس با سایت های ضدانقلاب نظیر روز مصاحبه کرده بودند و بعد از آنکه نشانه های سواستفاده از حرفهایشان را دیدند تکذیبیه ای صادر کردند.

برای نمونه سایت روزآنلاین 6 ژولای (15 تیر) نوشت: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با "روز" اعلام کردند تخلف انتخاباتی دولت و همچنین عدم بی طرفی شورای نگهبان در انتخابات 88 باید مورد بررسی قرار گیرد».

روزآنلاین افزود: «عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به "روز" می گوید تخلف انتخاباتی دولت در پرداخت سهام عدالت باید مورد بررسی قرار گیرد و بعد از اعلام نتیجه هیات تحقیق و تفحص، اگر تخلف احراز شود به قوه قضائیه ارجاع شود».

در ادامه این گزارش آمده است: «سید سلمان ذاکر، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز به "روز" می گوید شورای نگهبان باید در مورد کاندیداها به صورت یکسان و عادلانه وارد شود و تبعیضی صورت نگیرد و سخنان آقای فولادگر مبنی بر عدم رعایت بی طرفی هم نیاز به بررسی و تحقیق دارد؛ نمیتوان بدون بررسی حرف زد».

روزآنلاین با سوء استفاده از سخنان این دو نفر، نوشت: «با گذشت دوسال از انتخابات مخدوش ریاست جمهوری دهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر نکاتی دست می گذارند که پیش از این از سوی میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان برخی نشانه های تقلب در انتخابات 22 خرداد اعلام شده بود».

گفتنی است، مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب و معاند به نفع آن رسانه هاست، بنابراین آقایان حیدر پور و ذاکر باید درصورت انجام چنین مصاحبه ای کاملا مواظب باشند تا دیگر به گونه ای سخن نگویند تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار بگیرد. در ضمن طرح این مطالب در شرایط کنونی چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن نیست.

قابل توجه اینکه این ادعاهای کذب پیشتر هم از سوی سران فتنه مطرح شده بود اما نتوانستند دلیلی بر آن ارائه دهند.

 

بحث هاي سري كابينه يا شوي تلويزيوني اسرائيل؟!

 

نتانياهو درباره تهديد نظامي عليه ايران بلوف مي زند. هدف اسرائيل طبق معمول، فشار براي تشديد تحريم ها عليه ايران است.
سي ان ان ضمن انتشار تحليل فوق، تصريح كرد: همان گونه كه اسناد ويكي ليكس نشان مي دهد، مقامات آمريكايي، تهديدهاي اسرائيل را به عنوان تاكتيكي جهت فشار به آمريكا و اروپا براي اعمال اقدامات شديدتر و خودداري از مصالحه با تهران بر سر مسائل هسته اي قلمداد مي كنند. اين تهديدها معمولاً با بحث هاي اعمال تحريم هاي اضافي بر تهران همزمان شده است. بدون شك اين آخرين اعلام جنگ نيز متفاوت از تهديدهاي قبلي نيست.
سي ان ان ادامه مي دهد: هدف از طرح اين موضوع، متقاعد كردن جامعه شكاك بين المللي است كه با تحريم هاي جديد موافقت نمايد براي اسرائيل تاكتيك تهديد به شروع جنگ، روشي است كه اعمال تحريم ها را تضمين كند. دولت اسرائيل، آمريكا و اتحاديه اروپا را تحت فشار قرار داده كه تحريم هاي بيشتري وضع كنند. اسرائيل همواره مطرح نموده كه بدون اقدامات توبيخي جديد، مجبور خواهد بود يكجانبه به ايران حمله كند. واشنگتن نيز از تهديدات اسرائيل استفاده كرده و به روسيه و چين و مابقي جامعه بين المللي فشار آورده تا براي حفظ صلح، تحريم هاي جديدي اعمال كنند. در اين تاكتيك تلاش شده بين تحريم و جنگ يكي را انتخاب كرده و نه آن كه بين درگيري و ديپلماسي يكي را برگزينند. براي حفظ حداقل اعتبار، اسرائيل مجبور است هر تهديدي را با مشخصات جديدي مطرح سازد كه آن را متفاوت از تحركات قبلي جلوه دهد. در اين دفعه حكايت از اين قرار است كه مباحثات شديدي در داخل كابينه دولت اسرائيل بين طرفداران و مخالفين حملات يكجانبه در جريان است. آنچه كه قرار بوده سري و بحث هاي داخلي باشد هم اكنون به خارج درز يافته و كل جهان در جريان اين مباحثات بر سر جنگ و صلح قرار گرفته و مانند يك شو عجيب و غريب تلويزيوني در معرض ديد همگان قرار گرفته است.
بسياري از تحليل گران در غرب معتقدند اسرائيل همواره نگران تسليم آمريكا در برابر ايران هسته اي بوده و اكنون تخليه توأم با شكست عراق در كنار سقوط برخي متحدان آمريكا در منطقه به واسطه انقلاب ملت ها، واشنگتن را براي انفعال بيشتر آماده كرده است.


بالاترين: آقاي واحدي! بهتر است يك قل دو قل بازي كني!

 

«اصلاح طلبان به محض آمدن به خارج كشور چهره عوض مي كنند. نمونه اش جناب آقاي واحدي كه خيلي دير آمده اند- البته آمدنش هم حكايتي دارد كه جاي گفتنش اينجا نيست- و خيلي زودتر هم مي خواهند تشريف ببرند».
يك پايگاه اينترنتي وابسته به اپوزيسيون مقيم آلمان، با انتشار تحليل فوق نوشت: اين طيف اصلاح طلبان، اول از همه تلاششان اين است كه در كنگره آمريكا جاي پا باز كنند و از امكانات مالي و فقط هم مالي نهادهاي دولت آمريكا (از همان هفتاد و پنج ميليون دلار معروف) البته جهت مبارزه سود (منفعت) ببرند و تازه دو قورت و نيمشان هم باقي است و به ديگران مي تازند كه چرا بعضي افراد از اين فرصت استفاده نمي برند هيچ، مخالفت هم مي كنند. اين آقاي واحدي كه خودش را نماينده آقاي كروبي مي نماياند- و اميد است كه بدترين و نه بهترين نماينده كروبي باشند- در گويانيوز مقاله اي منتشر كرده كه بايد به نكاتي از آن پرداخت. اينها چون در دولتهاي غرب تنيده و جا خوش كرده اند سعي مي كنند مسير را به جهتي بكشانند كه خوشايند دولتهاي غرب و در پيشاپيش آن آمريكا و همچنين دولت اسرائيل است.
«رنگين كمان» اضافه مي كند: قديم ها فعالان سياسي به اينگونه نظرات مي گفتند نوكري و يا مزدوري در برابر بيگانه كه البته امروز گفتن اين كلمات خطرناك است و شما را به دادگاه هايي مي كشانند كه بايد 000/250 يورو خسارت بپردازيد. به همين روي نبايد چنين عملي را نوكري و يا مزدوري خواند شايد بهتر باشد كه بگوييم پا در مياني براي اهداف بيگانه(!) اين رفتار در امتداد جنايت هاي غرب است.
نويسنده كه خود مقيم فرانكفورت است در عين حال مشاور فرصت طلب و معزول كروبي را تازه به دوران رسيده اي توصيف كرد كه «مي كوشد خود را پرچمدار مبارزه با جمهوري اسلامي معرفي كند و هنوز از گرد راه نرسيده طلبكار شده و حامي حمله نظامي به ايران است» اما خطاب به وي نوشت: اينجا بيهوده ژست روشنفكرانه و غربي به خودتان نگيريد كه بازار ندارد و اگر هم بازار داشته باشد، از دست شما خريدار ندارد.
گفتني است يكي از كاربران سايت ضدانقلابي بالاترين خطاب به مجتبي واحدي گفته است: «آيا بهتر نيست حالا كه به آمريكا پناهنده شده اي به جاي حرفهاي سياسي، روزي يكساعت يك قل دوقل بازي كني»؟


حمايت روزنامه ايران از حاميان اسرائيل!

 

طي ماه گذشته مجوز برگزاري دو كنسرت در تهران لغو شد.
به گزارش يك سايت خبري در پي افشاگري روزنامه كيهان با عنوان «پادوي حسني مبارك و بگين در عرصه هنر» حضور رهبر مصري اركستر سمفونيك قطر منتفي شد، در خبري ديگر نيز سايت مشرق و روزنامه كيهان پرده از وابستگي و همكاري «ريچارد كلايدرمن»، موزيسين آلماني برداشت تا وي نيز از سفر به ايران بازماند.
كلايدرمن كه در سال هاي 98 و 1991 اثرهايي را با عنوان «يهودي تنهاي اسرائيل و 50 سال براي اسرائيل» عرضه كرده و براي اجراي كنسرت به اسرائيل سفر كرده است، متهم است كه از معدود موزيسين هاي آشكار حامي اسرائيل است.
برخي رسانه ها نيز درباره «نادر عباسي» هم نوشتند كه وي از بوق هاي تبليغاتي دولت مبارك در مصر و از همراهان رژيم صهيونيستي در منطقه به شمار مي رود.
در حالي كه اقدام متعهدانه وزارت ارشاد در لغو اين كنسرت ها با تقدير افراد و محافل متعهد هنري روبرو شده بود، روزنامه ايران در تاريخ 18/8/90 با دروغ خواندن گزارش هاي افشاگرانه رسانه ها، به دفاع جانانه اي از اين دو به اصطلاح هنرمند حامي رژيم صهيونيستي پرداخت.
در حالي كه مدير برنامه هاي ريچارد كلايدرمن «اوليورتوسانت» با ارسال نامه اي موضوع كنسرت كلايدرمن در سرزمينهاي اشغالي (اسرائيل) در سال 1981 و همچنين انتشار آلبومي با عنوان «طپش قلب» در اسرائيل از وي را كاملاً تأييد كرده، جاي تعجب است كه روزنامه ايران به جاي قدرداني از اخبار افشاگرانه رسانه ها درصدد انتقاد و تخريب و كذب دانستن اين اخبار بر آمد.
روزنامه ايران در اين يادداشت خبري، با طرح اين مسئله كه «هنر مرز نمي شناسد» با اشاره به نگهداري آثار ارزشمند تمدن اسلامي در موزه هاي جهان درصدد شبيه سازي هنر با هنر برمي آيد!؟ هنري كه فارغ از هنرمند بايد در تالارهاي موسيقي ايران گرامي داشته شود!
و اما، شايد كه هنر مرز نشناسد؟ اما هنرمند چطور؟ او كه تابع زمان و مكان و مرز است، چگونه مي تواند در دنيايي فارغ از عقيده شخصي درباره جهان و رويدادهايش زندگي كند؟ آيا چنين بي تفاوتي ارزش آن را دارد كه وقت و سرمايه جوانان ايران را به پايش هزينه كنيم؟
اما كلايدرمن به طور قطع اين گونه نيست، او كه توانسته فارغ از آن همه كشتاري كه هر روز در فلسطين اتفاق مي افتد، در اسرائيل و براي اسرائيل كنسرت اجرا كند، حتماً توانسته بر اين بي تفاوتي غالب شود و براي رژيم غاصب اسرائيل هويتي فارغ از تجاوزگري آشكارش تعريف كند.
روزنامه ايران بعد از دفاع مشمئز كننده از اين به اصطلاح هنرمند كه حمايت تلويحي از اسرائيل نيز هست، پرسيده است: «چه كساني قرار است بر ادعاي غيرمستند و بعضاً نادرست اين رسانه ها رسيدگي كند و آنان را به پاسخ وادار كند»، اكنون كه كلايدرمن خود معترف به حقايق است، وقتش رسيده كه ما هم بپرسيم: «بالاخره چه زماني قرار است، دست بدخواهاني كه از سر فساد و با اهدافي خاص روزنامه را تريبون عقايد ضدنظام كرده اند، از سر اين مردم كوتاه شود؟»


انفجار زاغه مهمات؛ خوراك تازه بي‌بي‌سي

 

 

http://snn.ir/pic/13900821181_2011316142e.jpgيكي از خبرنگاران زن بي‌بي‌سي در تلاش است تا با سوء استفاده از شبكه هاي اجتماعي مجازي و با محوريت انفجار امروز شهر تهران، دست به جاسوسي بزند.

انفجار زاغه مهمات يكي از پادگان‌هاي نظامي اطراف تهران، خوراك تبليغاتي تازه‌اي براي شبكه دولتي انگلستان،‌ بي‌بي‌سي شده است.

بر اساس گزارش جريده اينترنتي، تلاش همه جانبه خبرنگاران اين بنگاه پراكني حتي به محدوده شبكه‌هاي اجتماعي مجازي همچون فيسبوك،‌فرندفيد، توئيتر و گوگل پلاس هم كشيده شده است.

بر همين اساس يكي از خبرنگاران زن بي‌بي‌سي ضمن تلاش براي استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي جهت كسب اطلاعات و جاسوسي عليه جمهوري اسلامي ايران، به بهانه اين انفجار، ضمن درج يك آدرس ايميل اعلام كرده است كه در يكي از برنامه‌هاي امشب اين شبكه، قصد پرداختن به اين ماجرا را دارد.

وي در ادامه نوشته است كه همه مي توانند ضمن تماس با اين ايميل، ‌اطلاعات خود در اين زمينه را در اختيار اين بنگاه خبرپراكني قرار دهند!

جاسوسي آشكار خبرنگاران بي‌بي‌سي از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مجازي در حالي ادامه دارد كه مسئولان امنيتي بارها در مورد امكان درز اطلاعات محرمانه از طريق اينترنت به كاربران اين شبكه هشدار داده و اخيراً نيز تعدادي از مستندسازان كه به دام اين شبكه افتاده بودند، دستگير شدند.
منبع:خبر دانشجو

 





:: بازدید از این مطلب : 1700
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: