نوشته شده توسط : من


اجلاس ضدانقلابیون متوهم در اروپا

 

مجموعه ناچسبی از فراریان که هرکدام نماینده گروه هایی با ظرفیت اسمی ۳ الی ۷ نفر رابه عهده دارند و دریافتی های قابل توجهی به عنوان اپوزسیون ومخالفین ویا معارضین نظام جمهوری اسلامی از سرویسهای جاسوسی دولت های غربی دریافت می کنند ، بعداز نشست اخیر سرانشان در بروکسل واینبار در یک کشور اروپایی دیگر گرد هم آمده و برای فردای پیروزی وتقسیم میراث وسهم خواهی ها به مذاکره نشسته اند! .

این مجموعه که انواع پان ایسم ها ، کمونیستها واتحادیه های دروغین، مشارکتی های فراری، بعضی از شاخه های فراری گروه های منحله ، نماینده بنی صدر ،نمایندگان منفرد شخصیت های فراری و ده ها گروه دیگر را در خود جمع نموده است ، تصمیم گرفته سنگ های خودرا از الان واکنده تا پس از پیروزی اپوزسیون زحمات هریک از این جریانات نادیده گرفته نشود !.

گفتنی است گروهک منافقین وسلطنت طلبان و حلقه ماسونی لندن به دلیل زودهنگام تلقی کردن وسهم خواهی بیشتر دراین جلسه حضور نداشته اند، ولی طی پیامی به این مجمع اعلام داشته اند ، اگر تصمیمات وخط کشی ها عادلانه و..... بوده باشد به آن احترام خواهند گذاشت .

گفته می شود ، جریان های جیره خوار وفراری که به حکم وطن فروشی ومزدوری روزگار می گذرانند ، معمولا با تجمع های اینچنینی که در ماه چندین بار اتفاق می افتد ، رویاهای برباد رفته را مطرح واینگونه خود را سرگرم می کنند.


د
 

چرا به رقص بزغاله امتياز مي ديد؟

 

کاربران بالاترين اعتراف کردند که مخاطبين اين سايت به لينک هاي زرد بيشتر از لينک هاي سبز توجه مي کنند و کمتر برايشان مطالب سياسي اهميت دارد.

درحاليکه مسئولين بالاترين تلاش دارند اين روزها صفحه اصلي خود را سياسي و با رنگ و بوي سطل آشغال آتش زدن نگه دارند، اما همچنان کاربران اين سايت به مطالب زرد و لينک هاي مبتذل و جنسي بيشتر علاقه نشان مي دهند و اين لينک ها بيشتر امتياز مي گيرد.

در همين رابطه يکي از کاربران بالاترين نوشت:رقص بزغاله بيش از مطالب سياسي در اين سايت بازديد دارد و ديده مي شود و.امتياز مي گيرد.

این درحالي است كه برخی کاربران بصورت سازمان یافته ماموریت دارند اخبار سیاسی لینک دهند و به انها راي بالا دهند تا در صدر اخبار قرار بگیرد.

اما نگاهی گذرا ولی واقع بینانه به این سایت با مراجعه به اخباری که مدتها در صدر سایت قرار می گیرد واقعیت دیگری را نشان می دهد.

به گفته اين كاربر بالاتريني خبر "فیلم رقصیدن بزغاله به عنوان رکوردارترین ها از نظر بازديد در سایت را قرار گرفته است.


بنا بر این گزارش، پر بازدید شدن این خبر حتی صدای کاربران خود را نیز در آورده است و نوشته ند كه چرا در اين شرايط كه بايد به فكر راه پيمائي باشيم اين لينك ها راي ميآرود.

ذيل خبر رقص بزغاله تعدادي از کاربران نظر گذاشته اند که آنها نيز در تائيد همين مطلب است و از بي توجهي مخاطبين به موضعات سياسي گلايه کرده اند.


یکی از کاربران این سایت درباره علاقه طرفداران این سایت به مطالب بی محتوا می نویسد:. من در ابتدا مقاله می نوشتم ولی دیدم هیچکس اون را نمیخونه اگر چه من یک هفته صرف نوشتن اون مقاله کرده بودم .بعد دیدم که بهترین مطالبی که بازدید کننده داشته در روزی که من اون مقاله را نوشتم هست ((تصویر انواع فلفل سبز )) بود . نتیجه این شد که دیگه چیز با محتوایی ننوشتم .

اما اعتراف دیگر کاربر سایت صهیونیستی بالاترین در این زمینه قابل توجه است:به نظرم لینک هایی که متن زیادی دارن مجال خوانده شدن رو ندارن چون زمان بر هستند و بعضا نیاز به تحلیل و سوزوندن فسفر دارن و اکثر اعضا اصلا روی این لینک ها که بار معنایی زیادی هم دارن کلیک نمی کنن.

 

تقسیم کار مشاورین موسوی و کروبی با منافقین

 

جدیدترین اخبار بدست آمده از اتحاد استراتژیک و تعریف شده مشاوران و نمایندگان تام الاختیارموسوی وکروبی با گروهک تروریستی منافقین در اروپا حکایت دارد.
جدیدترین اخبار بدست آمده از اتحاد استراتژیک و تعریف شده مشاوران و نمایندگان تام الاختیارموسوی وکروبی با گروهک تروریستی منافقین در اروپا حکایت دارد.
اردشیر امیر ارجمند و مجتبی واحدی مشاوران ونمایندگان تام الاختیار سران ضد انقلاب داخلی که  تشکلی تحت عنوان«شواری هماهنگی راه سبز امید» را راه اندازی کرده اند،ضمن برگزاری نشستهای متعدد با مرکزیت گروهک تروریستی منافقین  در اروپا به تعریف نقش برای تشکل های خود پرداخته اند.
این گزارش حاکی است در مجموعه این نشست ها طرفین ضمن اشاره به سابقه منافقین در جنگ های شهری و ترور ،تصویب کرده اند که سازماندهی اغتشاشات و تلاش برای کشته سازی برعهده این گروهک بوده و نقش عملیات روانی و پروپاگاندا نیز برعهده شورای هماهنگی راه سبز امید باشد.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که اولین پروژه مشترک این نشست در آشوب اسرائیلی 25 بهمن کلید خورده بود.لازم به ذکر است گروهک تروریستی منافقین در داخل«شواری هماهنگی راه سبز امید» نیز دارای نماینده ای تام الاختیار است.


 

تلاش دوباره جریان فتنه برای کشته سازی های خیالی

 

در راستای دروغ پردازی های رسانه ها در خدمت فتنه، خبر کشته شدن امیرحسین خیاط طهرانچی نیز جز اخباری بود که بیش از پیش موجب رسوایی و بی اعتباری این جریان و رسانه هایش شده البته شرح ماوقع که در بخش خبری 20:30 پخش شد و لینگ گزارش آن در زیر مشاهده می شود گویای همه چیز است اما آنچه قابل توجه است عکس العمل های رسانه های دروغ پراکن از جمله بالاترین( شما بخوانید دروغ ترین) است که خود گویای نقص عمیق در طراحی این سناریو شوم است.
  رسانه های وابسته از جمله بی بی سی فارسی که خیلی زود از شنیدن خبر کشته شدن یک نفر در 25 بهمن خوشحال شده و اقدام به انتشار آن کردند پس از افشاگری رسانه ملی چیزی برای گفتن نداشتند.
البته درفضای مجازی اوضاع سایت های دروغ پراکن متشنج بوده و برای توجیه دروغ بزرگ خود اقدام به دروغ گویی های متعدد دیگری کرده اند که آن دروغ ها هم بسیار سطحی و غیرقابل باور است.
مانند محل تولد، محل تحصیل یا رشته تحصیلی فرد یاد شده( امیرحسین طهرانچی) که مورد شک و تردید آن سایت ها قرار گرفته بود.
اما کپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک تحصیلی امیرحسین خیاط طهرانچی که در زیر مشاهده می شود حکم بایگانی پرونده آخرین دروغ فتنه یعنی کشته سازی امیرحسین خیاط طهرانچی را دارد.


 

فرش قرمز سرویس‌های امنیتی بیگانه برای آقازاده‌ها

 

روایت خوشحالی یک مسئول از اعطای بورسیه یک دانشگاه غربی به فرزندش در حالی است که وزیر اطلاعات می‌گوید سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای فرزندان مسئولان ایران برنامه دارند و یکی از شگردهایشان نفوذ در آنها از طریق برقراری ارتباط علمی و پژوهشی است.

حساسیت‌ها نسبت به فرزندانی از مسئولان که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند زمانی بیشتر شد که وزیر اطلاعات از برنامه سرویس‌های جاسوسی استکبار در جذب آقازاده‌ها خبر داد. حیدر مصلحی در این باره گفت: سرویس‌های جاسوسی در زمینه جذب آقازاده‌ها بسیار فعالند به طوری که به سراغ آنها می‌روند و از راه‌های دلسوزانه وارد می‌شوند و از این طریق آنها را با خود همراه می‌کنند و فرد را در موقعیتی قرار می‌دهند که راه برگشتی برای وی باقی نماند لذا مسئولان و نخبگان باید بسیار مراقب باشند.

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد: سرویس‌های جاسوسی با برقراری کردن ارتباطات فامیلی، دوستی و علمی و پژوهشی راه‌های نفود در آدم‌های مختلف را پیدا می‌کنند.

هشدار به مسئولان کشور در خصوص آقازاده‌هایشان

حسن مسلمی نائینی، مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با مهر در حالی که اعلام کرد اطلاعات خاص و زیادی درباره فرزندان آقازاده ها که برای تحصیل از کشور خارج شده اند ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور، فرزندانشان را به هر کجای دنیا که برای تحصیل می فرستند مواظب باشند که عوامل بیگانه شاید با اعطای بورس دانشگاههای خارجی، در اختیار قرار دادن امکانات دیگر و یا حمایت های مالی مختلف از فرزندان آنها بخواهند در آنها نفوذ کنند.

این مقام مسئول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حالی که خوشحالی برخی مسئولان بخاطر اعطای بورسیه دانشگاه خارجی به فرزندانشان را روایت می‌کرد گفت: با یکی دو مسئول که صحبت می‌کردم خوشحال بودند که دانشگاه‌های غربی به فرزندانشان بورس تحصیلی داده‌اند. فرزندان این مسئولان هم اتفاقا بچه‌های خیلی خوب و شایسته‌ای هم هستند. به این مسئولان گفتم که معلوم است وقتی فردی فرزند یا وابسته به یک مسئول باشد نه تنها دانشگاه‌های خارج به وی بورس می‌دهند بلکه فرش قرمز هم برایشان پهن می‌کنند تا به آنجا بروند.

علت اعطای بورسیه دانشگاه‌های غربی به فرزندان مسئولان

مسلمی نائینی افزود: اخیرا یکی از همان مسئولانی که خوشحالی می‌کرد دانشگاه غربی به فرزندش بورس تحصیلی داده است، فرزندش را به ایران بازگرداند. مسئولان خیلی باید مواظب باشند. مسئولان باید بدانند که دانشگاه‌های خارجی همین طوری به فرزندانشان بورسیه نداده است و این را هم در نظر بگیرند که چون فرزاندانشان را شناخته‌اند و فهمیده‌اند که یک وابستگی به مسئولان کشور دارند به آنها بورس اعطا کرده‌اند.


 

بالاترینی ها به یکدیگر لیچار بار کردند

 

راي كاربران حرفه اي شبكه صهيونيستي «بالاترين» به چند دعوت اخير براي اغتشاش خياباني و عدم حضور در صحنه واقعي باعث شد تا اين شبكه زبان به ليچار و ناسزا باز كند.

 راي كاربران حرفه اي شبكه صهيونيستي «بالاترين» به چند دعوت اخير براي اغتشاش خياباني و عدم حضور در صحنه واقعي باعث شد تا اين شبكه زبان به ليچار و ناسزا باز كند.

طي يك سال اخير رويه كاربران رند و حرفه اي بالاترين اين بوده كه سناريوهاي دعوت به اغتشاش و تجمع و ... را «داغ» كنند و بدين ترتيب همديگر را تحميق و به آفتابي شدن در خيابان تحريك نمايند، هر چند كه بسياري از اين كاربران كلاهبردار، اساسا در تل آويو، لندن و پاريس و آمستردام و نيويورك و واشنگتن و برلين حضور دارند و اصطلاحا ديگران را شير مي كنند. نتيجه اين چرخه نمايشي هم كمدي درازگوش تروا در 22 بهمن سال گذشته و سپس شعبده بازي هاي 22 خرداد و روز قدس و 13 آبان و 16 آذر و عاشورا و 25 بهمن امسال بود.

همين واقعيت آزاردهنده بود كه باعث شد بالاترين آن روي خود را به نمايش بگذارد و خطاب به همين كنارگودي هاي پرحرارت فضاي مجازي بنويسد: آهاي بي غيرت ها! شما لياقت ندارين. شما غيرت ندارين وگرنه همراه مي شدين.
اين شبكه صهيونيستي سپس به عقده گشايي عليه ملت ايران پرداخته و مي نويسد: اي ملت بي غيرت، اي بازاري و كارمند بي غيرت، اي پدر و مادر بي غيرت، اي لر و ترك بي غيرت كه بويي از ستارخان نبردي، يا همراه شو يا بمير(!)

بالاترين در مطلب ديگري نوشت: اگر شما با شرف بودي، همراه مي شدي و تنها به شعار دادن پشت كامپيوتر بسنده نمي كردي. خود من اون پنج شنبه اي كه قرار بود به خيابان بياييم، بيمار بودم و نرفتم اما يك سري از دوستانم هم فقط پشت كامپيوترنشستند و تكان نخوردند. آهاي اوني كه فقط نشستي پاي اينترنت! خيلي بي شرف و نامردي.

در همين حال يكي از كاربران شبكه ياد شده از هم قطاران خواسته در روزهايي كه حساسيت پيش مي آيد، لينك هاي سرگرمي نگذارند و باعث انحراف ذهن نشوند.
خاطرنشان مي شود بالاترين پيش از اين هم همفكران ضدانقلاب خود را به بي ناموسي و مفت خوري متهم كرده بود.


 

ابراهیم نبوی:سه شنبه خیابانهای تهران مال ماست!

 

ابراهیم نبوی،از فعالان روزنامه هاي حلقه كيان در دوران اصلاحات كه هم اكنون در بلژيك به سر ميبرد به اظهار نظر و جوسازی های جالبش پیرامون 10 اسفند پرداخت .
وی که از نويسندگان سايت هاي گويانيوز و راديو زمانه است، در حمايت از راهپيمايي ۱۰ اسفند ! گفت: سه شنبه خيابان هاي تهران از ان ماست !
البته نبوی به این نکته اشاره نکرد که که مسیر راهپیمایی میلیونی آنها کجاست و کدام خیابانهای تهران را می خواهند؟
شب گذشته بی بی سی فارسی و رسانه های وابسته به به امریکا و اسرائیل در اخباری دروغ خبر از دستگیری موسوی و کروبی به همراه همسرانشان دادند که این خبرسازی بلافاصله از سوی مسئولین قضائی تکیب شد .
این شانتاژ خبری با هدف به خیابان آمدن برخی برای دهم اسفندماه صورت گرفته بود .


 


 

القاب جالب موسوی در بیانیه جدید شیخ صانعی
القاب جالب موسوی در بیانیه جدید شیخ صانعی
سریال تلویزیونی مختارنامه گویا بر شیخ صانعی نیز بی تاثیر نبوده است، چه آنکه در بیانیه جدید خود القابی برای موسوی و کروبی بکار برده که بعید است خودش نیز آنها را باور داشته باشد.

 شیخ یوسف صانعی که مدتها است به دلیل ساده لوحی در تصمیمات سیاسی گوشه نشین شده است و چندی پیش نیز از مرجعیت شیعه خلع شد، در بیانیه تند و تیز خود، برخورد نظام با سران فتنه را با دادگاه های دوران ستمشاهی مقایسه کرده است و درباره موسوی نیز نوشته است:"ناباورانه می بینیم که شخصیت های خدومی همچون زبدة السادات و الاخیار، ذوی العز و الاحترام؛ جناب آقای مهندس میر حسین موسوی و همسر مکرمه و فاضله ایشان و یار دیرین و معتمد امام، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی کروبی و همسر مکرمه ایشان حصر خانگی قرار می گیرند."

گفتنی است در سریال مختارنامه که اخیرا از صدا و سیما پخش می شود، هر وقت عبدالله ابن زبیر وارد می شود، غلامان حلقه به گوش وی با چنین تعابیری او را مورد احترام قرار می دهند.


 

جزئیات دیدار خاتمی و مبارک به روایت خرازی
جزئیات دیدار خاتمی و مبارک به روایت خرازی

 

 
سایت تاریخ ایرانی به انتشار خاطرات همراهی صادق خرازی با خاتمی در سفر به مصر در سال 86 پرداخته است.
 



سید محمد خاتمی، برای شرکت در اجلاس بین‌المللی "دنیای اسلام ‌و جهانی شدن" به مصر سفر کرد و در آن سخنرانی​های متعدد و دیدارهایی از جمله با مبارک داشت. او در دوران ریاست جمهوری​اش در ژنو با مبارک دیدار داشت و یکسال و نیم پس از پایان دولتش در مصر نیز به عنوان رئیس مرکز گفت​وگوی تمدن​ها با او دیدار کرد. خاطرات خرازی از این دیدار به این قرار است:

 

* مبارک گفته بود حتماً می‌خواهد با خاتمی خصوصی ملاقات کند و سپس عصر همان روز برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب عازم ریاض بود. به خاطر این ملاقات افتتاحیه اجلاس را که قرار بود ساعت 9 باشد عقب انداخته بودند و به ساعت 11 موکول کرده بودند و این تصمیمات و اراده‌ها از خصائص رژیم‌های دیکتاتوری است که شکل بدی از آن در مصر حاکم است.

 

*در این دیدار حسنی مبارک از حمله شدید به آمریکاییان و سیاست‌های اشتباه آمریکا در منطقه شروع کرد و اینکه موجودات خطرناکی هستند،همه جا دخالت می‌کنند، ناآرامی ‌ایجاد می‌کنند، دوست نمی‌شناسند، آنچه می‌شناسند مصالح و منافع خودشان است که بهر قیمتی می‌خواهند به آن برسند.از جمله در مصر رفتاری تحریک کننده دارند، مزدور استخدام می‌کنند و چند بار از الفورد (تنها رقیب انتخاباتی خودش) نام برد که مستخدم آمریکاست، معلوم بود که حسابی از رفتار آمریکایی‌ها در جانشین‌سازی نگران است و ترسیده است و گفت به خانم رایس گفته‌ام شما انسان‌های ضعیف و زبون انتخاب می‌کنید، به آنها پول و امکانات می‌دهید مثل الفورد. بعد از ملاقات، آقای خاتمی در ماشین به من می‌گفت، این حرف‌ها از جنس همان است که در زمان شاه می‌شنیدیم که هر کس مخالف وی بود مزدور اجنبی بود یا نوع دیگری که برخی به آن دامن می‌زنند را در ایران می‌شنویم که هرکس اندیشه و رفتاری غیر از آنچه مقبول حاکمیت است دارد یا خائن است یا مغرض یا جاهل!!! گرچه هم در ادبیات و هم در رفتار وضعیت ایران خیلی با آنچه در مصر و امثال آن می‌گذرد متفاوت است. هرچند که اصلاحات می‌خواست این وضع را نیز به نفع آزادی و عقلانیت و حرمت انسان و پاسخگو کردن دولت و حاکمیت عوض کند که احیاناً در بعضی جهات موفق بود و در خیلی جهات نه.

 

*مبارک از مذاکراتشان با آقای بوش پسر، بوش پدر، رایس و دیگر آمریکایی‌ها و اعتراض‌هایی که به آنها نسبت به سیاست جنگ آمریکا در عراق داشته است سخن گفت.از اختلافات میان شیعه و سنی اظهار نارضایتی کرد وآن را توطئه دانست و گفت به آمریکایی‌ها گفته‌ام اکثریت مردم عراق شیعه‌اند. در لبنان بخش مهمی شیعه‌اند، همچنین در بحرین،کویت و... این آتش اگر برافروخته شود خاموش نشدنی است و نیز اگر با ایران برخورد شود همه در کنار ایران خواهند بود و غرب و منطقه زیان خواهد کرد و گفت در برابر این پرسش آمریکایی‌ها وانگلیس‌ها که اکثریت قاطع مردم منطقه سنی هستند، پاسخ داده‌ام اگر جنگی به ایران تحمیل شود دیگر شیعه و سنی نخواهد بود، تمام عالم اسلام در برابر شما خواهد بود و افزود که اینها دیوانه‌اند و هرکاری ممکن است بکنند، باید شما و ما مواظب باشیم. آقای خاتمی با زیرکی گفت آنچه مسلم است آمریکا دوست هیچ کس و هیچ یک از ما نیست و ایشان افزود که آنها اصلا دوست نمی‌شناسد، فقط منافع خود را می‌شناسند.

 

*آقای خاتمی گفت آیا راهی جز نزدیکی ما، رفع سوء تفاهم‌ها، رهایی از پاره‌ای توهمات برای رسیدن به تفاهم هست؟ آیا می‌شود از خطر رهید در حالیکه در داخل نیز کسانی به همان حرف‌ها و اختلافات دامن می‌زنند که آمریکائی‌ها می‌خواهند؟ شما عازم ریاض برای شرکت در کنفرانس سران عرب هستید، خوب است سران عرب در جهت حل اختلاف و دورشدن از مشکلات موهوم حرکت می‌کنند و مشکل اصلی و واقعی را بشناسند و سخن اصلی را فراموش نکنند و دشمن را در داخل خود به حساب نیاورند و علیه کشورهایی که نقش مهمی در منطقه دارند، موضع گیری نکنند. دشمن واقعی امت عرب بیرون از منطقه است. مساله عراق و منطقه و نظایر آن ریشه‌های مهمی دارد که در خارج از خود ما است، منتهی تلاش می‌شود که اذهان از آن امر یا امور مهم به دشمنی‌های داخلی توجه شود.اگر حسن نیت و تصمیم به نزدیکی باشد بسیاری از مسائل را خودمان می‌توانیم حل کنیم.

 

*حسنی مبارک بر سر میز صبحانه به اهمیت تمدن و فرهنگ ایران اشاره و از آن تجلیل کرد. وی با انتقاد از روند دموکراسی‌سازی بیگانگان در منطقه یادآور شد کشورهای مسلمان منطقه باید با همبستگی در برابر مشکلات وچالش‌های موجود مانع از دخالت‌‌های دیگران شوند. او گفت: منطقه دچار آشفتگی است. من به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تذکرات لازم را داده‌ام. من نمی‌توانستم به طور مستقیم بگویم ولی تلویحاً گفتم که اگر علیه ایران اقدامی‌ شود جهان عرب در مقابل و علیه شما خواهند بود. ایران یک کشور عادی نیست و دارای موقعیت ویژه در دنیای اسلام است. مبارک گفت با شیراک هم صحبت داشتم، وی می‌گفت شما سنی هستید. به وی گفتم حمله به ایران و تحریک دنیای اسلام علیه شما خواهد شد و این واقعه شیعه و سنی نمی‌شناسد. شیراک گفت پس سنی چه می‌شود. گفتم که شیعه و سنی در این ماجرا متحد خواهند شد.واقعا من نمی‌دانم همبستگی منظور نظر مبارک چیست؟ همبستگی میان قدرت‌های حاکم و مستبد یا همبستگی میان همه ملت‌ها؟!

 

*وقتی که مبارک از شیراک صحبت کرد، احمد نظیف به من لبخند و چشمک زد چون در هنگام صحبت‌های خصوصی‌ام به احمد نظیف، نخست وزیر گفتم من که در پاریس بودم، هر باری که این آقای حسنی مبارک به پاریس سفر می‌کرد و برای ملاقات به الیزه می‌رفت برای ما مشکل ایجاد می‌شد. در واقع برای ما ایجاد اشتغال می‌شد! دو، سه هفته بایست دوندگی می‌کردیم تا آثار سفر ایشان و جوسازی که وی علیه ایران کرده بود را جمع و جور کنیم.

 

*مبارک هم گفت: من به ملک عبدالله چون مسولیت بزرگی دارد گفتم آمریکایی‌ها که با این اقدامات تنفر جهانی علیه خودشان را افزایش می‌دهند.آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که هر چه بگویند مردم جهان و جهان عرب گوش می‌دهند در حالیکه اشتباه می‌کنند. آمریکایی‌ها دچار غرور کاذب شده‌‌اند. معلوم بود که حسنی مبارک از جانب آمریکایی‌ها تحت فشار است و نقره داغ شده است. مبارک گفت آمریکایی‌ها به دلیل غروری که دارند بسیار مغرورانه و بد رفتار می‌کنند. بی‌دلیل نیست که همیشه مشکل دارند، عقل در آنجا حکومت نمی‌کند. تنها نگرانی ما این است کهCowboy امروز امریکا(منظورش بوش بود) اقدامی‌ انجام دهد و پس از کسب موفقیت اولیه، قدرت را تحویل دموکرات‌ها بدهد. معلوم بود که مبارک نگران موقعیت خودش شده است.

 

*مبارک راجع به شعارهای تند برخی از مقامات منطقه صحبت کرد و گفت: این نوع نگرش مشکلات شما و ما و دنیای اسلام را بیش از گذشته می‌کند و هر روز تهدیدات ایران را افزایش می‌دهد و من مدعی هستم که شما صدای عقلانیت و منطق و اندیشه در دنیای اسلام هستید. ملاقات اول ژنو خارج از پروتکل بود. می‌خواستم به ایران بروم اما رادیکال‌ها بسیار مخالفت کردند. باز هم می‌خندید و منظورش از رادیکال‌ها را به گونه‌ای دیگر بیان کرد. منظورش از رادیکال‌ها آمریکا و سیستم امنیتی خودش بود.

 

*خاتمی: هر موقع بیائید در ایران از شما استقبال می‌کنند. امیدوارم اجلاس سران عرب باعث ناآرامی ‌درمنطقه نشود. شما کمی‌ هم نسبت به مصالح شیعه و سنی و برخی از تندروها حساس باشید. دوستانتان را نصیحت کنید. با دوستی و تفاهم می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

 

*مبارک: ما هم در پی آن هستیم تا بین سوریه و عربستان سعودی دوستی برقرار شود. مساله قذافی را هم خواستم حل کنم ولی دیوانه‌ام کرد و نتوانستم. شرط عجیبی مطرح شد. پادشاه عربستان بایست از قذافی عذرخواهی می‌کند.به سرهنگ معمر گفتم تو می‌خواستی آنها را بکشی. تو نسبت به همه بدبین هستی. حالا بایست آنها بیایند از تو عذرخواهی کنند. به قذافی گفتم تو به عربستان فحاشی می‌کنی، آمریکایی‌ها سودش را می‌برند. من عربستان را بر حذر داشتم. قذافی خیلی از من دلخور است. آمریکایی‌ها به دنبال برهم زدن منطقه هستند.ایران بایست با تدبیر عمل کند. رودررویی با آمریکایی‌ها به نفع شما نیست. من با شیعه مشکلی ندارم. آمریکایی‌ها دنبال فتنه هستند. اینها نه مصر را می‌خواهند نه شما را. البته منافع ما و منافع اینها یک جایی بهم می‌رسد. ایران می‌بایست کمی‌ با تدبیر عمل کند. آمریکایی‌ها هم به ما فشار می‌آوردند که از ما پایگاه بگیرند ولی ما با تدبیر عمل کردیم گفتیم پایگاه نداریم، ولی هواپیماهای شما برای سوخت‌گیری بیایند و بروند. ما از آنها زمان گرفتیم. شما هم خیلی می‌بایست دقیق عمل کنید، از آنها زمان بگیرید. من به سیستم نظامی و امنیتی خود دستور داده‌ام که به هیچ وجه آمادگی همکاری با آمریکا در قبال جنگ جدیدی در خاورمیانه را نداشته باشد.مبارک بصورت تلویحی داشت اخباری را که شنیده بود و برای ما هم تازگی نداشت، کمی ‌آب داخلش می‌کرد و به ما می‌فروخت!

 

*سر میز صبحانه نیز از لزوم توسعه و علم و تحقیق وتکنولوژی و سرمایه گذاری درست صحبت کردیم و توضیحاتی از کارهای دوران آقای خاتمی از جمله در عرصهI.T وICT، بایوتکنولوژی و نانوتکنولوژی، گسترش کمی ‌و کیفی دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاری درخور توجه در نفت و گاز و پتروشیمی‌ و صنایع و تجهیزات در کشاورزی و...داده شد و از وضعیت این امور از مصر پرسیدم. ایشان هم توضیحاتی داد که اجمالاً نشان می‌داد که مصر هم در جهت توسعه حرکت می‌کند، اگرچه نمی‌دانم بدون حداقلی از دموکراسی توسعه میسر است یا نه؟! از رشد بالای 5% و اینکه در آینده اضافه خواهد شد و از سرمایه‌گذاری خارجی در توسعه تحقیقات و تکنولوژی و...سخن گفت و مجدداً آقای مبارک رشته سخن را در دست گرفت به انتقاد از آمریکا و اینکه به دروغ شعار دموکراسی را می‌دهند، علاوه بر اینکه دموکراسی به درد منطقه نمی‌خورد، گفت به ایشان گفته‌ام که شما، منطقه را نمی‌شناسید، چطور می‌خواهید در یک جامعه قبیله‌ای مثل عربستان دموکراسی برقرار کنید یا در جاهای دیگر آنچه شما می‌گویید نتیجه‌ای جز هرج و مرج و آشفتگی ندارد.

 

*خاتمی گفت درست است که آمریکا درست نمی‌گوید ولی دموکراسی چیز خوبی است، چرا ما نباید خودمان بر پایه امکانات و نیاز خودمان به سوی آن رویم تا بهانه به دست دیگران برای تحمیل سلطه خود به نام دموکراسی ندهیم.

 

مبارک گفت موافق نیستم و با خنده گفت دموکراسی؟ چه دموکراسی‌ای؟ مبارک نسبت به هرگونه مردم‌سالاری واکنش نشان می‌داد.

 

مبارک نکته‌ای را افزود که نشان دهنده عدم رضایت او از عبدالناصر است؛ گفت شعارها وحرف‌های قذافی مرا به یاد عبدالناصر می‌اندازد، انصافا که قیاس مسخره‌ای است.از قیاسش خنده آمد خلق را.


 

وضعیت کنونی عوامل فتنه

وضعیت کنونی عوامل فتنه


سخنگوي قوه قضاييه در بخشي از نشست خبري‌اش با خبرنگاران و در پاسخ به سوالي اعلام كرد كه ارتباطات تلفني و غيرتلفني سران فتنه محدود شده و اكنون آنها در محدوديت به سر مي برند.
در ادامه نشست خبري اين هفته سخنگوي قوه قضاييه خبرنگاري با اشاره به برخورد قوه قضاييه با عوامل فتنه طرح سوال كرد كه برخي موضوع حصر خانگي سران فتنه را مطرح مي‌كنند كيفيت رسيدگي به اتهامات آنان چگونه است؟ محسني اژه‌اي در پاسخ گفت: فتنه زماني است كه قضايا مبهم باشد و مرزها روشن و شفاف نباشد امروزه قضايا روشن شده است، تحريكات بيگانگان اجانب واضح و روشن است و اكنون ضد انقلاب به صورت عريان به ميدان آمده و طبيعي است كه از اين به بعد سياست برخورد با آنها نيز متفاوت خواهد بود. البته با روشن شدن قضايا بسياري، از اقدامات ضد انقلابان و اجانب برائت حاصل كرده و مي‌كنند كه اين فضا درست است.
محسني اژه‌اي با بيان اينكه برخوردي نشده يا نخواهد شد درست نيست، گفت: اقدام و برخورد شده است، اقدام قضايي نيز صورت گرفته، اتمام حجت‌ها و هشدارها انجام شده و مجموعه اينها سبب شده كه اين جريان رسوا شود و آنان نه تنها جايگاهي در ميان مردم ندارند بلكه ضد انقلاب‌ها نيز آنها را مسخره مي‌كنند.





:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: