نوشته شده توسط : من

بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي به مناسبت يوم الله 22 بهمن
جبهه پايداري انقلاب اسلامي در آستانه سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي بلند بنيانگذار راحل نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره)، شهداء گلگون كفن انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي)، از آحاد ملت شهيد پرور ايران دعوت مي نمايد همچون گذشته با حضور وحدت بخش خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، مشت محكم ديگري بر دهان استكبار جهاني كوبيده و اميد تازه اي را در دل هاي امت اسلامي زنده نمايند. ان شاء الله اعضاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي نيز همراه و همدل با مردم و تمامي گروه ها و جريانات، در صفوف به هم فشرده ملت حضور خواهند داشت و وحدت ملي حول محور ولايت فقيه را به رخ دشمنان و بدخواهان خواهند كشيد. و من الله التوفيق جبهه پايداري انقلاب اسلامي
ملت مومن و انقلابي ايران اسلامي؛ يوم الله 22 بهمن، يادآور سال ها مجاهدت و مبارزه ملت شريف ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) است كه در نهايت منجر به پيروزي مردم خداجوي ايران بر رژيمي شد كه پشتيباني مالي، نظامي، رسانه اي، سياسي، امنيتي و اقتصادي استكبار جهاني را با خود به همراه داشت و در جهان آن روز كه همه چيز تنها در پارادايم دوقطبي ليبراليسم - كمونيسم به رهبري امريكا و شوروي قابل فهم و تحليل بود، ناگهان نظامي منبعث از انقلاب اسلامي و مبتني بر آموزه هاي اسلام ناب محمدي (ص) پا به عرصه جهاني گذاشت كه شعار آن " نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي" به معناي نفي هر دو گفتمان چپ و راست متداول آن روز دنيا بود.

خواست تاريخي ملت ايران جهت برپايي نظام مردمسالاري ديني تحت عنوان جمهوري اسلامي، آغازگر تحولات بزرگ در قرن بيستم گشت و اسلام ناب مجددا به عنوان محور تعيين كننده مناسبات جهاني و بين المللي، همه نظام هاي اجتماعي آن روز دنيا را به چالش كشيده و متاثر نمود؛ اينچنين بود كه تمامي كشورهاي بلوك غرب و شرق آن روز، عليرغم اختلافات ظاهري، جبهه اي متحد عليه نظام نوپاي اسلامي در ايران تشكيل داده و جنگ ناجوانمردانه و ظالمانه 8ساله را به ملت ايران تحميل نمودند.

دفاع مقدس گرچه منشاء خيرات و بركات عظيم و رويش هاي مبارك در كشور گشت، لكن سندي محكم و انكارناپذير از ظلم نهادهاي بين المللي – به ويژه سازمان ملل- بر ايران بود و يقينا وجدان هاي بيدار و حقيقت جو در مورد آن قضاوت خواهند نمود.

از زمان پايان جنگ تا امروز نيز همان جبهه استكبار جهاني به سركردگي امريكا و اسرائيل، انواع توطئه ها و نيرنگ ها براي به زانو درآوردن ملت ايران را در داخل و خارج كشور به كار بسته است، اما بحمد الله، به واسطه نعمت بزرگ و ميراث جاويدان حضرت امام خميني (ره) يعني ولايت مطلقه فقيه، ملت ايران از همه گردنه ها و كوران حوادث عبور كرده و به فضل الهي قله هاي تعالي را يكي پس از ديگري فتح نموده است.

اين رهبري حكيمانه حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و پايداري و استقامت مردم بر اصول انقلاب و پيروي از فرامين و رهنمودهاي ولايت فقيه بود كه نظام از فتنه هاي بزرگي همچون فتنه سال هاي 78 و 88 به سلامت عبور نمود و تهديد ها و تحريم هاي اقليت زورگو و ظالم حاكم بر منابع و ثروت هاي ملت هاي دنيا، نه تنها هيچ تاثيري بر مسير حركت ملت ايران نگذاشت، بلكه روز به روز بر صلابت و استحكام اين حركت الهي افزود.

آنچه بيش از هرچيز مايه مباهات و افتخار ملت ايران مي باشد، اين است كه عليرغم همه دشمني ها و خصومت ها، پيشرفت هاي چشم گير و حيرت انگيز ملت ايران – به خصوص جوانان- در عرصه هاي گوناگون علم و فناوري، لحظه به لحظه بر اقتدار انقلاب اسلامي افزوده و قلوب ملت هاي مسلمان و مستضعفان و آزاديخواهان دنيا را اميدوار و مشعوف نموده است.

ملت غيور ايران امسال در حالي بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي گيرد كه شرايط منطقه خاورميانه و جهان در نقطه عطف تاريخي قرار داشته و مناسبات جهان در حال دگرگوني مي باشد.

ملت هاي مسلمان، به مدد مكتب رهايي بخش و انسان ساز اسلام، بيدار گشته اند و امواج طوفنده بيداري اسلامي، رژيم هاي جبار و مستبد منطقه را در هم كوبيده است؛ انقلاب هاي مردمي در مصر، تونس، ليبي، يمن، بحرين وساير كشورهاي منطقه، خواب را از چشمان اربابان امريكايي و صهيونيستي حاكمان منطقه ربوده و اين جوانان و توده هاي مردم مسلمان هستند كه نظام هاي اجتماعي و سياسي جديد را در منطقه خاورميانه حول محور اسلام و اراده ملت ها شكل خواهند داد. چقدر زيبا و دلنشين بود ديدار با شكوه و كم نظير جوانان بيداري اسلامي با رهبري فرزانه انقلاب اسلامي ، كه اشك هاي شوق بر رخسار عاشقان ولايت نشاند و نشان داد كه انقلاب اسلامي ايران و مكتب امام (ره) چگونه در عمق جان ملت هاي مسلمان نفوذ نموده و الهام بخش حركت هاي انقلابي در اين كشورها شده است.

از سوي ديگر مقاومت اسلامي در فلسطين و لبنان به عنصري جدانشدني از اين ملت ها تبديل گشته و تلاش هاي حزب الله لبنان، حماس ،جهاد اسلامي فلسطين و ساير گروه هاي مقاومت، نابودي اسرائيل و آزادي قدس شريف را به امت اسلامي نويد مي دهد. امريكا و رژيم صهيونيستي درمانده تر از هر زمان ديگري به اين صحنه ها مي نگرند و خشمگين از اراده ملت ها، تنها به ياوه گويي و تهديدهاي توخالي روي آورده اند.

اما اين تنها چالش امريكا و اسرائيل و هم پيمانان اروپايي شان نيست؛ قيام توده هاي مردم عليه نظام سرمايه داري و مبارزه عملي مردم با تبعيض و فساد رژيم هاي حاكم بر اروپا و امريكا، امواج بيداري اسلامي را به داخل كشورهاي مذكور رسانده و صحنه هايي بي بديل را رقم زده است. جنبش تسخير وال استريت در امريكا و جنبش هاي مشابه در انگليس و فرانسه و آلمان و ... تنها نمونه اي از اين قيام ها است كه يقينا ابعاد اصلي آن همراه با ساير قيام هاي مردمي زير تيغ سانسور و بايكوت رسانه هاي به اصطلاح مستقل دولت هاي استكباري پنهان مانده است.

امروز ايران اسلامي در اوج اقتدار و ثبات است و بر خلاف ادعاي عده معدودي كج انديش و مرعوب كه تلاش مي نمايند شرايط كشور را بحراني القاء نمايند، به سرعت به مسير متعالي خود ادامه ميدهد؛ البته حافظه تاريخي ملت ايران گذشته اين گروه اندك را خوب به ياد دارد؛ سرخط بحراني نشان دادن وضعيت كشور، همان گروهي است كه در جنگ تحميلي با مردم و حضرت امام (ره) همراهي نكرد و همان گروهي است كه در مسائل بين المللي همچون انرژي هسته اي خواستار عقب نشيني و رها كردن حقوق ملت بود؛ در يك جمله "گروه ما نمي توانيم" شرايط كشور را بحراني نشان مي دهد و بر طبل نا اميدي و ياس مي كوبد.

لكن اعتقاد و حرف قاطبه ملت، همان است كه پيشوا و مقتدايمان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)  در نماز جمعه 14 بهمن ماه سال جاري فرمودند: ((ملت ايران با قوت و پر اميد، با اتكا به توان و اراده داخلي و با استفاده از ظرفيت هاي بسيار عظيم انساني و علمي، به حول و قوه الهي برگ ديگري از تاريخ پر افتخار ايران را رقم خواهد زد) ).

جبهه پايداري انقلاب اسلامي در آستانه سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي بلند بنيانگذار راحل نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره)، شهداء گلگون كفن انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي)، از آحاد ملت شهيد پرور ايران دعوت مي نمايد همچون گذشته با حضور وحدت بخش خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، مشت محكم ديگري بر دهان استكبار جهاني كوبيده و اميد تازه اي را در دل هاي امت اسلامي زنده نمايند. ان شاء الله اعضاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي نيز همراه و همدل با مردم و تمامي گروه ها و جريانات، در صفوف به هم فشرده ملت حضور خواهند داشت و وحدت ملي حول محور ولايت فقيه را به رخ دشمنان و بدخواهان خواهند كشيد. و من الله التوفيق جبهه پايداري انقلاب اسلامي
 

گرامیداشت سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی







 

ابراز شگفتی خبرنگاران خارجی از حضور گسترده تهرانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن
جشن بزرگ ۳۳ سالگی انقلاب اسلامی در عصر بیداری اسلامی- 7
ابراز شگفتی خبرنگاران خارجی از حضور گسترده تهرانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن

  ‌حضور گسترده مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرنگاران خارجی را شگفت‌زده کرد.

خبرگزاری فارس: ابراز شگفتی خبرنگاران خارجی از حضور گسترده تهرانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن

  همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی مسیر‌های منتهی به خیابان آزادی تهران مشغول پوشش خبری مراسم امروز هستند.

200 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار داخلی، عکاس و تصویر‌بردار در تهران و اکثر شبکه‌های صدا و سیما از جمله 300 گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام‌جم در تهران و تمام استان‌های کشور در مسیر‌های راهپیمایی، مراسم 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

یکی از خبرنگاران خارجی در گفت‌و‌گو با فارس، بهت و حیرت خود را از حضور مردم در خیابان‌ها اعلام کرد و افزود که تاکنون در هیچ جای دنیا چنین مسئله‌ای را شاهد نبوده است.

وی حضور مردم در خیابان‌های شهر تهران را به دلیل دلبستگی آنها به نظام و کشورشان دانست و گفت که مردم ایران بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب‌شان هنوز هم پای ارزش‌های خود مانده‌اند.


 

 
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: حضور پرشور مردم عزیز ما در راهپیمایی 22 بهمن، می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

* متن این بیانیه به شرح زیر است:

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است. ایام‌الله دهه فجر، یادآور تلاش‌های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش‌ها و خوبی‌هاست.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

ایام الله دهه فجر یاد‌آور لحظه‌های فراموش ناشدنی ورود امام عزیز به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه الله است و ایام الله دهه فجر یاد‌آور همه نیکی‌ها، ارزش‌ها و آرمان هاست.

مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و سه سال گذشته، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد. کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه جانبه، یک به یک پله‌های ترقی را می‌پیماید.

کشوری که تا دیروز می‌بایست برنامه‌های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می‌کشد، و سرانجام کشوری که بیگانگان می‌کوشیدند با طرح‌هایی همچون کشف حجاب، اسلام را در آن منزوی کنند، امروز مرکز اسلام‌خواهی و اسلام‌دوستی در جهان اسلام است و ارزش‌های دینی مهم‌ترین رکن آن به شمار می‌رود.

آری، امروز ایران اسلامی، دارای ملتی آگاه، مستقل، آزاد، مؤمن و دارای بصیرت است و خار چشم دشمنان انسانیت به شمار می‌رود ‌و با همان شعارهای روزهای نخستین انقلاب،‌ به حرکت پرشتاب خود ادامه می‌دهد و بر همه توطئه‌ها‌، غلبه پیدا می‌کند.

پیشرفت‌های کم‌نظیر جوانان انقلابی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و نیز رشد روزافزون علمی و فناوری، آینده را روشن‌تر از امروز خواهد کرد. پیشرفت‌های شگفت‌آور در عرصه انرژی صلح‌آمیز هستهِ‌ای،‌ پزشکی، سلول‌های بنیادی و داروسازی و نیز پیروزی دانشجویان ایرانی در المپیاد‌ها و رقابت‌های جهانی در عرصه علوم، بخشی از این پیشرفت‌هاست.

بیخود نیست که دشمنان انقلاب با ترور دانشمندان جوان کشورمان، سعی در خاموش ساختن چراغ فناوری و علم در ایران هستند و آنان به خوبی می‌دانند که این رشد چشمگیر در شرایط تحریم و شدت دشمنی با جمهوری اسلامی شکل گرفته و خود، خط بطلانی بر برنامه‌ریزی‌های کینه توزانه بوده است.

در عرصه سیاست خارجی نیز اوضاع چنین است. طاغوت‌های منطقه یک به یک نابود می‌شوند و رژیم صهیونیستی روز به روز در انزوای بیشتر قرار می‌گیرد. مردم کشورهای اسلامی،‌ هر روز به خیابان‌ها می‌آیند و شعارهای اسلام خواهانه سر می‌دهند و استقلال و آزادی در پناه حاکمیت اسلام را مطالبه می‌کنند. امواج خروشان بیداری اسلامی خاورمیانه و شمال آفریقا را فرا گرفته و به زودی به قلب اروپا نیز نفوذ خواهد کرد، کما این‌که کشورهایی چون آمریکا و انگلیس که روزگاری خود عامل بحران آفرینی در دیگر کشورها شده بودند، امروز در بحران‌های شدید به سر می‌برند و دولت‌های خودکامه آنان،‌ توان مبارزه با اعتراض‌ها را ندارند. این مسائل حقایق روشنی است که سال‌ها پیش امام عظیم شأن ما و نیز مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای(دامت‌برکاته) آن‌ها را پیش بینی و اعلام کرده بودند.

آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد لزوم وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن،‌ بصیرت افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام و تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی است چیزی که در بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران در چهاردهم بهمن ماه سال جاری موج می‌زد. سخنان پرشور و دشمن شکن معظم له در خطبه‌های نماز جمعه، ‌روح دیگری در کالبد جهان اسلام دمید و توطئه‌های دشمنان را یک به یک خنثی کرده و پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدها و تحریم‌ها بود. از این رو راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت ویژه‌ای دارد و حضور پرشور مردم عزیز ما در آن، می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ‌و نیز اعلام حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، ‌همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22‌بهمن ماه دعوت می‌کند. یاد امام عزیز و شهیدان گلگون کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب گرامی باد.


 

 
نماینده حماس در بیروت در گفت‌وگو با فارس:
پیروزی انقلاب ایران تحول بزرگی در منطقه ایجاد کرد

  نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیروت، پیروزی انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) را نقطه روشنی در تاریخ امت اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که ملت‌ها توان پیروزی و به سرانجام رساندن انقلاب‌های خود را دارند.

خبرگزاری فارس: پیروزی انقلاب ایران تحول بزرگی در منطقه ایجاد کرد

"اسامه حمدان" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران گفت: بی شک پیروزی انقلاب ملت ایران و همچنین سالروز این پیروزی یک مناسبت با سعادتی برای همه مسلمانان و آزادگان جهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب ملت ایران بر رژیم نزدیک به آمریکا و رژیم صهیونیستی،‌ حلاوت و شیرینی این پیروزی را صد چندان کرده است، افزود: رژیم شاهنشاهی همپیمان با استکبار جهانی که از بهانه‌ای برای به ذلت نشاندن ملت ایران دریغ نمی کرد و همواره سعی داشت وفاداری خود را به واشنگتن و صهیونیسم ثابت کند؛ در نهایت در برابر موج عظیم جنبش مردمی کاملا از درون فرو پاشید.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیروت پیروزی انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) را نقطه روشنی در تاریخ امت اسلامی خواند و افزود: انقلاب اسلامی ایران ثابت  کرد که ملت‌ها توان پیروزی و به سرانجام رساندن انقلاب‌های خود را دارند.

وی پیروزی جانفشانی‌ها در مقابل دستگاه‌های طاغوتی را یکی از درس‌های انقلاب اسلامی ملت ایران برشمرد و  تصریح کرد: انقلاب ملت ایران ثابت کرد که اراده ملت‌هادر صورتی ایستادگی و غلبه بر ترس بر ابزار آلات نظامی پیروز می‌شود و در نهایت طاغوتیان چاره‌ای جز سر فرود آوردن در مقابل عزم و اراده ملت‌ها نخواهند داشت و از عرش به فرش خواهند نشست.

حمدان با بیان اینکه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آرمان فلسطین را در صدر اولویت‌های سیاست‌ خارجی خود قرار داد، به موضوع تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی به سفارت فلسطین در تهران پرداخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را نظام نوینی در سیاست خواند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگوی جدیدی در سیاست داخلی و خارجی به جهانیان ارائه داد، گفت: تهران پس از پیروزی انقلاب قضایای مهم امت اسلامی بویژه آرمان فلسطین را بر عهده گرفت و به وزنه بسیار مهمی در محور مقاومت تبدیل شد و از این طریق توانست بسیاری از معادلات را بر هم بزند.

حمدان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تحول بزرگی در منطقه خاورمیانه خواند و  تاکید کرد: نتایج انقلاب ایران را امروزه در پیروزی‌های مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی می‌بینیم.

وی یادآور شد که روند جمهوری اسلامی که از بیش از سه دهه گذشته آغاز شده است، افق و چشم انداز روشنی فرا روی خود دارد و ابراز امیدواری کرد که تحولات اخیر منطقه سرعت زوال و نابودی دشمن صهیونیستی را بیش از پیش بیشتر کند.


 

آغاز راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در تهران و بیش از 5000 شهر، بخش و روستا
جشن بزرگ ۳۳ سالگی انقلاب اسلامی در عصر بیداری اسلامی- 2
آغاز راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در تهران و بیش از 5000 شهر، بخش و روستا

 راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دقایقی پیش در تهران و همزمان در بیش ار ۱۰۰۰ بخش، شهر و شهرستان و ۴۰۰۰ روستای کشور ‌آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در تهران و بیش از 5000 شهر، بخش و روستا

  راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن همزمان با سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی ایران دقایقی پیش در تهران و همزمان در بیش ار ۱۰۰۰ بخش، شهر و شهرستان و ۴۰۰۰ روستای کشور ‌آغاز شد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و اسماعیل هنیه نخست‌وزیر دولت قانونی فلسطین سخنرانان ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی هستند.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران که از سوی ستاد مرکزی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد‌ه است،  به شرح ذیل است:

 

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره سه: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید حیدری، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره چهار: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی(عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره نه: مسجد امام سجاد(ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.

 

مسیر شماره ده : مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.

 


 

 
جبهه مردمی اصلاحات در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن حضور پیدا می کند

 

 رئیس جبهه مردمی اصلاحات از آحاد مردم شریف،احزاب و گروه‌ها دعوت کرد که برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و ادامه راه انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22بهمن حضور بهم رسانند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی، رئیس جبهه مردمی اصلاحات که چندی پیش در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  اعلام حضور کرد،  گفت که لیست جبهه مردمی اصلاحات توانسته‌ است کاندیداهای خوبی را در لیست خود جذب کند و اوایل هفته آینده لیست رسمی خود را در تهران و سراسر کشور منتشر خواهد کرد.alt

وی گفت: ما از همه گروه‌های معتدل، مستقل و اصلاح‌طلبان معتقد به ولایت و پایبند به چهارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در لیست خود قرار خواهیم داد و در این زمینه رایزنی‌ها ادامه دارد.

رئیس جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: ما با حدود 300 نفر از افراد رایزنی کرده‌ایم و گروه‌های مختلف نیز آمادگی خود را برای پیوستن به ما اعلام کرده‌اند.

زارع فومنی گفت: هرچند ما در این روزها تحت فشار برخی از طیف‌های تندروی اصلاح‌طلب هستیم اما با این وجود در صحنه انتخابات با قدرت حاضر خواهیم شد چرا که معتقدیم اصلاح‌طلبان خط امام و معتقد به ولایت باید در خدمت کشور و مردم خود باشند، بنابراین هیچ توجهی به سخنان این مدعیان نداریم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی22بهمن به سخنان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشتند که مردم در راهپیمایی 22بهمن در صحنه حاضر باشند، ما نیز معتقدیم که مردم همچون همیشه طبق رهنمود مقام عظمای ولایت فقیه در راهپیمایی 22بهمن در صحنه حاضر


:: بازدید از این مطلب : 286

|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: