نوشته شده توسط : من
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 

 
اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور با تاكيد بر اينكه مسوليت خون دانشجوي پاي كساني است كه با فتنه‌گران مرزبندي نكرده‌اند، در نامه‌اي خطاب به هاشمي رفسنجاني از وي خواستند از سران فتنه اعلام برائت كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور با صدور نامه‌اي به هاشمي رفسنجاني تاكيد كردند: آقاي هاشمي بي‌شك فتنه تا امروز به حمايت شما زنده بود و اگر گستاخانه به تمام مقدسات اين ملت هتك حرمت كرد به حمايت شما كرد و به خدا قسم در پيشگاه امام (ره) و شهدا مسوول خواهيد بود و به خاطر تك تك گام هايي كه براي خدمت به آمريكا برداشته ايد بايد پاسخگو باشيد و بدانيد كه تاكنون در خسران بوده ايد.

بر اساس اين گزارش، متن كامل اين نامه به شرح زير است:

انقلاب اسلامي در ايران يكي از مهمترين رويدادهاي قرن بيستم بود كه نه تنها شرق و غرب را شگفت زده كرد بلكه با احياي هويت ديني مسلمانان جهان روح آزادي خواهي را در عالم منتشر نمود.

امروز و پس از سي و دو سال، صدور انقلاب كه يكي از واژه هاي كليدي در گفتمان امام(ره) و منويات مقام معظم رهبري بود به واقعيتي بدل شده كه آمريكا و غرب را به وحشت انداخته است. انقلاب عظيم مردم مصر و تونس و بيداري ساير ملل مسلمان خود گواهي براين مدعاست.

آمريكا و غرب دستپاچه و عصباني از بيداري ملت مصر و در جهت مسكوت گذاشتن اين حركت انقلابي در سناريوي جديد و با بهره جويي از خوش خدمتي عمال فتنه گر داخلي خويش در ايران با يك بازي رسانه اي بر آن بود تا فاز جديدي از اغتشاشات را كليد بزند و تمركز رسانه اي موجود بر مصر را متوجه ايران كند كه با هوشياري ملت مسلمان ايران اين امر ناكام ماند و فتنه سبز تنها در نقاط معدودي از شهر 12 ميليوني تهران تجمعات چند ده نفره شكل داد.

در اين ميان كوردلان منافق و ايادي مزدور اسراييل كه عظمت راهپيمايي 22 بهمن و قيام اسلامي مصر عصباني شان كرده بود گستاخانه با آسيب رساندن به اموال عمومي و زخمي كردن مردم خوش خدمتي خود را براي استكبار به رخ كشيدند و در نهايت با وحشيگري تمام دانشجوي مسلمان دانشگاه هنر را به شهادت رساندند.

بي‌گمان خون اين جوان مسلمان كه بي گناه برزمين ريخته شد به گردن آمريكا و اسراييل و ايادي فتنه‌گر داخلي شان است.

مسوليت خون اين دانشجوي مسلمان پاي تمامي كساني است كه دعوت فتنه جويانه سران فتنه را پذيرفتند و ديروز به عمله‌ي آمريكا و اسراييل بدل شدند. مسوليت خون اين دانشجوي مسلمان به پاي كساني است كه نه تنها طي بيست ماه گذشته از كروبي و موسوي اعلام برائت نكردند بلكه براي بازگشتشان به دايره نظام شرط و شروط گذاشتند و نيز كساني كه با فتنه گران مرز بندي نكردند و به نصايح رهبر انقلاب گوش ندادند.

بي‌شك شهادت اين دانشجوي مسلمان و همه خون‌هايي كه در جريان فتنه برزمين ريخته شد بعد از موسوي و كروبي به كارنامه سياه آقايان هاشمي و خاتمي اضافه خواهد شد.

كارنامه سياهي كه با هر بيانيه سياه و سياه‌تر مي‌شود. ريخته شدن خون اين دانشجو نتيجه بيست ماه سياست بيمار و فتنه جويانه آقاي هاشمي رفسنجاني است.

آقاي هاشمي كه هنوز هم بر طبل فتنه مي‌كوبد و هنوز هم به خطبه‌هاي نماز جمعه 26 تير مباهات مي‌كند؛ نماز جمعه‌اي كه از تريبون نظام فتنه‌گران را دعوت به آشوب و اغتشاش كرد.

آقاي هاشمي! اين نماز جمعه بيش از اين كه مايه مباهتتان باشد مايه ننگ شماست!!

دعوت به اردو كشي خياباني، سكوت شما در قبال هتك حرمت مقدسات ديني و توهين به عاشوراي حسيني(ع)، بيانيه‌هاي كاملا همسو با خواست‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي، ايجاد تفرقه در راس مسولان نظام، افتتاح سايت رسمي براي دامن زدن به فتنه و در نهايت حمايت از راهپيمايي 25 بهمن كه بدعتي نو و در عمل نقطه تقابلي براي راهپيمايي عظيم 22 بهمن و به رسميت نشناختن آن بود تنها گوشه اي از فعاليت هاي شما در راه خدمت به استكبار بود.

آقاي هاشمي؛ سياست‌هاي شما دقيقاً همسو با خواست حكام مستبد عرب است و شما به خاطر دوستي تان با اين حكام ظالم يقيناً تاب ديدن انقلاب عظيم مردم مسلمان مصر را نداريد واي كاش مي دانستيد كه چه سرباز فداكاري براي آمريكا و اسراييل شده‌ايد!!

و اما امروز شما نه تنها مرزها و خطوط خود را همچنان با اين فرقه منحرف روشن نكرده ايد، بلكه شنيده شده كه با موسوي كه رأس اين فتنه بوده و ابزار اصلي براندازي نظام شده بود ديدار مي‌كنيد. آنان كه ديروز با به آتش كشيدن اموال ملت و حمله به ماموران نيروي انتظامي در لباس عمله ي فتنه در آمدند، افتخارشان اين بود كه از جريان منتسب به شما خط مي گيرند.

آقاي هاشمي بي‌شك فتنه تا امروز به حمايت شما زنده بود و اگر گستاخانه به تمام مقدسات اين ملت هتك حرمت كرد به حمايت شما كرد و به خدا قسم در پيشگاه امام (ره) و شهدا مسوول خواهيد بود و به خاطر تك تك گامهايي كه براي خدمت به آمريكا برداشته ايد بايد پاسخگو باشيد و بدانيد كه تا كنون در خسران بوده ايد.

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هاي سراسر كشور در پايان شهادت اين دانشجوي مسلمان را به ملت شهيدپرور و آگاه ايران و نيز عموم دانشجويان و دانشگاهيان تبريك و تسليت گفته و از تمامي عمال و ايادي آمريكا و اسراييل از موسوي و كروبي گرفته تا ديگر فتنه جويان اعلام برائت مي كند و محاكمه هرچه سريعتر آنان را از دستگاه قضا خواستار است و به آمريكا و غرب اعلام مي كند كه در حركت انقلابي مردم مصر بحمدالله هيچ وقفه‌اي نخواهد افتاد و ايران اسلامي تا هميشه تكيه گاه بي بديل ملت هاي مسلمان و آزادي خواه منطقه است.

وان تنصر الله ينصركم ويثبت اقدامكم
 
 

 
در جریان اغتشاشات دوشنبه 25 بهمن بیش از 1 میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک کابین و دوکابین در خط 1 تندرو مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کرد: خطوط اتوبوس های تندور سرویس دهی خود را همچون روزهای عادی به بهترین شکل ارایه کردند و با وجود ترافیک بسیار سنگین در برخی معابر و بعضا آسیب جدی به اتوبوس های عبوری شرکت واحد توسط اغتشاشگران، لحظه ای در خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی درنگ نشد.

به گزارش مهر، جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب گفت: با توجه به لزوم و ضرورت همکاری مسئولان شهری با دستگاه های مسئول به منظور تامین نظم و امنیت شهر نسبت به انسداد چند ایستگاه مترو به صورت موقت در محدوده مرکزی شهر به دلیل کاهش مشکلات حوادث احتمالی اقدام شد.

وی گفت: به محض رفع شرایط خاص مجددا نسبت به بازگشایی این ایستگاه ها اقدام شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در جریان اغتشاشات دوشنبه 25 بهمن بیش از 1 میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک کابین و دوکابین در خط 1 تندرو مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.

تشکری هاشمی همچنین با ابراز تاسف از مطالب منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها که به شکل نا آگاهانه و غیر منصفانه مطرح شد تاکید کرد: خدمت گذاران مدیریت شهری چون گذشته به عنوان سربازان مقام عظمای ولایت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را تکلیف خود می دانند و هرگز با این قبیل فضا سازی ها که در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است لحظه ای از فعالیت های خود در خدمت به شهروندان دست نخواهند کشید.


 
 

 
اظهارات يكي از فتنه‌گران در خصوص فتنه 25 بهمن 89 در مصاحبه با دويچه‌وله؛ مهدي خزعلي:جريان فتنه بخاطر ماهيت غير ديني،منفور و محكوم به شكست است "مهدي خزعلي" از فتنه گران ضد نظام در مصاحبه اي با دويچه‌وله آلمان در خصوص فتنه 25 بهمن 1389 اذعان كرد: جريان فتنه بخاطر ماهيت غير ديني‌اش محكوم به شكست است.

اظهارات يكي از فتنه‌گران در خصوص فتنه 25 بهمن 89 در مصاحبه با دويچه‌وله؛ مهدي خزعلي:جريان فتنه بخاطر ماهيت غير ديني،منفور و محكوم به شكست است "مهدي خزعلي" از فتنه گران ضد نظام در مصاحبه اي با دويچه‌وله آلمان در خصوص فتنه 25 بهمن 1389 اذعان كرد: جريان فتنه بخاطر ماهيت غير ديني‌اش محكوم به شكست است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، "خزعلي" ضمن محكوم به شكست دانستن جريان فتنه، علت اين شكست را ضد ديني بودن ماهيت آن است.

وي افزود: بدنه فتنه در ايران به باورهاي ديني پشت كرده و نسبت به موازين و اركان‌ ديني موضع‌گيري مي‌كند و همين امر يكي از دلايل اصلي منفور بودن آن محسوب مي شود.

"خزعلي" همچنين به حضورش در جريان اغتشاشات روز 25 بهمن امسال اذعان كرد.

 

 

 یک تیم تروریستی، رسانه ای منافقین در شهرک غرب تهران دستگیر شدند. بنا بر این گزارش این تیم تروریستی در روز 25 بهمن با استفاده از یک خودرو پژو تجهیز شده به ابزار جاسوسی با استفاده از ارتباطات وایمکس به هدایت تیم های ترور و ارسال اخبار اغتشاش به اربابان اسرائیلی خود مشغول بوده اند.

گزارش دریافتی حاكی است مقادیر معتنابهی سلاح نیز از این هسته تروریستی کشف شده است.
 
 

 

به‎دنبال بازتاب شعارهای روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه سران فتنه، رئیس رژیم صهیونیستی از این موضوع احساس تأسف کرد.
 

 

 

فارس به نقل از روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت " نوشت: "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در سخنرانی امروز خود گفت: امیدوارم تا مخالفین حکومت ایران بتوانند رژیم فعلی ایران را ساقط کنند.
پرز افزود: به نظر می‌رسد فشارها و عوامل خارجی در سقوط حکومت فعلی ایران مؤثر نخواهد بود و تمام امید ما به مخالفین داخلی حکومت ایران است.

این اظهار نظر رئیس رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌پذیرد که در پی اغتشاش فتنه‌گران، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در روز 25 بهمن، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: اعتراض‌های ایرانی مانند مصر و تونس به نتیجه نخواهد رسید.
"اورلی نوی " کارشناس صهیونیست در این گزارش اعلام کرد: به‏خلاف اظهارات مخالفان در ایران درباره ادامه تظاهرات هیچ موردی که امیدوارکننده باشد، به چشم نمی‌خورد که وضعیت مانند آن چیزی شود که در تونس و مصر روی داد.

این کارشناس صهیونیست با بیان اینکه نظام ایران در مقابل فتنه‌گران بیش از کشورهای دیگر مصمم‌ است، تصریح کرد: با این حال به نظر نمی‌رسد نظام اسلامی در ایران ساقط شدنی باشد.
رئیس رژیم صهیونیستی همچنین گفت: از اظهارات روز گذشته نمایندگان پارلمان ایران و شعار برای اعدام رهبر مخالفین حکومت ایران اظهار تأسف می‌کنم.
پرز همچنین درباره انقلاب مردم مصر گفت: این انقلاب در حال حاضر بدون رهبر حرکت می‌کند و مهم این است که رهبری انقلاب توسط اخوان المسلمین کنترل نشود.


 
 

 

دستگیری 2 تن از تروریست های حسینیه سید الشهداء(ع) شیراز در آشوب های اسرائیلی
 

 

2 تن از متهمان حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدا(ع) شیراز که تا مدت ها فراری بودند دستگیر شده اند.

  2 تن از متهمان حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدا(ع) شیراز که تا مدت ها فراری بودند در جریان آشوب اسرائیلی تهران توسط ماموران انتظامی دستگیر شده اند.
گفتنی است در حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدا(ع) شیراز که در ۲۵ فروردین ماه سال 87 به وقوع پیوست، ۱۴ تن از هموطنان شهید و ۲۰۲ نفر جانباز شدند.



 


سایت آقازاده آشوبگر در پروژه آشوب اسرائیلی 25 بهمن ، به عنوان ستون پنجم داخلی حلقه لندن را ایفا می کند.

 

به گزارش کلمه نیوز ، در حالی که قاطبه رسانه های داخل کشور با سلایق مختلف سیاسی ، به دلیل ماهیت وابسته آشوب اسرائیلی 25 بهمن از آن تبری جسته و نسبت به آمران این حرکت ضدملی معترضند ، سایت آقازاده آشوبگر با انتشار اخبار و تیترهای جهت دار ، سعی در تطهیر آشوبگران و تخطئه نظام و نیروهای انقلابی در مواجهه با آشوب اسرائیلی را دارد.

سایت آینده نیوز که با حمایت مالی- سیاسی «م.ه» آقازاده فراری لندن نشین تاسیس شد ، با فرمان موسس خود ، در جریان فتنه 88 با تمام قوا و با تمسک به انواع و اقسام شگردهای رسانه ای از جعل سند گرفته تا کامنت های حاوی توهین به مقدسات و ارکان نظام ، به نفع جریان فتنه و علیه انقلاب وارد عمل شد و در نهایت توسط نهادهای مسئول توقیف گردید و برخی عوامل آن بازداشت شدند.با این وجود این سایت با وساطت یک مسئول میانی صاحب نفوذ در یکی از قوا ، مجددا" بازگشایی شد و طی یک دوره چند ماهه علی الظاهر از تندروی سابق در حمایت از جریان فتنه دست برداشت اما جهت گیری روزهای اخیر این سایت مشخص کرد که گردانندگان آن دستورات اصلی را همچنان از حلقه لندن و محور مالی آن یعنی آقازاده آشوبگر دریافت کرده و مرحله اجرا می گذارند.

 

 
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری ، اقدام فتنه گران و ایادی استکبار را در روز 25 بهمن محکوم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در مصاحبه با شبکه خبر گفت : کسانی که روزگاری در کنار خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و به نظام و انقلاب خدمت می کردند و امروز در مقابل ملت و نظام قرار گرفته اند، اگر کمترین هوش سیاسی و غیرت داشتند باید خود و اندک هوادارانشان را در روز ملی 22 بهمن فرا می خواندند تا ضمن دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری از مردم مصر و قیام ملت مصر هم حمایت می کردند.
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری حرکت و تحرکات روز 25 بهمن را غیرقانونی و غیرشرعی دانست و آن را محکوم کرد.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید بر اساس قانون و عدالت اسلامی با مسببین این حادثه شرم آور برخورد قاطع نماید.
ناطق نوری تأکید کرد: ملت ایران پای اصول انقلاب، نظام، رهبری و ولی فقیه ایستاده و جان خود را در این راه فدا خواهد کرد و از حریم نظام دفاع خواهد کرد.
وی ضمن تشکر از حضور پرنشاط و متعهدانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: فتنه گران در حساس ترین شرایط خاورمیانه ، عملی ضد انقلابی انجام دادند و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان ایران و اسلام فراهم کردند.
ناطق نوری در ادامه گفت: دشمنان باید بدانند ما شاید در داخل خانه خود اختلاف سلیقه هم داشته باشیم اما آنگاه که اصول و ارزشهای نظام، اسلام ، استقلال کشور و منافع ملی به خطر بیفتد ، اعضاء خانه همه اختلاف سلیقه ها و انتقادها را کنار می گذارند و یک دل و یک صدا از نظام دفاع می کنند ، همانگونه که پیش از این دفاع کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری شعارهای کشورهای غربی و رسانه های آنها را دروغین و سیاستهایشان را چندگانه و مزورانه خواند و افزود : آنها فقط به دنبال منافع خود بوده و هستند.
وی تصریح کرد : رسانه های بیگانه قصد داشتند ضمن کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، از اتفاقات 25 بهمن شبیه سازی کنند و آنرا به انقلاب مردم مصر متصل کنند که این حرکت ، عملی خبیثانه و زشت بود و البته ناکام ماند.
وی مردم ایران را آگاه و هوشیار دانست و تصریح کرد: همین انسجام و حضور در صحنه و پیوند مردم با ولایت و رهبری ، مهمترین عامل بقا و پایداری نظام و کشور است.


 



تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در آشوب های 25 بهمن ا نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.

با دستگیری تعدادی از عناصر فرقه بهائیت در راهپیمایی آشوب اسرائیلی 25 بهمن،نقش این رژیم در مدیریت آشوب ها در این روز، با صحنه گردانی سران فتنه،بهائیان،سلطنت طلبان،منافقین و گروه های تروریستی آشكار شد.

در پی اغتشاشات روز 25 بهمن تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در این آشوب ها نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.

شایان ذکر است در آشوب های فتنه 88 نیز با دستگیری تعدادی از عوامل این فرقه پرده از اقدامات آنان برداشته شده بود.

 

از روزی که زمزمه های راهپیمایی به بهانه انقلاب مردم مصر به پا شد، مقامات رژیم صهیونیستی صفحه ای را برای ارسال عکس از حوادث ایران اختصاص دادند. حوادثی که آنان می خواستند خونین باشد اما آن دو نفری که خود را پیرو امام می دانند، هیچ نگفتند. امامی که می گفت اسرائیل غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو گردد، اما اینک حامی به اصطلاح دو تن از یاران امام شده است.

 

 به راستی این چه تناقضی است؟ اسرائیل عوض شده است یا آن به اصطلاح دو یار؟ نتانیاهو که اکنون در اسرائیل حکومت می کند که افراطی تر از همه نخست وزیران آن رژیم در مواجهه با ایران و اسلام است، طبیعتا وی در مواجهه با اسلام و ایران جری تر از اسلاف خود می باشد، پس این چه همراهی شگفت آوری است و رفتار این آقایان از چه کینه ای نشات می گیرد که حتی برای حفظ آبروی خود پیش حضرت امام(ره) نیز حاضر نیستند از این کینه بگذرند.

 راستی انسان آزاده ای وجود دارد که حمایت اسرائیل را از آقایان و عدم تمایل آنان برای رد چنین حمایتی را ببیند و به آنان شک نکند. حمایت و تشویق گروهک تروریستی منافقین که دیگر جای بحث ندارد، همان سال هایی که آقایان بر تخت های قدرت در نخست وزیری و مجلس تکیه زده بودند، دسته دسته از جوانان این وطن با هر عقیده ای قربانی عملیات تروریستی سازمان منافقین می شدند اما اکنون رئیس آن گروهک منحرف از غائله 25 بهمن حمایت می کند اما اینان هیچ نمی گویند. آیا منافقین، اسلام خواه، آزادی طلب، وطن دوست و... شده اند، یا اینان عوض شده اند؟
 
علاوه بر این، بهانه این مدعیان آزادی، حمایت از جنبش مردمی مصر و شریک شدن در شادی آنان برای رفتن حسنی مبارک دیکتاتور بود. اما همین حسنی مبارک دیکتاتور در حوادث سال گذشته از خود آنان و رفتار قانون شکنانه آنان حمایت کرده بود. این دیگر چه تناقض و سکوتی است که همراهی دیکتاتور را پاس می دارند و رفتنش را شادباش می گویند، اگر حسنی مبارک دیکتاتور و مخالف آزادی بود که بود، چرا این آقایان حمایت وی را رد نکردند؟ مگر می توان هم آزادی خواه بود و هم مورد تشویق دیکتاتور قرار گرفت. بالاخره یا مبارک دیکتاتور نبود و یا آنان  آزادیخواه نیستند. این مساله آنقدر بدیهی است که به فرموده حضرت امام تصورش موجب تصدیقش خواهد شد.

این تناقضات برای مردم از فردای انتخابات ریاست جمهوری هویدا گشت و گرنه قبل از آن و پیش از محرز شدن شکست و بالاتر بودن آرای باطله از آرای یکی از نامزدها، همه ساختارهای نظام قانونی بود، نهادها مشروع بودند و... پس به یک باره چه شد که همه اینها زیر سوال رفت!؟

 به نظر می رسد همه این مسائل از سال گذشته تاکنون از کینه و لجاجتی کور نشات می گیرد، کینه ای که از یک سو عقده های 30 ساله همه دشمنان ـ اعم از ضد انقلاب، سلطنت طلب، منافقین، بهاییت، وهابیت و... ـ را بر خود سوار کرد و از دیگر سو با سوار شدن بر احساسات و عواطف جوانان ایرانی برخی از آنها را هم قربانی هوس بازی های خود کرد و یک سال و اندی کشور را به مخاطره انداخت و هنوز هم دست بردار نیست.

در غائله 25 بهمن ماه نیز که پروژه ای طراحی شده برای خروج آمریکا و اسراییل از بن بست خاورمیانه بود، تمام ترفندهای یک سال گذشته برای ضربه به نظام به کار گرفته شد، شبکه های اجتماعی به شدت به تشویق و تبلیغ و حتی جعل شایعه پرداختند. شبکه های خارجی هم چون بی بی سی فارسی سردمدار تبلیغ رسانه ای علیه نظام گردید. هجمه بزرگ سایبری به بیش از نیمی از سایت های خبری داخلی برای از کار انداختن اطلاع رسانی آنان با همکاری مستقیم پنتاگون و موساد انجام شد. شعارهای ساختارشکنانه به وفور جعل و ساخته شد، شبیه سازی های عجیب و غریب درست کردند، برخی از نمایندگان مجلس ششم که در خارج از کشور به سر می بردند، با حرارت اعلام کردند که فردا خود در خیابان ها حضور خواهند یافت، نبرد با سطل های آشغال بالا گرفت و در نهایت خون دو تن از جوانان وطن ریخته شد.

اما حمایت رسانه های غربی معاند نظام در واقع یک بازی برد ـ برد برای آنان بود، چرا که اگر دامنه آشوب ها بالا می گرفت، آنان مدعی پیروزی بودند و اگر هم مانند آنچه اتفاق افتاد ناکام می ماند با پخش چند عکس بهره برداری لازم را می کردند و در این میان خون های جوانان وطن بر زمین می ماند.

 مگر بازیچه بودن غیر از این است؟ مگر در عملیات مرصاد، صدام سازمان منافقین را بازیچه نکرد تا خود بهره برداری کند. صدام مدعی بود اگر منافقین در مرصاد پیروز شوند، پیروزی اوست و اگر آنان شکست می خوردند که خوردند، صدام باز بهره برداری خاص خود را می کرد و این سازمان منافقین و رهبران فریب خورده بودند که بازیچه قرار گرفتند. فرموده مولا علی (ع) چه قدر زیباست که چه زیادند عبرت ها و چه کم هستند عبرت گیرنده ها.

همه این وقایع اگر چه آنقدر حقیر و ناچیز بود که نتوانست در حد خراشی هم بر چهره انقلاب اسلامی باشد، اما از آنجا که دعوت کنندگان آن خود در برج های آهنین خود نشسته اند و با همراهی رسانه هایی خاص جوانان وطن را به نزاع هم می فرستند، قابل توجه و بررسی است. به راستی آنان تاکنون از خود پرسیده اند که آیا حس انتقام جویی و کینه ورزی، ارزش آن را دارد که جوانان وطن را درگیر نزاعی خانمان سوز با هم بکنند و زندگی هایی را به تباهی بکشانند تا حس قدرت خواهی شان و انتقام گیری شان ارضاء شود؟

به هر حال به نظر می رسد این لجاجت توأم با حماقت دیگر حتی از مفهوم نفاق هم جهش کرده و این شمشیرهای از رو بسته شده که با خیانت های آشکار، کمر به هدم میراث امام و شهدا بسته اند خیال کوتاه آمدن ندارند، که اگر داشتند مگر کم استدلال و منطق و برهان برای فهم بازیچه بودن و در توهم به سر بردن آنان ارائه شد، ولی چه سود؟ هر استدلالی را به بهانه ای و هر مستندی را با نیرنگی در ذهن خود و هوادران خود مخدوش کردند تا توجیهی باشد بر راه باطلشان و زیر بار یک کلمه عذرخواهی از ملت نروند.

و اما یک نکته در پایان:

قطعا ملت شهید داده ایران اسلامی زیر بار خیانت عده ای از خود راضی نخواهد رفت و با تمام توان از حیثیت، انقلاب، نظام و رهبر خود که ثمره خون هزاران شهید این آب و خاک است دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که عمله های بیگانه دسترنج سی و دو سال زحمت را از بین ببرند. این را هم شما بدانید و هم اربابان خارجی تان. 



 


نوع گلوله‌ای که شهید ژاله با آن ترور شده، در نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.

 

علی عبداللّهی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ترور دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله به دست جریانات ضدانقلاب گفت: با توجه به اینکه نیروهای ما در روز ۲۵ بهمن اسلحه نداشتند، و نوع گلوله‌ای که این جوان بسیجی را به شهادت رسانده در سازمان نیروهای مسلح ما نیست، باید گفت که این ترور از قبل برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق سابقه برنامه‌ریزی را برای ترور افراد جهت ایجاد اختلافات قومی و کشته سازی و در نتیجه موج‌سواری داشته است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ترور دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران که اتفاقا از هموطنان عزیز کردزبان نیز بوده، یک برنامه از قبل طراحی شده است تا بتوانند از این طریق موج‌سواری کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه انتخاب دانشجوی کردزبان سنّی دانشکده هنر دانشگاه تهران برای ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی است،‌ خاطرنشان داشت: طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، معلوم است که شهید ژاله را از قبل انتخاب کرده بودند و انتخاب این فرد حاکی از این است که این اقدام از سوی جریان فتنه از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

عبداللّهی همچنین اغتشاشات روز ۲۵ بهمن را تلافی آمریکا از تحولات اخیر مصر و تونس دانست و اظهار داشت: آمریکا آمده بود تا خاورمیانه جدید را بنا نهد ولی به‎خلاف خواست او خاورمیانه اسلامی را شاهد هستیم که تحمل این موضوع برای آنها سخت است. از همین رو می‌بایست برای تلافی کردن این شکست سنگین به هر شکل ممکن که می‌شد کاری انجام می‌دادند ولی با هوشیاری مردم باز توطئه مستکبرین نقش بر آب شد.



 

اخبار رسيده حاكي از افزايش تعداد تشييع كنندگان پيكر شهيد صانع ژاله در چهارراه وليعصر است.

  ‌از مراسم تشييع پيكر شهيد صانع ژاله دانشجوي دانشگاه هنر تهران كه از دقايقي پيش از مقابل دانشگاه هنر تهران واقع در چهار راه وليعصر آغاز شده است، هر لحظه بر تعداد مردم و دانشجويان در محل تشييع جنازه اين شهيد بزرگوار افزوده مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، ‌در حال حاضر محوطه دانشگاه هنر تهران مملو از تشييع كنندگان شده است و حاضرين مجبور به حضور در چهارراه وليعصر(عج) شده‌اند و هر لحظه بر تعداد تشييع كنندگان افزوده مي‌شود.

بر اين اساس، چهار دختر منتسب به جريان فتنه نيز در حالي كه موهاي خود را سبز رنگ كرده بودند قصد اخلال در تشييع جنازه شهيد ژاله را داشتند كه با واكنش مردم و دانشجويان مواجه شده و محل تشييع را ترك كردند.

براین اساس خبرنامه دانشجویان درخبری نوشت: نویسنده کتاب "دا" از لحظاتی می گوید که جنازه شهدا توسط منافقین دزدیده می شود که در ذیل می آید:

این بار ناهید همراه مرد جوانی آمده بود. مردی ریز نقش با قدی کوتاه و لاغراندام که پیراهن سفیدش را روی شلوارش انداخته بود. مرد غیر منطقی و سرسختی به نظرم آمد، که نمی شد با او حرف زد، نزدیک که شدند، پرسید خواهر حسینی کیه؟

گفتم: منم. کاری داشتید؟

با لحن سرزنش آمیزی پرسید: می خواهم ببینم چرا می خواید اینجا بمونید؟ با اجازه کی موندید؟

گفتم: این دفعه اولم نیست که اینجا می مونم با اجازه پدرم اینجام. ضمنا اشکال اینجا موندن از نظر شما چیه؟

گفت: اشکال، اشکال که به خاطر خودتون می گیم. اینجا امنیت نداره. شما هم یه خانم جوان هستید. مردها باید بیایند به کارهای اینجا برسند.

گفتم: من این ها رو می دونم. اتفاقا چون اینجا امنیت نداره من می مونم. شهدای ما اینجا تنهان. هیچ کس به فکر حفاظت از اینها نیست. مرد کو بیاد اینجا؟ مرد ها رو بیارید. شما هم خودت بیا واستا ما می‌ریم.

گفت: من که نمی تونم. کلی کار سرم ریخته تازه شهدا محافظت می خوان چی کار؟

گفتم: تشریف بیارید بهتون نشون بدم.

راه افتادیم و رفتیم جلوی غسالخانه شهدایی که راه به راه خوابانده بودیم را نشان دادیم و گفتم: اینها محافظت می خوان. شبها وقتی سگ ها حمله ور می شند، شما کجایی ببینی اینجا چه خبر می شه؟

دیشب کلی حواسمون بوده باز امروز می بینیم سگ ها زمین جنت آباد رو کنده اند تازه سازمان مجاهدین هم از یک طرف.

مردم جنازه بردند بیمارستان طالقانی وقتی رفتند پس بگیرند بیمارستان نداده، گفتند نامه بیارید. معلوم شده نیروهای سازمان مجاهدین جنازه ها رو گرفتن، بردن توی شهر های دیگه به اسم شهدای سازمان مجاهدین تبلیغ کرده اند و جنازه رو خاک کرده اند.

اگر حمله ای بشه چه از طرف سگ چه از طرف منافقین و مجاهدین از این چند تا پیر زن و پیر مرد توی جنت آباد چه کاری بر میاد؟!

گفتنی است شبکه های ضد انقلاب در پی شهادت شهید ژاله اعلام کردند در تشییع جنازه این شهید حاضر خواهند شد.

 



 

پس از پایان مراسم تشییع پیکرپاک شهید صانع ژاله، جمعیت کثیری از مردم در برابر منزل میرحسن موسوی تجمع کردند. 

  این جمعیت همچنان در حال افزایش است. 

دستگیری و محاکمه موسوی و کروبی مطالبه اصلی تجمع کنندگان مقابل درب منزل موسوی است.

 



 

 

آمريكا تلاش دارد تا با منحرف‌كردن حركت مردم مصر و قانع كردن آنها به برخي دستاوردهاي جزئي، مردم را به خانه‌هايشان بازگرداند ولي بعيد است چنين ترفندهايي در مقابل مردمي كه بيدار شده و قدرت و توان تأثيرگذاري خود را متوجه شده است، به نتيجه برسد...

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي امروز (چهارشنبه) در ديدار پرشور هزاران نفر از مردم آذربايجان با اشاره به حركت رو به گسترش بيداري اسلامي در دنياي اسلام، آن را ثمره شيرين مقاومت و ايستادگي ملت عظيم ايران در 33 سال گذشته دانستند و تأكيد كردند: امروز به بركت ايمان و اسلام، صلابت، عزت، پيشرفت و تأثيرگذاري ايران اسلامي، بيش از هر زمان ديگر درخشان‌تر و عزم ملت براي رسيدن به اوج قله عظمت مصمم‌تر است.

در اين ديدار كه در آستانه سالروز قيام تاريخي مردم تبريز در 29 بهمن سال 56 انجام شد، رهبر معظم انقلاب اسلامي با تجليل از ايمان، اخلاص، پايمردي و بصيرت مثال زدني مردم آذربايجان در طول تاريخ به‏ويژه در مقاطع مختلف نهضت اسلامي و انقلاب اسلامي ايران، افزودند: مهمترين ويژگي حركت مردم تبريز در 29 بهمن سال 56 الگو شدن آن براي حركت‌هاي بعدي ملت ايران بود و اگر قيام 29 بهمن 56 روي نمي‌داد، قيام 19 دي مردم قم به فراموشي سپرده و روند حركت ملت ايران در مسير نهضت اسلامي، متوقف مي‌شد.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مهمترين ويژگي انقلاب اسلامي ايران را نيز الگو شدن آن براي ملت‌ها دانستند و خاطرنشان كردند: علت اصلي فشارهاي گوناگون به جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون جلوگيري از الگو شدن حركت عظيم ملت ايران بوده است.


ايشان با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي، ترور دانشمندان برجسته علمي و اتهام زني‌هاي گوناگون در زمينه حقوق بشر، تأكيد كردند: همه فشارها و تبليغات براي اين است كه حركت ملت ايران را متوقف كنند و موجب رويگرداني افكار عمومي منطقه و جهان از جمهوري اسلامي ايران شوند، اما به‎خلاف خواسته سلطه‌گران، ايران اسلامي روزبه‎روز قوي‌تر و پيشرفته‌تر شده است.



رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند: هشت سال دفاع مقدس موجب شد سرداران جوان و شجاع ملت ايران امكان بروز بيابند و تحريم‌هاي اقتصادي و علمي نيز باعث شد استعدادها و توانايي‌هاي جوانان شكوفا شود.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مهمترين ويژگي مردم آذربايجان و تبريز را شور و شعور و عزم راسخ همراه با بصيرت دانستند و خاطرنشان كردند: اين ويژگي‌ها از جمله بصيرت همراه با قدرت تحليل بايد همچون 33 سال گذشته در نسل جوان و همچنين نسل‌هاي بعدي حفظ و تقويت شود.


ايشان تأكيد كردند: اگرچه جوان امروز امام(ره) و شهيد باكري‌ها را نديده و دوران سخت 8 سال دفاع مقدس را لمس نكرده است اما فكر، تشخيص و راه جوان امروز همان فكر و مسير سال‌هاي اول انقلاب اسلامي است.


رهبر معظم انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه بصيرت ايماني، شريان حياتي احياكننده فكرها و دل‌ها است، افزودند: اين بصيرت ايماني بايد همواره ادامه پيدا كند، همان‎گونه كه تاكنون ادامه داشته و تأثير خود را نيز در دنيا گذاشته است.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بيداري اسلامي مشهود كنوني را در منطقه متأثر از حركت ايماني و عزم راسخ ملت ايران دانستند و تأكيد كردند: قضاياي بسيار مهم مصر ناشي از حركت بيداري اسلامي و تحقير سال‌هاي متمادي ملت فهيم، كهن و صاحب تمدن مصر است.


ايشان شكل‌گيري حركت‌هاي عظيم اجتماعي را تدريجي و در طول ساليان متمادي اما بروز آنها را ناگهاني و دفعي دانستند و افزودند: ذلت و تحقيري كه حكومت مصر در طول سال‌هاي گذشته به دليل وابستگي به آمريكا و رژيم صهيونيستي بر مردم تحميل كرد، سرانجام ملت و جوانان مصر را به ستوه آورد و اين‌گونه به‎صورت ناگهاني بروز كرد.


رهبر معظم انقلاب اسلامي، نقش جوانان مصري و ايمان و عزم راسخ آنها را در حركت عظيم مردم، تعيين كننده خواندند و خاطرنشان كردند: حركت مردم مصر با پيشتازي جوانان از مساجد و نمازهاي جمعه آغاز و سرانجام به يك حركت عمومي تبديل شد.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي حضور مردم در صحنه را موجب ناكارآمد شدن ابزارهاي سياسي، نظامي و اقتصادي قدرتهاي زورگو دانستند و افزودند: آمريكايي‌ها مي‌توانند به دولت‌هاي بدون پشتوانه مردمي به راحتي زور بگويند و هرگاه هم كه به سردمداران آنها نياز نداشته باشند به آنها همچون "محمدرضا پهلوي و بن علي " بي‌محلي كنند اما هنگام حضور مردم در صحنه، در مقابل عزم راسخ آنها، نمي‌توانند كاري از پيش ببرند.


ايشان تأكيد كردند: اين اتفاق مهم امروز در مصر روي داده است. البته آمريكا تلاش دارد تا با منحرف‌كردن حركت مردم مصر و قانع كردن آنها به برخي دستاوردهاي جزئي، مردم را به خانه‌هايشان بازگرداند ولي بعيد است چنين ترفندهايي در مقابل مردمي كه بيدار شده و قدرت و توان تأثيرگذاري خود را متوجه شده است، به نتيجه برسد.


رهبر معظم انقلاب اسلامي عامل اصلي عزت و پيشرفت ملت ايران را ايمان و اسلام دانستند و خاطرنشان كردند: تقويت ايمان، همت جوانان و تلاش براي تحقق بيشتر دستورات اسلام در جامعه، زمينه ساز عزت و پيشرفت روزافزون و اصلاح زندگي مادي و معنوي خواهد شد.


در ابتداي اين ديدار آيت الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز در سخناني با گرامي‏داشت حماسه 29 بهمن مردم تبريز در سال 56 و نقش آفريني مردم آذربايجان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامي به‏ويژه 8 دي سال 88 گفت: مردم آذربايجان به‎ويژه تبريز همواره بصيرت و ولايت‏مداري خود را نشان داده اند و در 22 بهمن امسال نيز همگام با اقيانوس عظيم ملت ايران، باشكوه‎تر از هر سال به ميدان آمدند.


 

 

علی عبداللّهی با بیان اینکه جریان نفاق با ترور شهید ژاله که از قبل طراحی شده بود به‎دنبال ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی بودند، گفت: نوع گلوله‌ای که شهید ژاله با آن ترور شده، در نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.
 

 

 

علی عبداللّهی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ترور دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله به دست جریانات ضدانقلاب گفت: با توجه به اینکه نیروهای ما در روز ۲۵ بهمن اسلحه نداشتند، و نوع گلوله‌ای که این جوان بسیجی را به شهادت رسانده در سازمان نیروهای مسلح ما نیست، باید گفت که این ترور از قبل برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق سابقه برنامه‌ریزی را برای ترور افراد جهت ایجاد اختلافات قومی و کشته سازی و در نتیجه موج‌سواری داشته است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ترور دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران که اتفاقا از هموطنان عزیز کردزبان نیز بوده، یک برنامه از قبل طراحی شده است تا بتوانند از این طریق موج‌سواری کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه انتخاب دانشجوی کردزبان سنّی دانشکده هنر دانشگاه تهران برای ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی است،‌ خاطرنشان داشت: طبق بررسی‌هایی که انجام



:: بازدید از این مطلب : 425

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: