نوشته شده توسط : من

محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق نیز رای خود را به صندوق انداخت

 

مردمدر همین حال شبکه های ضدانقلابی و سلطنت طلب با عجز و استیصال فوق العاده سعی در کمرنگ نشان دادن حضور پرشکوه مردم در انتخابات را دارند اما حضور مردم از اولین ساعات بامداد نشان از عزم مردم ایران در ایستادگی و حمایت همه جانبه از انقلاب بزرگ اسلامی و حاکمیت مردم سالاری دینی در مقابل همه بدخواهان و دشمنان آنها دارد .

 

هامون به نقل از بولتن نیوز:

به نقل از یک منبع آگاه محمد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات در ساعت 13:50 دقیقه بعد از ظهر به اتفاق یکی دیگر از برادرانش رای خود را در یکی از شعبات تهران بصورت مخفی به صندوق انداخت .

رای دادن محمد خاتمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانی دیگر از شکست سنگین پروژه تحریم انتخابات توسط حامیان آمریکا و ضدانقلابیون می باشد .


در همین حال شبکه های ضدانقلابی و سلطنت طلب با عجز و استیصال فوق العاده سعی در کمرنگ نشان دادن حضور پرشکوه مردم در انتخابات را دارند اما حضور مردم از اولین ساعات بامداد نشان از عزم مردم ایران در ایستادگی و حمایت همه جانبه از انقلاب بزرگ اسلامی و حاکمیت مردم سالاری دینی در مقابل همه بدخواهان و دشمنان آنها دارد .

امروز بازهم مردم ایران شکوه اتحاد و وحدت خویش را حول محور اسلام و ولایت فقیه به جهانیان نشان داده و این انتخابات می رود که جهان را شگفت زده کند

 





:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: