نوشته شده توسط : من

(( فراخوان سراسری امت حزب الله برای راهپیمایی 22 بهمن ))
22 بهمن امسال را همچون 9 دی و 22 بهمن سال گذشته و پر افتحار تر از هر زمان دیگری برگزار خواهیم کرد تا افکار فتنه گون سران فتنه برای تحرکات بهدی در نطفه خشکانده شود.

 

 

امت حزب الله همیشه در صحنه بار دیگر پاسخ دندان شکنی به فتنه گران لجنی خواهد داد و خواهند دید که با تحریکات گوشه و کنار خود هرگز بجایی نرسیده و نخواهند رسید.

وعده دیدار ما در روز تاریخی 22 بهمن 1388

 

 

 

 

 



نوشته شده توسط دوستدار ولایت | لينک ثابت |سه شنبه نوزدهم بهمن 1389| در ساعت 17:41 | آرشيو نظرات نظر بدهيد
 

اخوان المسلمین مصر به جنجال فتنه گران موسوی پایان داد
در چند روز گذشته رسانه های فتنه گران همچون گذشته در یک جنجال رسانه ای گسترده و کذب هیاهوی زیادی براه انداختند و ادعا کردند که اخوان المسلمین در بیانیه ای رسمی از سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در نماز جمعه تهران که پیرامون انقلاب مصر و تونس صورت گرفته بود، انتقاد کرده است.

کلمه، این جنجال رسانه ای فتنه گران قرار بود با شیطنت  شبکه تلویزیونی بی بی سی در یک گفتگوی زنده تکمیل شود که مثل همیشه روسیاهی برای جنبش کذاب رقم خورد.

شبکه تلویزیونی بی بی سی در برنامه زنده خود از "کمال الهلباوی" از اعضای ارشد اخوان المسلمین مصر سوال کرد که رهبر جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه این هفته در مورد اتفاقات مصر اظهار نظر کرده و گفته اند یک انقلاب سراسری اسلامی در منطقه در حال شکل گیری است واکنش اخوان المسلمین به صحبت های ایشان چیست؟ الهلباوی در پاسخ گفت: من از 'امام' خامنه ای و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می کنند تشکر می کنم .

وی خاطرنشان کرد:‌ در مصر احزاب زیادی فعالیت می کنند بنابراین قانون اساسی باید تغییر کند و مردم باید نمایندگان مجلس را خودشان انتخاب کنند.

الهلباوی اظهار داشت: بعد از رفتن مبارک باید انتخاباتی سالم برگزار شود و مردم نوع حکومت آینده را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: اگر آنها دولت اسلامی بخواهند که امیدوارم این طور شود، این خواسته ملت است .

وزیر خارجه مصر باید از مواضع رهبر انقلاب ایران قدردانی کند

مجری بی بی سی در اقدامی زیرکانه اظهارات ضد ایرانی اخیر احمد ابوالغیط وزیر خارجه مصر را پیش کشید که عضو ارشد اخوان المسلمین هوشمندانه پاسخ داد: اول از همه وزیر خارجه مصر باید از وزارت کنار برود و دوم این که او از روابط مسلمانان با هم شناخت درستی ندارد و در حرف های خود باید از حمایت رهبران ایران از انقلاب مصر قدردانی کند.

الهلباوی افزود:با تاسف باید بگویم وزیر خارجه مصر با حملات غرب علیه ایران همراه شده که این قابل قبول نیست.

بی بی سی در ادامه حوادث انتخابات ایران را پیش کشید و عضو ارشد اخوان المسلمین در پاسخ گفت: من هم امیدوار بودم دولت خوبی مثل دولت ایران و رییس جمهوری خوب و شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشتیم.

الهلباوی اظهار داشت: احمدی نژاد عقیده اش را بیان می کند به درست یا به غلط بودن آن کاری ندارم، اگر کشورهایی مانند آمریکا و بریتانیا حق پیشرفت دارند چرا نباید کشوری مانند ایران هم حق پیشرفت داشته باشد.

وی گفت: کشورهایی مانند چین و هند از فناوری هسته ای برخوردارند چرا کشورهای مسلمان چنین حقی نداشته باشند.

 

خيانت موسوي بدتر از مسعود رجوي/خبرگان كاري كند كه لكه ننگين فتنه 88 براي هميشه پاك شود
 
 

سران فتنه به دنبال انحراف اذهان در آستانه راهپيمايي 22 بهمن هستند
نماينده مردم آباده در مجلس با بيان اينكه سران فتنه همانند كشورهاي غربي و آمريكا به دنبال انحراف اذهان عمومي در آستانه راهپيمايي 22 بهمن هستند، گفت كه حضور پرشور مردم رسوايي ديگري براي فتنه‌گران به ارمغان خواهد آورد.

 

حجت‌الاسلام داوود محمدجاني نماينده مردم آباده در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با کلمه با اشاره به راهپيمايي 22 بهمن امسال، اظهار داشت: ملت ايران در حمايت از نظام جمهوري اسلامي ايران 22 بهمن با حضور در خيابان‌ها حمايت‌ قاطع خود را از انقلاب اسلامي اعلام مي‌كند.

وي با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي تلاش مي‌كند تا با حضور ميليوني مردم را سانسور كنند تا قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران به گوش جهانيان نرسد، افزود: امروز ديگر آمريكا و متحدانش قادر به سانسور حضور مردم نيستند چرا كه بعد از حماسه 9 دي تمامي دشمنان انقلاب به قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران اذعان كرده‌اند.

نماينده مردم آباده با اشاره به فتنه سال 88 گفت: سران فتنه براي مقابله با مردم خواسته‌هاي دشمنان انقلاب را پذيرفته و متاسفانه‌ ‌‌آنها را بر ملت ايران ترجيح دادند و اين رفتار فتنه‌گران هيچگاه از سوي مردم به فراموشي سپرده نخواهد شد.

محمدجاني با بيان اينكه سران فتنه همانند كشورهاي غربي و آمريكا به دنبال انحراف اذهان عمومي در آستانه راهپيمايي 22 بهمن هستند، گفت كه حضور پرشور مردم رسوايي ديگري براي فتنه‌گران به ارمغان خواهد آورد.

اين نماينده مجلس در واكنش به ادعاي سران فتنه براي حمايت از مردم تونس و مصر گفت: اين افراد در فتنه سال 88 تماميت انقلاب را هدف قرار داده بودند اما اكنون مي‌خواهند از مردم مصر كه با الهام از انقلاب اسلامي قيام كرده‌اند راهپيمايي كنند كه اين مسئله يك پارادوكس مشخص است؛ اين ادعاي دروغين فتنه‌گران در راهپيمايي 22 بهمن از سوي مردم بي‌پاسخ نخواهد ماند.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه محاكمه سران فتنه به شعار اصلي مردم در راهپيمايي 22 بهمن تبديل خواهد شد، گفت: سران فتنه بايد ابتدا محاكمه شوند و سپس ادعاي دروغين حمايت از مردم مصر را مطرح كنند.

 

مبارك براي درمان به آلمان مي‌رود
يك هفته‌نامه آلماني نوشت كه شواهدي در دست است كه رئيس جمهور مصر با هدف درمان به آلمان سفر خواهد كرد.

 

در پي انتشار اخباري در چند روز گذشته مبني بر احتمال سفر "حسني مبارك " به آلمان براي درمان، "اشپيگل " نوشت كه رئيس جمهور مصر به زودي براي درمان به كلينيكي بسيار مجلل واقع در شهر "بادن‌بادن " خواهد رفت.
براساس اين گزارش، اشپيگل نوشت كه گفت‌وگوهاي ضروري در اين زمينه انجام شده است اما هنوز مشخص نيست كه آيا مبارك شخصا نيز نسبت به اين تصميم تمايل دارد يا خير.

"نيويورك تايمز " نيز چندي پيش از وجود پيشنهادهايي در دولت مصر براي سفر مبارك به آلمان به بهانه انجام معاينات پزشكي خبر داده بود.

گفته‌مي شود اين پيشنهاد بخشي از طرح "عمر سليمان " معاون رئيس‌جمهور مصر به منظور ايجاد يك راهكار براي خروج مبارك از بحران ايجاد شده در كشور است.

بر اساس اين طرح، مبارك براي انجام برخي معاينات و آزمايشهاي پزشكي عازم آلمان خواهد شد اما براي مدتي طولاني در آنجا مستقر خواهد شد.
برخي ديگر نيز پيشنهاد مي‌دهند كه مبارك از قاهره به منزلش در "شرم الشيخ " بازگردد و در آنجا بماند.
اين پيشنهادها بخشي از طرح‌هاي سليمان و رهبران نظامي مصر است تا از اين‌ راه ميزان نفوذ مبارك را كاهش دهند و دولت انتقالي را به رهبري شخص سليمان تشكيل دهند.

 

راهپيمايي 22 بهمن امسال تجديد بيعت 70 ميليوني با رهبر انقلاب خواهد بود
سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس گفت: راهپيمايي 22 بهمن امسال بار ديگر با حضور گسترده ملت انقلابي ايران، عرصه تجديد بيعت 70 ميليوني با رهبر معظم انقلاب و كوبيدن يك مشت محكم ديگر بر دهان مستكبران جهان خواهد بود.

 

حجت الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و سخنگوي كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با بيان اينكه حضور با شكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال علاوه بر پافشاري بر حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، نوعي حمايت جدي از انقلاب مردم مصر و تونس است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال نقطه عطف تشكيل خاورميانه اسلامي خواهد بود.

وي با تشريح تفاوت حكومت اسلامي با حكومت‌هاي استبدادي، اظهار داشت: حكومت منطبق بر استبداد و زور همان حكومتي است كه رژيم ستم شاهي آنرا به اجرا گذاشته بود؛ حكومت استبدادي حكومتي است كه براساس آن شاه مخلوع 60 هزار مستشار آمريكايي را به جان مردم انداخته و اجازه هيچ‌گونه اعتراضي هم نمي‌داد.

نماينده مردم ساوه در مجلس خاطرنشان كرد: اما با گذشت زمان و وقوع انقلابي عظيم در ايران، حكومت استبدادي از بين رفته و با رهبري امام راحل، حكومت اسلامي با رعايت همه شئونات حكومتي بر مبناي اسلامي ناب محمدي(ص)، تشكيل شد.

"مردم در 32 سال گذشته، نقش آفريني جدي در عرصه‌هاي مختلف داشته و همواره پيرو شعارهاي انقلاب امام(ره) يعني آزادگي، عدالت‌طلبي و پيشرفت‌خواهي به عنوان شاخصه‌هاي اصلي حكومت اسلامي بوده‌اند. "

اسلامي در ادامه افزود: در حكومت اسلامي حفظ و گسترش ارزش‌هاي اسلامي ، صدور و انعكاس هرچه بيشتر الگوي حكومتي اسلام همواره مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام بوده است؛ امروز وقوع انقلاب‌هاي اسلامي در مصر و تونس نيز ناشي عمل به همان تكليفي است كه ملت ايران 32 سال پيش به رهبري امام راحل آنرا به مرحله اجرا گذاشته و حكومت ظالمان را درهم شكستند.

وي در ادامه گفت‌وگوي خود با خبرگزاري فارس، تمايل برخي كشورهاي منطقه به اسلام و وقوع انقلاب‌هاي اسلامي در كشورهايي همچون مصر و تونس و همچنين قيام مسلمانان عليه حاكمان خود فروخته‌ را متأثر از انقلاب اسلامي سال 57 در ايران دانست و از رهبري‌هاي امام‌گونه رهبر كبير انقلاب(ره) و مقام معظم رهبري در اين مسير دشوار قدرداني كرد.

سخنگوي كميسيون اصل 90 در ادامه اظهار داشت: امروز مفتخريم كه ايران اسلامي پس از گذشت 32 سال از عمر با بركت انقلاب، به عنوان كشوري مقتدر و عزيز در جهان مطرح شده و آزادي‌خواهان جهان نيز از ملت ايران الگو گرفته‌اند.

اسلامي همچنين با انتقاد از كساني كه به دنبال ايجاد شكاف و خيانت به ملت ايران هستند، افزود: كساني كه وقايع شوم پس از انتخابات را به وجود آورده و با چراغ سبز به غرب و دشمنان اسلام علاوه بر سر سپردگي خود، پنجه به صورت انقلاب كشيدند، بايد بدانند كه براي هميشه نامشان در كنار خائناني چون بني‌صدر، شاه ‌سلطان حسين و سران ذليل پهلوي ثبت شده است و تاريخ از آنها به عنوان وطن‌فروش و خائن ياد خواهد كرد.

وي خاطرنشان كرد: سران فتنه بدانند، مردمي كه عاشق و شيداي رهبر عظيم‌الشأن انقلاب هستند دير يا زود ايران اسلامي و خاك پاك كشورشان را از لوث وجود خائنان پاك خواهند كرد.

نماينده مردم ساوه در مجلس با بيان اينكه بي شك سرزمين باكري‌ها، همت‌ها و چمران ها جاي منافقين و خائنان به اسلام نيست، اظهار داشت: ملت ايران با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن امسال، علاوه بر حمايت همه‌جانبه از ملت‌هاي انقلابي مصر و تونس، محاكمه سران فتنه را نيز مطالبه خواهند كرد.

اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: راهپيمايي 22 بهمن امسال بار ديگر با حضور گسترده ملت انقلابي ايران، عرصه تجديد بيعت 70 ميليوني با رهبر معظم انقلاب و كوبيدن يك مشت محكم ديگر بر دهان مستكبران خواهد بود.

 

ولایت‌مداری از نوع هاشمی
موضع آقای هاشمی رفسنجانی در حوادث پس از انتخابات در ابتدا فقط سکوت بود و در حالی که فعالان سیاسی انتظار واکنشی روشن از وی در قبال اردوکشی‌های خیابانی و اغتشاشات پس از آن را داشتند اما او پس از قریب به یک ماه سکوت، در نماز جمعه 26 تیر ماه حاضر شد و با ایراد خطبه هایی جنجالی خود را در معرض انتقادات گسترده ای قرار داد.

 

آقای هاشمی در سخنانش با حمایت از سران و فعالان ناآرامی ها، شرایط کشور را هم "بحرانی" توصیف کرد و بار دیگر با ابراز تردید نسبت به انتخابات گفت: «این انتخابات اگر مشکلاتی در آن پیش نمی‌آمد ما در 30 سالگی انقلاب بهترین گام را در جهت تحقق جمهوری اسلامی برمی‌داشتیم. من نمی‌گویم که این اتفاق نیفتاده است، اما ما از اواخر دوران تبلیغات دچار تردید شدیم. افرادی تردید کردند، تبلیغات نادرست و عمل نادرست صداوسیما باعث شد، بذر تردید در دل مردم به وجود بیاید که مثل خوره به جان ما افتاده است."

وی که پیش از انتخابات هم چندین بار ادعای تقلب را به صورت تلویحی مطرح کرده بود، افزود: ما تردید را بدترین مصیبت می‌دانیم. البته دو گروه هستند؛ عده‌ای تردیدی ندارند، قاطع ایستاده‌اند و کار خودشان را می‌کنند، اما عده‌ای هستند که کم نیستند و بخش زیادی از مردم فهیم و عالم کشورمان هستند که می‌گویند ما تردید داریم. ما باید برای رفع تردید آن‌ها کار کنیم. شرایط و دوران تلخی است. هیچکس از همه‌ جریانات دلش نمی‌خواست که این‌طور شود. همه ضرر کردیم."

حمایت از بازداشت شدگان جریان فتنه

آقای هاشمی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه خود از بازداشت شدگان جریان فتنه حمایت و در عین حال شورای نگهبان را متهم به عمل نکردن به وظیفه خود کرد.
وی همچنین خواستار توجه به اجرای قانون شد اما اشاره ای به ایستادگی جریان فتنه در برابر قانون نکرد؛ موضوعی که با توجه به دو خواسته دیگر او موجب شد فعالان سیاسی نه جریان فتنه که نظام را مخاطب این سخن او بدانند. به همین دلیل جمعیتی از آشوبگران خیابانی که طبق وعده رسانه های بیگانه به خیابان های اطراف دانشگاه تهران، محل اقامه نماز جمعه تهران، آمده بودند از سخنرانی آقای هاشمی استقبال و حتی ساعاتی بعد دست به اغتشاش در راستای آنچه حقوق اعلام شده خود در نماز جمعه نامیدند، زدند. در این اغتشاش خیابان های اطراف دانشگاه تهران تا ساعاتی به ناآرامی کشیده شد و اکثر آشوبگران که برای اولین بار به نمازجمعه تهران آمده بودند به جای شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» شعار مرگ بر چین و روسیه سر دادند.
استقبال محافل بیگانه
شاید به همین دلیل بود که سخنرانی جنجالی رئیس مجلس خبرگان همزمان با برانگیختن اعتراض شخصیت های و فعالان مطرح نظام، پوشش وسیع و معناداری در رسانه های بیگانه پیدا کرد.
به عنوان نمونه روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی تحلیلی نوشت که "هاشمی رفسنجانی در سخنانی که تقویت کننده مخالفان بود به صراحت از برخی نهادهای حکومتی در ایران انتقاد کرد" و روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز عنوان کرد "خطیب نمازجمعه تهران به صورت تلویحی از مشروعیت جنبش مخالف به سرکردگی موسوی حمایت کرد."

بی توجهی به هشدار رهبر انقلاب
اما آقای هاشمی در شرایطی تلاش کرد تا از تریبون نماز جمعه ادعای سران داخلی جریان فتنه یعنی تقلب را مطرح و به نوعی تایید کند که رهبر معظم انقلاب چندین بار پیش از برگزاری انتخابات از جمله در سخنرانی اش در روز نوروز 88 درباره هدف دشمن در مخدوش کردن اعتماد عمومی به نظام شخصیت های داخلی هشدار داده بودند.
ایشان این موضوع را در خطبه‌های نماز جمعه 29 خرداد ماه 88 و حدود یه ماه پیش از خطبه های جنجالی آقای هاشمی هم بیان کرده بودند: هدف دشمن این است. میخواهند اعتماد را بگیرند تا مشارکت را بگیرند، تا مشروعیت را از جمهورى اسلامى بگیرند ... این خط را از پیش از انتخابات هم شروع کردند؛ از دو سه ماه پیش از این. من اول فروردین در مشهد گفتم هى دارند دائماً به گوشها میخوانند، تکرار میکنند که بناست در انتخابات تقلب بشود. میخواستند زمینه را آماده کنند. من آنوقت به دوستان خوبمان در داخل کشور تذکر دادم و گفتم این حرفى را که دشمن میخواهد به ذهن مردم رسوخ بدهد، نگوئید. نظام جمهورى اسلامى مورد اعتماد مردم است. این اعتماد آسان به دست نیامده است.
ایشان همچنین افزودند که "مردم اطمینان دارند؛ اما برخى از طرفداران نامزدها هم اطمینان داشته باشند که جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست. ساز و کارهاى قانونى انتخابات در کشور ما اجازه‌ى تقلب نمیدهد. این را هر کسى که دست‌اندرکار مسائل انتخابات هست و از مسائل انتخابات آگاه است، تصدیق میکند؛ آن هم در حد یازده میلیون تفاوت!"

تاکید هاشمی بر مواضعش سابق
با این حال آقای هاشمی حاضر به اصلاح سخنانش در نماز جمعه نشد که حتی در مقاطع دیگری از جمله در مشهد و در دیدارش با اعضای حزب اعتدال و توسعه بر خطبه های جنجالی خود تاکید کرد.
او در ماه های بعد هم ترجیح داد که یا سکوت کند و یا به فراخور زمان مواضعی که منتقدان آن را "دو پهلو" دانستند، اتخاذ کند.
در تذکر به موضع گیری برخی خواص بود که حضرت آیت الله خامنه ای در روز 29 دی ماه 88 در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رؤسای ستادهای دهه فجر سراسر کشور، موضع گیری شفاف و پرهیز از مواضع مبهم و دو پهلو را یکی از نیازهای مهم دوران فتنه و غبارآلودگی فضا دانستند و افزودند: دشمنان همواره مخالف شفاف بودن فضا هستند زیرا آنها در فضای غبار آلود و فتنه می توانند به اهداف خود برسند.

تذکر به خواص
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: در شرایط کنونی همه جریانها و گرایش های سیاسی داخل نظام باید خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص کنند و در این میان وظیفه خواص بویژه خواصی که تأثیرگذاری بالایی دارند، بیش از دیگران است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: موضع گیری دو پهلوی خواص مطلوب نیست و خواص باید مواضع خود را در قبال سخنان و اقدامات دشمن، شفاف بیان کنند.
ایشان افزودند: وقتی سران استکبار و ظلم، و اشغالگران کشورهای اسلامی وارد میدان می شوند و موضع گیری می کنند، دو پهلو و مبهم سخن گفتن صحیح نیست زیرا باید مشخص شود، افرادی که داخل نظام جمهوری اسلامی هستند، چه موضعی دارند و آیا حاضر هستند از دشمن تبری بجویند؟

تکرار بصیرت براى خواص
رهبر انقلاب حدود دو ماه بعد هم بیانات در دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى‌ که آقای هاشمی هم در آن حضور داشت، تاکید کرد: باید دشمنى‌ها را شناخت. مشکل ما این است. اینکه بنده مسئله‌ى بصیرت را براى خواص تکرار میکنم، به خاطر این است. گاهى اوقات غفلت میشود از دشمنى‌هائى که با اساس دارد میشود؛ اینها را حمل می کنند به مسائل جزئى. ما در صدر مشروطه هم متأسفانه همین معنا را داشتیم.
ایشان در سال 89 هم چندین بار درباره اهمیت موضع گیری شفاف خواص سخن گفتند اما بخشی از سیاسیون معتقدند که مواضع آقای هاشمی همچنان دو پهلوست.

هاشمی: تابع رهبر انقلابم!

هرچند آقای هاشمی چندی پیش در دیدار جمعی از روحانیون و اساتید دانشگاه گفت که خود را "ملزم به تبعیت از دستورات رهبری می‌دانم" اما همچنان ترجیح داده است در برابر اقدامات جریان فتنه رویه سابق را ادامه دهد.
او حتی چند روز پیش در دیدار برخی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان بار دیگر تاکید کرد: در خصوص مسائل کشور مواضع خود را به صورت مشخص در آخرین حضورم در نماز جمعه تهران اعلام کردم و اکنون نیز به آن معتقدم.
استقبال بی بی سی
پس از تاکید چندباره آقای هاشمی بر خطبه های نمازجمعه جنجالی اش بود که بار دیگر رسانه های بیگانه به پوشش گسترده مواضع او پرداختند.
به طوری که بی بی سی، رسانه دولتی انگلیس که از عوامل مهم تحریک و هدایت آشوب طلبان محسوب شده، حتی "فیلم" خطبه های خبرساز نماز جمعه 26 تیرماه آقای هاشمی را هم بر روی سایت خود منتشر کرد.
سایت موسوی: سخنان هاشمی دلسوزانه بود
سایت رسمی میرحسین موسوی، از سران فتنه 88، هم در گزارشی با عنوان " بازخوانی سخنان هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه سبز"، نوشت: تاکید دوباره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری بر مواضع خود در نمازجمعه سبز تهران در ۲۶ تیر ۸۸ بار دیگر خاطره توصیه‌های دلسوزانه وی برای عبور از بحران پس از انتخابات را زنده کرد.

 

سید حسن:ای کاش در میدان التحریر بودم

 

سيدحسن نصرالله اظهار داشت: شعارها و خون‌هايي كه ملت مصر اهدا كرده‌اند، نشان مي‌دهد كه انقلاب آنها انقلاب آزادگان و خواستاران آزادي و بيزارشدگان از خفت و پستي اين ملت،‌ انقلاب اقتصادي،‌ سياسي و‌ اجتماعي است.

سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان روز دوشنبه طي سخناني درباره قيام مردم مصر اظهار داشت: مي‌خواهم گوشه‌هاي از انقلاب مصر را بازگو كنم. انقلاب مصر انقلاب همه ملت اين كشور است از مسيحي گرفته تا مسلمان و از پير و جوان و زن و مرد و همه.

اين يك انقلاب واقعي مردمي است. مهمترين عنصر اين انقلاب جوانان هستند. دوم اينكه اين انقلاب در نتيجه اراده اين ملت و عزم آنها است. اين ملت است كه تظاهرات مي‌كند و اين ملت است كه شهيد تقديم مي‌كند.

وي افزود: پس همين ملت است كه بايد تصميم بگيرد مي‌خواهد چه كار كند و چه نظامي را خواستار است. تصميم نهايي دست همين ملت است. تمام اتهام‌ها در مورد اينكه اين انقلاب از كشورهاي خارجي حمايت مي‌كند، در برابر اراده ملت مصر شكست خورده است.

دبيركل حزب‌الله لبنان افزود: گوهر اساسي اين انقلاب، نان و گرسنگي نيست بلكه به جايگاه مصر در منطقه و جهان و سياست‌هاي نظام حاكم بويژه درمورد مساله اسرائيل و فلسطين بستگي دارد. دوستان اسرائيل و آمريكا از فرهنگيان گرفته تا وسايل ارتباط جمعي و مسئولان اين كشور مي‌خواهند اين انقلاب را انقلاب نان و گرسنگي نشان بدهند.

دبيركل حزب الله لبنان گفت: ما مي‌خواهيم نظر خود را در مورد انقلاب مصر به جوانان اين كشور ابراز كنيم. آنچه كه شما انجام مي‌دهيد منطقه را كاملا تغيير خواهد داد و به نفع مسلمانان و آزادگان خواهد شد.

سيدحسن نصرالله اظهار داشت: شما امروز جنگ كرامت عرب‌ها را اداره مي‌كنيد، كرامتي كه ديكتاتورهاي عرب آن را از بين بردند. اي جوانان مصر، ما چهره‌ي شهيدان خود را در لبنان و فلسطين در چهره شهيدان شما مي‌بينيم و مقاومت خود را در مقاومت شما مي‌بينيم.

وي افزود: شما (جوانان مصر)‌ يادآور شهيدان و مقاومت ملت لبنان و فلسطين در برابر اسرائيل هستيد. جهان عرب به شما اميد بسته است و بايد به اين واقعيت اعتراف كنيم كه مصر مادر جهان است (ام الدنيا)،‌ شما مي‌توانيد چهره جهان را تغيير دهيد. ما مطمئن هستيم شما هم اين اطمينان را داريد كه مي‌توانيد تغيير را به وجود آوريد و منتظر روزي هستيم كه جايگاه فرماندهي و پيشرفت مصر را به اين كشور بازگردانيد.

سيدحسن نصرالله تصريح كرد: در نهايت تنها مي‌توانيم بگوييم كه كاش مي‌توانستيم با شما باشيم. در ميدان التحرير و بقيه ميدان‌هاي قاهره، اسكندريه، اسماعيليه، سوئز و برخي شهرهاي اين كشور. خدا شاهد است كه من دوست دارم با شما باشم و خون خود را همانند هر جوان مصري در راه هدف مقدس شما تقديم كنم.

وي افزود: من از طرف حزب‌الله و مقاومت اسلامي لبنان و از طرف همه گروه‌ها و احزاب ملي لبنان مي‌گويم كه همه تلاش خود را خواهيم كرد كه شما به هدف خود برسيد و براي پيروزي و دست يابي به هدف شما دعا خواهيم كرد
 

 

 


 

 
 
 

استبداد رفتنی است
32 سال پیش ایران

8 سال پیش عراق

3 هفته پیش تونس

و اینک مصر

و در آینده ...


 

 
 
 

سمفونی مردگان سبز
ارسال نامه به وزرات کشور از سوی سران فتنه، موسوی و کروبی، برای دریافت مجوز جهت انجام راهپیمایی به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس در حالی صورت گرفت که این حضرات در طول یک سال گذشته با تمام توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند.

 

به گزارش کلمه ، سران فتنه برای رسیدن به اهداف پلید و براندازانه خود از هیچ کوششی فرو گذار نکردند. از آشوب ها و شورش های خیابانی تا توهین به تمامی مقدسات مردم ایران چون هتک حرمت روز عاشورا و پاره کردن عکس حضرت امام و... آنها بارها و بارها در نوشته ها و بیانیه ها و سخنرانی های خود، نظام جمهوری اسلامی را به تقلب در انتخابات محکوم کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را که برخاسته از اراده مردمی بود، فرمایشی و جهت دار اعلام کردند. پس از آن حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و جمهوری اسلامی را نظامی کودتاگر و استبدادی معرفی کردند. حال چگونه است که این حضرات، تازه فیل شان یاد هندوستان کرده و با یک گردش 180 درجه ای، تقاضای درخواست مجوز برای راهپیمایی از وزارت کشور کرده اند؟ اگر به زعم و توهم این فتنه گران، این دولت فاقد وجاهت قانونی و حقوقی است پس اساسا تقاضای درخواست مجوز از این دولت نیز غیر عقلانی و منطقی است.


 


 


با این مقدمه به نظر می رسد این اقدام فتنه گران که حال دیگر تبدیل به مرده های سیاسی شده اند تیری بود در سیاهی که از دو حال خارج نبود:

یا این که وزارت کشور با درخواست مجوز فتنه گران مواقت می کرد و اجازه راهپیمایی به آنها را می داد. این فرض اگر چه محال است اما در صورت اتفاق، فتنه گران از این مجوز در جهت رسیدن به اهداف پلید خود که در طول یک ساله اخیر دائما بر آن اصرار داشته اند، استفاده می کردند. جالبی ماجرا در این است که حتی به این موضوع به صراحت در سایت های وابسته به خود اشاره کرده اند و نوشته اند که راهپیمایی روز 25 بهمن، هدف اصلی ش مقابله با جمهوری اسلامی است و براند



:: بازدید از این مطلب : 441

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: