نوشته شده توسط : من

روحانی فداکار ادعای ناجا را تکذیب کرد

 

 

بعد از شدت ضربه های وارد شده به من، مردم وارد صحنه شدند، لباس روحانیت را از تنم در آوردند. لباس خونینی که آن شب بر تن من بوده هنوز موجود است و خون هایش پاک نشده است.

 حجت الاسلام و المسلمین فروزش ضمن تاکید بر محارب بودن ضاربین اظهار کرد: با توجه به عمق فاجعه رخ داده متاسفانه عده ای در صدد هستند این حادثه را بخاطر جریان مثبتی که می تواند برای جامعه به همراه داشته باشد شخصی قلم داد کنند.

وی افزود: متاسفانه از سوی نیروی انتظامی مطرح شده است هنگام درگیری با ضاربین لباس روحانیت بر تن نداشتم و این خبر را بنده به طور کامل تکذیب می کنم.

حجت الاسلام فروزش اظهار کرد: البته ما پیگیری های لازم را با نیروی انتظامی انجام دادیم که این خبر را منعکس نکنند ولی با کمال تاسف این اتفاق رخ نداده و حتی برخی از مسئولین نیروی انتظامی هم چنان در گفت و گوهایشان با مطبوعات مجددا اظهار کرده اند که این روحانی در هنگام ضربه خوردن ملبس نبوده است.

وی در ادامه توضیح داد: بعد از شدت ضربه های وارد شده به من، مردم وارد صحنه شدند، لباس روحانیت را از تنم در آوردند. لباس خونینی که آن شب بر تن من بوده هنوز موجود است و خون هایش پاک نشده است.

فروزش که از نویسندگان کتاب نیر اعظم بحساب می آید در ادامه افزود: عده ای می خواهند این اتفاق را شخصی معرفی کنند تا جلوی این جریان مثبت به وجود آمده را بگیرند که فریضه امر به معروف و نهی از منکر کماکان احیاء نشود.

وی در ادامه افزود: تا کنون حدود ۱۷۰۰نفر برای ملاقات بنده از اقشار مختلف مردم و مسئولین در بیمارستان حضور یافتند که از تمامی آنها کمال تشکر را به جای می آورم.

فروزش در پاسخ به اینکه آیا آن خانمی که جانش را نجات دادید هم بین این ملاقات کنندگان بود پاسخ داد: اصلا برایم مهم نیست که این خانم برای ملاقات آمده باشد یا خیر من انتظاری از این خانم ندارم چرا که آن اقدام را وظیفه خودم می دانستم و برای رضایت الهی آن اقدام را انجام دادم.

گفتنی است بعد از مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین فروزش با خبرنگار جهان دو تن از خبرنگاران جریان انحرافی برای تهیه گزارش و مصاحبه از آقای فروزش وارد اطاق وی می شوند که با مخالفت او مواجه می شوند.

این دو خبرنگار که علت امنتاع وی را نمی دانستند اصرار فراوانی داشتند که در نهایت یکی از نزدیکان این طلبه به طور صریح به آن دو خبرنگار اعلام می کند که علت امنتاع حجت الاسلام فروزش از مصاحبه با شما این است که سیاست گذاری هفته نامه شما را انحرافی می داند.

بعد از موضع گیریهای مراجع عظام در مورد پیگیری قضایی این حادثه حضرات آیات: مقتدایی،حسینی بوشهری، سعیدی، نمازی، ممدوحی، کریمی جهرمی، و حجج الاسلام مهدی طایب، ماندگاری، شجونی و آقای دکتر زاکانی و توکلی و جلیلی به همراه آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد در آخرین روز بستری این روحانی در بیمارستان با وی گفت وگویی به صورت تلفنی و حضوری به عمل آوردند.
حجت الاسلام فروزش در گفت و گو با تمامی این اشخاص تاکید داشت این اتفاق نباید فقط به اسم یک طلبه جوان تمام شود بلکه باید جریانی به وجود آورد تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود.


 
0

فارسی 1 این بار کودکان زیر ده سال را هدف گرفت

 

 

مهمترین هدف شبکه ماهواره ای فارسی 1تبدیل زندگی خانوادگی در ایران به مجموعه ای لجام گسیخته وبی قید و بند است

 

//

به گزارش  کلمه  شبکه ماهواه ای فارسی 1 برای از هم گسیختن کانون خانواده در ایران وتغییر آن از ساختار سنتی ودینی به مجموعه ای لجام گسیخته وبی قید و بند به ترویج بی شرمانه روابط نا مشروع زنان ومردان متاهل وآزادی های بی حساب وکتاب جوانان وبار داری بدون ازدواج آنها پرداخته است .
همچنین این شبکه کار را به جایی رسانده است که تبلیغات بسیاری را برای عادی سازی روابط نا متعارف ونا مشروع بین کودکان زیر ده سال انجام می دهد.
گفتنی است مهمترین علت این هجمه تبلیغاتی به بنیانهای خانواده به دلیل مقاوت جامعه سنتی ودینی ایرانی در مقابل بمباران تبلیغاتی ضد فرهنگی رسانه های غربی است ودشمن نا کزیر است برای رسیدن به اهداف خود مبنی بر به تباهی کشیدن فرهنگ ومذهب جامعه ایرانی این سد محکم خانواده را از طریق پخش سریالهای جذاب از هم بگسلاند.


 
0

رصد رسانه های ضد انقلاب/ماموریتی برای سارا،انتقاد رادیو زمانه از اصلاح طلبان،جستجوی نشاط سیاسی برای

 

دراین نوشته سعی خواهد شد با رصد محورهای مورد تاکید جریان فتنه ،امید و سردرگمی و برنامه ریزی آنان را از خلال خبر ها مورد توجه قرار دهیم.

نگاهي گذرا به محورهاي رسانه ای جریان فتنه در روزهای اخیر نشان از برنامه ریزی آنان برای بهره برداری سیاسی از مسائل ایران در جهت دامن زدن به اختلافات دارند که اهم محورهای آنان عبارت است از:

 

resaneh-10

مهمترین محورهای رسانه ای جریانات ضد انقلاب در هفته گذشته :

-         تلاش برای ارائه تصویری غیر واقعی از حقیقتهای اصیل انقلاب

-         بزرگنمایی ماجرای درگذشت هاله سحابی با هدف بدنام کردن نظام جمهوری اسلامی ایران

-         موج سواری رسانه ای در آستانه 22 خرداد و دعوت به برگزاری تجمعات غیر قانونی

-         تلاش برای نا کارآمد نشان دادن مجموعه حاکمیت در حوزه های اقتصادی و فرهنگی

 

ماموریتی برای سارا

پس از آزادی سار شرود که با وثیقه 500 هزار دلاری در سال 2010 از ایران خارج شد ماموریت جدیدی برای وی از سوی دستگاههای جاسوسی غرب طرح ریزی شده است.

وی اخیرا در گفتگو با بی بی سی از آزار و اذیت دو تبعه آمریکایی بازداشتی در ایران سخن گفته بود تا بهانه ای باشد برای صدور بیانیه  ضد ایرانی بستگان جاش فتال و شین باوئر دو تبعه بازداشت شده آمریکا در ایران .

اما نکته حائز اهمیت در اظهارات شرود اعترافی است که رادیو فردا به تاخیر دو ساله این اظهارات کرده « این نخستین بار است که سارا شورد از زمان آزادی از اوین در سپتامبر سال گذشته، ۲۰۱۰، به این روشنی و آشکارا به آزار و اذیت آمریکایی‌های زندانی در اوین اشاره کرده است.» و گمانه ها را پیرامون ساختگی بودن این اظهارات و طرح آنها در تحت فشار دستگاههای جاسوسی غرب  را تقویت کرده است . چراکه پس از گذشت قریب به دو سال از آزادی شرود طرح این گونه ادعاها  نمی تواند از پشتوانه منطقی قوی دال بر صحت آنها برخوردار باشد و بیشتر به توطئه برای هجمه رسانه های غربی به جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد .

 

انتقاد رادیو زمانه از اصلاح طلبان

پس از انتشار اظهارات سید محمد خاتمی در هفته های گذشته پیرامون انتخابات مجلس نهم ، رادیو زمانه ارگان رسانه ای دستگاههای جاسوسی غرب درمطلبی به انتقاد از اصلاح طلبان پرداخته و مدعی شده « در مقابل برخی از اصلاح‌طلبان به تاکتیک چانه‌زنی از بالا روی آوردند؛ به طوری که پیام چندروز پیش محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران فارغ از هرگونه تفسیر بدبینانه‌ای حاوی تلاش برای چانه‌زنی از بالا بود»و در ادامه خاطرنشان کرده « چنین تاکید مشخصی بر «چانه‌زنی از بالا» از جانب اصلاح‌طلبان ..... به معنای به فراموشی سپردن حوزه عمومی و قاعده هرم اجتماعی است.».
رادیو زمانه با عجولانه توصیف کردن مواضع اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس نهم مدعی شده« چنین تلاشی به‌ویژه از جانب مخالفان، عجولانه و نافرجام به‌نظر می‌رسد، زیرا هنوز حوزه عمومی پتانسیل بالایی برای ارائه و نمایش قدرت دارد.»

 

جستجوی نشاط سیاسی در هیاهوی اغتشاش و نا آرامی

حزب منحله مشارکت با صدور فراخوانی برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی مدعی شده برگزاری تجمعات اعتراضی «نشاط سیاسی» را به کشور باز میگرداند. البته ما نیز همچون شما نمی دانیم تا چه میزان تعریف نشاط سیاسی با خواسته اغتشاش گران می تواند هم راستا باشد اما آنچه که از اعتراضات غیر قانونی سال گذشته نصیب کشور شد نشاط اراذل و اوباشی بودکه شکستن و تخریب اماکن عمومی ، انتقام خود را از انتخاب و تصمیم مردم می گرفتند تا سرخوردگی ناشی از شکست را اینچنین مداوا کنند.

 

اینکه اون نیست ؟

پخش مستند الماسی برای فریب با واکنشهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور مواجه شد اما در این میان واکنش علیرضا نوری زاده عامل سرویس جاسوسی انگلیس بیش از دیگران قابل تامل است . وی که از متهمان اصلی گاف سرویس های جاسوسی غرب در ماجرای محمد رضا مدحی بشمار می رود طی گفتگویی با رادیو زمانه ضمن قبول مسئولیت معرفی مدحی به جریانات اپوزیسیون ادعا کرد مدحی آن مدحی همیشگی نبوده است « من در فیلمی که نشان داده شد احساس می‌کردم آقای مدحی خودش نبود. برای این که من آقای مدحی را از نزدیک دیده‌ام. ....وی می‌بایست آمپول کورتون به خودش می‌زد. یا روزی ۹۰ قرص می‌خورد و این چیزها پنهانی نیست. »

این در حالیست که برنامه ریزی دقیق دستگاه امنیتی کشور چنان شیرازه فکری ضد انقلاب خارج نشین را به هم ریخته که تحلیل های آنان از ماجرای مدحی مملو از تناقضات ساختاری است . نوری زاده در حالی این سخنان را مطرح می کند که چندی پیش مدعی شده بود« آقای مدحی آمده بیرون و بعد به خاطر تهدیدهایی که شده به ایران رفته است- او بارها گفت که همسر اول، مادر و دخترش چندین نوبت مورد تهدید قرار گرفتند»

 

تغییر نام مکانهای معروف تهران در نیویورک

شیرین عبادی که پرونده سیاه وی در دشمنی با ملت ایران بر همگان مشهود و مبرهن است در تازه ترین افاضه ی خود برای مکانهای معروف شهر تهران اسم انتخاب کرده است . وی پیشنهاد کرده پارک لاله به پارک هاله تغییر نام پیدا کند.

ما نیز به وی و همفکرانش که احتمالا تا چند روز دیگر نام هایی برای سایر اماکن معروف تهران از جمله برج میلاد ،که تغییر پیدا می کند به برج شیرین ، برج آزادی تغییر پیدا می کند به برج نسرین و... انتخاب می کنند پیشنهاد می کنیم در صورت به اتمام رسیدن اماکن مشهور شهر تهران خود را از سایر نقاط کشور محروم نکرده واسامی جایگزینی را برای تخت جمشید ، پل خواجو و حافظیه شیراز و.... انتخاب بفرمایند.



 
0

بی‌بصیرتی خواص در دوران فتنه با نقد جریان انحرافی جبران نمی‌شود

 

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: خواص بی بصیرتی که ‏در دوره فتنه سکوت کردند، نمی توانند کم کاری خود را با ‏موضع گیری در قبال جریان انحرافی جبران کنند.‏

 

محمد کرمی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص سخنان اخیر آیت الله ‏هاشمی رفسنجانی در باره جریان انحرافی و ابراز نگرانیهای وی در این خصوص تصریح ‏کرد: با اینکه رهبرانقلاب بارها تاکید داشتند که خواص در زمان لازم موضع گیری ‏مناسب داشته باشند، مشاهده کردیم آقای هاشمی در زمانیکه طرفداران آقای موسوی ‏و کروبی شعارهای ساختار شکنانه علیه ولایت فقیه و نه غربی ونه شرقی سر ‏می دادند، سکوت کرده وموضع شفافی در مقابل این گروه نگرفت.‏

کرمی ضمن بیان اینکه با مطرح شدن جریان انحرافی هیچ گاه جریان فتنه، خیانت‌ها ‏وجنایاتشان ازیاد مردم نخواهد رفت، افزود: باید در خصوص این دو جریان ‏روشنگری‌های لازم صورت پذیرد تا مردم بصیرت کافی را کسب کنند.‏

وی خاطر نشان کرد: خواصی که در دوره فتنه نمره قبولی کسب نکردند، نمی توانند ‏امروزجریان انحرافی را پتک کرده و برسر این دولتی که خدمات آن بیش از سایر ‏دولت‌ها است بکوبند.‏

نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به خطبه نماز جمعه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال88 گفت: ایشان هنوز بر ‏مواضع خود در آخرین نمازجمعه تاکید داشته و تا به امروز موضع گیری شفافی ‏رادرخصوص جریان فتنه نداشته است.‏

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خواص بی بصیرتی که دردوره فتنه که اصل ‏نظام وآرمان های امام توسط گروهی ساختار شکن درخطر بود سکوت کردند ‏و موضع خود را صریحا اعلام نکردند، نمی توانند کم کاری خود را با موضع گیری ‏در قبال جریان انحرافی جبران کنند.‏


 
0

پیغام ضد انقلاب برای خاتمی و پاسخ منفعت طلبانه وی

 

 

اپوزیسیون خارج از کشور از مدتها قبل در تماسهایی با بعضی چهره های اپوزیسیون داخلی، خواستار حمایت از برنامه های ضد انقلاب  برای اغتشاش گری در سالگرد کودتای شکست خورده سبزها در 22 خرداد شده اند.

 

khatami-7ا

شنیده ها حاکی از آن است که اپوزیسیون خارج از کشور از مدتها قبل در تماسهایی با بعضی چهره های اپوزیسیون داخلی، خواستار حمایت از برنامه های ضد انقلاب  برای اغتشاش گری در سالگرد کودتای شکست خورده سبزها در 22 خرداد شده اند .

به گزارش خبرنگار ندای انقلاب یکی از سران فتنه که به شدت  بدنبال ترمیم چهره خود  و نزدیکی دوباره به نظام است  در پاسخ به پیغام اپوزیسیون ضمن رد هرگونه حمایت علنی گفت: "صلاح نمیدانیم واین یک ریسک است ونباید موجهین را با چند حرکتی که از قبل هم می توان نسبت به آن پیش بینی داشت بخطر انداخت"

لازم به ذکر است همین آقایان در خفا حمایت خود را بارها از فتنه گران اعلام نموده و از اپوزیسیون خواسته اند توجه وتمرکزشان را به برنامه های بلند مدت معطوف کنند واز تحرکات مقطعی وبخصوص در وضعیت فعلی بپرهیزند.سخنان روزهای اخیر خاتمی که خواهان آزادی محکومین حوادث پس از انتخابات شده بود نیز در همین راستا ارزیابی می شود.

برخی تحلیل گران معتقدند در ورای این اظهارات به نوعی  به مسئله جریان انحرافی و نقش آلترناتیوی جریان فتنه  اشاره شده است.


 
0

حضور باشكوه مردم در انتخابات 22 خرداد مرهون نعمت ولايت است

 

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: نبايد فراموش كرد كه حضور باعظمت مردم مرهون نعمت ولايت است، توصيه و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، مديريت و هدايت ايشان موجب شد تا فتنه پس از انتخابات كمترين اثر سوء را داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي، نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس 22 خردادماه 1388 را "يوم‌الله " و يك حماسه بزرگ عنوان كرد و اظهارداشت: تبلور مردم‌سالاري ديني در 22 خرداد عينيت يافته و حضور باشكوه مردم آثار و بركات خوبي را به همراه داشت.

وي با تأكيد بر اينكه فتنه‌گران و افراد وابسته به تعبير مقام معظم رهبري شيريني حماسه 22 خرداد را بر مردم تلخ كردند، افزود: نبايد فراموش كرد كه هم حضور باعظمت مردم مرهون نعمت ولايت است و هم توصيه و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، مديريت و هدايت ايشان موجب شد تا فتنه پس از انتخابات كمترين اثر سوء را داشته باشد.

عضو جامعه روحانيت مبارز بر همين اساس به فرمايش مقام معظم رهبري در ديدار اخير ايشان با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مبني بر اينكه فتنه‌گران يك شكاف و چالش عميق را در جامعه ايجاد كردند كه اگر اينگونه نمي‌شد 22 خرداد نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي، استحكام و مشروعيت نظام و به رخ كشيدن مردم در صحنه استفاده‌هاي خوبي مي‌شد، اشاره كرد.

وي با بيان اينكه 22 خرداد در عين حال كه با مشكلاتي همراه بود اما حماسه‌اي فراموش‌نشدني است، گفت: منتخب نيز در آن مرحله قطعاً اين را اذعان دارند كه نعمت ولايت بود كه مردم را به صحنه آورد و اينكه چه كسي را انتخاب مي‌كنند از اين رو بايد شكرگزار و قدردان نعمت ولايت بود و ناسپاسي‌ها نبايد موجب شود كه خداوند بر ما خشم گيرد.

90

انتخابات آينده مجلس ايران، انتخابات پر شوري خواهد بود

 

کارشناس شبکه بي بي سي: «انتخابات آينده مجلس ايران، انتخابات پر شوري خواهد بود و اختلافي که در بين دولت مردان ايران به وجود آمده است بر شور و هيجان اين انتخابات خواهد افزود.»

 

با نزديک شدن به زمان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مسعود بهنود، کارشناس شبکه بي بي سي با حضور در يکي از برنامه هاي اين شبکه گفت: «انتخابات آينده مجلس ايران، انتخابات پر شوري خواهد بود و اختلافي که در بين دولت مردان ايران به وجود آمده است بر شور و هيجان اين انتخابات خواهد افزود.»

وي در ادامه با اذعان به جايگاه والاي مقام معظم رهبري افزود: «البته من اعتقاد دارم که اين اختلاف ايجاد شده، تقابل ميان رئيس جمهور و آقاي خامنه اي نيست چراکه من هم از نظر قانون اساسي و هم از نظر عملکرد، رهبر ايران را بزرگتر از آن مي بينم که با يکي از اجزا درگيري پيدا کند.»
بهنود در ادامه با بيان چگونگي کانديداتوري احمدي نژاد در دوره اول انتخابات رياست جمهوري وي يادآور شد: «اين يک خيال باطل است که تصور کنيم احمدي نژاد با جادو و جمبل رئيس جمهور شد و يا مهره اي بود که آقاي خامنه اي او را وارد سياست کرد بلکه وي بر اساس يک بررسي و نظر سنجي علمي و دقيق مبتني بر 250 هزار پرسشنامه حساب شده در بين اصولگرايان کانديد شد و بر سر کار آمد.»


 
 

 

حالا در اين ميان حرف‌هاي آن يكي برادر، يعني آقاي محمدرضا خاتمي از اين هم جالب تر است. محمدرضا در مصاحبه‌اي كه به دفاع از عملكرد مجلس ششم پرداخته است اندر مظلوميت‌هاي اين مجلس چنين مي‌گويد: یکی از مظلومیت‌های مجلس ششم و دولت اصلاحات آن بود که...

 

يكي از خصوصيات بارز اصلاح‌طلبان كه در حقيقت به پيروي از اسلاف خود يعني روشنفكران غرب‌زده همواره در جامعه گسترانيده‌اند اين است كه علي‌رغم ماهيت انحصارطلبانه و تماميت‌خواهي كه دارند هميشه خود را مظلوم و در اقليت نشان داده‌اند. اصلاح‌طلبان از سويي به مدد جريان رسانه‌اي و دستگاه پروپاگانداي وسيعي كه در اختيار داشتند حتي اجازه‌ي نفس كشيدن به رقيب را نداده و از سويي ديگر با ايجاد مظلوم‌نمايي سعي در همراه كردن توده‌ها با خود داشتند.

از همين دست است حكايت برادران خاتمي. در اين يكي دو ماهه‌ي اخير آقاي سيد محمد خاتمي كه بعد از ماجراي منزوي شدن موسوي و كروبي سعي دارد از آب گل‌آلود ماهي بگيرد و در نبود آن دو، خود را به عنوان ليدر جريان اصلاحات نشان دهد تا به حال چندين بار با ژست قانون‌گرايي و اخلاق‌محوري و پز انقلاب‌دوستي به مسئولين كشور گوشزد كرده كه بياييد همه به قانون بر گرديم و محورمان آرمان‌هاي انقلاب و راه امام باشد.

آقاي خاتمي انگار فراموش كرده كه هم‌او بود كه در جريان فتنه‌ي 88 همواره به عنوان يكي از رهبران فتنه‌ي سبز عليه همين نظام دست به اعمال براندازانه زد و تا آنجا پيش رفت كه طبق شواهد دست دوستي با دشمنان قسم خورده‌ي اين انقلاب داد.

آقاي خاتمي چطور از قانون و اخلاق دم مي‌زند در حالي‌كه او و جريان وابسته به او بود كه بعد از انتخابات از رأي قانون تمكين نكرده و آن را زير پا گذاشتند و با ايجاد آشوب‌هاي چندين ماهه، قانون و مردم و اخلاق را به سخره گرفتند!

آقاي خاتمي چگونه از اخلاق دم مي‌زند در حالي كه همين هواداران او بودند كه در روز عاشوراي 88 چنان فجايعي را به بار آوردند كه در تاريخ انقلاب اسلامي نادر است؟

حالا در اين ميان حرف‌هاي آن يكي برادر، يعني آقاي محمدرضا خاتمي از اين هم جالب تر است. محمدرضا در مصاحبه‌اي كه به دفاع از عملكرد مجلس ششم پرداخته است اندر مظلوميت‌هاي اين مجلس چنين مي‌گويد:

«یکی از مظلومیت‌های مجلس ششم و دولت اصلاحات آن بود که رسانه‌های عمومی در دست مخالفان آنان بود. این رسانه‌ها روز را شب و شب را روز جلوه می‌دادند و در مقابل کاری از دست ما برنمی‌آمد.»

اين حرف‌ها در حالي است كه هر ايراني كه آن روزها را به خاطر دارد به خوبي مي‌داند جريان رسانه‌اي اصلاح‌طلبان به بركت رانت‌هايي كه وزير ارشاد دولت اصلاحات يعني مهاجراني و مسجد جامعي به آنها مي‌داد داراي شبكه‌ي گسترده‌ا‌ي موسوم به روزنامه‌هاي زنجيره‌اي شدند كه حتي جرأت نفس كشيدن به منتقدين را هم نمي‌دادند. مردم ايران خيلي خوب به خاطر دارند كه اين شبكه‌ي گسترده‌ي زنجيره‌اي چگونه با نامردي تمام به جنگ با مردان خدايي چون علامه مصباح رفتند. و يا كافي بود روزي از روزها يكي از روزنامه‌هاي كيهان يا رسالت، نقدي بر آنها داشته باشد، آن چنان با قدرت تمام بر او مي‌تاختند كه هيچ انساني با دشمن خود چنان كاري نمي‌كرد.

آقاي محمد رضا خاتمي در بخش ديگري از اين مصاحبه مي‌گويد:

«اگر روند تعریف نظام در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد، مجلس ششم چهره تابناکی از نظام نشان داد. به لحاظ تامین منافع کشور، هیچ‌کس به اندازه مجلس ششم و دولت اصلاحات به کشور خدمت نکرد. اصلاح‌طلبان توانستند آمریکا را منزوی و اتحادیه اروپا را از آمریکا جدا کنند... این مجلس توانست اسلام رحمانی و مروت و اخلاق را ترویج کند. هیچ مجلسی به اندازه مجلس ششم از جان و مال مردم حمایت نکرد. مجلس ششم در طول تاریخ پارلمان ایران اگر نخواهیم بگوییم بی‌نظیر، باید تاکید کنیم کم‌نظیر بوده است.»

جناب آقاي خاتمي درست مي‌گويد، مجلس ششم واقعا بي نظير بوده است. البته از حيث خيانت‌ها و وطن‌‌فروشي‌هايي كه كرد! همين مجلس بود كه افراد آن اطلاعات هسته‌اي ايران را در ازاي گرفتن رشوه به غربي‌ها فروختند. همين مجلس بود كه با طرح تحصن خود مي‌خواستند بار ديگر «جام زهر» را مانند اسلاف خود به رهبر جامعه تحميل كنند. همين مجلس بود كه در پروژه‌ي فتنه‌ي 88 بسياري از افراد آن دست داشتند. همين مجلس بود كه افراد آن بعد از فتنه‌ي 88 كه ماهيت ضد انقلابي‌شان كاملا مشخص شد پا به فرار گذاشته و از كشور گريختند و حالا در خارج از كشور مشغول فعاليت عليه انقلاب هستند.

بنابراين به نظر مي‌رسد جمله‌ي آقاي خاتمي را بايد اين‌طور تكميل كرد: «هیچ‌کس به اندازه مجلس ششم و دولت اصلاحات به کشور خيانت نکرد.»

امثال برادران خاتمي حق ندارند دم از قانون و انقلاب و اخلاق بزنند. چرا كه كارنامه‌ي فعاليت آنان نشان داده كه بزرگ‌ترين ناقضان قانون و اخلاق، همين‌ها بوده‌اند. بيشترين حملات به آرمان‌هاي انقلاب و راه امام از سوي طيف وابسته به ايشان بوده است.

البته خدا را شكر كه ملت بزرگ ايران باهوش است و به خوبي پي به ماهيت اين افراد برده و به همين دليل است كه وقعي به سخنان هر چند شيك و پيك آنان نمي‌نهد.


 
 
alt

نهضت سبزنبوی به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده تهران و سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس كه اين روزها علاوه بر وكالت مردم، مديريت هفته‌نامه "9 دي " را بر عهده دارد، معتقد است كه در انتخابات آينده چهار طيف فتنه، خواص مردود، جريان انحرافي و اصولگرايان حقيقي حضور خواهند داشت و در نهايت اصولگرايان حقيقي كه با بصيرت بي‌نظير در خط ولايت قدم برمي‌دارند، پيروز اين كارزار خواهند شد.

وي كه بر اين باور است كه احمدي‌نژاد در سال 84 صف‌بندي جناح‌هاي سياسي را از چپ و راست بيرون آورد، بيشترين انتقاد به رئيس جمهور را از ناحيه عدم شناخت وي از دين و اعتقاد ناشي از اعتماد او به اسفنديار رحيم‌مشايي مي داند و با آنكه مي گويد "دولت دهم با وجود برخي اشكالات هنوز در راستاي خط تبيين شده توسط رهبري حركت مي كند و رهبر انقلاب، با وجود برخي كجي ها همچنان اين دولت را در مسير خدمت‌رساني مي دانند "، در عين حال جريان انحرافي نفوذي در دولت را داراي توافقات نانوشته با خواص مردود و اصلاح‌طلبان براي ايجاد انحراف در خط اصيل انقلاب مي داند و با آن به شدت مخالفت مي كند.

* جامع‌ترين تعريف از اصولگرايي همان است كه رهبر انقلاب فرمودند

عضو ارشد فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگويي تفصيلي در تعريف از اصولگرايي مي گويد: براي تعريف اصولگرايي از تعابير مختلفي استفاده مي‌كنند اما جامع‌ترين تعريف همان است كه رهبر انقلاب فرمودند كه هر كسي به 4 شاخصه اسلام، انقلاب، امام و رهبري پايبند باشد، اصولگرا محسوب مي‌شود.

رسايي البته متذكر شد كه "يقيناً منظور رهبر معظم انقلاب، پايبندي عملي به شاخصه‌هاي مذكور است نه پايبندي در ادعا و اگر بخواهيم در يك كلمه خلاصه كنيم، بايد بگوييم كه اصولگرايي همان "تكليف گرايي " است " و در ادامه مرجع تشخيص "تكليف " را بر اساس مباني ديني در دوران امام معصوم، شخص امام معصوم و در دوران غيبت، جانشين امام معصوم يعني ولي فقيه مي داند.

او تاكيد مي كند كه اين تكليف هم نه از روي هوا و هوس بلكه بر اساس مصالح جامعه اسلامي و دستورات ديني تعيين مي شود.

* اصولگرايي همان تكليف‌گرايي است

نماينده تهران در مجلس درباره رابطه تعبير تكليف‌گرايانه از اصولگرايي با اصلاحات، اظهار داشت: تعريف تكليف‌گرايي از اصولگرايي غير از تعريف اصولگرايي با كاركرد سياسي آن است كه بعضي‌ها از آن استفاده مي‌كنند و هركس را كه اصلاح‌طلب نيست و يا در برابر آنهاست، اصولگرا مي‌دانند.

رسايي افزود: اصلا حسن و قبح اصلاح‌طلبي و اصولگرايي عقلي نيست؛ يعني مثل عدل و ظلم نيستند كه اساسا به دين و زبان و جغرافيا كار ندارند و عقلا خوب و بد هستند و لذا خوب و بد اصلاحات، بستگي به اين دارد كه اصلاح چه چيزي باشد و خوب و بد اصولگرايي هم بستگي به اين دارد كه اصول چه باشد؟

* اصولگرايان بندباز و باندباز...

وي اسم اين نوع اصولگرايي در برابر اصلاح‌طلبي را "بندبازي و باندبازي " گذاشته و با اشاره به شفاف‌تر شدن اين مرزبندي در جريان فتنه دو سال گذشته، توضيح داد: در زمان فتنه افرادي را مشاهده كرديم كه ادعاي اصولگرايي داشتند ولي در فتنه نتوانستند سربلند بيرون بيايند و بصيرت لازم در اينكه جريان فتنه دنبال ضربه زدن به نظام و رهبري است، نداشتند.

رسايي با بيان اينكه در حوادث اخير هم كساني را ديديم كه در روز روشن دنبال حكم حكومتي رهبري درباره ابقاي وزير اطلاعات مي‌گشتند، ديدگاه اين افراد را مشابه نگاه كساني دانست كه در جريان فتنه نتوانستند راه درست را تشخيص دهند و در خصوص مصاديق فردي و جرياني صاحبان اين ديدگاه گفت: قطعا اين موارد نمونه‌هايي در بين شخصيت‌ها داشت و ما از برخي افراد انتظار نداشتيم به دليل حب و بغض‌ها تا اين اندازه دچار بي بصيرتي شوند بلكه انتظار داشتيم اينها اصولگرايانه عمل كنند.

* علت برخي انحرافات؛ حب و بغض نسبت به احمدي‌نژاد

مدير مسئول هفته‌نامه "9 دي " ريشه مشترك ديدگاه‌هاي خواص مردود و جريان فتنه با جريان انحرافي را بسته بودن چشم و گوش آنها به دليل داشتن حب يا بغض نسبت به احمدي‌نژاد دانست و گفت: همانطور كه حب احمدي‌نژاد چشمان جوانفكر را از كار انداخته و او حكم حكومتي رهبري را نمي بيند، در فتنه 88 هم برخي نفهميدند جريان فتنه دنبال ضربه زدن به ولايت است و دعوا بر سر احمدي‌نژاد نيست و براي همين عده‌اي سكوت و عده‌اي هم صحبت‌هاي دو پهلو عنوان يا با فتنه‌گران همراهي كردند.

حجت‌الاسلام رسايي با بيان اينكه در مجلس عده‌اي ستادي به نام اصولگرايان حامي [ميرحسين] موسوي را تشكيل دادند و حتي افرادي به او تبريك گفتند كه اين موضوع از مهم‌ترين دلايل در توهم پيروزي موسوي بود، نسبت به تكذيب اخبار منتشره درباره پيام تبريك برخي اصولگرايان به موسوي واكنش نشان داد.

* پيام تبريك برخي شخصيت‌هاي مطرح به موسوي غيرقابل انكار است

وي با طرح اين سؤال كه اگر قرار بوده چنين ادعايي تكذيب شود، چرا طي دو سال اخير اين كار نشده، توضيح داد: در همان تكذيبيه صورت‌گرفته اعلام كردند كه ما قبلا بارها اين تبريك گفتن را تكذيب كرده‌ايم ولي اگر همه سايت‌هاي خبري را جستجو كنيد، تكذيبيه‌اي پيدا نخواهيد كرد و اصلا چه چيزي را مي خواهند تكذيب كنند وقتي كه ساعت 6،5 بعد از ظهر در برابر تلفن اعتراضي موسوي مبني بر تمام شدن برگه‌هاي تعرفه در برخي شهرهاي كوچك، ضمن تبريك پيروزي به اين فرد گفته بودند كه اين چهار تا رأي مهم نيست و شما رئيس جمهور شده‌ايد!؟

نماينده اصولگراي مردم تهران در مجلس هشتم درباره نقطه آغاز اصولگرايي گفت: اين واژه از سال 78 و در برابر اصلاح‌طلبي وارد ادبيات سياسي كشورمان شد اما اين واژه‌ها‌ مطلق نيستند بلكه بستگي دارد اصلاح چه چيز باشد و اصول ما چه اموري باشد و لذا رهبر معظم انقلاب بر همين اساس گفتند كه هر اصلاح‌طلبي اصولگراست و هر اصولگرايي اصلاح‌طلب است.

* اصولگرايان امروز جناح راست ديروز نيستند

رسايي در واكنش به تشبيه دو جريان راست و چپ به دو طيف اصولگرايي و اصلاح‌طلبي افزود: قبول ندارم كه جريان راست همان اصولگرايان امروز بودند و جريان چپ هم همان اطلاح‌طلبان چرا كه در آن زمان و حتي در مقطعي از امروز، اين مفاهيم و واژه‌ها بيانگر صف‌بندي‌هاي اعتقادي نبودند بلكه نشانگر صف‌بندي‌هاي سياسي بودند.

وي اضافه كرد: روزي اين رقابت را بين تندروها با محافظه‌كاران مي‌دانستند و روزي ديگر آن را بين "يت " و "يون " يا همان جامعه روحانيت و مجمع روحانيون و روزي ديگر، بين راست و چپ و روز ديگري بين راست سنتي و راست مدرن با چپ سنتي و چپ مدرن تا اينكه كم كم اين واژه‌ها به اصلاح‌طلبي و اصولگرايي تبديل شد اما من معتقدم اين واژه‌ها با وجود بار معنايي كه در دلشان هست، هنوز نتوانسته‌اند آن مفهوم تقابل و ضديت را نشان دهند چون اساسا تقابل بين آنها حقيقي نيست.

* جنگ حقيقي بين فقر و غناست؛ نه بين جريانات سياسي

اين نماينده درباره تقابل حقيقي بين جريانات سياسي مي گويد: "جنگ حقيقي " به تعبير حضرت امام (ره) جنگ بين فقر و غناست؛ جنگ ميان راحت‌طلبي و عافيت‌طلبي و ارزش‌گرايي است و الان چند سال است كه مردم ديگر به صرف ظاهر اين واژه‌ها صف‌بندي خود را تعيين نمي‌كنند بلكه دنبال حقيقت ماجرا هستند.

حجت‌الاسلام رسايي درباره زمان وقوع اين جنگ هم، توضيح داد: از زمان سازندگي عده‌اي خواص و نخبگان سياسي به اين نتيجه رسيدند كه بايد انتخابات‌ها به ويژه انتخابات رياست جمهوري مديريت شود تا كشور را بتوانيم با هزينه كم‌تري اداره كنيم؛ آنها معتقدند كه نبايد دائم در بوق انتخابات بدميم بلكه اگر مشاركت حداقلي بماند و عده‌اي حرف گوش ‌كن پاي صندوق بيايند، با اشاره ما رئيس جمهور را انتخاب مي‌كنند.

وي اضافه كرد: اين تفكر آقاي هاشمي بود و پس از آنكه رأي او در دوره دوم رياست جمهوري اش كاهش يافت، كم كم شكل گرفت كه اتفاقا در مورد اين مسأله با رهبري هم اختلاف نظر داشت و البته در دوم خرداد 76 اين بيماري در برخي اصولگرايان كه ديدند سطح مشاركت بالا رفت و بر خلاف نظر همه آنها خاتمي از صندوق درآمد، به وجود آمد.

"در انتخابات شوراهاي اول و مجلس ششم هم اين بيماري در دو طرف بيشتر رسوخ كرد و اصولگرايان برد خودشان را در مشاركت حداقلي و اصلاح‌طلبان در مشاركت حداكثري مي ديدند؛ اين بيماري بعد از انتخابات شوراهاي دوم و مجلس هفتم كه مشاركت حداقلي شد و اصولگريان پيروز شدند، وخيم‌تر شد. "

* تحليل جريانات سياسي از تحولات انتخاباتي غلط است

نماينده تهران در مجلس با غلط دانستن تحليل جريانات سياسي از واقعيت انتخابات، گفت: تحليل جريانات سياسي اين بود كه اكثريت مردم از انقلاب و آرمان‌هاي 57 خسته شده‌اند و اقليت پاي انقلاب ايستادند؛ در حالي كه حوادث انتخاباتي اين چند سال نشان داد كه مردم انقلاب‌شان را دوست دارند اما از عملكرد برخي انقلابيون گذشته ناراضي‌اند.

رسايي افزود: احمدي‌نژاد در سال 84 توانست اين صف‌بندي را از چپ و راست بيرون آورده و وارد زمين "جنگ فقر و غنا " كند كه البته رهبري زمينه‌هاي آن را فراهم كرده بودند ولي متأسفانه رئيس جمهور نتوانست خودش در اين زمين بماند و به ويژه در دولت دهم احساس مردم عوض شد.

* تغيير احساس عمومي نسبت به دولت‌ دهم

وي در تبيين اين سخن خود توضيح داد: برخي رفتارهاي دولت و حمايت‌هاي نامعقول از يك شخص و آن هم شخصي پر حاشيه، سبب شد تا احساس عمومي اين شود كه اين جنگ فقر و غنا در زمين ولايت نيست و همين مسأله سبب شد تا برخي با ترديد به آن نگاه كنند.

سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس هشتم درباره ميزان اصولگرايي دولت احمدي‌نژاد گفت: اگر اصولگرايي را اعتقاد به همان 4 اصل اسلام، انقلاب، امام و رهبري بدانيم، فكر مي‌كنم كه دولت نهم امتياز بالايي مي‌آورد ولي دولت دهم در مواردي لغزش داشته است اما با وجود برخي اشكالات، هنوز اين دولت در راستاي خط تبيين شده توسط رهبري حركت مي‌كند و رهبر انقلاب هم با وجود برخي كجي‌ها همچنان اين دولت را در مسير خدمت رساني مي‌دانند.

* اصولگرايي محصول تبعيت از رهبري است نه نيروهاي اصولگرا

رسايي كه با هفته‌نامه "سروش " گفت‌وگو مي كرد، در پاسخ به سؤالي در خصوص انتقادهاي مكرر رئيس دولت اصولگرا به اصولگرايان با طرح اين پرسش كه مگر اصولگرايان نبايد از يكديگر انتقاد كنند؟، مي‌گويد: البته مشكل اينجاست كه برخي اشخاص و گروه‌ها خود را مايه و اساس اصولگرايي مي‌دانند در حالي كه اصولگرايي محصول تبعيت از رهبري و محصول مسيري است كه ايشان تبيين كرده‌اند.

وي ادامه مي دهد: آقاي احمدي‌نژاد نيز شعارهايي مانند عدالت، مبارزه با اشرافي‌گري، مردم‌داري و مبارزه با فقر، فساد و تبعيض را در حالي سر داد كه رهبري زمينه پذيرش آن را فراهم كرده بودند و معتقدم در دولت نهم رئيس جمهور واقعا توان بالايي براي ريشه‌كني اين موارد گذاشت و كارهاي بزرگي انجام شد اما متأسفانه در دوره دهم، دولت خودش را درگير حاشيه‌ها كرده و در حال فاصله گرفتن از اهداف اصلي است.

"برخي افراد كه درباره دولت چنين اعتقادي ندارند، از روز اول همين نظر را داشته‌اند كه عمدتا منصفانه نبوده و نيست و يكي از دلايل من براي اين نتيجه‌گيري اظهارنظرهاي يك كارشناس مطلع و منصف مانند رهبري است كه بدون حب و بغض اظهار نظر مي‌كنند و براي ما ملاك است ".

* ارتباط تشكيلاتي خواص مردود با راس فتنه

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي اصولگرايان و تعيين كميته سه نفره [علي اكبر ولايتي، حبيب‌الله عسگراولادي و غلامعلي حدادعادل] براي وحدت نيروهاي اصولگرا، اظهار داشت: شخصيت‌هاي مذكور داراي تعقل اصولگرايانه و شخصيتي مثبت هستند اما من تا الان گزارشي از عملكرد اين گروه ندارم.

رسايي با تاكيد بر اينكه از سوي بعضي از افراد تلاش‌هايي براي به هم خوردن اين روند صورت مي‌گيرد، درباره هويت اين افراد گفت: عمدتا جريان خواص مردود كه مي داند اگر به تنهايي در عرصه انتخابات حاضر شود اقبالي ندارد و بهترين راهكار براي پيروزي خود را كشاندن افكار عمومي به يك تصميم جمعي مي داند، دنبال نفوذ بيشتر خودش در اين تركيب است.

وي درباره هويت جريان خواص مردود و راز تلاش اين جريان براي نفوذ بيشتر در اين كميته سه نفره اصولگرايان اظهار داشت: خواص همان كساني هستند كه در انتخابات دهم به دليل وابستگي تئوريك و تشكيلاتي به راس فتنه نه تنها سكوت كردند و دو پهلو موضع گرفتند، بلكه در مواردي با فتنه‌گران همراهي كردند.

* همگرايي جريان فتنه و جريان انحرافي

رسايي مي گويد كه قطعا افرادي از اين جنس در اطرافيان رئيس جمهور هم پيدا مي‌شود و ادامه مي دهد: اصلا من معتقدم جريان انحرافي در ظاهر مقابل جريان فتنه است ولي در حقيقت در همان مسير گام برمي‌دارد.

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود به "ارزيابي آرايش نيروها و فعالان سياسي در عرصه انتخابات آينده " پرداخت و متذكر شد: در انتخابات دور بعد، با چهار طيف "جريان فته، جريان خواص مردود، جريان انحرافي و جريان اصولگرا



:: بازدید از این مطلب : 399

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: