نوشته شده توسط : من

اشک تمساح مجری خبر تلویزیون من وتو برای ایرانیان داخل+سند

ایستادگی ملت ایران مقابل یک جانبه گرایی و زیاده خواهی کشورهای غربی که تمام سعی و تلاش شان عدم دستیابی ایرانیان به حوزه های مختلف علم و صنعت است قابل ستایش و تحسین است؛در این میان همه ایرانیان قابل تحسین نبوده و نیستند؛هستند کسانی که بر طبل دشمن می کوبند و یاس و ناامیدی را در دل ملت طنین انداز می کنند .

 
شاید ما از نقش و تاثیری که در ایستادگی مقابل کشورهای استعمارگر ایفا می کنیم آگاه نباشیم اما در آنسوی جبهه، غرب به کمک عده ای از ایرانیان خائن می کوشد تا به عناوین گوناگون از عزم مان نسبت به راهی که در پیش گرفته ایم بکاهد. تحمل فشارهای اقتصادی و تحریم های سریالی غرب بی شک بر اقتصاد ملی مان تاثیر خواهد گذاشت اما فهم و درک چرایی این تحریم ها هست که از یک ملت در اذعان عمومی جهان اسطوره می سازد؛ ملتی که با تکیه بر دستاوردهای خویش در مقابل زیاده خواهی بخشی از کشورهای غربی می ایستد و به درخواست نامشروع و غیرقانونی آنان دست رد می زند.
 
در روزگاری که کشورهای غربی الخصوص، کشورهای اروپایی با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، پانته آ مدیری مجری خبر برنامه اتاق خبر تلویزیون من وتو این چنین برای ایرانیان داخل وطن اشک تمساح می ریزد: «خبرها از افزایش فقر در ایران برام دردناک و نگران کننده شده، تا حدی که خوردن غذا احساس خوب همیشه را نمیدهد؛حالم با این آهنگ شاهین نجفی تکمیل شد،آهنگ ۱۸+ است. لطفا در غیر این صورت گوش نکنید!».
 

 
نوشتار «پانته آ مدیری» در فیس بوک در شرایطی است که اکنون هزینه های خدماتی و ... در انگلیس به شدت افزایش داشته [گزارش آرش سیگارچی مجری صدای آمریکا درباره گرانی بی سابقه در انگلیس و کشورهای اروپایی؛اینجا] جالب آنجا که نه فقط پانته آ مدیری بلکه سایر مجریان و دست اندرکاران شبکه من وتو نسبت به موضوع گرانی در کشورهای اروپایی بخصوص انگلیس انعکاس خاصی نداشته اند!
 
در چند سال گذشته سایت های داخلی اخبار بیشماری از اوج ابتذال در تلویزیون من و تو گزارش دادند،آن زمان کسی باورش نمی شد که جریان حاکم بر تلویزیون تازه تاسیس من وتو  تا به این حد اصول و موازین اخلاقی و حرفه ای را زیر پا گذاشته باشد!
 
تهیه چندین مستند با اهداف گوناگون [مستند 37 روز،مستند از تهران تا قاهره و ...] و تولید برنامه هایی با مضامین درخور توجه، بخشی از سیاست دیکته شده انگلیسی بر مدیران شبکه من وتو بود؛ شاید اگر تلویزیون من و تو در بدو تاسیس خود برنامه هایی نظیر اتاق خبر،مستندهای سیاسی و .. را پخش می نمود به راحتی اذعان عمومی می توانستند به سیاست های پنهان من وتو آگاهی یابند، اما سیاست انگلیسی این شبکه به نحوی برنامه ریزی شده بود تا در ابتدا طیف عظیمی از مخاطبان را جلب کند و در مرحله بعد آرام آرام برنامه های خود را برای تغییر ذائقه ایرانیان (به خصوص ایرانیان داخل کشور) دنبال کند.
 
 توجه ...
کامنت های بیشمار مجریان و برنامه سازان تلویزیون های ماهواره ای در فضای مجازی چندان مهم نیست،آنچکه برای مخاطبان سایت ما هستیم باید بیش از پیش مهم جلوه نماید طرز تفکر و ایده سیاسی برنامه سازانی است که در قالب جبعه رنگی برنامه های گوناگون برای ایشان تهیه می کنند.
 
آیا هنوز بر ضدیت تلویزیون من و تو در قبال نظام و ملت آرمان گرای ایران شک دارید!!؟
 
 
منبع:ما هستیم
 

حامیان تروریستهای سوریه در ایران

روزنامه شرق مدعی اصلاح‌طلبی و پرچمدار اصلاحات در شماره دیروز عکس یک خود را به تصویری از تروریست‌های سلفی سوری با زائران ایرانی ربوده شده همراه با پرچم موهوم ارتش آزاد سوریه اختصاص داد و لوگوی خود را نیز با رنگ سبز پرچم تروریست‌ها تنظیم کرد! البته از روزنامه‌هایی که اینگونه پرچمدار تروریست‌ها در کشورمان شده‌اند توقعی بیش از این نیست که این روزها داعیه‌داران جبهه اصلاحات همزبان با کشورها و رسانه‌های غربی منتظر سقوط بشار اسد و نظام سوریه هستند

روزنامه‌هايی که پرچمدار سلفی‌ها می‌‌شوند

مدعی‌العموم کجاست؟

جواد آقایی

وقتی سخن از جنگ رسانه‌ها و نقش آنان در وقایع سیاسی و بین‌المللی به میان می‌آید، بی‌شک باید خيلي دقیق و ریز‌بینانه به مسائل و رخداد‌های رسانه‌ای نگاه کرد تا بتوان ردپای دشمن خارجی بویژه دشمن داخلی را به خوبی مشاهده کرد. البته این مساله و دقت‌نظر را در عملکرد مدعی‌العموم نسبت به فعالان رسانه‌ای و سیاسی به خوبی دیده‌ایم با این تفاوت که این ریزبینی از سوی مدعی‌العموم فقط نصیب دوستان و فعالان ارزشی کشورمان شده که حقیقتا هدفشان حفظ و نگهداری نظام و انقلاب اسلامی است! و همین مدعی‌العموم نسبت به هتک‌حرمت‌ها و عبور از خط قرمزها از سوی جبهه‌ای که دیگر ظاهرش هم گویای باطن منافقانه‌اش است، بی‌تفاوت است و در برابر اینگونه هنجارشکنی‌ها سکوت می‌‌کند! روزنامه شرق مدعی اصلاح‌طلبی و پرچمدار اصلاحات در شماره دیروز عکس یک خود را به تصویری از تروریست‌های سلفی سوری با زائران ایرانی ربوده شده همراه با پرچم موهوم ارتش آزاد سوریه اختصاص داد و لوگوی خود را نیز با رنگ سبز پرچم تروریست‌ها تنظیم کرد! البته از روزنامه‌هایی که اینگونه پرچمدار تروریست‌ها در کشورمان شده‌اند توقعی بیش از این نیست که این روزها داعیه‌داران جبهه اصلاحات همزبان با کشورها و رسانه‌های غربی منتظر سقوط بشار اسد و نظام سوریه هستند اما جای تاسف و سوال اینجاست که مدعی‌العمومی که به سرعت فعالان رسانه‌ای و سایبری ارزشی را (فارغ از اینکه آیا اینان مقصر هستند یا خیر) بازداشت یا محکوم می‌‌کند، در قبال این اظهار دشمنی و بروز علنی خط نفاق در فضای رسانه‌ای کشور چه کرده است؟ آیا مدعی‌العمومی که ادعا دارد خطوط و احزاب سیاسی در اجرای قانون هیچ تاثیری ندارند و همه یکسان هستند، نمی‌بیند و نمی‌خواند روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی‌مان را؟ آیا زمان آن نرسیده که به جای برخورد با جریان‌های ارزشی کمی چشمان مدعی‌العموم به پرچم‌های برافراشته شده دشمن در داخل کشورمان باز شود؛ پرچم‌هایی از جنس شرق که این روزها به باد تروریست‌ها می‌‌وزد و قدم اول دشمن برای حمله به افکار عمومی داخل کشور است در حالی که امروز سوریه خط مقدم درگیری ما با نظام سلطه جهانی است.
 

تبرئه انگلیس از ترور دانشمندان هسته ای!

جان سایرز رئیس جدید MI6: «جاسوسان انگلیسی چهار سال پیش در اقداماتی توانسته بودند ایران را از دستیابی به سلاح اتمی بازدارند.»

 به نقل از جام نیوز، شبکه سلطنتی انگلیس "بی بی سی فارسی" (BBCPersian) دوشنبه 16مرداد (August.06) در واکنش به مستند "کلوپ ترور" که در شبکه 1 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و مسئول حملات تروریستی را آمریکا، انگلیس و اسرائیل خواند، برای دومین شب متوالی اقدام به پوشش خبری آن کرده و با تحلیل در مورد ترور دانشمندان هسته ای سعی در تبرئه دولت انگلیس از این اقدام تروریستی کرد.

 

چندی پیش "جان سایرز" (john sawers) رئیس جدید "MI6" در اظهاراتی خلاف عرف دیگر روسای پیشین دستگاه اطلاعاتی انگلیس در گفتگو با روزنامه "دیلی تلگراف" تاکید کرده بود که جاسوسان انگلیسی چهار سال پیش در اقداماتی توانسته بودند ایران را از دستیابی به سلاح اتمی بازدارند. وی در این اظهارات مدعی شد که این اقدام در سال 2008 رخ داده و ایران از سال 2012 به دوسال دیگر نیاز دارد که به سلاح اتمی دست یابد.

 
این سخنان در حالی مطرح شد که تاکید رئیس MI6 بدین معنا است که جاسوسان انگلیسی در تلاش برای توقف برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دست به هر اقدام امنیتی و ضد امنیتی زده اند. اقداماتی که به راحتی و طبق مستندات روشن و مشخصِ دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ایران، می توان بر اساس این سخنان ترور دانشمندان هسته ای را نیز به آن پیوند زد.

 

مهدی کروبی در یک سایت ضد انقلاب:اجرمواضع اخیرم ازمقاومت قبل ازانقلابم بیشتراست!+سند

به نقل از ندای انقلاب ، سایت ضد انقلاب "ملی مذهبی" در خبری منتشر کرد که مهدی کروبی یکی از سران فتنه 88 به صراحت اعلام داشته است که اجر مبارزه 88 از مقاومت قبل از انقلابم بیشتر است و احساس رضایت زیادی میکنم .
و شنیده شده است که دیدارهای رهبران جنبش سبز میرحسین موسوی و مهدی کروبی با خانواده هایشان مرتب تر شده اما تحت تدابیر بسیار شدید امنیتی برگزار می شود. در این دیدارها مکالمات بشدت کنترل و شنود میشود. خانواده ها نیز برای عدم انتقال حتی جمله ای کوتاه از مکالمات شدیدا تحت فشار هستند. اما گاه از محافلی غیر از خانواده ها نیز بخش هایی از این مکالمات به بیرون درز پیدا میکند!

 





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: