نوشته شده توسط : من

آقای هاشمی! این رفتار زیبنده شما نیست
آقای هاشمی! این رفتار زیبنده شما نیست

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به مواضع آقای هاشمی درباره آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن، گفت که هنوز برای اعلام برائت دیر نشده است.

محسن کوهکن سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای ایجاد آشوب در روز 25بهمن، به سایت روزنامه خبر گفت: با عنایت خدا، مردم در کشورهای عربی که سالهای سال استبداد داخلی و وابستگی خارجی آن‌ها را آزار می‌داد، بر ضد حکومت‌های استبدادی قیام کردند. در چنین شرایطی که دو نفری که به آن‌ها چیزی نمی‌شود گفت جز اینکه آگاه یا ناخود آگاه عمله و اکله آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند، مسیری را می‌روند که بی‌سابقه‌ترین حمایت‌های آمریکائی‌ها را جلب می‌کنند و آن‌ها نیز از هول حلیم داخل دیگ می‌افتند.

وی ادامه داد: کافی بود که این دو نفر یک عقلی داشتند و به محض اینکه متوجه می‌شدند که چنین اتفاقاتی افتاده است، بیانیه‌ای داده و اعلام می‌کردند که کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم، اگر قرار است به ضرر مردم منطقه باشد، لغو می‌کنیم. معتقدم منافقین اگر سال‌ها طول کشید که به دامن آمریکا و صهیونیست‌ها بیفتند، این دو نفر به راحتی تسلیم و عمله اکله غربی‌ها شدند.


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: واقعا زیبنده نیست که رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با این سوابق به یک مطالبه به حق برای اعلام موضع صریح در برابر فتنه پاسخ ندهد که بعد برخی جریانات تندروی‌هایی بکنند و حرفهایی را بزنند.


کوهکن افزود: این انتقاد و گلایه را به آقای هاشمی داریم و فکر می‌کنیم هنوز دیر نشده است و اگر آقای هاشمی موضع صریح بگیرند و حوادث ۲۵ بهمن و عملگی آقای موسوی و کروبی را محکوم کنند، خیلی سوءتفاهم‌ها بر طرف می‌شود.

 

رجوی: موسوی در راستای اهداف ماست
رجوی: موسوی در راستای اهداف ماست
همسر سرکرده منافقین حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را پیروان واقعی این گروهک تروریستی نامیده و تاکید کرده است که اقدامات جریان فتنه نشانه قاطعی است از اینکه "با در پیش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازی در ایران است.

همسر سرکرده منافقین حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را پیروان واقعی این گروهک تروریستی نامیده و تاکید کرده است که اقدامات جریان فتنه نشانه قاطعی است از اینکه "با در پیش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازی در ایران است.

 به نقل از جوان گروهک تروریستی منافقین صراحتا تایید کرد که دعوت از حامیان میرحسین موسوی برای تجمع و آشوب در روز اول اسفند به درخواست این گروهک بوده؛ درخواستی که آرامش تهران نشان از ناکامی این سناریو داشت.

اگرچه پیش از این هم مقامات سیاسی و امنیتی کشور از کلید خوردن مجدد پروژه کشته‌سازی توسط اعضای این گروهک خبر داده بودند، امروز «مریم رجوی» با پیامی که برای سران فتنه و حامیانشان فرستاده، به دخالت در تجمعات پراکنده ۲۵ بهمن و همچنین همراهی با این افراد برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است.

در این پیام، از آشوب در تهران! آن هم به صورت تن به تن! خبر داده شده و با استفاده از الفاظی جالب و البته خنده‌دار آمده است: پراهمیت‌ترین وجه قیام اول اسفند، دلاوری جوانان بی‌باک بود که با پاسداران چنگ‌درچنگ شدند و در برخی نقاط در حال نبرد تن‌به‌تن با آن‌ها بودند.

 

نگراني جرج سوروس از محاكمه سران فتنه
نگراني جرج سوروس از محاكمه سران فتنه

پدرخوانده آمريكايي كودتاهاي مخملي و همكار رده بالاي سازمان سيا از اينكه سران فتنه در ايران به محاكمه كشيده شده و مجازات شوند به شدت ابراز نگراني كرد.
  پدرخوانده آمريكايي كودتاهاي مخملي و همكار رده بالاي سازمان سيا از اينكه سران فتنه در ايران به محاكمه كشيده شده و مجازات شوند به شدت ابراز نگراني كرد.

جرج سوروس كه در برنامه جي پي اس شبكه تلويزيوني الجزيره با ميزباني فريد ذكريا شركت كرده بود با اشاره به درخواست هاي فراگير اخير در داخل ايران براي محاكمه سران فتنه گفت به شدت از اينكه «رهبران مخالفان» (!) در ايران گرفتار يك «رويه قضايي» شوند نگران است. سوروس بلافاصله گفت بويژه نگران است كه اين افراد «اعدام» شوند.
وي در ادامه اظهارات خود كه احتمال مي رود با هدف پوشاندن آبروريزي 25 بهمن تدارك ديده شده به تمجيد از باراك اوباما پرداخت و تاكيد كرد كه عقيده دارد اينكه اوباما به صراحت از مخالفان ايراني حمايت نمي كند، سياست «درست» و «هوشمندانه اي» است.
سوروس در ادامه به صراحت گفت عقيده دارد آمريكا بايد به سياستي كه در آن حمايت خود از مخالفان (آشوبگران) در ايران ادامه بدهد چرا كه اگر آشكار شود كه اين جريان وابسته به آمريكاست آن وقت «ادعاهاي» نظام ايران درست از آب درخواهد آمد.
سوروس همچنين گفت: «هرگونه تلاش براي تغيير رژيم در ايران از خارج تاثير عكس خواهد داشت.»


مديرعامل بنياد «جامعه باز» كه به عنوان يكي از موسسات پوششي سيا عمل مي كند در ادامه اين برنامه و در حالي كه گويي از ياد برده بود چند دقيقه قبل چه گفته از اوباما به اين دليل كه «رويه قبلي خود را كنار گذاشته و در حال فشار به ايران در خصوص دموكراسي است» تمجيد كرد. سوروس گفت: «اين تصميمي درست در زمان درست است.»
اشاره او به حمايت هاي صريح و علني است كه اخيرا مقام هاي آمريكايي از فتنه گران در ايران به عمل آورده اند و حدس زده مي شود كه علت آن هراس شديد آنها از مرگ هميشگي و دائمي اين جريان در ايران باشد؛ اتفاقي كه سازمان هاي اطلاعاتي غربي عقيده دارند مدتها قبل رخ داده است.
جرج سوروس در ادامه اين گفت وگو پيش بيني كرد كه نظام جمهوري اسلامي يك سال ديگر سقوط خواهد كرد! وي سپس به مقايسه ايران و شوروي پرداخته و گفته است: «همانطور كه مي دانيد در سال 1991 ميلادي شوروي سابق فرو پاشيد و تغييري مهم در عرصه ژئوپوليتيك به وجود آمد و اين اتفاق در خصوص ايران نيز صدق مي كند و ممكن است با سقوط رژيم ايران دست كم منطقه خاورميانه دچار بي ثباتي و ناآرامي شود.»
سوروس هيچ استدلالي براي اين ادعاي خود عرضه نكرده ولي احتمال مي رود مبناي تحليل وي ارتباطاتي باشد كه با برخي چهره هاي شناخته شده فتنه در داخل ايران دارد و اين ارتباط ها همچنان برقرار است.
محمد خاتمي يكي از افرادي است كه اسناد ملاقات او با سوروس افشا شده است.
     

 

توهمات یک فمنیست فراری
توهمات یک فمنیست فراری

 
این موضوع مهم است که در ابتدا بدانیم مراد مهرانگیز کار از جامعه مدنی چیست؟ به این علت که این واژه از زمان دوم خرداد به بعد بر سر زبان ها افتاد و همواره به عنوان یک جامعه ایده آل شناخته می شد. اما کمتر به این مسأله اشاره شد که شاخص های جامعه مدنی چه بود و چه پیامدهایی را در بر داشت؟ و این که اصلاح طلبان در زیر لوای این واژه دهن پر کن چه اقداماتی را انجام دادند؟...

مهرانگیز کار، همسر سیامک پورزند، اصلاح طلب و فمنیست فراری به خارج از کشور در مطلبی که با عنوان «جامعه مدنی در تبعید» در سایت ضد انقلاب «روز آنلاین» منتشر کرد بیان کرد که «جامعه مدنی پس از جنبش اعتراضی 22 خرداد 1388 در تبعید کار می کند و نیمه محبوس و گرفتارش در ایران به آن انرژی می بخشد.»

او معتقد است که فعالان مدنی (بخوانید براندازان) از ترس جان خود مبارزه را به فضای مجازی کشانده اند:

«فعالان مدنی که جان شان در خطر بوده از فضای واقعی مبارزه را به فضای مجازی مبارزه تغییر مکان داده اند و این تغییر مکان دشواری های تازه ای پیش رو گذاشته که گاهی حسرت کار کردن در فضای پر خطر ایران آزارشان می دهد.»

مهرانگیز کار در بخشی از مطلب خود اندیشه این طیف از افراد را برآمده از اندیشه اصلاح طلبان می داند و می گوید:

«فعالان مدنی که اندیشه سیاسی شان اغلب در فضای دوران اصلاحات رشد کرده و شناخت شان از زیر و بم های سیاسی دهه سوم انقلاب، به اندازه ای است که می تواند حکومت ایران را نگران کند، نیروی بالقوه ای شده اند که هر یک به فراخور حال در تلاش اند تا در تبعید برای تغییر در ایران بسترسازی کنند. آنها نخستین ایرانیانی نیستند که اراده کرده اند از راه دور حاکمیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشند...»

کار در قسمتی از مقاله خود به گروه های موجود در جامعه مدنی در تبعید اشاره کرده و می نویسد:

«جامعه مدنی در تبعید را به خصوص پس از سرکوب جنبش اعتراضی، این گروه از ایرانیان معماری می کنند، ایرانیانی که پیش از نقش آفرینی در این جنبش، درجنبش دانشجویی و زنان و اصلاح طلبی و مطبوعات و اعتراض های کارگران و معلمان کار کرده و تجربه اندوخته اند. تجربه ها لزوما حزبی نبوده و خواسته براندازی و آرزوی دستیابی به آن با مطالبات اصلاح طلبانه در آمیخته تا جایی که هر دو خواسته در شرایط امنیتی خاص، بی آن که یکی دیگری را به همدستی با حکومت متهم کند در کنار یکدیگر رشده کرده و سازمان یافته اند.»

این اصلاح طلب فراری معتقد است که جامعه مدنی در فضای مجازی در حال نشو و نماست و به شدت فعال است:

«جامعه مدنی در تبعید که بازتابی است از آن دست و پا زدن ها و دست در دست هم داشتن های درون کشور، در فضای مجازی خارج از کشور که ظاهرا امن به نظر می رسد در حال نشو و نماست و از تکیه گاه های نیرومندی در نهادهای مدنی و دولتی جامعه جهانی هم برخوردار است.»

وی حتی موضوع براندازی جمهوری اسلامی را نیز نفی نمی کند و می نویسد:

«جامعه مدنی در تبعید هرگاه نیروی خود را به این سمت هدایت کند که ایده و فکر ایجاد شاخه های برون مرزی تشکل های سیاسی درون ایران را فعال کند و از تلاش برای حذف اندیشه سیاسی مبتنی بر سکولاریسم که در تبعید تناور شده بپرهیزد، با قدرت و قوت بیشتری از عهده تغییر وضع موجود بر می آید. این روش سیاسی که براندازی را از خواسته هها به کلی حذف کنیم فرسوده شده و در دورانی که سپری شده، از آن حداکثر استفاده شده است و دیگر جواب نمی دهد.»

این موضوع مهم است که در ابتدا بدانیم مراد مهرانگیز کار از جامعه مدنی چیست؟ به این علت که این واژه از زمان دوم خرداد به بعد بر سر زبان ها افتاد و همواره به عنوان یک جامعه ایده آل شناخته می شد. اما کمتر به این مسأله اشاره شد که شاخص های جامعه مدنی چه بود و چه پیامدهایی را در بر داشت؟ و این که اصلاح طلبان در زیر لوای این واژه دهن پر کن چه اقداماتی را انجام دادند؟

ظاهر قضیه این است که «جامعه مدنی» یک جامعه مبتنی بر اندیشه های دموکراتیک است که در آن قرار است مسائلی چون مشارکت سیاسی، حق آزادی بیان و قلم، تسامح و تساهل فرهنگی و سیاسی و امثالهم عملیاتی شود. اما وقتی نگاه به عملکرد جریان اصلاح طلب در طول دوران حکومت خود در این کشور می کنیم، می بینیم که از این واژه ها برای مقاصد پنهان و البته اصلی خود استفاده می کردند. در همین دوران بود که موضوعاتی چون حاکمیت دو گانه، خروج از حاکمیت، ماجرای کوی دانشگاه، قتل های زنجیره ای، ترور سعید حجاریان، ماجرای مجلس ششم، خیانت نمایندگان مجلس ششم و فروختن اسناد هسته ای ایران به بیگانگان، کنفرانس برلین و ده ها اتفاق دیگر از این دست روی داد. اینها همه دستاوردهای اصلاح طلبان و جامعه مدنی شان بود که به آن می نازند. در حقیقت «جامعه مدنی» یکی از ابزاهای تحقق براندازی نرم در مباحث مربوط به جنگ نرم قرار دارد.

اگر چه در انتخابات سال 84، با «نه»ی بزرگی که مردم ایران به این جریان برانداز و غربزده دادند عملا از صحنه قدرت سیاسی کشور کنار زده شدند اما بار دیگر، در سایه خواب خرگوشی برخی مسئولین توانستند قد علم کرده و به بهانه حمایت از کاندیداهای خود یعنی موسوی و کروبی وارد فضای رقابت انتخاباتی شوند. اصلاح طلبان در این دوره نیز میزان پایبندی خود به واژه های خررنگ کن جامعه مدنی را نشان دادند. آنگاه که با شکست در انتخابات به جای پذیرش نتیجه آن که یکی از اصول اساسی جوامع دموکراتیک است، «تقلب» در انتخابات را بهانه کرده و دست به شورش و آشوب زدند. جنبشی که به نام جنبش سبز در این 20 ماهه اخیر به تمام معنا به جنگ با ارکان جمهوری اسلامی، یعنی دو اصل «جمهوریت» و «اسلامیت» رفت بنا به  گفته اشخاصی چون مهرانگیز کار ریشه در جریان اصلاح طلبی داشته و دارد. جریان سبزها همان جریان اصلاح طلبی دوم خرداد است. که البته این بار نقاب از رخ انداخت و نفاق خود را به صورت آشکار برملا کرد.

طرفه آن که پس از واکنش مدبرانه رهبر انقلاب و پیروی مردم عزیز ایران از فرمایشات ایشان، اگر چه فتنه سبزها جمع و جور شد و بسیاری از اصلاح طلبان به خارج از کشور فرار کردند اما فعالیت خود را در فضای سایبر دنبال کرد. هر چند آنها به خوبی می دانند که فضای سایبر به هیچ وجه قابل قیاس با فضای واقعی نیست و یقینا نمی تواند انعکاس دهنده فضای جامعه و اجتماع ایران باشد. به همین علت است که می بینید علی رغم همه خیال پردازی هایی که امثال مهرانگیز کار در مورد حوادث و اتفاقات ایران داشته اند عملا نتوانسته اند به هیچ گونه دستاورد عینی و ملموسی دست یابند. حادثه 25 بهمن برای همیشه مُهر «باطل شد» بر روی این جریان شوم و پلید زد.

 
 

بازخوانی عملکرد یک نابغه در ستاد موسوی
بازخوانی عملکرد یک نابغه در ستاد موسوی

شهید آوینی در مورد مخملباف می‏نویسد: «از همان اول با کمال تأسف معلوم بود که مخملباف از آن تب‏های تند است که زود سرد خواهد شد، اما همان تندی و داغی مانع از آن بود که این برودت قریب الوقوع را باور کنند؛ اما امروز دیگر در وجود او، باید ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد»

مخملباف که کار فیلم‌سازی را در ابتدای دهه‌ی 60 با آثاری چون «توبه‌ی نصوح، دو چشم بی‌سو و استعاذه» آغاز کرده بود، دارای شخصیتی افراطی بود که همه‌ی مخالفین را به انحراف متهم می‌کرد!
اما این چهره‌ی به ظاهر حزب اللهی! چنان زود از مسیر انقلاب خارج شد که تعجب همگان را به همراه داشت. هر چند بزرگان تیزبینی چون «سیدمرتضی آوینی» خیلی پیش از این هویت وی را کشف کرده بودند.


شهید آوینی می‌نویسد: «از همان اول با کمال تأسف معلوم بود که مخملباف از آن تب‌های تند است که زود سرد خواهد شد، اما همان تندی و داغی مانع از آن بود که این برودت قریب الوقوع را باور کنند اما امروز دیگر در وجود او، باید ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد»

مخملباف از ابتدای کلیدخوردن سناریوی کودتای مخملین خود را سخنگوی «موسوی» در خارج از کشور معرفی کرد (ادعایی که هیچ‌گاه توسط موسوی تکذیب نشد!) و تمام وقت خود و خانواده‌ی خود را در خدمت حمایت از فتنه قرار داد!
وی در کنار ضدانقلاب فراری چون «محسن سازگارا» به تبلیغ علیه نظام اسلامی پرداخته و با صدور بیانیه‌های متعدد مشترک تلاش کرد تا فضای کشور را ملتهب نگه داشته و به زعم خود نام جنبش سبز را زنده نگه دارند!؟ وی با سفر به نقاط مختلف اروپا و آمریکا تلاش کرد تا ضدانقلاب خارج نشین را در دفاع از کاندیدای شکست خورده، بسیج نماید. به همین خاطر است که «رهنورد» امروز خود و خانواده‌ی موسوی را وام‌دار خانواده‌ی مخملباف می‌داند و در تلاش است به نحوی جبران نماید و چنین تعابیر بی‌پایه‌ای را در مورد خانواده‌ی مخملباف بسراید و آنان را به عنوان دوست خطاب کرده و هنرمندی این خانواده را مورد ستایش قرار دهد!


مخملباف فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم‌نامه‌ی «توجیه» آغاز کرد و در دهه‌ی 60 یکی از پرکارترین سینماگران بعد از انقلاب بود. سیر تحولات فکری محسن مخملباف را می‌توان بر اساس فیلم‌هایی که در 3 دهه‌ی اخیر کارگردانی نموده، به وضوح مشاهده نمود. به گونه‌ای که در اویل انقلاب اسلامی فیلم‌هایی هم‌چون «توبه نصوح» و «بایکوت» را می‌توان حاصل کارگردانی فردی کاملاً مذهبی و انقلابی دانست؛
اما با مرور زمان چنان دستخوش تغییر به طرف روح لیبرالیسم شده که به فیلم «سکس و فلسفه» و «فریاد مورچگان» رسیده است.

 

بازخوانی عملکرد و شخصیت یک نابغه در ستاد میرحسین موسوی
مخملباف که چند سالی است مقیم کشور فرانسه شده، در دهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان مسؤول ستاد تبلیغاتی میرحسین موسوی در خارج از کشور مطرح و نیز در شب پس از انتخابات از سوی رسانه‌های متعدد به عنوان سخنگوی این ستاد معرفی شده بود.
وی پیش از انتخابات شخصاً در چندین مصاحبه، انتشار نامه و... در حمایت از میرحسین موسوی و دموکراسی در شبکه‌های مختلف ظاهر گردید و به صدای آشنای برخی شبکه‌های فارسی زبان خبری هم‌چون صدای آمریکا (VOA) تبدیل شد؛که آخرین صحبت‌های او پیش از انتخابات نیز ساعاتی قبل از اخذ رأی در صدای آمریکا بوده است. اما صرف نظر از فضاسازی‌های پیش از انتخابات، رویکرد مخملباف از ساعاتی پس از اتمام اخذ رأی در کشور، همانند بسیاری از فعالین ستاد موسوی شکل دیگری به خود گرفت.


از جمله مواضع بسیار مهم وی در زمینه‌ی سیاسی و انتخاباتی، مصاحبه‌ی او با رادیو فرانسه در ساعت 1 بامداد 23 خرداد 1388 (ساعاتی پس از اتمام اخذ رأی) است؛ که در آن به طور رسمی به عنوان سخنگوی ستاد موسوی خبر از کودتا داده و به ذکر ادعاها و اخباری مستقیم از سوی ستاد موسوی می‌پردازد که این ستاد از او خواسته تا آن‌ها را منتشر نماید؛ این اخبار مبنی بر آن است که روز گذشته از وزارت کشور به موسوی خبر داده شده که پیروز انتخابات است؛ و از او خواسته شده تا بیانیه‌ی پیروزی‌اش را آماده کند و... اما ادعاهای متعدد و خبرهای جالبی که در مصاحبه‌ی 6 دقیقه‌ای نام برده شده از سوی این سخنگو بیان شده است؛ صرف نظر از این‌که معکوس و غیر واقعی بودن بعضی از آن‌ها در مقایسه با برخی اطلاعات قطعی و شفاف، به زودی فاش گردید، خود به تنهایی به عنوان سندی ارزیابی می‌شود که نشان از جریان سازی‌های آگاهانه در القای توهم تقلب گسترده در ذهن مردم از سوی برخی گروه‌ها و افراد درون ستاد تبلیغاتی موسوی به دست می‌دهد.

 

واکنش های جدید سایت هاشمی
واکنش های جدید سایت هاشمی

طی هفته های اخیر گمانه زنی هایی درباره گزینه های مطرح برای ریاست مجلس خبرگان مطرح شده است.

 این گمانه زنیها، تا جایی پیش رفت که برخی از گزینه هایی چون آیت الله مهدوی کنی هم برای ریاست خبرگان نام بردند.

فارغ از اینکه این رقابت چه مقدار جدی است و این اخبار تا چه حد صحت دارد، اما سایت آیت الله هاشمی معلوم نیست به چه دلیل عصبانی و مجبور به اتخاذ مواضع تند شده است.

در تازه ترین این واکنشها ، بازداشت فائزه هاشمی به جرم تحریک مردم به اغتشاش مرتبط با اتنخابات مجلس خبرگان عنوان شد و یکی از سایتهای نزدیک به خانواده هاشمی نوشت به دلیل نزدیکی مجمع سالانه مجلس خبرگان، فائزه هاشمی دستگیر شده است!

اما سایت رسمی وی نیزتحلیلها و اخبار جهت داری را در این خصوص منتشر کرده است.

سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر این مطلب که متولیان زمینه سازی برکناری هاشمی رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان، وابستگان به حامیان "مکتب ایرانی" هستند، می نویسد: به یمن بی‌باکی اسلام «مکتب ایران» در زیر سوال بردن تاریخ نظام بهترین مجال و فرصت برای ایشان به عمل آمده که با شانتاژ خبری آیت‌الله هاشمی را از راس مجلس خبرگان رهبری –به خیال خام خود- دور کرده و مقدسه‌ای فراهم کنند تا شاید روزی «متصلان به ولایت بالاتر» بتوانند شبهاتی را که سال ۸۲ کیهان زمزمه کرد را از تریبون مجلس خبرگان رهبری فریاد کنند تا کام دل «بغض ۶۸» و «کیهان» واسلام« مکتب ایران » را یک جا حاصل کنند. کام دلی که به یقین بر ایشان ثابت شده که تا هاشمی رئیس خبرگان است وصل نخواهد بخشید .

سایت هاشمی معتقد است که هدف نهایی مخالفان ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان، مخالفت با ولایت فقیه و شخص رهبری است!

در ادامه این تحلیل آمده است: سوالی که اینجا به ذهن متبادر می شود این است آیا ممکن نیست روزی دامنه شبهه افکنی های تاریخی اسلام « مکتب ایران » به چگونگی انتخاب رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۸ منتهی شود ؟ واگر رویای چنین روزی در خاطراینها باشد رئیس مجلس خبرگان رهبری ایده آل اسلام « مکتب ایران » برای آنروزکیست ؟

سایت هاشمی که با انتشار این اخبار تلاش دارد مخالفان ریاست هاشمی را معطوف و محدود به گروه خاصی تحت عناوین مکتب ایرانی و انجمن حجتیه کند، در خبر دیگری به سخنان هاشمی درباره انجمن حجتیه اشاره کرده و می نویسد: امروز با مطالعه مجدد متن مصاحبه تلویزیونی آیت الله هاشمی بوضوح مشاهده می شود که این جریان انحرافی چرا همچون خاری در چشم تحمل دیدن این مجتهد سیاسی را ندارند و چگونه تمام قوای رسانه ای و مالی و امکاناتی خود را بسیج می کنند تا او را در راس مجلس خبرگان رهبری و در کنار نظام و مردم نبینند تا یکی از مهم ترین سدهای رسیدن به اهداف خود را از میان بردارند .

 

علی کروبی بازداشت شد

 وی به اتهام جاسوسی و ارتباط با دستگاه های امنیتی کشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر شده است.شایان ذکر است، علی کروبی سال گذشته به دلیل مسائل مالی با شکایت شرکت ایرانسل به قوه قضائیه احضار شده بود.

 

عبادی منافقین را از ترور شهید ژاله تبرئه کرد
 شیرین عبادی، رئیس کانون غیرقانونی مدافعان حقوق بشر که چندی پیش 5 عضو معدوم گروهک های تروریستی پژاک و تندر را «زندانی سیاسی» جا زده و از آنان حمایت کرده بود، در جدیدترین اظهاراتش به دفاع از گروهک تروریستی منافقین پرداخت.


 


 

وی با ادعای اینکه هر اتفاقی در جریان تجمعات بیفتد مسئولیت آن بر عهده حکومت است، این موضوع را که عوامل ترور شهید صانع ژاله عضو گروهک منافقین بوده‌اند، رد کرد.

تلاش خانم عبادی برای تبرئه گروهک تروریستی منافقین در حالی صورت می گیرد که مریم رجوی، سرکرده این گروهک، از حامیان و هدایت‌کنندگان اصلی آشوب 25 بهمن ماه بود. رجوی روز گذشته هم در پیام دیگری از فتنه گران تشکر کرد.

عبادی که از سوی محافل بیگانه "فعال حقوق بشر" نامیده می شود، پیش از این نیز به توجیه اقدامات گروهک تروریستی منافقین و حمایت از فرقه غیرقانونی بهائیان پرداخته بود.

وی در ادامه سخنانش از عدم صدور مجوز برای اغتشاش فتنه گران انتقاد کرد.

عبادی مدعی شد که وقتی مقامات وزارت کشور اعلام می کنند ما اجازه راهپیمایی نمی‌دهیم و راه پیمایی غیرقانونی است در واقع این کارخودش کاملا خلاف قانون است.

اما خانم عبادی در شرایطی از حقوق بشر  سخن می گوید که خود متهم به عدم رعایت حقوق اعضای خانوده اش است. چندی پیش و در جریان پخش مستند پشت‌پرده زندگی و روابط کاری وی، مسائل جالبی را از نحوه روابط خانوادگی او فاش شده که علاوه بر ناظران، حتی بخشی از مدافعان حقوق بشر را هم متعجب ساخت.

در این مستند شوهر خانم عبادی به رفتار نابهنجار همسرش در محیط خانوادگی اشاره کرد و گفت: "من خیلی تحمل کردم تا زندگی‌ام را حفظ کنم. با رفتارها و اخلاق نامناسب او هم ساختم."

آقای متوسلیان همچنین از کتک‌کاری شیرین عبادی با او خبر داد.

گفتنی است شیرین عبادی که علیه نظام جمهوری اسلامی و ساختار سیاسی برآمده از رای مردم بارها اظهار نظر کرده است، به علت تامین مقاصد سیاسی دولت‌های غربی خود نیز همانند اوباما "جایزه صلح نوبل" را که پیش تر رئیس رژیم صهیونیستی نامزد آن بود، دریافت کرد.

 

اخراج فائزه‌ هاشمی از حرم‌ عبدالعظیم

فائزه هاشمی که به همراه برادرش یاسر به شهرری آمده بود، با اعتراض گسترده زائران و اهالی ری مجبور به ترک حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شد.

به گزارش رجانیوز، فائزه و یاسر هاشمی که برای تشییع یکی از بستگان‌شان به شهرری آمده بودند، با اعتراض زائران از این مکان مقدس اخراج شدند.

زائران که  با شعارهای مرگ بر منافق، فائزه و برادرش را تا خروج کامل از حرم همراهی می کردند، نسبت به عدم برخورد جدی دستگاه قضایی با فرزندان آقای هاشمی اعتراض کردند.

گفتنی است جمع کثیری از اقشار مختلف ری پنج شنبه شب گذشته با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انزجار خود را نسبت به تحرک 25 بهمن جریان ضدانقلاب اعلام کرده و خواستار محاکمه فوری موسوی و کروبی شده بودند.

 

همه دروغ های شاخ دار رسانه هاي خارجي درباره يک اسفند
روز اول اسفند در حالیکه فراخوان بزرگی برای آن از سوی جریان های سلطنت طلب، سران فتنه و فرقه سبز برای اغتشاش صادر شده بود، برای ایران به یکی از روزهای شاداب زمستانی مثل تمام روزهای سال تبدیل شد، اما روسیاهی دروغ های شاخ دار این روز بر فتنه گران و رسانه های حامی آنها باقی ماند.
 

هنوز خورشید روز اول اسفند طلوع نکرده بود، که "بالاترین" مدام از درگیری هایی خبر می داد که در چهار راه کالج، چهار راه ولیعصر و برخی نقاط دیگر از خیابان انقلاب رخ داده اند و در این درگیری ها این معترضین هستند که در حال مقاومت!!! در برابر نیروهای امنیتی و بسیج هستند.


این در حالی بود که چراغ راهنمایی میدان ولیعصر و چهارراه کالج مثل همیشه دیر سبز می شد، مسافران بی آر تی در فردوسی و ولیعصر منتظر اتوبوس های غول پیکر بودند. و بچه های یگان ویژه نیروی انتظامی نیز بس که سر پا ایستاده بودند و بیکار بودند، مشغول خوش و بش با یکدیگر و با عابران بودند.

روز یک اسفند از ظهر خود هم گذشت و به عصر و شب نزدیک می شد.

به جز در چند جمع کوچک که در برخی نقاط شعارهایی را سر داده بودند و بلافاصله مورد کنترل پلیس قرار گرفته بودند، باز هم خبری نبود و این در حالی بود که شبه رسانه هایی مثل بالاترین، الجزیره، فیس بوک و ... هم دیگر از انتشار اخبار دروغ و آرشیوی خسته شده بودند و ننگ این همه دروغ در یک روز بر دامن آنها ماند.

*این همه دروغ شاخ دار در یک روز...؟!

به عنوان مثال، سایت بالاترین که توسط صهیونیست ها اداره می شود فيلمي را با عنوان تصاويري از اغتشاشات ۱ اسفند! در حوالی همان شب منتشر كرد که البته فیلم مذکور فقط یک فیلم آرشیوی بود و حتي در زيرنويس اين فيلم نيز تاريخ گذشته آن به چشم می خورد.

در عین حال تمامی سایت های صهیونیستی و حامیان فتنه گر آنها از جمله جرس، بالاترین، الجزیره و کلمه، مدام از قطع شدن روابط الکترونیکی و تلفنی در تهران خبر می دادند. این در حالی بود که پیامک های مربوط به شب تولد پیامبر رحمت(ص) به راحتی ارسال و دریافت می شد و هیچ خللی نیز در ارتباطات تلفنی وجود نداشت. جدای از این نیز هیچکدام از این سایت های فتنه گر به این نکته اشاره نکردند که اگر این ارتباطات قطع شده است، پس آنها از چه طریقی با خبرنگاران و شاهدان!!! عینی و غیر عینی خود در تماس هستند...؟!





:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: