نوشته شده توسط : من
 

 

بالاترین: اگر اين تصاوير و فيلم هايي كه ما مي بينيم اسمش راهپيمايي است، پس هر روز خدا ، در اين سيصد و شصت و پنج روز ، در تهران راهپيمايي است! ... اگر متولیان جنبش سبز صداقت داشتند «مردرندانه» براي حركت براندازانه تقاضاي صدور مجوز از حكومت نمي كردند...

محافل سياسي و رسانه اي ضد انقلاب كه در تدارك آشوبگري ناكام براي 25بهمن نقش آفريني كرده بودند، نسبت به سرخوردگي ناشي از اين اقدام كور و منجر به شكست ابراز نگراني مي كنند.
اگرچه موج «روحيه درماني» و «تلقين» در فضاي رسانه اي ضد انقلاب فعال است، اما برخي از اين محافل معتقدند نبايد دست كم خود را گول بزنند و تا كار افسردگي و سرخوردگي بيخ پيدا نكرده اند چاره اي بينديشند. استناد اين محافل به سر جمع چند عكس و ويدئوي افتضاحي است كه توانسته اند پس از يك هفته تبليغات پرحجم از ترافيك خيابان هاي مركزي شهر تهيه كنند! يكي از بالاتريني ها به طنز نوشت: اگر اين تصاوير و فيلم هايي كه ما مي بينيم اسمش راهپيمايي است، پس هر روز خدا در اين سيصد و شصت و پنج روز در تهران راهپيمايي است. توي اين عكس ها و فيلم ها كه تا چشم كار مي كند موتور و خودرو است. پس مخالفان كجا بودند؟ نكند همين راننده ها مشغول راهپيمايي بوده اند و ما خبر نداريم.
يادآور مي شود بهترين عكسي كه مشتركاً از سوي بي بي سي، جرس، كلمه، راديو فردا و بالاترين درباره سناريوي 25 بهمن مورد استناد قرار گرفته، يكي از تقاطع هاي خيابان انقلاب را با حدود 10 پليس و 20 تا 30 نفر عابر و ده ها خودرو نشان مي دهد!! مجموع اين تصاوير و ويدئوها نيز به تعداد انگشتان 2 دست نمي رسد!

گفتنی است کلمه هرچه در موتور جستجوگر google با عنوان 25 بهمن یا عکسهای 25 بهمن جسجو کرد حتی یک عکس نیز پیدا نکرد! شما هم می توانید با این تفریح جالب را از طریق لینک زیر تکرار کنید!


سرچ گوگل برای عکسهای  25 بهمن

اما يكي ديگر از كاربران بالاترين نوشته است: در نبود رهبر براي جنبش بايد از همديگر بپرسيم خب كه چي؟ بعدش چي؟ همين حالا نوعي سردرگمي پديدار شده و اگر فكري نشود به سرخوردگي هم مي رسد.
ضد انقلاب ديگري مي نويسد: اومديم تو خيابون كه چي؟ دور هم قدم بزنيم؟! آخه من نمي فهمم چرا حركت هاي ما اين قدر عقيم است. خب بابا يه تجمعي، يه حركتي. مي گويند، كه ثابت كرديم زنده ايم. خوب اينو كه خودم هم مي دونستم زنده ام.
سايت ضد انقلابي خودنويس نيز در مطلب مشابهي يادآور شده است: اين هم بيست و پنجم. بعدش چي؟ نمي خواهم كسي رو نااميد كنم ولي كه چي؟ موسوي و كروبي چه كاره اند؟ آيا ما بايد سالي يكي دوبار بياييم و كتك بخوريم [نويسنده خارج كشور حضور دارد!]؟ كماكان بايد حس تهوعي را داشته باشيم كه نه آن طرفي مي شود و نه اين طرفي؟
داريوش سجادي از مخالفان مقيم آمريكا نيز در وبلاگ خود اين گونه نوشته است: سران اپوزيسيون در رويايي شيرين مي گفتند 25 بهمن روز تصاحب ميليوني خيابان هاست، تصوري كه در 25 بهمن چون برف در مقابل خورشيد آب شد و حضور آنان به چند تجمع پراكنده منحصر گرديد. علي رغم اين شهر آشوبي و شعارهاي ساختارشكن، حركت 25 بهمن را بايد به نوعي يك شوخي تاريخي تلقي كرد كه از حجم بالايي از توهم نيز برخوردار بود.
وي ادامه مي دهد: شوخي بود چون ميان حمايت و همبستگي با قيام ملت مصر ظاهراً دچار نسيان شده بودند كه همان كساني هستند كه شعار نه غزه نه لبنان سر مي دادند. كسي كه اين شعار را داده با شفاف ترين صورت در حال اعلام اين اعتقاد است كه ظلم ستيزي و دفاع از مظلوم محلي از اعراب براي او ندارد. بنابراين براي حاملان چنين تفكري مفهومي ندارد تا صداي اعتراض خود را متوجه اقدامات و جنايات ظالمانه اسرائيل يا حسني مبارك عليه مردم غزه و لبنان كنند. لذا در حالي كه طي يك سال گذشته هيچ گاه نشد اين دسته از سبزها در هيچ كجا برائت خود از آن انديشه هاي آپارتايدي را اعلام كنند بر همين اساس ادعاي اعلام همبستگي و حمايت تصنعي امروزشان از مبارزات ظلم ستيزانه مظلومان مصري عليه همان دولتي كه سال گذشته مظالمش در غزه ارزني از تالم در خاطر مبارك ايشان را فراهم نمي كرد؛ چنين نوع دوستي با تاخيري را نمي توان جز «شوخي كردن» با قوه عاقله افكار بين الملل نام ديگري گذاشت؛ توهم آنها همه اين است كه معارضه با جمهوري اسلامي را آسان مي پندارند. آنها چه خوش بدارند و چه خوش ندارند نظام جمهوري اسلامي ايران برخلاف مصر نظامي وابسته به كشورهاي خارجي نيست كه بتوان با فلج كردن آن از طريق شهرآشوبي، اربابان خارجي اش را متقاعد به كنار گذاشتن ايشان كرد. ترش يا شيرين، حكومت جمهوري اسلامي نظامي است مستقر و مستقل و مسلط كه برخوردار از پايگاه مردمي قابل وثوق و اعتنائي نيز هست. حكومت در ايران كماكان برخوردار از يك عقبه مردمي و ثابت قدم و اكثريتي است و اگر خداي نكرده روزي همين نيروهاي نظامي و انتظامي صحنه را بنفع توده هاي طرفدار جمهوري اسلامي خالي كرده و ميدان را عملاً واگذار به شهروندان حامي حكومت و مخالفش كنند چه جدال خون چكاني را مهيا مي كنند. در كنار اين شوخي و توهم جنبش سبز كماكان از عنصر بي صداقتي نيز رنج مي برد. متوليان اين جريان نه با هم مي توانند صادق باشند و نه با خود كه اگر صداقت داشتند «مردرندانه» براي حركت براندازانه تقاضاي صدور مجوز از حكومت نمي كردند.


 
 

 

 
شهيد محمد مختاري22 ساله فرزند اسماعيل روز 25 بهمن در اثر تيراندازي عوامل منافقين به شدت زخمي شده و پس از انتقال به بيمارستان به درجه شهادت نائل شد.

پيكر دومين شهيد اغتشاشات اخير بر روي دستان مردم انقلابي كشورمان تشييع شد.

پيكر شهيد محمد مختاري از ديگر كشته‌شدگان حوادث اخير به دست عوامل منافقين لحظاتي پيش در دستان جمعي از مردم انقلابي كشورمان از مقابل منزل اين شهيد واقع در شرق تهران تشييع شد.

شركت‌كنندگان در اين مراسم تشييع، شعارهاي "كروبي موسوي مرگ به نيرنگتان، خون جوانان ما مي‌چكد از چنگتان "، "لعن علي عدوك ياحسين، كروبي و خاتمي و ميرحسين "، "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر كروبي "، "مرگ بر منافق "، "الله اكبر "، و "لا اله الا الله " سر مي‌دادند.

شهيد محمد مختاري22 ساله فرزند اسماعيل روز 25 بهمن در اثر تيراندازي عوامل منافقين به شدت زخمي شده و پس از انتقال به بيمارستان به درجه شهادت نائل شد.

تجمع غيرقانوني فتنه‌گران، عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخي خيابان‌هاي شهر تهران در روز 25 بهمن موجب بروز اغتشاشاتي شد كه با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و ديگر عوامل مزدور مجبور به ترك صحنه شدند.
 
 

- آنچه در بعد از ظهر روز دوشنبه 25 بهمن در برخي مناطق مرکزي تهران رخ داد با همه نمونه‌هاي قبلي آن (که در طول سال گذشته شاهد بوديم)  به شدت متفاوت بود.

2- آشوب‌ها و ناآرامي‌هاي سال گذشته تا حدودي تحت تاثير فضاي دو قطبي انتخاباتي قرار داشت و از اين رو فضاي عمومي و جنس شعارها (خصوصا در حوادث تابستان سال گذشته) به نوعي به ماجراي انتخابات بازمي‌گشت! (هر چند دخالت رژيم صهيونيستي و دولت‌هاي آمريکا و انگلستان و فرانسه در حوادث سال 88 اظهر‌من‌الشمس بود و بدون ترديد مسئوليت اصلي اين حوادث برعهده رژيم‌هاي فوق و در يک کلام استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل است!)

3- اما در حالي که 13 ماه از دي 88 مي‌گذشت و ديگر شبهه‌اي در خصوص انتخابات باقي نمانده و بالا و پايين جنبش آمريکايي - صهيونيستي سبز! ( حيف رنگ سبز!) بر همه آشکار شده بود به دعوت دو عنصر مفلوک، بازي‌خورده  به آخر خط رسيده، عده‌اي خرابکار حرفه‌اي، سازمان يافته، و افسار دريده به چند خيابان مرکزي تهران هجوم آورده و جان و مال مردم را هدف وحشي‌گري‌هاي خود قرار دادند! آنهايي که معناي عبارت وحشي‌گري را درک نمي‌کنند بايد معناي اين واژه را از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه مکتب‌الزهرا(س) (واقع در خيابان آذربايجان) سوال کنند! وقتي عربده‌کشان مست از باده «بي‌بي‌سي» با کندن موانع فلزي وسط خيابان و با سنگ و چاقو و... حمله به مردم را آغاز کردند و چشم‌هاي اسکبار و نفس‌هاي بند آمده و صورت‌هاي از ترس سفيد شده دختربچه‌ها و دانش‌آموزان اين مدرسه بهترين نشانه وحشي‌گري گرگ‌هاي  دست‌آموز موساد بود! دختربچه‌هايي که راه بازگشت به خانه‌هايشان از سوي محاربين مسدود شده و مفري براي خود نمي‌ديدند! و البته جرم اين محرز بود و مجازاتشان نيز معلوم!
چه جرمي بالاتر از شرکت در راهپيمايي 22 بهمن امسال؟ چه جرمي بالاتر از زندگي شرافتمندانه در نظام جمهوري اسلامي؟
و صد البته که مجازات اين جرايم در قاموس استکبار، دريده شدن با چنگ و دندان محاربين متصل به سيا و موساد تعيين شده بود!

4- شکل و آرايش و نوع حملات و خرابکاري‌هاي محاربين 25 بهمن تهران دقيقا يادآور عملکرد محاربين و منافقين خلق در 30 خرداد و 5 مهر ماه 1360 بود!
حملات سازماندهي شده به مردم و درگيري حرفه‌اي با نيروهاي ضد شورش! و البته هجوم وحشيانه به هرکسي که چهره‌اي حزب‌اللهي داشت!
از آن پيرمرد متديني که قصد حفاظت از تصوير رهبر انقلاب را داشت تا آن نوجوان باغيرت بسيجي که براي دفاع از دين و اعتقاداتش با دست خالي به وسط خيابان آمده بود! تلاش‌هاي چندين باره و ناموفق محاربين براي به اسارت درآوردن!! نيروهاي ناجا و بسيج تنها يک نشانه از هدايت شده بودن اين حرکت است.

5- شعارهاي محاربين 25 بهمن نيز همگي هدايت و سازماندهي شده بود. هدف فقط و فقط ولايت فقيه بود! و البته زحمت اين شعارها را نيز سايت‌هاي رژيم صهيونيستي کشيده بودند!

6- حوادث عصر 25 بهمن 89 حجت را بر همه حتي ديرفهم‌ترين افراد نيز تمام کرد!
غاصبان «تل آویو» و حاکمان کاخ‌هاي سياه واشنگتن و لندن از اسلام و نظام اسلامي و محوريت آن بسيار خشمگين و عصبي‌اند! زلزله در ارکان نظام‌هاي زنجيري و مطيع صهيونيسم و استکبار در يک ماه اخير و به دنبال آن تقويت جدي مواضع جهان اسلام و انقلاب اسلامي چنان ذهن و زبان حاکمان مستکبر غرب را برآشفته ساخت که براي تسکين خود و تغيير جهت حوادث و منحرف ساختن افکار عمومي جهان از سه دهه ديکتاتوري در جهان عرب با پشتيباني مستقيم جهان ليبرال - دموکراتيک غرب!! چاره‌اي جز توسل به «عمرسعد» و «شمر» 88 نديدند! و البته «عمرسعد» و «شمر» هميشه در پيش و پس خود «خولي» و «سنان بن انس» و «حرمله» دارند! عصر 25 بهمن حرمله‌ها و خولي‌ها و کفتارهاي آل واشنگتن چند خيابان تهران را به آتش و خون کشيدند.  به جا ماندن دو شهيد و تعداد افزون‌تري مجروح در حوادث اين روز  نشان ديگري از سازماندهي دقيق حوادث اين روز است!

7- ديگر اميدي به هدايت دو بازيچه شيطان نيست! ديگر اين دو به آخر خط و  به مرز جنون رسيده‌اند! ديگر زمان آن رسيده که اين دو «خرمهره» بازي شيطان بزرگ براي نفس کشيدن  و آلودن هوا هم از نظام اسلامي اجازه بگيرند!
ديگر حتي يک خط بيانيه هم نبايد صادر شود! توبه گرگ مرگ است! به حرمت تمامي مادراني که در حوادث 25 بهمن از فرط نگراني بچه‌مدرسه‌اي‌هايشان جان به لب شدند، به حرمت مردم بي‌گناهي که امنيت خاطر و اموالشان طعمه آتش خشم کفتارهاي آمريکايي و اسرائيلي شد و به حرمت مقدس‌ترين محور نظام اسلامي که هدف جسارت فرزندان نامشروع سرويس‌هاي جاسوسي آمريکا و انگلستان  و رژيم صهيونيستي قرار گرفت بايد حکم محارب درباره تمامي عوامل و مسببين حوادث 25 بهمن 89 تهران اعمال شود! بنا به فرمايش حضرت روح‌الله: درنگ امروز فرداي اسارت‌باري به دنبال خواهد داشت!

8- اجراي حکم الهي درباره محاربين 25 بهمن ماه 89 هيچ ربطي به مسايل سياسي و جناحي و انتخاباتي و... ندارد!
اگر هر فرد ديگري نيز مرتکب چنين جناياتي شد بايستي به عنوان محارب مورد محاکمه قرار مي‌گرفت!
صرف نظر از همه حوادث و سوابق، 25بهمن 89 روز محاربه با نظام اسلامي بود!
و اين محاربه پاسخي در حد نهروان مي‌طلبيد!
چشم فتنه بايد از کاسه بيرون بيايد!
 
 

سوال 1- اگر مسعود رجوي به مناسبتي از وزارت كشور جمهوري اسلامي درخواست مجوز راهپيمايي كند و هواداران خود در داخل ايران را در ساعت خاصي به حضور در خيابان خاصي فرا بخواند، آيا كسي خواسته او را اجابت خواهد كرد؟

پاسخ: گروه رجوي به دليل جنايات گسترده در دهه 60 و همدستي با صدام، آنقدر نزد مردم ايران منفور است كه هيچكس جرأت نمي كند به طور علني از مريم يا مسعود رجوي حمايت كند و خواسته منافقين را اجابت نمايد.

سوال 2- آيا از جمعيت 75 ميليون نفري ايران هيچكس طرفدار گروه‌هاي رجوي يا تندر يا ريگي يا پژاك يا سلطنت طلب نيست؟

پاسخ: نه اينكه اصلاً هيچكس نباشد اما تعداد اين عده نسبت به كل مردم ايران تقريباً هيچ است و با توجه به سابقه و ماهيت تروريستي اين گروهكها، البته نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي هرگز اجازه هيچ تحركي به آنها نمي دهند.

سوال 3- اگر همين طرفداران اندك گروه‌هاي محارب، اميدي و فرصتي براي عرض اندام و تجمع و عمليات پيدا كنند آيا از اين فرصت استفاده نخواهند كرد؟

پاسخ: اگر اميدوار شوند و انگيزه و امكان پيدا كنند، طبعاً از فرصت براي اعلام وجود و تجمع و عمليات استفاده خواهند كرد.

البته لازم به يادآوري است از همان ابتداي پيروزي انقلاب سرويس‌هاي جاسوسي غرب به مخالفان موثر جمهوري اسلامي پناه و امكانات داده و آنها را براي هرنوع خرابكاري و ضربه نظام مجهز كرده‌اند. در اين مدت اين افراد چندان هم بيكار نبوده‌اند. آنها از انفجارهاي و عمليات تروريستي اوايل دهه 60 گرفته تا جاسوسي براي صدام و بعد خبر چيني هسته‌اي براي غرب و اين آخر سري هم ترور دانشمندان هسته‌اي را در كارنامه دارند. همدستانشان هم در سيستان و آذربايجان غربي عمليات‌هاي تروريستي بعضاً تكان دهنده‌اي انجام داده‌اند.

سوال 4- اگر يكي از مسوولان سابق نظام كه زماني خدماتي كرده، به مناسبتي از وزارت كشور جمهوري اسلامي درخواست مجوز راهپيمايي كند و هواداران خود  را در ساعت خاصي به حضور در خيابان خاصي فرا بخواند، اما همين طرفداران گروه‌هاي محارب با هماهنگي قبلي از فرصت اين فراخوان استفاده كرده و در مركز تهران آشوب و ناامني ايجاد كنند و به عمليات تروريستي دست بزنند، آن وقت تكليف چيست؟

پاسخ: اگر آن مسوول سابق، عمداً و با اطلاع از استقبال سران گروه‌هاي محارب و تروريست چنين دعوتي را انجام داده يا بدون اطلاع چنين كاري كرده اما پس از معلوم شدن تدارك تروريست‌ها براي سواستفاده از اين تجمع، از دعوت خود عقب نشيني نكرده باشد، قطعاً همدست همان تروريست‌ها و در جنايات آنها شريك است.

سوال 5- آن جمعيت بزرگي كه در 25 خرداد 88 به فراخوان موسوي و كروبي به خيابان آزادي تهران آمد، چرا 25 بهمن در صحنه حاضر نشد. آيا عدم حضور آنها به دليل غيرقانوني بودن تجمع و حضور گسترده نيروهاي امنيتي در خيابان نبود؟

پاسخ: اولاً تجمع بزرگ 25 خرداد 88 هم بدون مجوز و با حضور گسترده پليس ضد شورش برگزار شد. ثانياً آن تجمع ناشي از باور پذير بودن دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بود. در آن شرايط كه احساسات و هيجان به شكل بي‌سابقه‌اي بالا رفته بود و طرفداران موسوي به شهادت نتايج انتخابات در ‹شهر تهران› اكثريت بودند، به دنبال پرچم ‹‹ راي من كجاست›› راه افتادند. بعدها كه نزديكان موسوي رسماً اعتراف كردند سندي براي تقلب و جابجايي گسترده آرا در اختيار نداشتند و نمي‌توانستند ادعاي خود درباره تقلب گسترده در انتخابات را ثابت كنند، اكثر قريب به اتفاق تجمع كنندگان 25 خرداد 88 به تدريج پراكنده شدند.

در تجمعات بعدي هواداران موسوي به تدريج هواداران گروهكهاي ضد انقلاب و محارب و تروريست نفوذ كردند و كار به جايي رسيد كه در فراخوان 25 بهمن89، تقريباً فقط هواداران گروهكهاي تروريست يا سلطنت طلب به ميدان آمدند.

سوال 6- طبق اصل 27 قانون اساسي مگر برگزاري تجمعات آزاد نيست؟ چرا به موسوي و كروبي و ديگر مخالفان اجازه تجمع داده نمي‌شود؟

پاسخ: طبق همان اصل 27 قانون اساسي و ديگر قوانين ناشي از قانون اساسي، برگزاري تجمع و راهپيمايي، مشروط است و به موافقت وزارت كشور هم نياز دارد.

در شرايطي كه سرويس‌هاي جاسوسي غرب با تمام توان سعي دارند به داخل كشور تروريست و بمبگذار نفوذ دهند و داخل كشور را ناامن كنند و به آشوب بكشند، طبيعي است كه وزارت كشور نبايد هم با درخواست راهپيمايي‌اي موافقت كند كه راديوي اسرائيل برايش زمينه سازي تبليغاتي مي‌كند.

در واقع موسوي و كروبي نبايد مدعي اصل 27 قانون اساسي باشند چرا كه طي يكسال و نيم گذشته اين دو نفر بزرگترين ضربه را به جنبه مردمسالاري نظام زدند. آنها علناً و رسماً زمينه حضور ميداني تروريست‌هاي مجاهدين خلق و تندر را فراهم آوردند و راه را براي استفاده تروريست‌ها از تجمعات خياباني فراهم كردند.

 در شرايطي كه موساد و سيا در داخل تهران تروريست مسلح نفوذ داده اند، بايد به وزارت كشور حق داد كه حتي با تجمعات صنفي عادي هم به سختي مجوز دهد چه رسد به تجمعي كه راديو اسرائيل و تلويزيون مجاهدين خلق و گروهك‌هاي تروريستي وهابي براي آن تبليغ مي كنند.

سوال7- با وجودي كه موسوي و كروبي خدمات زيادي به نهضت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي كردند، چرا امروز علناً و عملاً براي عمليات تروريستي زمينه چيني مي كنند و در قبال تشويق پرشور رسانه‌هاي انگليسي و آمريكايي و اسرائيلي و وهابي و حتي تروريست‌هاي مجاهدين و ريگي و پژاك و... سكوت كرده‌اند؟ چطور ممكن و قابل باور است كه كساني آنقدر مقرب به انقلاب، اينطور با منفورترين دشمنان انقلاب براي عمليات آشوب و ناامني و ترور همدست شوند؟

پاسخ: اولاً چنين موضوعي در تاريخ بي سابقه نيست. در صدر اسلام زبير يكي از نزديكترين صحابي رسول‌الله (ص) بود و آنقدر به علي (ع) ارادت داشت كه جزو اهل بيت آن حضرت محسوب مي شد و حتي جزو معدود نزديكان امام علي(ع) بود كه در تشيع جنازه حضرت زهرا(س) شركت داشت اما همين زبير به واسطه فرزند نااهل و ناخلفش عبدالله، از راه راست آنقدر منحرف شد كه به روي حضرت علي (ع) شمشير كشيد.

نمونه ديگر: شمر ابن ذي الجوشن در جنگ صفين، در سپاه حضرت علي(ع) شمشير مي‌زد و مجروح شد و چيزي نمانده بود تا در ركاب حضرت علي(ع) شهيد شود. اما همين مجاهد و ياور حضرت علي(ع) آن فاجعه بزرگ را در كربلا پديد آورد.

در اول انقلاب هم شاهد انحراف و سقوط 180درجه برخي مقربان امام خميني(ره) بوده ايم. بني صدر در سال 57 يار نزديك امام خميني(ره) تلقي مي‌شد. قطب زاده هم كه اندكي پس از پيروزي انقلاب اعدام شد، جزو هواداران نزديك امام بود و حتي در پرواز تاريخي 12 بهمن 57 به همراه امام از پاريس به تهران آمد...

درباره دليل رسيدن موسوي و كروبي به اين سرنوشت شوم هم البته قضاوت بسيار مشكل است و بايد زمان بگذرد و روشن شود كه چرا اين دو نفر كه زماني خدماتي به انقلاب كرده بودند، امروز به ننگ و ذلت همدستي با مريم رجوي و خوش خدمتي براي اسرائيل تن داده‌اند...

به همين دليل هم هميشه بايد دعا كنيم خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خير فرمايد.
 

 



 

 
شركت‌كنندگان در مراسم تشييع پيكرشهيد صانع ژاله در قطعنامه پاياني خود تاكيد كردند: كاسه صبر دانشجويان انقلابي لبريز شده و به قوه‌قضائيه مهلت داده مي‌شود تا با منافقان و سران فتنه سريعا برخورد كنند در غير اين صورت دانشجويان به دعوت ملت لبيك گفته و بساط سران فتنه را بر مي‌چينند.

 در پايان مراسم تشييع پيكر پاك شهيد "صانع ژاله "، قطعنامه پاياني اين مراسم توسط يكي از دانشجويان دانشگاه تهران قرائت شد.

در بخشي از اين قطعنامه آمده است: ۲۲ بهمن امسال اوج غم و ماتم استكبارجهاني بود و در جاي جاي ايران اسلامي شور و شوق عظيم ملت ايران را مشاهده كرديم اما نوكران حلقه به گوش آمريكايي دست به كار شده تا كام ملت‌هاي آزاده جهان را تلخ كنند.

در ادامه اين قطعنامه خاطرنشان شده است: فتنه‌گران با پررويي تمام در روز ۲۵ بهمن با شيطان بزرگ تشكيك مساعي كرده و با دعوت از منافقان، سلطنت‌طلبان و تروريست‌ها قصد مقابله با جبهه حق عليه باطل را داشتند اما دوباره نقشه آنان نقش بر آب شد.

در بخش ديگري از اين قطعنامه تاكيد شده است: اغتشاشات ۲۵ بهمن امسال تنها عاملي جهت سنگين‌تر شدن پرونده سران فتنه و حاميان آنان است.

در ادامه اين قطعنامه با اشاره به اينكه اكنون سران فتنه، استكبار جهاني، منافقان و سلطنت‌طلبان با تنفس مصنوعي هم ديگر توان مقابله با ملت ايران را ندارند، تصريح شده است: اغتشاشات روز ۲۵ بهمن غمي بزرگ را براي ما فراهم كرد و يار دبستاني ما به شهادت رسيد. اين برادر شهيد از اهل تسنن و از خطه دليرمردان پاوه بود كه از اعضاي بسيج شهر پاوه بود.

در پايان اين قطعنامه با تسليت و تبريك شهادت صانع ژاله از دانشجويان دانشگاه هنر تهران، تاكيد شده است: دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور اعلام مي‌دارند كاسه صبر دانشجويان انقلابي لبريز شده و به قوه‌قضائيه مهلت مي‌دهيم تا با منافقان و سران فتنه سريعا برخورد كنند در غير اين صورت دانشجويان كشور به دعوت ملت ايران لبيك گفته و بساط سران فتنه را بر مي‌چينند.



 

 

به گزارش کلمه ، سردار سرلشكر محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز در دهمين جشنواره تحقيقات سپاه با عنوان "سلمان فارسي " با بيان اينكه امروز شاهد پيروزهاي مستمر انقلاب اسلامي در عرصه خاورميانه به خصوص در ميان كشورهاي عربي هستيم، تصريح كرد: اينها همان موفقيت‌هايي است كه سال‌ها پيش امام راحل آن را براي ما ترسيم فرمودند و ما چشم به انتظار اين موفقيت‌ها بوديم.


جعفري گفت: امروز اسلام در يك مقطع حساس در حال رشد است و خوشا به حال آنان كه در اين راه با شناخت و معرفت قدم برمي‌دارند.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي نيازهاي متفاوتي دارد، گفت: برطرف كردن اين نيازها مستلزم مجاهدت، سخت‌كوشي و تلاش رزمندگان در عرصه‌هاي علمي، تحقيقاتي و نوآوري است كه مي‌تواند به صورت عميق نيازهاي انقلاب ونظام را در اين مقطع برطرف كند.

فرمانده كل سپاه همچنين با تاكيد بر اينكه البته ما هنوز در ابتداي راه قرار داريم، خاطرنشان كرد: امروز در عرصه امنيتي و دفاعي شاهد دستاوردهاي بي‌نظيري هستيم اما بايد بدانيم كه تلاش براي فناوري‌هاي جديد بايد ادامه پيدا كند و در اين صورت با مجاهدت رزمندگان در عرصه‌هاي دفاعي علاوه بر حفظ آمادگي ديگر نيازي به تكرار تجربه‌هاي گذشته نخواهيم داشت.

جعفري با بيان اينكه اين دانش و تجربه‌ها مي‌تواند به كشورهاي ديگر كه چشم اميد به جمهوري اسلامي دارند، منتقل شود، ادامه داد: سپاه يك نهاد انقلابي است كه بايد در همه عرصه‌ها فعاليت كند كه البته بعد از اتمام جنگ سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در عرصه علم و فناوري داشت كه به موفقيت‌هاي چشمگيري رسيد.

وي خاطرنشان كرد: ‌اين راه طولاني است و هر چه در اين زمينه ما به زيرساخت‌ها توجه كنيم، آيندگان بهره بيشتري خواهند برد.

فرمانده كل سپاه ادامه داد: برخي اين اقدامات در ابتدا با ابهام، ترديد و مخالفت شروع شد اما پس از چند سال كه نتايج آن به دست آمد، همه به اين باور رسيدند كه اين اقدامات درست بوده است.

جعفري گفت: براي مثال براي ورود سپاه به عرصه اقتصادي ابتدا مخالفت‌هايي مي‌شد اما امروز مي‌بينيم كه اگر اين اقدامات توسط سپاه پاسداران صورت نمي‌گرفت ما با مشكلات زيادي روبرو مي‌شديم.

وي با تاكيد بر اينكه نگاه ما به فعاليت‌هاي علمي بايد به عنوان يك جهاد مقدس باشد، خاطرنشان كرد: ما بايد تكليف‌محور باشيم نه نتيجه‌محور و تجربه نشان داده موفقيت‌هاي مراكزي كه با اين نگاه كار مي‌كند اصلا قابل مقايسه با ديگر مراكز نيست.

فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: البته در راه جهاد علمي بايد سختي‌ها را تحمل كرد و از راحتي بگذريم‌ و زماني كار ما ارزش پيدا مي‌كند كه براي رضاي خدا باشد.

جعفري در پايان با بيان اينكه به زودي پروژه‌هايي شبيه به معجزه اعلام خواهد شد كه مختص انقلاب اسلامي است، افزود:در صورت افتتاح اين پروژه‌ها دنيا به شگفتي واداشته خواهد شد چرا كه اين پروژه‌ها در هيچ كجاي جهان وجود ندارد و اولين آن در آينده نزديك به اطلاع ملت ايران خواهد رسيد.


 
 

به گزارش کلمه ، هادي قوامي نماينده مردم اسفراين در مجلس شوراي اسلامي كه صبح امروز (چهارشنبه) به عنوان چهارمين ناطق ميان دستور در صحن علني مجلس سخن مي‌گفت، اظهار داشت: حماسه 22 بهمن 89 بر اساس عشق و ارادت به امام راحل (ره) و آرمان‌هاي مقدس انقلاب اسلامي و پيروي از ولايت مطلقه فقيه با عظمتي ستودني به دست تواناي مردم رشيد و هميشه در صحنه ايران اسلامي به وجود آمد و تقارن آن با اخبار پيروزي مردم مصر و فرار يكي از عاملان نظام سلطه، شيريني اين جشن را دوچندان كرد.

وي همچنين ضمن تقدير و تشكر از اين حضور چند ده ميليوني ملت در 22 بهمن 89، گفت: اين حضور ملت برگرفته از آگاهي و بصيرت، در مقابل عظمت اين ملت سر تواضع فرود مي‌آوريم و خداوند را شاكريم.

قوامي ادامه داد: با همه اين شيريني‌ها در كام ملت ايران و مظلومين جهان، متأسفانه شاهد بوديم كه برخي از ايادي دروني استكبار كه در فتنه سال گذشته نوكري خود را به مستكبرين و دوري‌شان از خط امام و خروجشان بر همگان ثابت كردند، در سناريوي جديد در حالي كه حاضر نشدند تا در روز ملي 22 بهمن همراه با ملت ايران براي دفاع از ملت‌هاي آزاده به ميدان بيايند، به اسم حمايت از مردم مصر و تونس روز 25 بهمن را كه يادآور اتفاقي در سال 58 است كه منافقين عليه امام راهپيمايي تشكيل دادند، اين روز را متأسفانه زنده كرده و لكه ننگي براي تاريخ ثبت كردند.

به گفته وي، فتنه‌گران در 25 بهمن، به خيابانها آمدند تا خوراك تبليغاتي شبكه‌هاي صهيونيستي و آمريكايي را فراهم كنند، لذا از قوه قضاييه انتظار برخورد سريع و قاطعانه با عاملان اصلي فتنه اخير را دارم چراكه با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، نخبگان سياسي كه قانون را زيرپا مي گذارند، چه بخواهند و چه نخواهند، مسئول خون‌ها و خشونت‌ها و رفتارهاي غيرقانوني هستند و كساني كه اغتشاش مي‌كنند به فرموده حضرت امام مفسدفي الارض هستند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس عنوان كرد: از دستگاه قضايي انتظار مي‌رود به نداي حق طلبانه ملت ايران در 9 دي و 22 بهمن امسال پاسخ دهد و كساني كه فتنه 88 و 25 بهمن 89 را سازماندهي كردند را هر چه زودتر به عنوان مفسد في‌الارض محاكمه كند.

وي در خاتمه با اشاره به مشكلات حوزه انتخابيه‌اش، گفت: با توجه به سفر دوم هيئت دولت به خراسان شمالي، انتظار مي‌رود كه با توجه به شاخص‌هاي عقب‌ماندگي اين استان در زمان تقديم لايحه بودجه 90 اعتبار تملك‌دارايي‌هايي استان خراسان شمالي به 150 ميليارد تومان افزايش يابد تا بتوانيم شاخص‌هاي عقب ماندگي اين استان را به متوسط شاخص هاي كشوري نزديك كنيم.


 
 

مجتبي شاكري، عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با کلمه، درخصوص اغتشاشات 25 بهمن، در چند نقطه تهران كه توسط فتنه‌گران رخ داد، گفت: مردم بعد از فاجعه‌اي كه در عاشوراي سال گذشته ايجاد شد، نظر قطعي خود را دادند و اين انتظار از دستگاه‌هاي ذي‌‌ربط است كه به وظيفه خود عمل كنند.

وي با اشاره به اينكه دستگاه‌هاي ذيربط در برخورد با فتنه‌گران نبايد از مردم فاصله بگيرند، اظهار داشت: انتظار مردم اين است كه با مجموعه‌اي كه عنوان تقلب را رقم زده، حماسه بزرگ ملت را خدشه‌دار كرده و دعوت به حضور در خيابان‌ها، درگيري، ضرب و شتم و تعرض به جان و مال مردم كرد، قوه قضائيه براي محاكمه وارد عمل شود.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، گفت: بايد شرايطي فراهم شود تا مردم، محاكمه سران فتنه را مشاهده كنند.

وي افزود: اكنون با گذشت يك و نيم سال از انتخابات، سران فتنه مجددا به طور رسمي با موساد، سيا و ام آي شش (MI6)، همسو هستند، اين سازمان‌‌ها بر روي سران فتنه سرمايه‌گذاري مي‌كنند و با ايجاد امكانات اينترنت و ماهواره، فضاي داخل را سازماندهي مي‌كنند، فتنه گران نيز از بي بي سي، درباره شعارها و نحوه حركت دستور مي‌گيرند.

شاكري تصريح كرد: ضد انقلاب بودن موسوي و كروبي محرز شده است و آنها سردمدار حركتي شده‌اند كه به دروغ ماجراي مصر را علم كرده‌اند و در صفي قرار دارند كه نتانياهو، اوباما و ساركوزي قرار دارند.

وي با بيان اينكه سران فتنه تكليف خود را با اسلام مشخص كرده‌اند، گفت: آنها تفكر ملي‌گرايي و ضد اسلامي را رقم زدند؛ جمهوري ايراني، مخالفت با اسلام و جوهره اسلام ناب مورد اشاره امام(ره) است.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، اظهار داشت: كساني كه لفظ اسلام را براي نظام برنتابيدند، چطور مي‌توانند طرفدار قيام مردم مصر باشند، شعار نه غزه نه لبنان، به طور كامل مشخص مي‌كند كه اينها در صف مقابل فلسطين، لبنان و قيام مردم مصر ايستاده‌اند.

وي در پايان تصريح كرد: انتظار جدي مردم از دستگاه‌هاي ذي ربط اين است كه با توجه اينكه مجلس نيز به طور جدي شعارهاي مشخصي را سر دادند كه مردم در 9 دي سال گذشته مطرح كردند؛ لذا وقت آن است كه قوه قضائيه و شوراي امنيت ملي كشور تكليف اين جريان ضد انقلاب را مشخص كنند.


 
 

غلامرضا كرمي نماينده مردم كرمان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با کلمه ، با اشاره اقدامات جريان فتنه در اغتشاشات روز 25 بهمن، خطاب به خواصي كه مصلحت نمي‌دانند سكوت خود را در حمايت از نظام و انقلاب اسلامي در برابر جريان فتنه‌بشكنند، گفت: سكوت به معناي تائيد جريان فتنه است و هيچ‌ترديدي وجود ندارد كه جريان ضدانقلاب فتنه، از آمريكا و رژيم صهيونيستي براي براندازي جمهوري اسلامي ايران ماموريت دارد.

وي با اشاره به راهپيمايي باشكوه مردم در 22 بهمن، افزود: آمريكا و اسرائيل براي تحت‌الشعاع قرار دادن راهپيمايي 22 بهمن و تشبيه ايران به مصر به ايادي ايراني خود دستور داده بود كه براي اغتشاش فراخوان بدهد اما حضور آگاهانه مردم توطئه‌ آنها را خنثي كرد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در ادامه از هاشمي رفسنجاني خواست تا در برابر فتنه‌گري‌ها موسوي و كروبي سكوت نكند و گفت: آقاي هاشمي بايد بدانند كه عدم موضع‌گيري در برابر فتنه‌گران، موجب خواهد شد كه مردم وي را همراه سران فتنه بدانند.

كرمي با اشاره به انتخابات آتي هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت كه سكوت هاشمي رفسنجاني در برابر فتنه‌‌گران در نتيجه انتخابات هئيت رئيسه خبرگان تاثير مستقيم خواهد داشت.

وي همچنين گفت: مردم خواهان محاكمه سران فتنه هستند و اين موضوع امروز به يك مطالبه عمومي تبديل شده است كه انتظار مي‌رود قوه‌قضائيه به اين مطالبات مردمي توجه كند.


 
 

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با کلمه ، درباره اغتشاشات 25 بهمن كه در تعدادي از نقاط تهران به دعوت سران فتنه رخ داد، گفت: حوادث اتفاق افتاده در اين روز قابل توجيه نيست؛ چراكه اغتشاشگران فكر مي‌كردند كه مي‌توانند با حمايت رسانه‌هاي خارجي حركتي را انجام دهند.

وي افزود: موسوي و كروبي مسئول خون‌هاي ريخته شده هستند، آنها با سوء‌استفاده از مداراي نظام، آشوبگران را مجددا دعوت به تجمع و اغتشاش كردند.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين، تصريح كرد: با توجه به حمايت قاطبه نمايندگان مجلس از محاكمه سران فتنه اين انتظار از قوه قضائيه مي‌رود تا اشد مجازات را براي عوامل اغتشاشات 25 بهمن و قبل از آن در نظر گيرد.

وي با تشبيه آشوب‌هاي خياباني اوايل انقلاب از سوي منافقين با عملكرد يك سال گذشته فتنه‌گران گفت: سران فتنه از سال گذشته و پس از اعلام نتايج انتخابات، با مطرح كردن اتهاماتي عليه نظام و توهين به مقدسات ديني و انقلابي در روزهاي عاشورا و قدس، موجبات ناراحتي و نارضايتي مردم را به وجود آوردند و تداوم اين رفتارها و پايبندي به اشتباهات، غيرقابل اغماض است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پايان خواستار موضع‌گيري خواصي شد كه موضع خود را در برابر فتنه‌گراني كه نظام را مورد هدف قرار داده‌اند، روشن نساخته و تاكنون سكوت اختيار كرده‌اند.


 
 

کلمه: پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت:

«جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم .»


 

جالبی ماجرا در این است که هواداران او و اعضاء جریان سبز که خودشان را بهتر از موسوی می شناسند با انواع و اقسام جملات به وی حمله کرده و عصبانیت خود را از این جملات بی سر و ته نشان دادند. که ما را چه به آرمان امام و انقلاب!

سایت ضد انقلاب «خودنویس» در مطلبی با عنوان «پیامی منسوب به موسوی، با اما و اگرهای فراوان» نوشت:

در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، تعداد زیادی از کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مخالفان ولایت فقیه و رهبری نظام بودند و نگاهی به دور از اصلاح‌طلبان داشتند. اما انتشار بیانیه‌ای منسوب به میرحسین موسوی از سوی سایت کلمه که به شدت در راستای بیانیه حزب مشارکت و سخنان هاشمی رفسنجانی بود، تعدادی از روزنامه‌نگاران افراد نزدیک به جنبش سبز را با تعجب بسیاری روبرو کرد.


 

برخی از فعالان آنلاین، متن نامه را تفرقه انگیز دانسته‌اند. یکی از این فعالان می‌نویسد: «در اینکه حق دارند بگویند هرچه می خواهند بحثی نیست ، اما از منظر سیاسی متن هوشمندانه ای نیست و تفرقه انگیز است . خیلی ها به موسوی و کروبی انتقادات فراوان دارند ، اما می دانند گفتنش در این روزها از درایت بدور است و گرنه بحث بر سر حق و ناحق نیست . متن این نامه قدری ناشیانه است و بهمین دلیل شک برانگیز». یکی دیگر می‌گوید: «من به صحت این بیانیه شک دارم».

یکی دیگر در فیس‌بوک نوشته است: «این بیانه را مشاور حقوقی و ارشد موسوی، اردشیر امیر ارجمند، صادر کرده است. در این شک نکنید. به چند دلیل اولا آنچه در باره‌ی پیروزی برای جنبش مردم آمده‌ است چند روزی است که از طرف این شخص مدام تکرار می شود. آنچه که موج سواری بیگانه‌ها نامیده شده، روز ٢٥ بهمن از چند طرف از ایشان خواسته شده بود که بیانیه‌ای صادر شود تا جلوی سوء استفاده حکومت گرفته شود.


 

به نظر می رسد که توهمات موسوی و کروبی روز به روز در حال افزایش است. آخر چگونه می توان عمل سبزها را در چارچوب انقلاب و آرمان های انقلاب دانست در حالی که به اذعان خود سبزها در همین روز 25 بهمن مهم ترین شعار آنان «مرگ بر ولایت فقیه» بوده است. آنان عکس امام خمینی را پاره کردند و به زنان محجبه حمله ور شدند. آیا اینها هم در چارچوب آرمان های انقلاب اسلامی بوده است؟ از طرف دیگر محسن کدیور، عضو اصلی اتاق فکر لندن و مشاور جریان فتنه سبز چند روز پیش در پاسخ به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود مدل مطلوب حکومتی شما چیست جواب داد: «مدل دموکراتیک سکولار»!

به گزارش خبرنگار بولتن درگیری شدیدی بین اندک هواداران باقی مانده سبزها در فضای سایبر در گرفته است به طوری که به نظر می رسد ریزش های شدیدی در بین همین تعداد محدود صورت بگیرد.


 
 

 
 

جلسه علني روز چهارشنبه مجلس براي شركت نمايندگان در تشييع جنازه پيكر دانشجوي شهيد فتنه روز 25 بهمن تعطيل شد.  
   
به گزارش  ايرنا حجت الاسلام و المسلمين محمد حسن ابوترابي فرد نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز چهارشنبه مجلس گفت: تعدادي از نمايندگان تقاضا داشتند براي اعلام انزجار نسبت به جناياتي كه توسط صحنه گردانان و بازيگران فتنه اتفاق افتاد و منجر به زخمي شدن تعدادي از مردم و همچنين شهادت 2 دانشجوي بسيجي شد امروز در مراسم تشييع جنازه اين دانشجويان شركت كنند.

وي در ادامه پايان جلسه علني را در ساعت 15/10 اعلام كرد.



 

 

مراسم تشييع پيكر پاك شهيد ژاله به راهپيمايي عظيم عليه سران فتنه تبديل شده است.

به گزارش فارس در حال حاض



:: بازدید از این مطلب : 404

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: