نوشته شده توسط : من


 

سایت مجمع روحانیون توسط ارتش سایبری حزب الله هک شد + عکس

سایت مجمع روحانیون مبارز امروز توسط ارتش سایبری حزب الله مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شد.

 آنچنان که از عکس منتشر شده توسط ارتش سایبری حزب الله در صفحه وبسایت مجمع روحانیون مبارز بر می‌آید، این حمله سایبری به دلیل اقدام مجمع روحانیون مبارز در تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.
 
 
در همین حال وبسایت خبری ارتش سایبری حزب الله نیز با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله سایبری در بیانیه‌ای عنوان کرد: "ارتش سایبری حزب الله با استعانت از خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن اهداف خود در فضای سایبر در یک عملیات سایبری عده ای از سایت هایی را که در خط عناصر ضد انقلاب همراه  و در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این نماد مردم سالاری ایران اسلامی  را تحریم نموده بودند را از دسترس خارج کرده . از همین نقطه این پیام را برای سایر این غافلان و بی بصیرتان می رساند که ارتش سايبري حزب الله به هیچ وجه فرصتی برای افرادی که با تفکرات کودکانه خود سعی بر ضربه زدن به ارزش های والای ایران اسلامی در فضای سایبر دارند قائل نخواهد شد و در اولین فرصت اینان بدانند که طعم حمله ارتش سایبری حزب الله را خواهند چشید."
 
ارتش سایبری ایران در ادامه این بیانیه با اشاره به سوابق سیاه مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد: "مجمع روحانیون مبارز یکی از تشکل‌های سیاسی بود که عملکرد سیاهی در فتنه 88 داشت. این گروه سیاسی به‌رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری اعتراضات از طریق مجاری قانونی، لزوم پایبندی به قانون اساسی، عدم اردوکشی خیابانی و... ، نظام را متهم به تقلب در رأی مردم کردند و با فراخوان مردم به سطح خیابان‌ها و در پی آن کشتار ده‌ها نفر، قصد داشتند نظام را به سمت سراشیبی سقوط هدایت کنند.
 
مجمع روحانیون ماه‌ها و سال‌هاست که مسیر خودش را از خط اصلی نظام و انقلاب جدا کرده است و دیگر در راستای خط امام و رهبری حرکت نمی‌کند و این نا‌هماهنگی در انتخابات گذشته و حوادث پس از آن و همچنین موضوع گیری غیر منطقی و مغرضانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمود بیشتری پیدا کرد."
 


 

مواجهه با انتخابات ایران
تحليلگران شبكه تلويزيوني صداي آمريكا با اشاره به زمان يك هفته‌اي براي تبليغات كانديداها، آن را نوعي ضعف و تخلف دانسته و مدعي‌اند كه تبليغات به معناي شناساندن اهداف و رويكردهاي كانديداها در جمهوري اسلامي اهميت ندارد.

آدولف هیتلر:«اگر می خواهید مردم دروغ شما را باور کنند دروغی بزرگ بگویید.» 

 رسانه ها و شبکه های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس برای تحت تأثیر قرار دادن مشارکت مردم در انتخابات، با دروغ پراکنی و ارائه تحلیل های متناقض ،به شکل همه جانبه تلاش می‏ کنند در این اراده جمعی تزلزل ایجاد کنند.

رسانه های وابسته به کشور های غربی به خصوص شبکه صدای آمریکا (VOA) "ارگان رسانه ای رسمی وزارت امور خارجه آمریکا" ؛ شبکه بی بی سی فارسی (BBC Persian) "وابسته به دولت انگلیس" و سایت های وابسته به اپوزیسیون و فتنه سبز که از ابزارهای اصلی معارضه و مقابله با ملت ایران به شمار می روند، در روز های گذشته با دنبال کردن چند خط تبلیغاتی غیر حرفه ای تلاش کرده اند با به چالش کشیدن انتخابات مجلس آن را فرمایشی جلوه داده و به نحوی مردم را از حضور گسترده در پای صندوق های رأی منع کنند.

*انتخابات فرمایشی است ولی رقابت خیلی شدید است!شبکه بی بی سی فارسی از سویی با بیان این تحلیل که فضای انتخابات مجلس نهم به میدان بازی اصولگرایان و افراد موافق نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده است سعی دارد که انتخابات را کاملا فرمایشی نشان دهد ولی در عین حال در تحلیل دیگر رقابت بین اصولگرایان را برای تصاحب کرسی های بهارستان نهم بسیار بالا توصیف می کند و با تفاوت قائل شدن بین سلایق و نظرات جریانات اصولگرایان،عبارت جنگ اصولگرایان برای کسب قدرت را مطرح می کند که بررسی این تحلیل ها به تناقض گویی این رسانه ها در موضوع انتخابات ایران را به اثبات می رساند.

* بی توجهی به قومیت ها
خط تبلیغی دیگری که از سوی جریان رسانه ای غرب و اپوزیسیون خارجی مطرح می شود،سیاه نمایی درباره عدم توجه نظام به قومیت هاست تا به نوعی بتوانند با برپایی یک پروپاگاندای تبلیغاتی خط افتراقی بین قومیت های موجود در فضای سیاسی ایران ترسیم کنند و از این رهگذر مشارکت در عرصه انتخابات را کمرنگ نمایند.

این سیاه نمایی ها در حالی علیه نظام اسلامی مطرح است که همین تحلیل گران خودفروخته شبکه های خبری چندی پیش سفرهای استانی دولت ایران را توجه بیش از حد به اقشار و قومیت های روستایی متهم کردند و اجرای برنامه های حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را خریدن و جلب اعتماد این اقشار عنوان کرده بودند.

* انتخابات سوت و کور هست؛ نیست!
سومین خط مورد پیگیری رسانه های ضد نظام،سرد جلوه دادن و عدم استقبال مردم از انتخابات است.این رسانه ها با بیان اینکه بعد از انتخابات 88 استقبال مردم ایران از برنامه های اجرایی حاکمیت به اقل خود رسیده است اظهار می دارد که نظام ایران به دلیل اینکه می داند اقبال عمومی از انتخابات بسیار پایین است تعمدا می خواهد انتخابات سرد برگزار شود اما در عین حال و در یک تناقض گویی آشکار رقابت بین کاندیداهای مجلس و تعدد لیست های اصولگرایان و اصلاح طلبان و همچنین تسهیل در تأیید صلاحیت نامزدها را نیاز حاکمیت به حضور مردم در انتخابات مطرح می کند.

تحليلگران شبكه تلويزيوني صداي آمريكا با اشاره به زمان يك هفته‌اي براي تبليغات كانديداها، آن را نوعي ضعف و تخلف دانسته و مدعي‌اند كه تبليغات به معناي شناساندن اهداف و رويكردهاي كانديداها در جمهوري اسلامي اهميت ندارد.

این تحليلگران با ادعاي اين‌كه انتخابات بر جمهوري اسلامي به نوعي تحميل شده است، مخالفت برای هر گونه شور و هيجان ناشي از تبليغات را علت ديگري براي كم‌بودن زمان تبليغات مي‌دانند.

در این میانه آنچه جالب تر از همه به نظر می رسد، تز سایت های اپوزیسیون است مبنی بر اینکه پنج شنبه 11 اسفند مردم به خرید عید بپردازند و جمعه 12 در خانه ها بنشینند!!

به نظر می رسد این تحلیل های متناقض،بی مبنا و آشکار ریشه در سردرگمی و شکست استراتژی های ضد انتخاباتی آنان دارد. شاید هم ریشه در ناامیدی رسانه های اپوزیسیون از حضور نمایندگان همفکر خود بر روی صندلی سبز بهارستان بعد از هزیمت بزرگ اصلاح طلبان باشد که این گونه خود را نشان می دهد.




شكر خورديد كه جلو افتاديد!

 



سخنگوي شوراي هماهنگي سبز به گروه هاي اپوزيسيون كه وي را متهم به بي عرضگي و وقت كشي در خدمت جمهوري اسلامي كرده اند، پاسخ داد.
اردشير اميرارجمند درباره ناموفق بودن پروژه 25 بهمن به راديو فرانسه گفته است: «بايد واقع بين بود. اگر بعضي ها انتظار داشتند كه امسال همانند 25 بهمن سال گذشته كاري بكنيم، با توجه به سركوب هاي شديد(!؟) و شرايطي كه نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي به وجود آوردند، كار دشواري بود. با اين وجود ما حركت موفقيت آميزي داشتيم و آنها كه آمدند، نيرو گرفتند».
وي مي گويد: در عين حال كساني كه نقد مي كنند بايد راه هاي آلترناتيو را نشان بدهند.
اين در حالي است كه شبكه بالاترين با حمله به اصلاح طلبان و سردمداران فتنه سبز نوشت: اي تف به هيكل و صورت و آبروي همه شما كه با دست و همراهي و كرنش و ترس و سازش و نرمش، همه ظرفيت و سرمايه اعتراضي ما را پشت نام هاي بيهوده تان اعم از خاتمي و [...] و اصلاح طلب و ميانه رو و هزار دوز و كلك مهوع نابود كرديد. حالا هم يا خفه خون گرفته ايد (مثل خاتمي) يا بر جنازه هاي ما مرثيه مي خوانيد. اگر وجودش را نداشتيد، بلانسبت [...] خورديد خودتان را جلو انداختيد؟ شما همه ما را ديوانه مي كنيد با اين خفه شدن ها و خرخر هاي هر از گاه از سرناچاري.
نويسنده پايگاه اينترنتي اخبار روز هم در تحليلي خاطر نشان كرد: اصل قضيه در جاي ديگري است. اگر بخواهم راست بگويم، من چشمم از شوراي هماهنگي سبز چندان (و شما مي توانيد بخوانيد هيچ) آب نمي خورد.
آخر، صرف نظر از تاكتيك هاي آبكي، و آشكار شدن هاي گاه به گاهي و غالبا ديرهنگام يا بدهنگام، و ناپديد ماندن هاي تقريبا هميشگي و اصلا نه ديرهنگام و نه زودهنگام و نه بدهنگام، و با اين پنهانكاري ها و مرموز بودن ها كه نمي شود از اپوزيسيون كه به حق و به درستي، نسبت به همه چيز در سياست سوء ظن پيدا كرده اند طلب اعتماد كرد. وقتي مخالفان نمي دانند كه به جز يك نفر چه كساني در اين تشكل حضور دارند و تصميم گيري مي كنند، چرا بايد از آن ها انتظار داشت كه سرنوشت خود را به دست اين شوراي نامرئي و پوشيده در پرده اي از ابهام بسپارند؟
وي - در حالي كه برادر اميرارجمند عضو مركزيت سازمان منافقين است- «شوراي سبز» را با شوراي مقاومت ملي منافقين مقايسه كرد و نوشت: شوراي ملي مقاومت در سال 1360 به ابتكار ابوالحسن بني صدر، و با دستور رسمي او كه كتبا به مسعود رجوي ابلاغ شد شكل گرفت. راقم اين سطور هم - درست يا نادرست- سال ها چه به عنوان عضو شوراي سردبيري ارگان آن، يعني ماهنامه «شورا»، و چه به عنوان عضو فعال و «دعواگير» و «شلوغ كن» و هميشه ناراضي، و «نامطلوب» شورا با اين شورا همراه بود؛ و در اينجا قصد ورود به كم و كيف قضايا را هم ندارد. اما نيازي نيست كه بگوييم سرانجام آن «جبهه» به كجا كشيد و از اين كجا هم تا كجا خواهيد كشيد...
«اخبار روز» تصريح كرد: كساني كه خود را با دادن چند اعلاميه خشك و خالي و بدون پشتوانه عملي يا امضاي چند اعلاميه از اين نوع، و يا نوشتن چند مقاله و ايراد سخنراني، و مصاحبه، و يا حتي گردهم آيي، دلخوش مي دارند، بايد بدانند كه همانطور كه قبلا هم نوشته ام، كارشان در بهترين صورت، اعلام موضع است. در همين حال آلترناتيوسازي باسمه اي و آلترناتيوسازي هاي امپرياليستي هم در جريان است.

 

جرائم تبليغاتي در انتخابات

استفاده از موقعيت شغلي براي تبليغات انتخابات، استفاده از مکان هاي غير مجاز براي تبليغات انتخاباتي، پاره، معدوم و يا مخدوش نمودن آگهي يا پوسترهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي که در محلهاي مجاز الصاق گرديده در زمان قانوني تبليغات و مسائلي از اين قبيل از جمله مصاديق قانوني جرائم تبليغاتي در انتخابات هستند.
باشگاه خبرنگاران،  علاوه بر بند 5 اصل 156 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران که وظيفه پيشگيري از جرايم به صورت عام را بر عهده قوه قضاييه نهاده است در قوانين انتخاباتي نيز وظيفه قوه قضاييه در پيشگيري از جرايم انتخاباتي تصريح شده است که ماده 67 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده 34 قانون انتخابات رياست جمهوري در اين زمينه قابل استناد است.

در ماده 67 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي آمده است: «تشکيلات قضايي هر حوزه انتخابيه به منظور پيشگيري از وقوع جرم، ضمن هماهنگي با ناظرين شوراي نگهبان و هيات اجرايي اقدامات لازم را در محدوده مقررات معمول مي‌دارد».

سه بخش ثبت نام و تاييد صلاحيت کانديداها، تبليغات و مرحله راي گيري و شمارش آرا هر کدام داراي قوانين و مقرراتي است که رعايت آنها از سوي کانديداها الزامي بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانوني به عمل خواهد آمد.

هم‌چنين عدم رعايت زمان تعيين شده قانوني براي تبليغات انتخاباتي يکي از مواردي است که در قالب قوانين بخش دوم يعني جرايم و تخلفات مرحله تبليغات قرار مي‌گيرد.

غالبا افرادي که قصد شرکت در رقابت هاي انتخاباتي را دارند ماه ها قبل از شروع فرآيند قانوني يعني ثبت نام و تاييد صلاحيت و... به صورت غير رسمي، فعاليت‌هايي مقدماتي که رنگ و بوي تبليغات و مقدمه چيني براي ورود به عرصه انتخابات دارد را آغاز کرده و به طرق گوناگون سعي بر جلب آراء مردم دارد. هرگونه فعاليت تبليغاتي مستقيم و يا غيرمستقيم علاوه بر اينکه امکانات و فرصت هاي کشور را مدت ها قبل از انتخابات مصروف تبليغات انتخاباتي مي‌كند، سبب مي شود در صورتي که برخي افراد بعدا نتوانند از مراحل قانوني انتخابات عبور کنند افکار عمومي نسبت به دست اندرکاران انتخابات و تبعا نتايج انتخابات بي اعتماد شود.

«استفاده از موقعيت شغلي براي تبليغات انتخاباتي»، «استفاده از مکان هاي غير مجاز براي تبليغات انتخاباتي»، «پاره، معدوم و يا مخدوش نمودن آگهي يا پوسترهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي که در محلهاي مجاز الصاق گرديده در زمان قانوني تبليغات»، «تخريب و توهين به داوطلبان و تبليغ عليه آنها» و «جانبداري مجريان و ناظران انتخاباتي از فرد يا گروه خاص» از جمله مواردي است که در قالب بخش دوم تخلفات و جرايم انتخاباتي يعني تبليغات و مرحله راي‌گيري قرار مي‌گيرد.




 
 

 





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: