نوشته شده توسط : من

فردا بیعتی دیگر در نماز جمعه عاشقی

 

 

با پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن نظام شاهنشاهی یکی از اولین اقدامات نظام اسلامی برپایی نماز جمعه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین تریبون ها و اجتماعات مردمی بعد از سالها در تاریخ این کشور بود.نماز جمعه به عنوان یک رکن تاثیر گذار در اداره حکومت اسلامی تا آنجا مورد توجه امام راحل عظیم الشان قرار داشت که فرمود: ((نماز جمعه در راس امور است)). در نخستین نماز جمعه های برپایی پایتخت انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران بسیاری از شخصیت های اصلی انقلاب مانند آیت الله طالقانی به اقامه نماز جمعه پرداختند اما کم کم و با اوج گیری و استقرار انقلاب نماز جمعه از یک نماز عبادی به محفلی برای برپایی عبادتی با بصیرت افزایی سیاسی همراه شد و اینگونه بود که نامش به عنوان نماز عبادی سیاسی جمعه مطرح شد.در اولین سال برپایی نماز جمعه تهران حضرت امام خمینی (ره) یکی از نزدیک ترین یاران انقلاب و معتمدین خود را که از فقهای برجسته حوزه بود را به سمت امام جمعه تهران منصوب کرد. آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله) که از نخستین روزهای آغاز نهضت امام راحل عظیم الشان در کنار ایشان حضور داشته و در تمامی مراحل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران جزو تاثیر گذار ترین افراد بودند در حالی به این سمت حساس و تاثیر گذار منصوب شدند که همزمان سرپرستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت وزارت دفاع را بر عهده داشتند.در همان سال هم با انتخاب مردم به عنوان نماینده مجلس وارد اولین دوره مجلس شورای اسلامی شدند اما تریبون مقدس نماز جمعه که دارای شرایط خاصی بود همچنان به مامن پیشبرد اهداف انقلاب توسط معظم له تبدیل شد.

مقام معظم رهبری پس از رسیدن به امامت جمعه تهران تریبون نماز جمعه را به خواستگاه اصلی رویش تفکرات انقلابی و روشنگری مردم تبدیل کردند و در طی همه سال های حضور خود در این جایگاه تلاش نمودند اهداف انقلاب اسلامی را از این جایگاه حساس به گوش همه جهانیان برسانند.در سال های اولیه انقلاب و با همت ایشان و دیگر ائمه جمعه تهران نماز جمعه پایتخت به یکی از کوبنده ترین و با صلابت ترین تریبون های انقلاب اسلامی تبدیل شد تا جایی که دشمنان همواره مسائل مطرح شده در خطبه های نماز را رصد کرده و پوشش می دادند.به خصوص با آغاز جنگ تحمیلی روشنگری های ائمه جمعه در خصوص مسائل روز جنگ تاثیر بسیاری بر روی افکار عمومی و رسانه های جهانی داشت.رهبر عزیز انقلاب که آن روز ها در مسئولیت های خطیر انقلاب هیچ گاه از حضور در نماز جمعه غافل نشدند به خاطر داشتن مسئولیت های حساس و نزدیکی زیاد به امام یکی از ائمه جمعه ی تاثیر گذار تهران بودند که مواضع و دیدگاه هایشان بازتاب های بسیاری در محافل داخلی و خارجی داشت.این امر تا آن جا بود که امام همیشه از طریق رادیو به طور کامل به خطبه های ایشان گوش می داد . از طرف دیگر انفجار نماز جمعه ی سال 63 نیز نشان داد که دشمنان چقدر روی نماز جمعه های حضرت آقا حساس هستند و از هر فرصتی برای بهم زدن آن استفاده می کنند.

در نماز جمعه 24 اسفند ماه 63، مقام معظم رهبری در حالی که در حال اقامه خطبه های نماز بودند ناگهان بمبی دست ساز در میان جمعیت منفجر شد که در آن حادثه 14 نفر شهید شدند، اما ایشان که در آن زمان رئیس جمهور بودند به فاصله چند ثانیه خطبه های کوبنده خود را در حالی ادامه دادند که دشمن در خیال خام خود در پی تزلزل در حضرت آقا بود.خطبه های رهبر بزرگوار انقلاب در طول سال های انقلاب روح اصلی خواسته ها و آرمان های نهضت را به مردم منتقل می کرد و همواره از تاثیر گذار ترین تریبون های نظام به حساب می آمد .رهبر انقلاب بارها از همین تریبون پویا روشنگری هایی را به مردم عرضه می کرد که شاید با صدها کتاب و مقاله نمی توان آنها را به مردم عرضه کرد. نکته ی دیگری که حائز اهمیت است این است که ایشان در طول 31 سالی که به این سمت منصوب شدن در سخت ترین شرایط کشور و در پر مشغله ترین روزهای مسئولیت شان از حضور در این جایگاه مهم انقلاب غافل نشدند و همواره نماز جمعه را خواستگاه اصلی بیانات خود قرار دادند.
بعد از رحلت امام راحل عظیم الشان و رهبری حضرت آقا نیز این امر به خوبی جلوه پیدا کرد که ایشان در حالی که مسئولیت سنگین رهبری امت اسلامی را بر دوش می کشیدند و وظیفه انتصاب ائمه جمعه را بر عهده داشتند اما باز هم در کسوت امامت جمعه پایتخت ایران اسلامی حاضر شدند و مبانی اصلی انقلاب اسلامی و مسائل روز کشور را با مردم در میان گذاشتند.هر چند این حضور به دلیل مشغله رهبری بسیار کمتر از قبل شده بود و به سالی یک یا دو بار کاهش یافته بود اما عمق تاثیر گذاری همین حضور کوتاه نشان دهنده توجه ویژه ایشان به امر نماز جمعه است. حضور میلیونی مردم تهران در نماز جمعه هایی که به اقامت رهبر معظم انقلاب برگزار می شود و تجدید بیعت مردم در این نماز جمعه های تاریخی با آرمان های رهبری خود سندی دیگر برای اثبات این مدعا هاست.مساله دیگری که مطرح است مقام معظم رهبری بارها در مقاطع حساس کشور مانند 23 تیر 78 و 29 خرداد 89 از تریبون نماز جمعه اصلی ترین راه های بصیرت مردم و راهکارهای پیش روی کشور را تبیین کردند که همین امر نیز اهمیت این تریبون مقدس را چند برابر کرده است.

فردا در سالروز شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) که مامن قلوب همه ایرانیان است یک بار دیگر نماز جمعه تهران تاریخی خواهد شد. فردا یک بار دیگر زن و مرد و پیر و جوان در هر آب و هوایی و با هر مسافتی نسبت به دانشگاه تهران در نماز جمعه تهران حضور پیدا می کنند. فردا بار دیگر نائب بر حق امام زمان (عج) با نوای گرم و دل نشینش زمزمه (( یا ا أيها الّذين آمنوا إذا نودي للصّلوة مِن يوم الجُمعة فَاسعَوا إلي ذِکرالله وَ ذَروُا البَيع ذلکُم خَير لَکم إن کنتم تَعلمُون)) را برای صد ها هزار قلب عاشق که به او اقتدا کردند می خواند و فردا همه می آییم که در روز جمعه صاحب الزمان (عج) ضمن بیعت با نائب برحقش با سلاه ی پاک فاطمه(س) به سوگ ثامن الائمه(ع) باشیم و می آییم که رهبر برایمان از منطقه و موج بیداری اسلامی بگوید.
 تجلی حماسه9 دی در بهمن 89
http://www.islamupload.ir/images/j98n6ogor3k61kb2755s.jpg
 
 

شماري از عناصر وابسته به گروهك هاي رنگارنگ ضدانقلاب، نسبت به مرگ سانسورچي ارشد رژيم پهلوي در 82 سالگي ابراز تأسف كردند.

به گزارش کلمه،در اين بيانيه كه به امضاي اعضاي گروهك هاي سلطنت طلب، حزب توده، فدائيان خلق، ملي-مذهبي و منافقين (مجاهدين خلق) رسيده، آمده است: «فقدان داريوش همايون ضايعه اي براي جنبش دموكراسي است. او اگر بيشتر مي ماند از خويش يادگارهاي درخشان تر برجاي مي گذارد». اين بيانيه تسليت را عناصر ورشكسته اي چون هما سرشار، هوشنگ اسدي و همسر وي (نوشابه -الف)، محسن حيدريان، بابك اميرخسروي، محمد ارسعي، محمد برقعي، مسعود بهنود، فرخ نگهدار، خانبابا تهراني و «ا.ن» طنزنويس روزنامه هاي اصلاح طلب (عضو حلقه لندن) امضا كرده اند.


برخلاف اين بيانيه كه هماهنگي طيف هاي گوناگون ضد انقلاب را نشان مي دهد، «ا.ن» كسي كه پس از تظاهر به چپ روي، طي سالهاي اخير خود را به عنوان طنزنويس اصلاح طلب جا زده بود- با لحني دو آتشه تر از سلطنت طلبان- به تمجيد از داريوش همايون پرداخت و در روزنت (ارگان تحت مديريت سلطنت طلبان) نوشت: هميشه دوست داشتم داريوش همايون را ببينم. مطمئن بودم و هستم كه سايت هاي سبز هيچ نوشته اي را در دفاع از داريوش همايون منتشر نمي كنند، چرا كه حاضر نيستند بدنامي دفاع از او را حتي پس از مرگ بپذيرند. اگرچه او بي مهابا و بدون هيچ ترديدي از جنبش سبز دقيقاً با همان تفسيري كه در داخل ايران وجود دارد، حمايت مي كرد. فكر كردم نوشته را براي دوستان ديگر بفرستم ترديد كردم، حدس مي زدم آنها كه سابقه چپ دارند از او بدشان مي آيد، آنها كه ممكن است مذهبي باشند، بخاطر مذهبي بودن شان از او بدشان مي آيد. فكر كردم نوشته را به هر جا بدهم، با مشكل مواجه مي شود، سلطنت طلبان او را خائن به سلطنت مي دانند و برخي از جمهوريخواهان او را دشمن جمهوريخواهي مي دانند.


اين عضو حلقه لندن (مهاجراني) كه رسوايي در پروژه درازگوش تروا را سال گذشته به جان خريد، پيشاپيش احتمال مرگ قريب الوقوع يكي ديگر از عناصر ضد انقلاب را هم بدون ذكر نام داده و مي نويسد: نامش را نمي برم تا سق سياه غم دامنش را نگيرد. او هم اصلاً حال خوشي ندارد... يادمان نرود كه هميشه در دل حكومت هاي استبدادي كساني بودند كه زندگي را براي مردم ممكن مي كنند. داريوش همايون را بخاطر جانبداري اش از جنبش سبز، بلكه بخاطر حضورش در حكومت پهلوي و كار عظيم اش در روزنامه آيندگان كه به تربيت نسلي بزرگ از روزنامه نگاران انجاميد دوست دارم. او در همان روزهايي كه حكومت پهلوي سقوط مي كرد، و همه فرصت طلبان خود را نجات مي دادند، در كابينه آموزگار حاضر شد. كابينه اي كه تلاش كرد تا بحراني كه در كشور وجود دارد كنترل كند. در آن روزهاي انقلاب زدگي، كمتر مرداني بودند كه مي فهميدند كه كشور در حال نابودي است. من او را مي ستايم، همانطور كه احسان نراقي را بخاطر آخرين تلاش هايش براي جلوگيري از سقوط حكومت پهلوي مي ستايم.(!)


 
 


 
 
  رقیب آراء باطله امشب جهت خودنمایی در نمایشی سیاسی با بی شرمی تمام به حرم امام خمینی  (ره) می رود 

 

سحام نیوز :شنیده ها حاکیست رقیب آراء باطله امشب جهت خودنمایی در نمایشی سیاسی با بی شرمی تمام به حرم امام خمینی  (ره) می رود . حضور این خائن به امام و آرمانها ی امام  در بهشت زهرا با استقبال خانواده معظم شهدا رو به رو شده است. خانواده معظم شهدا و جوانان انقلابی که هفته گذشته از حضور مهدی کروبی در بهشت زهرا با لنگ کفش و شعار و کتک استقبال گرمی نمودند با شنیدن خبر حضور این مزدور فتنه گر ، خود را برای استقبالی باشکوه تر  از وی آماده می کنند.

در ذیل تصاویری از استقبال گرم مردمی از این فتنه گر در هفته گذشته و همچنین استقبال های قبلی به نمایش در آمده است که دیدنش خالی از لطف نیست :

 

 

 

 

alt




توصیه برادرانه کلمه برای غافلان...
 

ما بر و بچه های دانشجویی هستیم که تا چندی پیش همپای غافلانی بودیم که بنوعی دنباله رو افکار ضد ایرانی صهیونیست و سیا بودند .

خداوند متعال را شاکریم که ذات اقدس الهی پرده های غفلت را از جلوی چشمانمان کنار زد تا بتوانیم چهره واقعی و نیت اصلی این به اصطلاح جنبشیان سبزیان اموی را دانسته و قبل از هرگونه صدمه به بدنه این مملکت و نظام امام زمانی به راه حق بازگردیم.

ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم که در فضای مجازی از سیانت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه حضرت آیه الله العظمی سید علی خامنه ای (مدظله و العالی) دفاع کرده تا اندک مردمانی که هنوز از سر لجاجت به دامن ملت برنگشته اند نیز به سنگر مقابله با صهیونیسم غاصب و عیادی وابسته به آن بپیوندند.

لذا از تمام خواهران و برادران دینی خود که تا این لحظه هنوز چشم به دستان بیانیه نویس و اطلاعیه چاپ کن و صدقه جمع کن از محمود عباسان  دست نشانده اسرائیل و فرومایگانی دارند که با القای تقلب در انتخابات ، مردم را به کوچه و خیابان کشاندند و خود در لباس زنانه از مواجهه شدن با مردم غیور و حزب اللهی هراسان به کناری رفتند و همچنان از وابستگان خود عاجزانه می خواهند تا هر از چند گاهی ، به دلایلی واهی به کوچه و خیابان بکشانند.

تا جایی که از این کار نیز،خسته و نالان شده و بفکر این افتادند که جنبش مردمی کشورهای مسلمان تونس،مصر،لیبی و ... را به جنبش لجنی خود نسبت دهند که خوشبختانه با بی اعتنایی مسلم مردم مواجه شد.

از این نمونه ها در این یکسال و اندی به وفور داریم و از بازگو کردن آن خودداری کرده و خواهان آن هستیم تا خودتان به حافظه تاریخی خود در این  مدت پس از انتخابات رفته و آنرا مرور کنند و با چشمانی باز به تجزیه و تحلیل آن پرداخته و قطع یقین به نتیجه ای  که ما به آن رسیده ایم خواهید رسید.

باشد تا در پیشگاه حضرت ولی عصر شرمسار نگردیم.



 
در پی اعتراضات عمومی گسترده در سراسر مصر،‌ حسنی مبارک، رییس جمهوری این کشور اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت نخواهد کرد.

 

 فرانس 24،‌ حسنی مبارک شب گذشته باتسلیم شدن در برابر مطالبات مردمی و اعتراضات عمومی برای برکناری وی،‌ اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در شهریورماه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.


وی در نطق رادیو و تلویزیونی خود که از طریق تمامی شبکه‌های تلویزیونی جهان پخش می‌شد در عین حال تاکید کرد تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حکومت را در دست خواهد داشت.


این سخنرانی در حالی صورت گرفت که میلیون‌ها تن از مردم مصر دیروز و دیشب با حضور در میدان آزادی شهر قاهره خواستار کناره‌گیری حسنی مبارک از قدرت شدند.


 
 

خصوصی سازی های پر مساله توسط قانون‌دانان قانون‌شکن

 

الياس نادران در يادداشت جديدش نوشت: جریان قدرت طلب و فاسدی در حال شکل گیری است و از مدتها قبل برای حضور در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعالیت های زودهنگام و گسترده ای را آغاز کرده است. شناخت وبصیرت در قبال رفتار چندگانه آنها، فرصت سوداگری سیاسی را از این جریان مخرب خواهد گرفت.


حیات این جریان مخرب در ایجاد و گسترش دوقطبی های سیاسی است.از درون اختلافات داخلی رشد می کنند.برنامه ریزی می کنند تا با ایجاد اختلاف و دوگانه های سیاسی، به اهداف خود دست پیدا کنند.تنش و درگیری مهمترین بستر برای رویش و گسترش این جریان سیاسی است. از این‌رو حفظ وحدت و ورود پیدا نکردن به این اختلافات و دامن نزدن به آنها در شرایط فعلی یک راهبرد اساسی است.این جریان که لبه دوم تیغ حمله به نظام و هجمه به ولایت فقیه است هرچند ظاهر متفاوت و موجهی به خود گرفته است اما بدون شک از فتنه اول خطرناک تر است.

خط خبری شخصیت های اصلی و رسانه های این جریان، درشت نمائی اختلافات دولت و دیگر قوا است.تلاش می کنند همه قوا را مخالف دولت نشان دهند.همه منتقدین را در یک صف و آنها را هم در کنار دشمنان دولت می نشانند.این دوگانه سیاسی فرصتی را برای مظلوم نمائی و نهایتا سوء استفاده از افکار عمومی برای پیشبرد برخی روش های نادرست سیاسی و اقتصادی فراهم می سازد.

این دو قطبی مصنوعی حاصل یک سناریوی از پیش طراحی شده است.از یک سو اختلاف افکنی بین نیروهای خودی را در دستور دارد و از سوی دیگر پشت پرده با جریان اصلاحات و فتنه همراه و همنشین می شوند.

هزینه این فتنه جدید از طریق به خدمت گرفتن اصلی ترین مراکز اقتصادی کشور صورت می گیرد. مهمترین روش برای تسلط بر این نهادهای اقتصادی نیز خصوصی سازی های پر مساله توسط قانون‌دانان قانون‌شکن است.

این جریان برای رسیدن به اهداف خود حاضر است با هر جریان نامشروعی گره بخورد.برای بازنشستگی یک فتنه گر تلاش می کند.امنیت ورود فتنه گر فراری را تضمین می کند.با سران جریان فاسد اقتصادی در دوران سازندگی پیوند می خورد و با آنها جلسات شبانه برگزار می کند و برای جذب بدنه پائین دست اصلاحات اباحه گری فرهنگی را در دستور کار قرار می دهد.

از اینرو تلاش می کنند به گروه ها مرجع نزدیک شوند و مدتها است که روی ورزشکارها، هنرمندان و ایجاد تشکل های موازی روحانی برنامه ریزی کرده اند.

هدف اصلی این جریان که متاسفانه به قدرت نیز متصل و کانون های اصلی تولید ثروت و اقتصاد را در دست گرفته است، انتخابات مجلس و مهمتر از ان ریاست جمهوری است.

به همین دلیل چند هفته پس از انتخابات 88 درحالیکه نظام درگیر فتنه و فتنه گران بود، جلسه گذاشتند و نیروهای خود را جمع و رسما اعلام کردند که باید برای مجلس و تعیین نامزدهای اصلی برنامه ریزی کنیم و نباید با هیچ جریانی ائتلاف کنیم.

برنامه اصلی آنها این است که از درون مجلس پلی برای ریاست جمهوری بسازند و از همین طریق نیز به نظام فشار بیاورند و اضطرار درست کنند تا نامزد مد نظرشان تائید صلاحیت شود.

اصولگراها و نمایندگان مجلس و جریانات ارزشی باید توجه کنند تا در زمین بازی این جریان سوداگر قرار نگیرند. نباید مسائل اصلی فراموش شود.در حال حاضر پی گیری مشکلات اقتصای و اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها ومواردی از این دست نیازمند فاصله گرفتن از مسائل فرعی و تنش زااست.این همان چیزی است که این جریان را به شدت مستاصل و خواب آشفته و پریشان آنها را بهم می ریزد.

کسانی که ما را نمی شناسند و ما را حامی دولت می پندارند بخوانند

طرفداران جنبش سبز امروز ! ما نخستین حامیان جنبش و از اولین طرفداران میرحسین موسوی بودیم. اما نه این میر حسین شما ، میر حسین ما ، نخست وزیر امام (ره) بود حامی او حضرت روح اله بود نه میرحسین شما که حامیانش دشمنان حصرت امام یعنی آمریکا و اسرائیل هستند. اگر شما امروز به خاطر مخالفت میرحسین با نظام حامی و طرفدارش شدید ، این ما بودیم که قبل از انتخابات آرزوی حضور او را در میدان انتخابات در سر داشتیم و پس از اعلام حضورش با تمام تلاش در ستاد های مردمی او حضور یافته و برای رسیدن وی به ریاست جمهوری تلاش کردیم.

اگر شما امروز به خاطر مخالفت وی با اوامر رهبری از او پشتیبانی می کنید ما قبل از انتخابات به دلیل سخنان وی در طرفداری از ولایت فقیه و تبعیت از آن با او همراه شدیم. اما او به ما که طرفداران و به وجود آورندگان واقعی جنبش سبز بودیم و به انقلاب و ایران خیانت کرد و جنبش را در اختیار مزدوران آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار داد. باورمان نبود که میرحسین ما با بی بی سی و صدای آمریکا همصدا شود و به تمام آرمانهای ما که آرمان امام بود پشت پا زده و تحت الحمایه دشمنان قسم خورده ما قرار گیرد.



 

شریعتمداری:قيافه هاي ديدني! -نكته
شریعتمداری:قيافه هاي ديدني! -نكته

چند هفته بعد از انتخابات 22 خردادماه 88 را به خاطر آوريد. آنچه در داخل كشور جريان داشت، آشوب و بلواي فتنه گران بود كه همه جا با مقابله مثال زدني مردم روبرو مي شد و نهايتا بعد از چند هفته و هنگامي كه هويت وطن فروشانه سران فتنه برملا شد...

  چند هفته بعد از انتخابات 22 خردادماه 88 را به خاطر آوريد. آنچه در داخل كشور جريان داشت، آشوب و بلواي فتنه گران بود كه همه جا با مقابله مثال زدني مردم روبرو مي شد و نهايتا بعد از چند هفته و هنگامي كه هويت وطن فروشانه سران فتنه برملا شد، كساني كه به توهم تقلب به خيابان ها آمده بودند، پا پس كشيدند و به وضوح متوجه شدند كه فريب سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل را خورده اند و زبان جين شارپ و جرج سوروس و ريچارد رورتي و... در دهان خاتمي و موسوي و كروبي جاسازي شده است.


اين وجيزه اما موضوع ديگري دارد. تبليغات گسترده رسانه هاي آمريكايي و اروپايي را به خاطر مي آوريد. «كاه» را «كوه» نشان مي دادند و پي درپي در اين شيپور فريب مي دميدند كه كار جمهوري اسلامي ايران تمام است و با ذوق زدگي مصنوعي از پايان حاكميت اسلام سخن مي گفتند و اين كه ديگر در ايران از ضديت با آمريكا و اسرائيل خبري نخواهد بود! و... بديهي است كه اين عمليات رواني دوام چنداني نداشت و حماسه 9 دي و 22 بهمن ميخ نهايي را بر تابوت فتنه كوبيد و سران فتنه از آن پس به مرده هاي متحرك تبديل شدند و آمريكا و انگليس و اسرائيل نيز به ناچار از مرگ فتنه خبر دادند و فتنه گران مانند اسب هاي درشكه كه وقتي به سربالايي مي رسند و از حركت بازمي مانند يكديگر را گاز مي گيرند، به جان هم افتادند و برخي از آنها هم براي بازگشت دوباره به عرصه سياسي كشور
- كه آرزويي محال است- كاسه گدايي به دست گرفتند و... اين سرانجام سران وطن فروش فتنه بود. عبرت گرفتني است! نيست؟!


و اما، خداوند تبارك و تعالي مجازات سخت تر و سنگين تري براي مديران بيروني فتنه در نظر گرفته بود. به حال و هواي اين روزهاي آمريكا، اسرائيل، انگليس، سران ديكتاتور و خودفروخته برخي كشورهاي عربي نظير مصر، تونس، يمن، اردن، عربستان، الجزاير و... نگاه كنيد. آنها كه همين يك سال و چند ماه پيش با كليد زدن فتنه 88، خواب پايان دادن به حاكميت اسلام ناب در ايران را مي ديدند، امروزه با وحشت و دلهره اي پنهان نكردني شاهد فروپاشي حاكميت هاي وابسته به خود در منطقه هستند. نتانياهو كه سال گذشته با افتخار!! اعلام كرده بود «اصلاح طلبان در ايران، بزرگترين سرمايه اسرائيل هستند»! امروزه از خيزش اسلامي ملت ها در خاورميانه به وحشت افتاده و جيغ بنفش مي كشد كه
«خميني بار ديگر در خاورميانه به صحنه آمده است». نخست وزير انگليس، از شكل گيري غيرقابل پيش بيني(!) دولت هاي اسلامگرا در منطقه به وحشت افتاده است و اوباما كه تا همين چند ماه قبل، با تحسين و تقدير از موسوي و خاتمي و كروبي به عنوان «كساني كه در مقابل اسلامي بودن حاكميت ايران قد علم كرده اند» ياد مي كرد و با محكم كردن گره كراوات خود مي گفت؛ «آمريكا وظيفه دارد با تمام توان خود از آنها حمايت كند»، امروزه با دلهره اي مثال زدني شاهد خيزش ملت هاي مسلمان عليه دولت هاي دست نشانده آمريكا در منطقه است.


راستي به ياد داريد كه در جريان فتنه 88، همين آمريكا و انگليس و اسرائيل و سران دست نشانده مصر، تونس، الجزاير، يمن، اردن، عربستان و... با چه ذوق زدگي به حمايت از فتنه برخاسته بودند؟ و چه سخاوتمندانه به پاي موسوي و خاتمي و كروبي دلار مي ريختند و تمامي رسانه هاي خود را براي دروغ پردازي و توهم پراكني عليه جمهوري اسلامي ايران به صف كرده بودند؟! اين روزها قيافه همه آنها نه فقط ديدني، بلكه خنديدني است! نيست؟!
به قول امام راحلمان(ره)؛ آمريكا شيطان بزرگ است. حالا به آيه 48 از كلام خدا در سوره مباركه انفال توجه كنيد؛


اذا زين لهم الشيطان اعمالهم... يادآور هنگامي را كه شيطان اعمال آنها را در نظرشان نيكو جلوه داد و به آنان گفت؛ امروز هيچكس بر شما غلبه نخواهد كرد و من -شيطان- در كنار شما هستم، اما هنگامي كه دو سپاه اسلام و كفر با يكديگر روبرو شدند، شيطان پا پس كشيد و- خطاب به كفار- گفت؛ «من از شما بيزارم، من چيزي مي بينم كه شما نمي بينيد...»
... و تو، اي خداي بزرگ! چقدر مردم ايران را دوست داري...


 

خاتمی:بايد مواظب فرصت‌طلبان بود

 

نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري گفت: بايد مواظب فرصت‌طلبان بود تا گوهر انقلاب را به تاراج نبرند.


 

 آيت‌الله سيد‌احمد خاتمي چهارشنبه شب در جمع مردم بردسير اظهار داشت: نعمت نظام مقدس جمهوري اسلامي يك فرصت گرانبها براي ملت ايران است و اين فرصت هديه خداوند محسوب مي‌شود و دهه فجر دهه قدرداني و سپاسگزاري از خداوند براي عطا كردن اين نعمت و فرصت ارزشمند است.
خاتمي گفت: در عصري كه اسلام غريب بود، اين انقلاب به صحنه آمد و حاكميت كفر را شكست و خيزش جهاني را به راه انداخت و امروز شاهد آغاز جنبش در مصر هستيم و ‌خيزش مردم مصر امان استكبار را بريده است و اين‌ها همه از بركات انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود.


وي تصريح كرد: مردم در اين دنيا نسبت به فرصت‌ها سه گروه هستند، عده‌اي فرصت‌سوزي مي‌كنند و حوادثي كه بعد از رحلت پيامبر اسلام (ص) به وجود آمد، مصداق فرصت‌سوزي است كه اگر زمام امور را به دست فرد معرفي شده توسط پيامبر، حضرت علي (ع) مي‌سپردند، اين بلاها بر سر مسلمانان نمي‌آمد.
خاتمي افزود: حضور 85 درصدي مردم در انتخابات سال 88 يك فرصت بسيار مغتنم الهي و سرمايه كشور بود و برخي تشنگان قدرت فرصت‌سوزي كردند و فتنه‌ها را برپا كردند.
امام جمعه موقت تهران بيان داشت: گروه دوم مردم فرصت‌طلبان هستند، اين‌ها در واقع كساني هستند كه در عصر غربت انقلاب دور از گود نشسته بودند و چون ورود به گود براي آنها مشكلاتي را در پي داشت، آنان به فكر منافع خود بودند و هنگامي كه نشانه‌هاي پيروزي نمايان شد به صحنه آمدند و خود را شريك دانستند كه بايد مواظب آنها بود تا گوهر انقلاب را به تاراج نبرند.
وي خاطرنشان كرد: دنياي غرب در آغاز روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي ما اميد داشت كه از طريق دولت موقت بتواند آن چه را كه مي‌خواهد، از اين انقلاب به دست آورد، آنچنان كه هم‌اكنون در مصر البرادعي را به صحنه آورده‌اند و البرادعي در سخنان اخيرش گفته است، انقلاب ايران يك افسانه واقعي است و نبايد گذاشت اين افسانه در مصر اتفاق بيفتد.
خاتمي تصريح كرد: غربي‌ها به اميدي عليه انقلاب نوپاي ما تلاش نكردند، اما اگر آنان مي‌دانستند اين انقلاب روزي جهاني مي‌شود در همان روزهاي آغاز دخالت نظامي مي‌كردند، البته اميدي كه آنان به دولت موقت بسته بودند، جزو اشتباهات محاسباتي آنان بود؛ آنها امام راحل را نشناخته بودند و عظمت و قدرت نفوذ وي را درك نكرده بودند و با همراهي مردم، آمريكا در توطئه ناكام ماند.


نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري گفت: فرصت‌طلبان در فتنه سال 88 خود را همسو با حركت مردم نشان دادند، اما روحشان با روح حركت مردم كه همان ولايتمداري بود، همسو نشد و بار ديگر مردم غيور ايران با رهبري عالمانه و هوشمندانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر فرزانه انقلاب اين توطئه را خنثي كردند.
وي افزود: گروه سوم مردم فرصت‌سازان هستند كه انبيا و اوليا خداوند به عنوان فرصت‌سازان تاريخ بشريت هستند.
وي اظهار داشت: پيامبر اسلام (ص) در زماني به صحنه آمدند كه سراسر جهان غرق در ظلمت و جهل بود و ايشان آمدند و فضا تغيير كرد و اين نعمت بزرگي است كه خداوند به بندگانش عطا كرد و از ويژگي‌هاي انبيا و امامان همين تبديل بحران‌ها به فرصت‌ها است و آنان بحران‌ها را به عنوان سكويي براي رسيدن به رشد و كمال استفاده كردند.


خاتمي تصريح كرد: صلح امام حسن مجتبي (ع) با معاويه، برخورد امام رضا (ع) با مأمون در بر عهده گرفتن خلافت و وليعهدي و هشت سال جنگ تحميلي در ايران همگي بحران‌هايي بودند كه به فرصت تبديل شدند و امام حسن (ع) با پذيرش صلح با معاويه زمينه حكومت اسلام را هموار كردند، امام رضا (ع) حقانيت حضرت علي (ع) را از تريبون حكومت بني‌عباس تبيين كردند و امام راحل در جنگ تحميلي با تدابير الهي‌اش كشور را در مقابل تهاجم بيگانگان بيمه كرد.
وي بيان داشت: فتنه سال 88 يك بحران بود كه با تدابير حكيمانه رهبر عزيز انقلاب باز هم به فرصت تبديل شده است، فرصتي كه اين بار كشورمان را در برابر فتنه‌هاي داخلي و منافقان بيمه كرد.


 

 

 

فاکس‌نیوز حتی نمی‌داند عراق کجاست!
شبکه فاکس‌نیوز كه از حاميان اصلي حمله به عراق بوده و وابسته به جمهوریخواهان محافظه‌کار امریکا است، در اشتباهی عجیب نام مصر را روی نقشه کشور عراق حک کرد!

به دنبال اين گاف شبكه فاكس نيوز، پایگاه اطلاع‌رسانی سین‌سیناتی، با انتشار عکس اين اشتباه، به طرح این سؤال پرداخت که اگر فاکس‌نیوز نمی‌داند مصر کجاست، پس چگونه در مورد آن گزارش تهیه می‌کند. گفتني است فاكس نيوز در فتنه سال گذشته از حاميان اصلي اغتشاشگران بود.



 




:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: