نوشته شده توسط : من

تهران، ۲۵ بهمن، روز ولنتاین، میدان التحریر (آزادی سابق)

 
 
 
چند ساعتی از پیروزی تاریخی ملت ایران در راهپیمایی روز ولنتاین می‌گذرد. پیروزی آنقدر سریع اتفاق افتاده که خیلی‌ها هنوز آن را باور نکرده‌اند. هواپیما‌ها و هلی کوپترهای رژیم همچنان در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند اما هیچ کس به آن‌ها توجه نمی‌کند. تانک‌ها تسلیم شده‌اند و کنترل آنها به دست مردم افتاده است.

جمعیت از میدان امام حسین تا میدان آزادی تهران موج می‌زند. مردم از سایر شهرها پیاده و سواره به سمت میدان آزادی تهران در حال حرکتند و شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای قاهره سر می‌دهند. از همان اول صبح معلوم بود که مردم برای ماندن آمده‌اند نه رفتن.

 
 
از استان‌ها و شهرستان ها هم خبر می‌رسد که تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی به دست مردم افتاده. بسیاری از عناصر و مقامات دولت کودتا هنگام فرار در فرودگاه ها دستگیر شده‌اند. ارتش و نیروهای نظامی به مردم سبز پیوسته‌اند. پیروزی جنبش سبز در صدر اخبار دنیا قرار دارد. از همه بلندگوها سرود «۲۵ بهمن، روز خوب پیروزی» در حال پخش است. ساعتی پیش مردم تهران در صفوف به هم فشرده از میدان امام حسین تا آزادی نماز جماعت را به امامت مرجع عالیقدر سبز حضرت آیت الله العظمی صانعی برگزار کردند.
 
 

در پی پیروزی انقلاب سبز ولنتاینی، رییس جمهور موسوی دقایقی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. رییس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا انقلاب مصر ریشه در جنبش سبز دارد یا برعکس اظهار داشت: ریشه همه انقلاب های دنیا در گذشته و حال و آینده، جنبش سبز است. البته ما از تجربیات شعب مصر نهایت استفاده را کردیم. ما در سال گذشته به خیابان می‌آمدیم اما نمی‌دانستیم که شبها باید در خیابان بمانیم.

رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا انقلاب مردم تونس و مصر به ترتیب یک ماه و ۱۸ روز به طول انجامید اما در ایران فقط یک شب، اظهار داشت: ما ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده‌ایم که خواستن توانستن است. این بار ملت سبز برای برچیدن دولت کودتا تصمیم جدی داشت و توپ و تانک و هواپیما و هلی کوپتر هم نمی‌توانست جلوی انقلاب مردم را بگیرد. کودتاچیان فهمیدند که ما دیگر تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نمی‌شویم. وقتی مردم از میدان امام حسین تا آزادی به خیابان‌ها آمدند، یعنی اینکه دیگر نمی‌شود در مقابل این جمعیت انبوه ایستاد.

رییس جمهور همچنین خبر بازداشت موقت عبدالله گل رییس جمهور ترکیه را تایید کرد و گفت: «ما و مردم ترکیه روابط فرهنگی نزدیکی با هم داریم. ما از مقامات ترکیه انتظار همراهی و حمایت داشتیم. نه اینکه درست در روز ولنتاین که روز عشق و خشم مقدس مردم ایران علیه کودتاچیان بود، به خواست و اراده مردم دهن‌کجی کنند و با عوامل دولت کودتا مشغول مذاکره باشند. به هرحال فعلا از خروج آقای گل از ایران ممانعت به عمل آمده و دولت انتقالی در روزهای آینده درباره ایشان تصمیم خواهد گرفت.»

وی درباره چگونگی برخورد دولت انتقالی با کودتاچیان نیز گفت: طبق آخرین اخباری که به دست من رسیده، بسیاری از کودتاچیان دستگیر شده‌اند اما تعدادی هم دیشب ایران را ترک کرده‌اند. ما تمام تلاش خود را برای بازگردادن آنها انجام خواهیم داد. البته به مناسبت روز ولنتاین، امروز را روز عفو عمومی اعلام کرده‌ایم.

رییس جمهور موسوی در پاسخ به سوالی درباره ادامه و یا لغو سیاست‌های دولت کودتا از جمله مسکن مهر، طرح هدفمندی یارانه ها و … گفت: قطعا همه آثار و نشانه‌های دولت کودتا برچیده خواهد شد و به زودی طرح هدفمندی یارانه‌های سبز و مسکن مهر سبز جایگزین طرح‌های قبلی می‌شود.
 

 


رییس جمهور درخصوص ترکیب دولت انتقالی هم گفت: ما از وجود همه عناصر و اعضای جنبش سبز با هر گرایشی استفاده کرده‌ایم. وی سپس اسامی وزرای دولت انتقالی را به شرح ذیل اعلام کرد:

اردشیر امیرارجمند معاون اول رییس جمهور

محسن سازگارا سخنگوی دولت انتقالی

مصطفی تاجزاده وزیر کشور

اکبر گنجی وزیر اطلاعات

مریم رجوی دبیر شورای عالی امنیت ملی

معصومه قمی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک

عطاالله مهاجرانی مشاور رییس جمهور در امور زنان

محسن کدیور مسئول تدوین قانون اساسی و رییس مجلس خبرگان

عبدالکریم سروش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها

فخرالسادات محتشمی پور رییس سازمان صداوسیما

جمیله کدیور رییس سازمان محیط زیست و انرژی اتمی

مهدی یحیی نژاد وزیر جوانان و سرگرمی

علی رضا نوری زاده، وزیر امور خارجه و  سفیر ایران در اسرائیل و آمریکا

مهدی هاشمی، وزیر نفت و سرپرست وزارت علوم

شیرین عبادی، وزیر حقوق بشر

شیخ مهدی کروبی مسئول بنیاد ملی نخبگان، رییس بنیاد شهدای سبز، سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی و غیره

ننجون کروبی، مشاور حقوقی رییس جمهور

پروفسور زهرا رهنورد استاندار لرستان و آذربایجان

گفتنی است مسئولیت  سایر وزارتخانه ها را رییس جمهور موسوی شخصا به عهده خواهد داشت.
 
در این کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی دولت انتقالی هم ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم اظهار داشت: از مردم تهران تشکر می‌کنم که بالاخره یک بار هم که شده به راهکارهای بنده اعتماد کردند و اینبار از میدان امام حسین تا آزادی حضوری گسترده داشتند. من اطمینان داشتم که در صورت حضور مردم در خیابان‌ها، انقلاب به پیروزی خواهد رسید.

محسن سازگارا درباره میلیون‌ها ایرانی حاضر در میدان آزادی گفت: با توجه به اینکه مردم انتظار این پیروزی زودهنگام را نداشتند و خود را برای اقامت چند روزه در میدان آزادی آماده می‌کردند، هم اکنون جمعیتی بالغ بر ۱۱ میلیون نفر در محدوده میدان آزادی و خیابان‌های اطراف حضور دارند که ما از آنها خواهش می‌کنیم به خانه‌های خود برگردند و اخبار و اطلاعیه های دولت انتقالی را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند.

سازگارا ادامه داد: می‌دانم که مردم ایران علاقه زیادی دارند تا با برج آزادی عکس یادگاری بگیرند اما فعلا این مساله برای همه مردم میسر نیست. وی قول داد به محض آرام شدن اوضاع، در میدان آزادی هتلهایی ساخته خواهد شد تا مردم ایران برای زنده نگه داشتن خاطره انقلاب ولنتاینی، شبها را در این میدان به سر ببرند.

معاون اول رییس جمهور افزود: طبق آخرین نظرسنجی‌های به عمل آمده توسط چهار منبع معتبر آمریکایی، ۹۴ درصد مردم ایران مخالف دولت کودتا و طرفدار جنبش سبز هستند که انتظار داریم با توجه به پیروزی جنبش، این حمایت به ۱۰۰ درصد برسد.

در پایان یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین و وزیر جوانان و سرگرمی ضمن تشکر از رییس جمهور به خاطر تشکیل دولت انتقالی گفت: من چندی پیش به آقای رییس جمهور نامه‌ای نوشتم و گفتم که مومنتم را باید در نظر داشت. وقتی مردم را به خیابان دعوت می‌کنیم باید برای آنها برنامه داشته باشیم. تشکیل دولت انتقالی، در حقیقت تحقق خواسته مردم بود.

یحیی نژاد همچنین قول داد که در وزارت جوانان و سرگرمی، اسباب خنده و تفریح جوانان و مردم ایران را بیش از پیش فراهم کند.

قرار بود آقای شیخ مهدی کروبی هم در این کنفرانس مطبوعاتی حضور داشته باشند که ایشان برای بررسی برخی مسائل به کهریزک رفته بودند.

در این لحظه رادیو و تلویزیون رسما خبر پیروزی انقلاب سبز را اعلام کرد: این صدا و تصویر انقلاب کاریکاتوری ولنتاینی است. آسوده بخوابید و خواب‌های خوش ببینید.
 

 

نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات ۲۵بهمن

 
 

 

 

عوامل سفارت انگلیس روز گذشته در اغتشاشات تهران نقش پررنگی داشتند.

 

به گزارش جوان آنلاین اعضا و عوامل وابسته به این سفارتخانه همچون اغتشاشات سال۸۸ نقش مهمی در درگیریهای پراکنده ۲۵بهمن داشتند. بنابراین گزارش عوامل وابسته به لانه جاسوسی انگلیس روز گذشته با ماشینهای پلاک سیاسی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری از درون ماشینها می نمودند.

 

همچنین شنیده ها از تردد مشکوک برخی عوامل این سفارت در نقاط حادثه خیز دیروز تهران در ساعاتی قبل از اغتشاشات حکایت دارد.لازم به ذکر است در آشوبهای خرداد۸۸ "رسام"وابسته مطبوعاتی سفارت انگلیس در تهران پرده از دخالت این سفارتخانه در آن آشوبها برداشته بود.



 

درباره تجمع ضد انقلاب در 25 بهمن

روز دوشنبه 25 بهمن ماه 89 پس از ده روز تبليغات گسترده اكثر رسانه‌هاي غربي و فراخوان يكپارچه گروه‌هاي ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب‌، مجاهدين خلق، وهابي‌ها، پژاك و..., چند صدنفر در دو سه نقطه تهران تجمع و تلاش كردند نظم عمومي را به هم بزنند. اخباری هم از حضور تروریستهای مسلح در جمع این عدن منتشر شده است.

درباره اين تجمعات نسبتاً كوچك، كه جرقه آن توسط دو نامزد شكست خورده در انتخابات سال 88 زده شد، تذكر چند نكته ضروري است:

1- در نظام جمهوري اسلامي تجمعات آزاد است مشروط بر اينكه مخل مباني اسلام و برهم زننده نظم و امنيت عمومي نباشد. قانون، مرجع تشخيص اين شرايط و موافقت با درخواست‌هاي برگزاري تجمعات را وزارت كشور تعيين كرده و بديهي است هركسي درخواست برگزاري تجمع قانوني مي‌كند بايد به ملزومات قانون يعني نظر وزارت كشور گردن نهد.

هرچند در شرايطي كه گروه‌هاي تروريستي مجاهدين خلق، ريگي، تندر، پژاك تحت حمايت مستقيم و تمام عيار رژيم صهيونيستي و آمريكا و انگلستان در كشورمان عمليات تروريستي انجام مي‌دهند، طبيعي است كه وزارت كشور نبايد با هر درخواستي براي تجمع موافق باشد بخصوص تجمعاتي كه راديو اسرائيل و صداي آمريكا با حرارت از آن حمايت مي كنند.

با اين حال از همه مسوولان انتظار مي رود با گسترش و تعميق شرح صدر و انتقادپذيري بيشتر، امكان نقد و اعتراض از درون نظام را بيشتر فراهم كنند تا نظام جمهوري اسلامي هرچه بيشتر از بركات نقد بهره‌مند شود و معترضان به سياستها و شرايط، نظراتشان را بيان كنند و پاسخ‌هاي استدلالي و اقناع كننده دريافت كنند.

2- با وجود تبليغات كم سابقه رسانه‌هاي غربي و همراهي ضد انقلاب با تقاضاي مجوز راهپيمايي 25 بهمن و نيز با وجود تلاش بسيار شديد و بي‌سابقه سايبري براي حك سايت‌هاي خبري و انتشار اخبار دروغ با هدف ايجاد بلوا و تهييج احساسات در این روز؛ حركت سايبري- تبليغاتي 25 بهمن عملاً شكست خورد و نتوانست ضد انقلاب را به طور گسترده به خيابان‌ها بكشاند و آشوبي بزرگ ايجاد كند.

حمايت گسترده رسانه‌هاي غربي و طرفداران رژيم صهيونيستي از حركت 25 بهمن در شرايطي كه انقلاب غافلگيركننده مردم مصر به نتيجه رسيده و اسرائيل پس از 4 دهه در محاصره و فشار رواني بي‌سابقه‌اي قرارگرفته است، بسيار قابل تأمل است.

در واقع اگر كودتاي سايبري – تبليغاتي 25 بهمن موفق مي‌شد، بهترين خبر براي اسرائيل و حاميان غربي‌اش مي‌بود و پس از چند هفته نفس در سينه حبس شده، مقامات غربي و اسرائيلي مي توانستند نفس راحتي بكشند و اسرائيل را از محاصره رواني نجات دهند.

بي جهت نيست كه همه اذناب و گروه‌هاي تحت حمايت آمريكا از ريگي و وهابي‌ها گرفته تا مجاهدين خلق و سلطنت طلبان و پژاك و تندر، يكصدا از فراخوان 25 بهمن حمايت كردند...

3- حضور طرفداران ضد انقلاب در ميان مردم موضوع جديدي نيست. پس از فروكش كردن آشوبهاي سال 60 و فرار سران مجاهدين خلق به غرب و سپس آغوش صدام، بازمانده‌هاي تروريست‌هاي منافق يا توبه كردند و يا به زندان افتادند و به تدريج در زندگي روزمره میان مردم حل شدند.

خيانت بزرگي كه فتنه سال 88 انجام داد، احياي بازمانده‌هاي مجاهدين خلق و سلطنت طلب و ايجاد فرصت براي عمليات تروريستي و آشوب طلبي آنها بود. پس از تودهني محكم ملت به سران فتنه در 9دي و 22 بهمن 88، تصور مي‌شد آن خائنان به جاي خود نشسته‌اند اما اين نو ضد انقلاب‌هاي لجباز با وقاحت نشان دادند لياقت و ارزش ترحم ندارند و آماده‌اند بار ديگر در پازل طراحي شده در واشنگتن و لندن و تل آويو نقش آفريني كنند.

در واقع 6 دي‌ماه 1388 مصادف با روز عاشورا، موسوي و كروبي با حمايت صريح از آشوبگري و حرمت شكني پياده نظام مجاهدين خلق و تندري، خط قرمزي بزرگ را شكستند و با مريم رجوي و فرود فولادوند و اربابان آمريكايي – اسرائيلي آنها رسماً همدستي كردند.

آن روز به اين دو هشدار داديم كه اگر حتي يك گام دیگر در این مسیر بردارند، قطعاً آخرين گام زندگي‌شان خواهد بود. پس از قيام ملي – ديني 9 دي و 22 بهمن 88و 89، آن دو خائن تحت مدارا و مماشات دستگاه قضايي قرار گرفتند اما حركت اخير آن دو، عمق نمك‌نشناسي و خيانت شان به كشور را نشان داد.

در شرايطي كه ماموران سرويس‌هاي جاسوسي سيا و موساد و MI6 با صريح‌ترين روش ممكن، در تهران دانشمندان هسته‌اي ما را به خاك وخون مي‌كشند و غرب به شكل ظالمانه‌اي ملت ايران را تحت فشار محاصره اقتصادي قرار داده است، خوش رقصي آن دو خائن برای اسرائیل و همدستی شان با تروریستهای مجاهدین خلق ديگر قابل تحمل نيست.

امروز صف‌ها بين نيروهاي انقلاب و دشمنان انقلاب به صريح‌ترين شكل ممكن قرار دارد. يك سو آمريكا و انگليس و اسرائيل و رسانه‌هايشان و نيروهاي تحت الحمايه‌شان اعم از مجاهدين خلق و سلطنت طلب‌ها و پژاك و بازماندهي‌هاي ريگي قراردادند و از سوي ديگر نظام جمهوري اسلامي كه 33 سال قهرمانانه در برابر فشار غرب مقاومت كرده است و امروز جوانه‌هاي حركت خميني كبير را در سرزمين‌هاي اسلامي به نظاره نشسته.

ايفاي نقش سرپل براي تروريست‌ها و آشوبگران تحت حمايت آمريكا و دادن اميد به اسرائيل تحت فشار و محاصره، مصداق صريح و كامل خيانت ملي است.

 



 

"بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی"

 
جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امروز مطالبه به حق برای دستگیری و مجازات سران فتنه جدی تر گردیده و جنبش دانشجویی تا زمانی که این خائنین در پیشگاه عدالت محاکمه و مجازات نگردند خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر موسوی و کروبی با صدور بیانیه ایخواسار محاکمه موسوی و کروبی در پیشگاه قانون شدند متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است


بسم الله القاصم الجبارین

جریان فتنه بعد از تلاش فراوان برای زنده نشان دادن خود یکبار دیگر ناکام مانده و دوباره برای آنها اثبات شد که در میان مردم جایگاهی ندارند و اندک ارزشی برای آنان قایل نیستند. آنچه که سران فتنه می خواستند تحقق نیافت اما جسارت های عده ای فریب خورده و یا سرسپرده به اربابان آمریکایی شان که از رأفت نظام اسلامی سوء استفاده کردند، سبب ساز سو استفاده منافقین گشته و یکی از دانشجویان هموطنمان توسط عوامل منافقین به شهادت رسید.

جنبش عدالتخواه دانشجویی با ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید و ملت عزیز ایران، و محکوم کردن اعمال خائنانه سران فتنه این خائنین به اسلام و وطن، از قوه قضاییه این سئوال را دارد که تا کی اجازه می دهد سران فتنه بلندگوی استکبار جهانی باشند، و هر از چندگاهی برای اثبات نوکری خود، بسترساز اتفاقاتی باشند که کام مردم را تلخ کند.

به راستی ننگ و نفاق از این بیشتر چیست؟ که اربابان آمریکایی فتنه و برخی عناصر خود فروخته خارج نشین از دیکتاتوری چون مبارک حمایت کنند و در داخل عده ای به نام دفاع از قیام مردمی و سرنگونی این دیکتاتور ها در روزی جدای از روز پیروزی ملت ایران و مصر راهپیمایی راه بیندازند و هتاکی کنند و مردم و جوانان انقلابی و مدافع امام راحل را به زیر لگد های خود بگیرند؟ به راستی کدام یک دیکتاتوری است اینکه عده ای قلیل در خیابان به کمک منافقین و با حمایت رسانه های غربی و با تحریک سران خائن فتنه در خیابان های تهران صف خود را از نظام و مردم جدا کنند و ساختارشکنی کنند و مقابل نظام اسلامی بایستند و یا اینکه جمعیت چند ده میلیونی در روز ۲۲ بهمن روز پیروزی ملت ایران و مصر در خیابان های تهران حاضر شوند؟ واضح است که دیکتاتور کسانی هستند که ابتدا به دنبال نادیده گرفتن رای میلیونی مردم بودند و پس از آن به دنبال انقلاب مخملی و سرنگونی نظام و ایستادن در مقابل رهبری! دیکتاتور کسانی هستند که با تکبر و غرور و متفرعنانه به دنبال پایمال رای مردم و خون شهدا و تبدیل ایران به یکی از نوکران آمریکا مانند مصر و تونس در گذشته و اردن و یمن و الجزایر در هم اکنون هستند؟ حقیقتا اگر هوشیاری مردم در نهم دی و ۲۲ بهمن ۸۸ نبود امروز باید سرنوشتی مانند مصر و تونس درگذشته و یمن و اردن و الجزایر و عربستان را شاهد می بودیم! به راستی اگر سران فتنه و این عده ای قلیل اغتشاش گر خود را ملت ایران و طرفدار امام و انقلاب و مردم مصر نشان می دهند چرا در روز ۲۲ بهمن در خیابان ها حاضر نشدند که موضع خود را نشان دهند و ملت کار را با آنها یک سره کنند؟

این بسیار دردآور است که افرادی خائن هر روز به مردم عزیز ایران خیانت نموده و باز هم اجازه و فرصت خیانت داشته باشد. امروز مطالبه به حق برای دستگیری و مجازات سران فتنه جدی تر گردیده و جنبش دانشجویی تا زمانی که این خائنین در پیشگاه عدالت محاکمه و مجازات نگردند خاموش نخواهد شد. بهتر است مسئولین امر دست از محافظه‌کاری برداشته و با حرکتی انقلابی به کار این مزدوران خدانشناس پایان دهند و یک بار برای همیشه کشور را از لوث وجود آنها پاک کنند. مردم انقلابی ایران دیگر تحمل نفس کشیدن خیانت کاران را ندارند و اگر مسئولین نمی توانند، خود وارد عمل خواهند شد.

اما چه کسی پاسخگوی خانواده داغدار این شهید خواهد بود؟ آیا کسی غیر از سران فتنه که بسترساز وقوع این چنین اقدامی بودند؟ چرا مسئولین امنیتی و قضایی در مقابل این خود فروختگان صبر می نمایند؟ چرا با شمشیر عدالت به مواجهه با آنان نمی روند؟ این خواست مردم انقلابی و داغدیده کشورمان است که هر چه زودتر دست این مزدوران استکبار به دست عدالت سپرده شود و به سزای اعمال خود برسند.

جنبش دانشجویی با جدیت تمام این مساله را پیگیری خواهد نمود. صبر ما دیگر لبریز شده است. حادثه دیروز اتمام حجتی بود برای جریان فتنه و دیگر جریان فتنه فرصتی برای ابراز وجود پیدا نخواهد کرد.


 

نمایندگان خواستاراعدام موسوی وکروبی شدند

 
جمع کثیری از نمایندگان مجلس در محکومیت اقدامات و تحرکات فتنه گران در کشور با تجمع مقابل تریبون مجلس خواستار اعدام موسوی و کروبی به عنوان عاملان حادثه دیروز شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه مجلس طی نطقی اقدامات  گمراهان فتنه گر در کشاندن مردم به خیابانها را محکوم کرد.

نمایندگان مجلس در اثنای سخنانی لاریجانی از جای خود برخواسته و شعار "مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی" سر دادند.

نمایندگان همچنین شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق را هم سر دادند.

لاریجانی در بخشی از سخنرانی خود از کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، اصل 90 قانون اساسی، فرهنگی، قضایی و حقوقی مجلس خواست تا با تشکیل کمیته ای در اسرع وقت ابعاد فتنه و مسیر آن بررسی شده و گزارشی به مجلس ارائه دهند که با این جریان چگونه باید برخورد کرد.

پس از اتمام نطق لاریجانی اکثریت نمایندگان با حضور در جلوی تریبون مجلس به گرد هم حلقه زده و شعار "مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی" را سر دادند.

آنها در شعارهای دیگری خواستار اعدام موسوی و کروبی شده و در حقیقت پاسخ خود را به درخواست رئیس مجلس برای ارائه راهکار از سوی نمایندگان برای برخورد با فتنه‌گران در همین جلسه ارائه کردند.

این نمایندگان در پایان شعار ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای سر دادند.

خبر تکمیلی از سخنرانی لاریجانی متعاقبا ارسال می شود.

 

تعطيلي مترو مردم عادي را در صف اغتشاشگران قرار داد

عباسيان با بيان اينكه محسن هاشمي با تعطيلي ايستگاه‌هاي مترو خيابان انقلاب كاري كرد تا مردم عادي با اغتشاشگران هم‌مسير شده و به ظاهر در صف آنها قرار بگيرند، تاكيد كرد: قاليباف بايد درباره مديريت مترو فكري بكند.

 

جلال عباسيان مسئول واحد تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با بيان اينكه موسوي و كروبي و خاتمي كاملاً از دايره نظام خارج شده‌اند و به اعلان علني جنگ عليه نظام مي‌پردازند، اظهار داشت: حوادث ديروز نشان داد كه سناريوي خاتمي براي بازگشت به نظام و شرط گذاشتن براي ورود به انتخابات از حيله‌گري و نفاق وي ناشي مي‌شود.

وي ادامه داد: مسلما پذيرفته نيست موسوي كه تا ديروز نظام اسلامي را به جرم پيروي از آرمان‌هاي امام(ره) يعني حمايت از مردم مظلوم فلسطين و لبنان متهم مي‌كرد و در مناظره‌هاي تلويزيوني علناً بيان مي‌كرد كه اولويت اول ما كشور خودمان است، امروز به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس راهپيمايي راه بيندازند كه باعث كشته شدن يك نفر دانشجو بشود. نكته اي نيز كه از نگاه تيربين‌ افكارعمومي بصير و آگاه جامعه دور نمانده اين كه در ماجراي ديروز حتي يك شعار درباره مردم مصر و تونس شنيده نشد و اين نشان مي‌دهد كه سران فتنه براي ادامه حيات خود همچنان فريبكارانه از مسائل داخلي و خارجي سواستفاده مي‌كنند و به اغفال هواداران خود مي‌پردازند.

مسئول واحد تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان تاكيد كرد: اينها تناقضات آشكاري است كه در عملكرد موسوي ديده مي‌شود و وي و اطرافيانش بايد پاسخگوي آن باشند.

عباسيان با بيان اينكه قطعا تمام مردم ايران اسلامي حمايت از انقلاب اسلامي مصر را وظيفه شرعي و انساني خود مي‌دانند و كاملا از آن حمايت مي‌كنند اما سوء استفاده امثال موسوي از اين حمايت مردمي، بايد مورد بازخواست قضايي قرار گيرد، تصريح كرد: امروز علناً اعلام مي‌كنيم كه دستان موسوي به خون دهها نفر كه در جريانات بعد از انتخابات پارسال تا ديروز كشته شدند آلوده است و قوه قضائيه هرچه سريعتر بايد با اين عنصر برانداز برخورد كند.

وي افزود: از طرف ديگر تمام كساني كه با موسوي همكاري مي‌كنند كه وي اين اقدامات خرابكارانه را پيش ببرد هم بايد پاسخگوي كار خود باشند.

مسئول واحد تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان تاكيد كرد: براي ما سوال است كه چرا بايد ديروز خط متروي خيابان انقلاب تعطيل باشد تا مردم مجبور باشند پياده اين مسير را طي كنند؟! مسئولان شهرداري بايد درباره مديريت متروي تهران فكري جدي بكنند.

عباسيان در پايان با بيان اينكه محسن هاشمي رفسنجاني بايد درباره تعطيلي ايستگاه‌هاي مترو خيابان انقلاب پاسخ قانع‌كننده‌اي بدهد كه چرا با اين اقدام، مردم عادي را به ظاهر در صف سياه لشگر فتنه‌گران قرار داد، تاكيد كرد: هرگاه در شهر نياز به هماهنگي‌هاي خاص باشد بايد منتظر اخلال و كارشكني در متروي تهران باشيم و اين براي مردم تعجب برانگيز و مشكوك است.



 

تحرکات سران فتنه برای فرار از محاکمه است

 
قاضی سابق دادگستری و عضو کمیسیون قضایی مجلس تحرکات اخیر سران فتنه را در جهت فریب افکار عمومی برای فرار از محاکمه دانست و افزود: تلاش‌های سران داخلی فتنه ادامه فتنه‌انگیزی وآشوب‌طلبی های آنان است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، قاضی سابق دادگستری و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگوبا شبکه ایران با اشاره به تحرکات جریان فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس بر ضرورت برخورد دستگاه قضایی با سران این جریان و آشوبگران تاکید کرد و گفت: انتخاب چنین روزی که در کشورهای غربی روز اقدامات غیراخلاقی و امور مخالف اسلامی است، نفاق جدیدی است.

وی اقدام فتنه گران را در جهت فریب افکار عمومی برای فرار از محاکمه دانست و افزود: فتنه گران فتنه جدیدی را طراحی کرده اند.

به گفته غضنفرآبادی تلاش جدید سران داخلی فتنه ادامه فتنه انگیزی و آشوب طلبی های آنان است.



 

همراهی سایتهای حامی هاشمی با جریان فتنه

 
دو سایت اینترنتی وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشیدند تا موج مرده فتنه را احیا کنند.

در حالی که طی روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی در پی دعوت سران فتنه از حامیانشان برای اغتشاش در روز 25 بهمن تبلیغات گسترده‌ای را ترتیب داده بودند، روز گذشته و پس از ناامیدی عوامل فتنه جریان فتنه از حضور حامیانشان، سایت اینترنتی وابسته به رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشید تا این موج مرده را احیا کند.
در همین راستا سایت «آفتاب نیوز» که از آن به عنوان رسانه نزدیک به حسن روحانی یاد می‌شود در خبری جعلی مدعی صدور مجوز وزارت کشور برای راهپیمایی جریان فتنه شد!
این سایت اگرچه دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود خارج کرد اما با این حال رسانه‌های ضد انقلاب با استناد به این خبر، به تلاش خود برای آوردن جریان فتنه به خیابان‌ها رنگ و بوی جدی‌تری دادند.
گفتنی است این سایت اینترنتی در جریان حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری فیلتر شده بود.
همچنین همزمان با 25 بهمن، سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی سوال برانگیز به بازنشر خطبه‌های 26 تیر وی در نماز جمعه سال گذشته تهران پرداخت
.


 

نصب یک پلاکارد در جایگاه هیئت رئیسه مجلس

 
نمایندگان مجلس با نصب پلاکاردی در جایگاه هیئت رئیسه مجلس خواستار محاکمه موسوی و کروبی به جرم اقدام علیه امنیت ملی شدند.

 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس علنی امروز سه‌شنبه مجلس پلاکاردی با مضمون "ما نمایندگان مجلس خواستار محاکمه و اشد مجازات موسوی و کروبی به جرم افساد فی‌الارض و اقدام علیه امنیت ملی هستیم» نصب کردند.

هم‌اکنون نمایندگان در حال جمع‌آوری امضاء برای محاکمه سران فتنه در صحن علنی پارلمان هستند.

گفتنی است این اقدام نمایندگان در پی فریادهای مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی در آغاز جلسه امروز بود.



 

هويت دانشجوي شهيد مشخص شد

 
جزئياتي از جنايت جديد موسوي و كروبي؛
هويت دانشجوي شهيد مشخص شد

 صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط يكي از گروه‌هاي تروريستي منافقين با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.


 عوامل فتنه‌گر و گروهك مزدور و تروريستي منافقين روز گذشته (يكشنبه) با برپايي تجمعات غيرقانوني و راه‌اندازي اغتشاشات خياباني در برخي معابر تهران به ‌سوي رهگذران آتش گشودند كه در جريان اين تيراندازي يكي از دانشجويان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسيد.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط يكي از گروه‌هاي تروريستي منافقين در خيابان امير اكرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.

گروهك تروريستي منافقين همچنين 4 نفر ديگر از هموطنانمان را با تير مستقيم مورد هدف قرار دادند كه مجروح شدند و در بيمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غيرقانوني فتنه‌گران، عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخي خيابان‌هاي شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتي شد كه با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و ديگر عوامل مزدور مجبور به ترك صحنه شدند.



 

حالا وقت دستگیری موسوی و کروبی است

 
ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که دغدغه برخی تصمیم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوی و کروبی و احتمال احیای مجدد بدنه اجتماعی جریان فتنه موضوعیت ندارد و با توجه به بازی علنی این دو نفر در پازل امریکا و رژیم صهیونیستی به‌ویژه در جریان سقوط حسنی مبارک، اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

رجانیوز در این زمینه نوشت: سرانجام پس از 10 روز جوسازی و کری‌خوانی سران و رسانه‌های جریان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، روز دوشنبه در نهایت چند گروه بین 50 تا 100 نفری در خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران حاضر شدند و حتی سرجمع عدد افرادی که با اراده مشخص در این محل حاضر شده بودند، در تهران با بیش از 10 میلیون جمعیت به 10 هزار نفر هم نرسید.

اما بی‌رغبتی مردم تهران به فراخوان موسوی و کروبی آن‌قدر واضح بود که حتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز که با ذوق و شوق برای پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هایش را آغاز کرده بود، ساعاتی بعد از زبان حسین باستانی ناچار شد اعتراف کند که تجمع تهران فراگیر نبوده و تنها در قالب گروه‌های محدود شکل گرفته است.

راهپیمایی مورد حمایت منافقین، گروهک ریگی، رضا ربع پهلوی، مقام‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در حالی برای روز دوشنبه برنامه‌ریزی شده بود که طراحان آن دو هدف اصلی را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفی قصد داشتند که تحولات اخیر در کشورهای افریقایی و منطقه را که به‌دلیل سیبل شدن متحدان اصلی امریکا و اسرائیل کاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشکن کنند ودر نتیجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس که (اتفاقاً‌ در روز 25 بهمن تنها شعاری که معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمایت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان کاخ سفید را از کانون توجه و نفرت عمومی خارج کرده و نقطه ثقل توجه افکار عمومی دنیا را به ایران منتقل کنند. همچنین از طرف دیگر، به‌دنبل این بودند که با آگاهی از اینکه دولت به تجمع‌های ساختارشکنانه آنان که برخلاف اصل 27 قانون اساسی هم بر خلاف مبانی اسلام است و هم قید بدون سلاح در آن رعایت نمی‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتک آبروی کشور، نظام سیاسی ایران را مشابه کشورهایی با نظام دیکتاتوری مصر و تونس نمایش دهند.

با این حال، حضور ایذایی گروه‌های چند ده نفره در برخی نقاط خیابان‌های آزادی و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالی که از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر ترافیک خاصی را تجربه می‌کند، امروز این ترافیک چند برابر شد و شهروندان زیادی ناچار به پیاده شدن از وسایل نقلیه و پیمودن مسافت طولانی شدند.

همچنین دانشجویان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پایان مراسمی که در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلی دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌های یاحسین(ع) و حمل تصاویری از امام راحل و رهبر انقلاب در کنار دانشجویان مؤمن دیگری که از دانشگاه امیرکبیر به آن‌ها پیوستند، به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با این حال،‌ بی‌رغبتی آشکار مردم تهران در همراهی با جریان فتنه نشان داد این تصور در میان برخی افراد که بازداشت موسوی و کروبی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد و بنابراین، هنوز وقت محاکمه آن‌ها فرا نرسیده، درست نبوده و علی‌رغم تأخیر در این اقدام که هزینه‌های زیادی نیز برای کشور داشته است، اکنون با توجه به همراهی واضح این دو نفر با سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و ریزش تقریبا کامل بدنه اجتماعی فتنه،‌ در حال حاضر بهترین زمان برای محاکمه موسوی و کروبی است.




 

جمع نشدن 10هزار نفر در تهرانِ 10ميليوني پس از 10روز كري‌خواني و رفع دغدغه در مورد بازداشت موسوي و كر

 

ماجراي روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد كه دغدغه برخي تصميم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوي و كروبي و احتمال احياي مجدد بدنه اجتماعي جريان فتنه موضوعيت ندارد و با توجه به بازي علني اين دو نفر در پازل امريكا و رژيم صهيونيستي به‌ويژه در جريان سقوط حسني مبارك، اكنون بهترين زمان براي دستگيري و محاكمه اين افراد است.

سرانجام پس از 10 روز جوسازي و كري‌خواني سران و رسانه‌هاي جريان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، امروز در نهايت چند گروه بين 50 تا 100 نفري در خيابان‌هاي انقلاب و آزادي تهران حاضر شدند و حتي سرجمع عدد افرادي كه با اراده مشخص در اين محل حاضر شده بودند، در تهران با بيش از 10 ميليون جمعيت به 10 هزار نفر هم نرسيد.

اما بي‌رغبتي مردم تهران به فراخوان موسوي و كروبي آن‌قدر واضح بود كه حتي شبكه بي‌بي‌سي فارسي نيز كه با ذوق و شوق براي پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هايش را آغاز كرده بود، ساعاتي بعد از زبان حسين باستاني ناچار شد اعتراف كند كه تجمع امروز تهران فراگير نبوده و تنها در قالب گروه‌هاي محدود شكل گرفته است.

راهپيمايي مورد حمايت منافقين، گروهك ريگي، رضا ربع پهلوي، مقام‌هاي كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي در حالي براي امروز برنامه‌ريزي شده بود كه طراحان آن دو هدف اصلي را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفي قصد داشتند كه تحولات اخير در كشورهاي افريقايي و منطقه را كه به‌دليل سيبل شدن متحدان اصلي امريكا و اسرائيل كاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشكن كنند ودر نتيجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس كه (اتفاقاً‌ امروز تنها شعاري كه معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمايت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان كاخ سفيد را از كانون توجه و نفرت عمومي خارج كرده و نقطه ثقل توجه افكار عمومي دنيا را به ايران منتقل كنند. همچنين از طرف ديگر، به‌دنبل اين بودند كه با آگاهي از اينكه دولت به تجمع‌هاي ساختارشكنانه آنان كه برخلاف اصل 27 قانون اساسي هم بر خلاف مباني اسلام است و هم قيد بدون سلاح در آن رعايت نمي‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتك آبروي كشور، نظام سياسي ايران را مشابه كشورهايي با نظام ديكتاتوري مصر و تونس نمايش دهند.

با اين حال، حضور ايذايي گروه‌هاي چند ده نفره در برخي نقاط خيابان‌هاي آزادي و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالي كه از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ويژه در مناطق مركزي شهر ترافيك خاصي را تجربه مي‌كند، امروز اين ترافيك چند برابر شد و شهروندان زيادي ناچار به پياده شدن از وسايل نقليه و پيمودن مسافت طولاني شدند.

همچنين دانشجويان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پايان مراسمي كه در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلي دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌هاي ياحسين(ع) و حمل تصاويري از امام راحل و رهبر انقلاب در كنار دانشجويان مؤمن ديگري كه از دانشگاه اميركبير به آن‌ها پيوستند، به سمت ميدان انقلاب حركت كردند و با سر دادن شعارهاي انقلابي، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با اين حال،‌ بي‌رغبتي آشكار مردم تهران در همراهي با جريان فتنه نشان داد اين تصور در ميان برخي افراد كه بازداشت موسوي و كروبي ممكن است تبعات سنگيني داشته باشد و بنابراين، هنوز وقت محاكمه آن‌ها فرا نرسيده، درست نبوده و علي‌رغم تأخير در اين اقدام كه هزينه‌هاي زيادي نيز براي كشور داشته است، اكنون با توجه به همراهي واضح اين دو نفر با سياست‌هاي امريكا و رژيم صهيونيستي و ريزش تقريبا كامل بدنه اجتماعي فتنه،‌ در حال حاضر بهترين زمان براي محاكمه موسوي و كروبي است.



 

کروبی و موسوی خادم دشمنان اسلام هستند

 
 


چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد که از نظر مردم ایران و منطقه، کروبی و موسوی خادم دشمنان اسلام هستند


عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور تاکید کرد که جنبش دانشجویی و دانشجویان کشور به خونخواهی دانشجوی شهید تجمعات غیرقانونی روزگذشته فتنه‌گران، انتقام سختی از موسوی و کروبی خواهند گرفت.


سینا زعیم‌زاده دبیر سیاسی و عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با فارس، با تبریک و تسلیت درگذشت یک دانشجوی دانشگاه هنر در تجمعات غیرقانونی روز گذشته تهران به دست عوامل مزدور گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: جریانات معارض نظام علی‌رغم حمایت‌های بی‌چون و چرای قدرت‌های غربی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در روز گذشته(یکشنبه)، باز هم نتوانستند حرکتی را در داخل کشور ساماندهی کنند.

وی با اشاره به ناکامی عوامل فتنه در تجمعات غیرقانونی روز گذشته تهران افزود: عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه تلاش داشتند با برپایی تجمع غیرقانونی، خدشه‌ای را به چهره نظام جمهوری اسلامی به عنوان صادرکننده پیام انقلاب به تمام کشورهای منطقه و جهان وارد کنند که تمام برنامه‌های آنها با حضور به موقع مردم ناکام ماند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور مهمترین علت ناکامی فتنه‌گران در روز گذشته را تعمیق نظام مردمسالاری دینی در کشور خواند و گفت: دیروز شاهد بودیم که تحرکات و اقدامات چند صد نفری فتنه‌گران در شهر 12 میلیونی تهران، توسط مردم انقلابی و همیشه در صحنه ناکام ماند.

زعیم‌زاده با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته کار غرب را برای ادامه مذاکرات برای جمهوری اسلامی ایران دشوارتر کرد، یادآور شد: آمریکا و کشورهای غربی یک بار دیگر به صورت آشکارا از یک جریان مرده داخلی در کشور حمایت کرده و تلاش کردند این جریان فتنه‌گر را احیاء کنند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: تمام این اقدامات برای این بود که وقفه‌ای در مسیر حرکت انقلابی مردم مصر و سایر کشورهای جهان ایجاد کنند اما تمام کشورهای غربی باید بدانند ایران تکیه‌گاه بی‌بدلیل تمام تحولات منطقه است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور همچنین با بیان اینکه این اتفاقات یک بار دیگر لزوم محاکمه فوری و جدی سران فتنه به خصوص موسوی و کروبی را نمایان کرد که در روز گذشته خیانت‌های خود را به اوج رساندند.

زعیم‌زاده با بیان اینکه موسوی و کروبی در روز گذشته به عنوان عمله رژیم صهیونیستی در داخل



:: بازدید از این مطلب : 420

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: