نوشته شده توسط : من

حادثه خونین شهادت عناصر ممتاز سپاه و سردار مقدم دانشمند بی ادعا واقعیتی تلخ بود

 

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی خاطر نشان کردند: حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

خبرگزاری فارس: حادثه خونین شهادت عناصر ممتاز سپاه و سردار مقدم دانشمند بی ادعا واقعیتی تلخ بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون


حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

آن جان بر کفان نستوه با سینه گشاده و عزم راسخ همواره به پیشباز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت، بی شک برترین آرزوی آنان بود. لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه ئی برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است.
 
ما همه در غم این عزیزان با خانواده های گرامی آنان شریک و همدردیم. خدا را شکر که محصول تلاشهای آنان هم‌اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.

عزیزان من؛ امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان، تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است.

تسلیت صمیمانه ی خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می دارم.

سیدعلی خامنه ای
25/آبان/1390

 

محاکمه سازگارا در شبکه سلطنت طلب پارس

 

فخرآو ر: آقای سازگارا! تمامیت خواهی شما پایان ندارد و همیشه در حال حذف دیگران هستید. شما که هنوز قدرت ندارید این طور رفتار می کنید وای به روزی که قدرت داشته باشید! آن وقت چه بلایی بر سر مردم خواهید آورد؟
 

مرصاد به نقل از جام نیوز، دوشنبه 14 نوامبر(23 آبان) برنامه "اینجا واشنگتن" با اجرای "امیرعباس فخرآور" در تلویزیون فارسی زبان پارس، به صحنه محاکمه محسن سازگارا تبدیل شد.


"امیرعباس فخرآور" در این برنامه اظهار داشت: «یکی از کسانی که در اول انقلاب از طرفداران نظام اسلامی بود و هم اکنون در امریکا ساکن است، می خواست نقش پدرخواندگی را در شبکه "صدای آمریکا" برای خود تعریف کند. او پسرش را به نوعی به این شبکه تحمیل و استخدام کرد و در پشت پرده صدای آمریکا عده ای را دور خودش جمع کرد. او سوء استفاده های زیادی در این شبکه انجام داده و اخیرا هم تهدیدهای زیادی متوجه بنده کرده است؛ اما من به سازگارا می گویم بیاید در صدای آمریکا یا شبکه پارس شرکت کند یا تماس بگیرد و در مورد اسناد و مدارکی که علیه او وجود دارد توضیح بدهد، اگر هم نقدی به بنده دارد مطرح کند.»
وی در ادامه گفت: «وقتی سازگارا فهمید من قرار است در برنامه اش (برنامه تفسیرخبرشبکه صدای آمریکا) به عنوان کارشناس شرکت کنم گفت فخرآور در اندازه ای نیست که من با او در یک برنامه حضور داشته باشم. او می خواست بنده را حذف کند اما من می گویم آقای سازگارا! تمامیت خواهی شما پایان ندارد و همیشه در حال حذف دیگران هستید. شما که هنوز قدرت ندارید این طور رفتار می کنید وای به روزی که قدرت داشته باشید! آن وقت چه بلایی بر سر مردم خواهید آورد؟»
ظاهرا ضد انقلاب ها خودشان را بهتر از دیگران می شناسند و می دانند اگر روزی قدرت را به دست بگیرند چه بلایی بر سر مردم خواهند آورد. این ها که به خاطر رفتن و نرفتن به شبکه دولتی امریکا این طور به هم می پرند، اگر به قدرت برسند چه خواهند کرد؟!

خاتمی: در صورت دخالت خارجی، «اصلاح طلب» و «غیراصلاح طلب» با آن مقابله خواهند کرد

 

دارند افکار عمومی را آماده می کنند که اگر یک روزی خدایی نکرده ‏بخواهند یک کاری بکنند این افکار عمومی آماده باشند.‏ اگر روزی و روزگاری خارجی بخواهد بیاید و دخالتی انجام ‏بدهد اصلاح طلب و غیراصلاح طلب با آن مقابله خواهند کرد.‏
 

مرصاد به نقل ازجام نیوز، سایت بی بی سی فارسی روز دوشنبه 14 نوامبر(23 آبان ماه) از سخنرانی تازه خاتمی در جمع اصلاح طلبان آذرباییجان خبر داد.


ای سایت به نقل از خاتمی نوشت: «رئیس جمهور سابق ایران، جمهوری اسلامی و ملت ایران از سه نقطه هسته ای، حقوق بشر و مساله ترور در معرض فشار هستند.
محمد خاتمی با تاکید بر فعالیت های مثبت انجام شده در راستای هسته ای شدن ایران گفت: «در این مدت هم تلاش های خوبی شده و اصلا ‏مسیر حرکت، به سوی بمب هسته ای نبوده و نیست.‏»
آقای خاتمی با اشاره به گزارش سال 2008 آمریکا که در آن ذکر شده بود از سال 2003 به این طرف ایران فعالیت نظامی ‏هسته ای ندارد، اظهار داشت: «البته من هم آن روز رئیس جمهور نبودم ولی موضع گرفتم، که ‏قبل از 2003 هم فعالیت نظامی نبوده، حالا چطور شد در سال 2011 یک دفعه ‏ادعا می کنند فعالیت ها جهت نظامی پیدا کرده است؟»
خاتمی با اشاره به نیات غرب در فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ایران ادامه داد: «پیداست یک فکر بدی پشت این قضیه است که می گویند فعالیت نظامی داریم. می ‏خواهند فشار را روی ایران زیادتر بکنند. البته که رفتار و مواضع و گفتار ما ممکن ‏است اثر هم داشته باشد، ولی پیداست یک طرح دیگری است برای فشار. بی خود ‏می گویند ولی می گویند.‏»
محمد خاتمی ادعای ترور سفیر عربستان از سوی آمریکا را نقشه ای علیه ایران خواند و گفت: «وزارت دادگستری آمریکا، ماه گذشته از بازداشت یک شهروند ایرانی تبار این کشور به نام "منصور ارباب سیر" خبر داد که به طراحی ترور "عادل الجبیر"، سفیر عربستان سعودی در واشنگتن متهم شده است.
رئیس جمهور سابق ایران سخنان مقامات اسرائیلی و غربی ها را جنگ روانی و بلوف دانست و گفت: «دارند افکار عمومی را آماده می کنند که اگر یک روزی خدایی نکرده ‏بخواهند یک کاری بکنند این افکار عمومی آماده باشند.‏ اگر روزی و روزگاری خارجی بخواهد بیاید و دخالتی انجام ‏بدهد اصلاح طلب و غیراصلاح طلب با آن مقابله خواهند کرد.‏
خاتمی در پایان توصیه ای به اوباما کرد و گفت: «هم در ایران و هم در آمریکا کسانی هستند که بدشان نمی آید قضیه به خشونت کشیده شود اما امیدوارم آقای اوباما تحت تاثیر آنها ‏قرار نگیرد و از راه و روش آقای بوش درس بگیرد.»

بی بی سی؛ «دوکو» ویروسی برای جمع آوری اطلاعات هسته ای

 

 

بی بی سی: «طراحان 'استاکس‌نت' هنوز شناسایی نشده‌اند، اما آن طور که روزنامه آمریکایی 'نیویورک‌تایمز' گزارش داد، مظنونان اصلی، سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا هستند.»
 

مرصاد به نقل ازجام نیوز، سایت بی بی سی فارسی روز دوشنبه 14نوامبر (23 آبان) نوشت: «رئیس سازمان پدافند غیر عامل ایران از آغاز روند مقابله با ویروس کامپیوتری "دوکو"، سومین ویروس جاسوسی در فضای مجازی ایران خبر داده و گفته است: نرم‌افزار کنترل‌کننده این ویروس تولید شده و در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌ها قرار گرفته است.»
بنا بر گزارش بی بی سی؛ "سرتیپ غلامرضا جلالی" گفت: «هنوز گزارشی که نشان دهد این ویروس در چه مراکزی گسترش یافته و چه عملکردی داشته تهیه نشده است، اما همه مراکز و دستگاه‌های مشکوک به آلودگی به این ویروس کنترل می شوند.»
بر اساس گزارش‌ها وجود ویروس کامپییوتری "دوکو" نخستین بار در اواسط ماه اکتبر (حدود یک ماه پیش) توسط شرکت "سیمانتک" گزارش شد. این شرکت امنیت کامپیوتری در آن زمان اعلام کرد که این ویروس در ده‌ها کشور از جمله هند، فرانسه، بریتانیا و ایران شناسایی شده است.
به گفته "سیمانتک" این کد در شماری از سازمان ها از جمله آنهایی که در تولید سیستم های کنترل صنعتی تخصص دارند پیدا شده است.
"گِرِگ دِی" مدیر ارشد فناوری "سیمانتک" پیش از این در گفتگو با بی‌بی‌سی گفته بود: «کد "دوکو" بسیار پیشرفته است و به صورت تفننّی طراحی نشده، بلکه توسط کسی که هدف خاصی در ذهن داشته طراحی شده است.»
بنا بر اعلام شرکت "مایکروسافت" این ویروس با بهره گیری از یک حفره امنیتی سابق در سیستم عامل "ویندوز" کد مورد نظر طراحان این کرم را در قلب سیستم کامپیوتری جای می دهد.
بی بی سی در ادامه نوشت: «رئیس سازمان پدافند غیر عامل ایران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی قرارگاه دفاع سایبری برای مقابله با نفوذ ویروس‌های جاسوس گفته که هنوز در مراحل اولیه مقابله با ویروس "دوکو" قرار داریم و به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم.»
بنا بر گزارش بی بی سی؛ شباهت‌های موجود میان ویروس "دوکو" و "استاکس‌نت" این احتمال را مطرح کرده که طراحان "استاکس‌‌نت" در ساخت این بدافزار کامپیوتری جدید نقش داشته‌اند. با این حال هنوز مدرکی مبنی بر وجود ارتباط بین این دو ویروس ارائه نشده است.»
بی بی سی نوشت: «"استاکس‌نت" یک بدافزار کامپیوتری بسیار پیچیده بود که با هدف اصلی تجسس و مختل کردن برنامه اتمی ایران نوشته شده بود. طراحان "استاکس‌نت" هنوز شناسایی نشده‌اند، اما آن طور که روزنامه آمریکایی "نیویورک‌تایمز" گزارش داد، مظنونان اصلی، سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا هستند.»
بی بی سی در ادامه به نقل از شرکت "سیمانتک" نوشت: «"دوکو" برخلاف "استاکس‌نت" حاوی هیچ کدی برای تخریب سیستم‌های کنترل صنعتی نیست و خود به خود تکثیر نمی‌شود. به عبارت دیگر احتمالا "دوکو" برای حمله به سیستم‌های صنعتی مانند تاسیسات اتمی ایران طراحی نشده بلکه کار آن جمع‌آوری اطلاعات برای حملات آینده است.»

پادوهاي جريان فتنه به حرف آمدند: اگر امریکا مردم را بکشد، مقصر جمهوری اسلامی است!

 

همان‌طور كه سه روز پيش رجانيوز با استناد به اظهارات وزير دفاع امريكا خبر داد، در ادامه جنگ رواني و تبليغاتي در زمينه تهاجم نظامي به كشور، پادوهاي جريان فتنه به‌عنوان يكي از ابزارهاي اين جنگ رواني با دو بيانيه به ميدان آمدند.

مرصاد به نقل از رجا به گزارش رجانیوز، سایت رسمی یکی از سران فتنه که از انگليس به‌روز می‌شود، بیانیه‌ای را تحت عنوان "جمعی از فعالان سیاسی، مدنی، دانشجویی، دانشگاهی و روزنامه نگاران در مخالفت فعال با جنگ" منتشر كرد که در آن، به جای تقبیح جنگ‌طلبی غرب و تهدید مردم ایران به تجاوز نظامی، جمهوری اسلامی ایران مسبب جنگ احتمالی معرفی شده و از مسئولان خواسته شده که هر چه سریع‌تر، در اقدامی داوطلبانه تمامی فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز خود را تعطیل کند! رویکردی که حتی تندروترین مخالفان ایران در کشورهای غربی نیز جرات بیان صریح آن را ندارند و اینک از زبان ضد انقلاب مطرح شده است.


در این بیانیه که نام تعدادی از فعالان ضد انقلاب به عنوان امضا کننده در آن دیده می‌شود، صراحتا سرنوشت جریان موسوم به سبز در گروي موفقیت غرب در افزایش فشارها علیه پیشرفت علمی و تاسیساتی ایران خوانده شده و آمده است: «مدارا با جهان و احیاي حقوق شهروندان ایرانی  به یکدیگر پیوند خورده است. شهروندان ایرانی در کنار مطالبه حقوق اساسی می بایست در حرکت خویش فقدان درک و آمادگی حاکمان در حل اختلافات جهانی از این جنس را زیر سوال ببرند.»

این افراد همچنین با استفاده از ادبیات سران کاخ سفید، فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را به "ماجراجویی و بلندپروازی هسته‌ای" تعبیر کرده و خواستار آن شده‌اند که جمهوری اسلامی برای جلب رضایت کشورهای غربی و برخی نهادهای بین‌المللی نظیر آژانس انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل، به صورت فوری اقدام به تعطیلی کامل فعالیت‌های هسته‌ای خود کند، اقدامي كه در واقع مطالبه صريح طرف غربي است و در طي سال‌هاي دولت موسوم به اصلاحات تا تعطيلي كامل تمام فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران پيش رفت و طرف مقابل باز هم اصرار داشت كه حتي اين تأسيسات بايد از داخل كشور هم جمع شود.

نویسندگان این بیانیه که افرادی مانند علی افشاری، مهدی جامی، آرش نراقی، احمد باطبی، فريبا داودي مهاجر نيز در ميان آن‌ها هستند، در پایان صراحتا خود را در جایگاه سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی قرار داده و با بیان این مطلب که "جمهوری اسلامی ایران یک عامل تهدید جدی برای صلح و امنیت جهانی است"، خواستار همگرایی نیروهای ضدانقلاب داخلی با دشمنان خارجی ایران شده و آورده‌اند: «وظیفه نیروهای معتقد به دموکراسی و منافع ملی- سرزمینی ایران همسو کردن فشار های خارجی و مبارزات داخلی است. در این میان، تنزه‌طلبی اخلاقی هم چاره ساز نیست!»

این هم‌صدايي آشكار با دشمنان ملت ايران درحالی است که بيانات روشن و صريح رهبر انقلاب كه واكنش منفعلانه وزير دفاع امريكا را نيز برانگيخت، اين سناريو را كور كرده و با توجه به رويكرد مؤثر و تهاجمي دولت و مجلس در زمينه سياست خارجي و مشخصاً موضوع هسته‌اي و منزوي شدن عناصر متمايل به غرب كه در مقاطعي در مديريت اين پرونده‌ها نقش داشته‌اند، سطح اميدواري آن‌ها به رخنه در اجماع مسئولان نظام را به‌شدت كاهش داده است.

علاوه بر بيانيه فوق كه عنوان آن صراحتاً درخواست قطعنامه‌هاي شوراي امنيت و امريكا و رژيم صهيونيستي است: "با توقف غني‌سازي از حمله به ايران پيشگيري كنيد"، يك گروه موهوم با عنوان شاخه خارج سازمان مجاهدين انقلاب نيز در بيانيه‌اي، با بحران نمايي از شرايط خارجي در قبال كشور، مي‌نويسد:

«راه پایان دادن به وضعیت وخامت بارکنونی را هنوز به روی مسؤلان کشور باز می‌بیند. به باور ما عذرخواهی از رفتارهای پیشین و تمکین در برابر اراده ملت و پایان دادن به روش‌های استبدادی در اداره کشور و مشارکت دادن ملت در اداره امور خود از طریق پذیرش انتخابات آزاد و سالم و منصفانه و در نتیجه افزایش ضریب وحدت و همبستگی ملی تنها راه برون رفت از وضعیت مخاطره آمیز جاری است. ما مشفقانه و دلسوزانه به حاکمان توصیه می‌کنیم از اصرار لجوجانه بر ادامه مسیر نافرجام کنونی دست بردارند و از فرصت‌های محدود باقیمانده هوشمندانه بهره برداری نمایند. فرصتی که بی شک وحدت و همراهی مردم در آن جایی برای بازی های فرصت جویانه ی و تهدیدات و طمع های کشورهای دیگر باقی نخواهد گذاشت.»

گفتنی است رجانیوز پیش از این نیز یادآور شده بود که مهم‎ترين هدف از جنگ رواني در زمینه القای اقدامی نظامی علیه ایران، ايجاد اختلاف ميان مسئولان كشور در مواجهه با يك بحران خيالي و احياي جريان فتنه به‌عنوان جرياني كه ظرفيت همكاري دو سويه را دارد و مي‌تواند در اين شرايط منجي كشور باشد.

در اين شرايط معمولاً عناصري از اين جريان نيز شروع به ارسال پالس‌هايي را مبني بر بحراني بودن شرايط، در لبه پرتگاه قرار گرفتن كشور، آسيب ديدن مردم از تهديدها و محدوديت‌ها و ادعاي شرايط بحراني كشور در اثر تحريم‌ها، متهم كردن مسئولان كشور به ناتواني در مديريت مسائل با كمترين هزينه و بيشترين فايده و تئوريزه كردن روند مطلوب غرب مبني بر عقب‌نشيني مي‌كنند و خود را به‌عنوان منجي اين بحران خيالي در آستانه انتخابات مجلس معرفي مي‌كنند.

در پاييز سال 87 نيز كه چند ماه به انتخابات رياست جمهوري دهم مانده بود، مشابه همين سناريو عليه كشورمان اجرا شد و با صدور قطعنامه 1835، شرايط كاملاً مشابهي ايجاد شد. در عين حال، غربي‌ها كه در طي شش سال گذشته متوجه شده‌اند كه رفتار ايران تابعي از الگوي فشار نيست، به نظر مي‌رسد علي‌رغم تجربه ناموفق قطعنامه 1835 و متعاقب آن قطعنامه 1929 (خرداد سال 89) همچنان از ناكارآمدي تاكتيك "صدور قطعنامه با مصرف داخلي ايران و احياي جريان فتنه" درس نگرفته‌اند و ممكن است در اين شرايط بخواهند بار ديگر تحريم‌هاي جديدي اعمال كنند.

تایید کامل صلح‎آمیز بودن فعالیت‎های اتمی ایران توسط رادیو فردا!

 

 

 

 کارشناس مجله خبری رادیو فردا ضمن تشریح نحوه عملکرد ویروسهای وارد شده به سیستمهای اداری ایران، بی آنکه خود متوجه باشد، ایران را از هرگونه تلاش برای دستیابی به بمب اتم مبرا دانست، و علاوه بر آن اذعان نمود هیچ فعالیت مشکوک دیگری در ایران انجام نمی‌شود!

مرصاد به نقل از رجابه گزارش رادیودیروز، رادیوفردا در مجله خبری شامگاه روز 23 آبانماه (ساعت 22) با حضور یک کارشناس به نحوه عملکرد 3 ویروسی که دشمنان ایران موفق به آلوده نمودن شبکه های اداری جمهوری اسلامی به آن گردیده اند پرداخت.

سوالات مکرر و حاکی از ذوق زدگی مجری برنامه و آقای کارشناس هر دوی آنها را آنقدر در لذت توان بالای عملکرد قوی ویروسها، و به زعم آنان انفعال نظام در برابر این ویروسها فرو برد که اگر اندک تاملی انجام شود، به استناد و با پذیرش همین گزارش، حاصل تلاش چند ساله فردا در راستای القای خطر هسته ای ایران و بسیاری فعالیتهای مشکوک دیگری که ایران را به آن متهم می نموده اند، بر باد میرود.

کارشناس برنامه تصریح نمود که ویروسهایی مانند استاکس نت به این شکل عمل می نمایند که تا 6 ماه الی یک سال هیچ علامتی در سیستم نشان داده نمیشود و در یک روز معین بدون اینکه کسی متوجه آلوده شدن سیستم شده باشد، تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط ویروس با اتصال به سرورهایی در خارج از کشور به آن سِروِرها منتقل میگردد. مجری برنامه می پرسد آیا درست است که استاکس نت راه اندازی نیروگاه بوشهر را برای مدتی به تعویق انداخت؟ که با پاسخ مثبت کارشناس مواجه میشود.

در ادامه کارشناس میگوید زمانی ایرانیها متوجه وجود استاکس نت شدند که دیگر کار از کار گذشته بود و تمام ایمیلهایی که سران سپاه و کارکنان ادارات، خصوصا در بخشهای دولتی برای هم ارسال نموده بودند توسط ویروس به بیرون انتقال یافته بود. وی سپس می افزاید ایران به دلیل ضعف بالای خود در عدم توانایی مهار چنین مشکلاتی، و به علت قادر نبودن به ارائه حتی یک برنامه ساده کامپیوتری برای مبارزه با ویروس، دست به دامان شرکتهای خارجی شده تا ویروس را مهار نماید.

رادیو دیروز اصلا به این کار ندارد که بلافاصله در گزارش بعدیِ فردا که در مورد سانسور در ایران از همین رادیو پخش شد، ایران کشوری قدرتمند در زمینه سایبری معرفی شد که میتواند اینترنت ملی راه اندازی نماید تا اطلاعات را قبل از رسیدن به دست افراد، در مرکزی داخلی کنترل نماید که به گفته کارشناس برنامه رادیو فردا، این امر در هیچ کشور دیگری رخ نمیدهد! اما آنچه برای دیروز حائز اهمیت است این است که این کارشناس دانشمند چگونه نمیداند که برای چک کردن اطلاعات ایمیل افراد اصلا نیازی به ویروس سازی برای یک کشور خاص و جار وجنجال و موجبات سرافکنده شدن نزد جهانیان، وجود ندارد. ایمیل افراد به طور عادی هم قابل دسترسی برای گرداننده گان و کنترل کننده گان اینترنت در آمریکا و نیز اروپا هست!

اما حرف آخر: آمریکا قادر است با به ادعای خودش، شنود مکالمه یک قاچاقچی معتاد، سناریوی قتل صفیر عربستان را بنویسد وآبرویِ نداشته  این کشور را به صخره بگیرد، و آنگاه بدون ارائه حتی یک سند فقط ادعا نماید مدارک زیادی در دست دارد! ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا، رادیو فردا هم مکررا از اینکه وی به دوستانش گفته قرار است همین روزها به پول هنگفتی برسد به عنوان تنها سر نخ و سند ارتباط وی با ترور استناد میکند.

حال چگونه ممکن است پس از حد اقل یک سال رصد کلیه وقایع ادارات و سازمانها و خصوصا تاسیسات هسته ای، یک سند برای اثبات مقاصد غیر صلح آمیز فعالیتهای هسته ای ایران یافت نشود؟ اینجاست که یا باید به این مجله خبری و برنامه کارشناسی شک کرد، یا به اتهامات واهی وارده به ایران در مورد فعالیتهای غیر صلح آمیز، یا به عقل کارشناس ومجری ومدیر رادیو فردا و آمریکاییهایی که پول 99% ملتشان را در شک این جماعت می ریزند!

نوشته شده توسط مصطفی در 11:48 |  لینک

اسرائیل به صحنه اعتراضات تبدیل شد

 

 

 

بسیاری از ساکنان صهیونیست سرزمین های اشغالی در اعتراض به قوانین جدید رژیم صهیونیستی که نسبت به حقوق زنان ظالمانه می نگرد، دست به تظاهرات زدند.

جام نیوز به نقل از خبر 12 نوامبر(21 آبان) روزنامه هاآرتص؛ صدها نفر از صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی علیه تبعیض نسبت به حقوق زنان دست به تظاهرات زدند.


افراد معترض که در چندین نقطه پراکنده در سرتاسر سرزمین های اشغالی به نشانه اعتراض نسبت به زیر پاگذاشتن حقوق زنان تجمع کرده بودند سپس دست به تظاهرات زدند.
این حرکت اعتراضی در واکنش به قوانین جدید رژیم صهیونیستی در خصوص نوع جدائی زنان و مردان صورت گرفت. تظاهرکنندگان خشمگین فریاد می زدند: «جلوی افراط گرائی را بگیرید.»
رژیم صهیونیستی همواره بر اتخاذ مواضع تندرو گرایانه و افراطی معروف است، همچنین این رژیم به هیچ یک از اصول و ارزش های انسانی پایبند نیست.

تحقير سران فتنه و توجيه خيانت در گويا نيوز

 

 

 

 

تحولات یک صد سال گذشته این آب و خاک هیچ تغیير و تحولی بدون دخالت جامعه بین المللی به ثمر ننشسته و این حقیقتی است که با همه فراموشی ما ایرانیان گاهی بد نیست آن را بیاد بیاوریم

سايت ضد انقلابي گويا نيوز ضمن اعتراف به شكست ناپذيري جمهوري اسلامي ايران به توجيه همكاري با دشمنان ملت ايران براي وارد كردن ضربه به نظام جمهوري اسلامي پرداخت .

 مرصاد به نقل ازصراط، گويا نيوز در مقاله ايي ضمن دادن نسبت دروغ رعايت نكردن قواعد بين المللي از سوي كشورمان نوشت: جمهوری اسلامی با همه فشار های بین المللی تا کنون همچنان با تمکین نکردن از قواعد مورد قبول جامعه بین الملل بر اریکه قدرت تکیه دارد.

نويسنده اين مقاله كه به نظر مي رسد با ناديده گرفتن جنگ رواني هفته هاي اخير مقامات آمريكايي و رژيم صهيونيستي در خصوص حمله به ايران بخوبي در پي اداي دين به سران رسواي اين دو رژيم  متجاوز است، افزود:اجماع جهانی بر این باور است تا برای رام کردن این اسب چموش از روش های دیپلماتیک و صدور قطنامه های تادیبی بهره باید برد و نه با جنگ وستیز.

گويا نيوز در ادامه در دروغي آشكار و عجيب ضمن نسبت دادن ترويج موضوع حمله به ايران به مقامات كشور ،سخنان انفعالي وزير دفاع آمريكا بعد از هشدار قاطع رهبر انقلاب مبني بر  پاسخ كوبنده به هر تجاوز را ، نشانه اجماع جامعه جهاني بر پرهيز از جنگ با ايران خواند و خاطر نشان كرد: وزیر دفاع امریکا ، بعنوان یکی از دو کشور مورد اتهام حمله به جمهوری اسلامی در تازه ترین واکنش به این توهم رواج داده شده از سوی نظام ولايي صراحتا اعلام میدارد "هرگونه حمله احتمالی به ايران می‌تواند برای منطقه پيامدهای جدی در پی داشته باشد، بدون اين که بتواند برنامه هسته‌ای اين کشور را متوقف کند ".

اين سايت ضد انقلابي كه در كارنامه آن انتشار آگهي براي جذب جاسوس براي سازمان سيا بچشم مي خورد،در پايان در تلاشي رسوا براي شكستن قبح جاسوسي ، خيانت به كشور و همكاري با بيگانگان ضمن ابراز نا اميدي از جنبش سبز و سران فتنه اظهار داشت: در تحولات یک صد سال گذشته این آب و خاک هیچ تغیير و تحولی بدون دخالت جامعه بین المللی به ثمر ننشسته و این حقیقتی است که با همه فراموشی ما ایرانیان گاهی بد نیست آن را بیاد بیاوریم و دراستيصالی که برای بر چیدن خیمه ظلم از وطن به آن گرفتاریم به راه کارهایی جز اتکا به رهبران دورغین و یا جنبش های یک شبه و يك ماهه به آن بيانديشيم.

 





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: