نوشته شده توسط : من

 

تلاش دشمن برای بی‌اعتمادی دانش‌آموزان به نظام/ ترویج عرفان‌های کاذب در اینترنت

وزیر اطلاعات از سرمایه‌گذاری دشمن برای بی‌اعتمادی دانش‌آموزان نسبت به نظام خبر داد و گفت: مُروجان عرفان‌های کاذب، از فضای مجازی برای ترویج افکار خود و جذب دانش‌آموزان استفاده می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس: تلاش دشمن برای بی‌اعتمادی دانش‌آموزان به نظام/ ترویج عرفان‌های کاذب در اینترنت

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به مهمترین تهدیدات دشمن علیه دانش‌آموزان در حوزه «جنگ نرم» اظهار داشت: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را برای عدم اعتماد دانش‌آموزان به نظام دنبال می‌کند تا اعتماد فرزندان مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی از بین برود که البته با برخی اقدامات آموزش و پرورش، مقابله خوبی با این حرکت دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام مصلحی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای در این زمینه با ایجاد فضای بی‌اعتمادی، اهداف دشمن را دنبال می‌کنند.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص راه‌های نفوذ مُروجان عرفان‌های کاذب در میان جوانان اظهار داشت: این فرقه‌ها هم در شبکه‌های ماهواره‌ای و هم در فضای مجازی افکار خود را ترویج می‌کنند و به دنبال جذب دانش‌آموزان هستند.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان در مباحث مختلف به ویژه در رابطه با فعالیت‌های شبکه‌های مجازی نسبت به هشدارهای امنیتی حساس باشند و این هشدارها را جدی بگیرند.

 

رابطه فساد اقتصادی و حصر موسوی و کروبی!

شوراي بي هويت و نامعلوم هماهنگي راه سبز اميد كه ماههاست در آشفتگي و حيراني بسر مي برد بار ديگر توهمات گردانندگان آن را به نمايش گذاشت.

 

شوراي بي هويت و نامعلوم هماهنگي راه سبز اميد كه ماههاست در آشفتگي و حيراني بسر مي برد بار ديگر توهمات گردانندگان آن را به نمايش گذاشت.
به گزارش«جوان آنلاين»،اين شورا كه تنها هويت ۲ تن از گردانندگان آن (مشاوران موسوي و كروبي) مشخص است در بيانيه اي بدون اشاره به برخوردها و اقدامات قاطعانه دستگاه قضايي در پرونده فساد بانكي مدعي عدم پيگيري اين پرونده شد و در ادعايي ديگر بر تنگ شدن حصر موسوي و كروبي تاكيد كرد.
اين شورا در بيانيه آشفته خود همچنين ادامه حصر موسوي و كروبي را تلاش نظام براي به حاشيه راندن پرونده فساد بانكي بيان كرد!.اين در حالي است كه چند هفته اي است كه حصر مهدي كروبي كمتر شده است.مشخص نیست تحلیل گران متوهم فتنه چگونه توانسته اند بین این ۲ موضوع ارتباط برقرار کنند!



 

خاتمي به دنبال تائيد صلاحيت كانديداهاي اصلاح طلبان

مشخص نيست كه خاتمي چه اصراري دارد تا بر پايه توهمات تكراري سناريوي انتخاباتي خود را به پيش ببرد.

 

سيد محمد خاتمي بار كه اين روزها سرگرم ساماندهي فعاليت هاي انتخاباتي اصلاح طلبان است در اظهاراتي بار ديگر بر مواضع فتنه انگيزانه خود تاكيد كرد.
به گزارش«جوان آنلاين»،خاتمي در ديدار با افرادي كه جمعي از اساتيد دانشگاه ناميده شدند مدعي امنيتي شدن فضاي دانشگاه ها شده و تلاش كرد ضمن سياه نمايي پيام هايي را براي تحريك دانشگاهيان ارسال نمايد.
در حالي كه تشكل هاي دانشجويي به فعاليت هاي عادي خود مشغول بوده و حتي طي ايام گذشته كه اعتراضات صنفي آنان رويه سياسي به خود نگرفته و بلوغ رفتاري آنان را به نمايش گذاشته است مشخص نيست كه خاتمي چه اصراري دارد تا بر پايه توهمات تكراري سناريوي انتخاباتي خود را به پيش ببرد.
وي همچنين مدعي بسته بودن فضاي مطبوعات شد و بدون اشاره به فعاليت رسانه هاي جديد اصلاح طلبان به حوادث بعد از انتخابات اشاره كرده و فتنه گران را تنها معترض خواند و مقابله با فتنه انگيزي هاي آنان را خشونت و بي تدبري خواند.
اين اظهارات خاتمي در حالي صورت مي پذيرد كه وي نقش خود را در القاي توهم تقلب درانتخابات به ميرحسين موسوي فراموش كرده و عدم تمكين به راي ملت را همچنان در پرونده خود همراه دارد.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به بحث انتخابات اشاره كرده و ضمن برشمردن شروط قبلي خود براي نظام هدف اصلي خود بطور ضمني از اين شروط اعلام كرد.
خاتمي در اين زمينه تصریح کرد:«معتقدم اگر در تلقی جامعه در انتخابات اشکالاتی وجود دارد؛ در تعیین صلاحیت ها در رأی گیری باید هم در پی راه کارهای درست بود و هم کوشید این تلقی از میان برود».
وي در حقيقت با اين بيان نشان داد كه گفته ها و شروط وي تنها يك بازي انتخاباتي بوده كه هدف عمده وي گرفتن گارانتي براي تائيد صلاحيت كانديداهاي اصلاح طلبان مي باشد.
هدفي كه قطع يقين تنها با ابراز برائت از سران فتنه واعمال فتنه گران محقق مي شود.


 

علل مخالفت دولت اصلاحات با ساخت فیلم ضدصهیونیستی «شکارچی شنبه»

رئیس شورای اقتباس مرکز سیما فیلم در خصوص اخباری مبنی بر جلوگیری دولت اصلاحات از ساخت فیلم ضد صهیونیستی «شکارچی شنبه» گفت: با توجه به نگاه متفاوت جریان دوم خرداد خیلی دور از ذهن نیست که این دولت، مانع از ساخت چنین اثری شده باشد.

 

مجتبی شاکری در خصوص اخباری مبنی بر جلوگیری دولت اصلاحات از ساخت فیلم ضد صهیونیستی «شکارچی شنبه» بیان داشت: با توجه به نگاه متفاوت جریان دوم خرداد به آرمان‌ها و اندیشه‌های امام (ره)، آمریکا و صهیونیست، ادعای آنها برای برداشتن دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا، محو شعار مرگ بر آمریکا و نیز مشروع دانستن رژیم صهیونیستی، خیلی دور از ذهن نیست که این دولت، مانع از ساخت چنین اثری شده باشد.

در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط ذکر شده جلوگیری از ساخت فیلم «شکارچی شنبه» در آن برهه زمانی آنچنان تعجب‌برانگیز نیست، اما اینکه چرا پس از ساخت فیلمی با چنین مشخصات، اجازه اکران آن تا 2 سال بعد داده نمی‌شود بسیار تأسف‌برانگیز است.

‌* نمایش جهانی «شکارچی شنبه» ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد می‌کند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در ادامه تشریح کرد: زمانی که این فیلم را تماشا کردم با توجه به اطلاعاتی که نسبت پروتکل‌های صهیونیستی داشتم؛ حقیقتاً آن را در لایه‌های عمیق اندیشه و تفکر ضد صهیونیستی دانستم به ویژه این که بعدها در طی صحبت‌هایی که با آقای شیخ‌ طادی داشتم متوجه شدم وی در این‌باره تحقیقات وسیع و پنهانی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ بنابراین تلاش 11 ساله پنهانی‌ وی باعث شده صهیونیست‌ها تا قبل از اکران آن، از خود هوشیاری و عکس‌العملی نشان ندهند، اما به محض نمایش «شکارچی شنبه» در جشنواره فیلم فجر عکس‌العمل شبکه‌های صهیونیستی آغاز شد.

شاکری در پایان گفت: با تمام این اوصاف با توجه به موج بیداری اخیری که در جهان اسلام ایجاد شده به نظرم اکران جهانی این فیلم می‌تواند ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کند.



 

صادق زیبا کلام: مردم در انتخابات شرکت نمی کنند!!!

شبکه من و تو: «صادق زیباکلام گفته است که حتی اگر رهبران اصلاح طلبان هم بخواهند در انتخابات آینده شرکت بکنند، مردم به دعوت آنان پاسخ نخواهند داد و در انتخابات شرکت نخواهند کرد.»

 

شبکه من و تو در تاریخ 17 اکتبر(25 مهر) به انعکاس سخنان صادق زیباکلام که در مناظره با محمدرضا ترقی از رهبران حزب مؤتلفۀ اسلامی دربارۀ انتخابات پیش روی مجلس اسلامی مطرح شد، پرداخت.
مجری برنامه "اتاق خبر" شبکه من و تو که این مناظره را با تیتر" صادق زیبا کلام:مردم در انتخابات شرکت نمی کنند" بررسی و تحلیل نمود، گفت:
«روزنامۀ همشهری وابسته به شهرداری تهران متن مناظره ای را میان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و محمدرضا ترقی از رهبران حزب مؤتلفۀ اسلامی دربارۀ انتخابات پیش روی مجلس اسلامی منتشر کرده است.» من و تو در ادامه افزود: «صادق زیباکلام گفته است که حتی اگر رهبران اصلاح طلبان هم بخواهند در انتخابات آینده شرکت بکنند، مردم به دعوت آنان پاسخ نخواهند داد و در انتخابات شرکت نخواهند کرد.»
این شبکه در ادامه پیش بینی زیباکلام درباره درصد مشارکت مردم در انتخابات را نیز اعلام نمود و ادامه داد: «صادق زیبا کلام پیش بینی کرده است که نرخ مشارکت در انتخابات آینده مجلس در مراکز بزرگ شهری و شهرستان ها بین ده تا بیست درصد خواهد بود.»
به نظر می رسد که اصلاح طلبان هنوز درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات به نتیجه نرسیده و قصد دارند با موضع گیری های مختلف زمینه را برای هر دو حالت احتمالی فراهم کنند و با القاء "پیش بینی عدم مشارکت مردمی در انتخابات" شرایط و مجوز حضورشان را قطعی نمایند تا در صورت رد صلاحیت و عدم مجوز حضورشان، با این پروژه مقدمات "تحریم انتخابات" را نیز رقم زده باشند. در راستای همین طرح "رضا علیخانی" مهمان برنامه " صفحه دو" شبکه تلویزیونی بی بی سی که پاتوق رسمی اصلاح طلبان خارج کشور محسوب می شود، در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) نیز اعلام کرد: «پیش بینی من این است که سردترین انتخابات پس از انقلاب را خواهیم داشت ، و کمترین درصد مشارکت را بویژه در شهرهای بزرگ شاهد خواهیم بود و در تهران 10 درصد و در کلان شهر ها 14 درصد شرکت خواهند داشت.»
این نوع ابراز وجود اصلاح طلبان و پیش گویی ایشان در حالی صورت می گیرد که ملت ایران تا کنون بارها ثابت نموده اند علی رغم این گونه اظهار نظرها، که در همه انتخابات وجود داشته ، مشارکت شان نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است.
شبکه من و تو در پایان ضمن روایت تخریب "نظارت استصوابی" توسط زیباکلام، سخنانی را هم که وی به هر دلیلی به زبان نیاورد، ولی توقع داشت که این مطالب را هم اظهار کند، اینچنین بیان کرد:
«آقای صادق زیبا کلام البته اشاره ای به دهمین انتخابات ریاست جمهوری نکرد که با مخالفت میلیون ها نفر(!!!) در خیابان ها روبرو شد که همگی نسبت به جابجا شدن آرا (!!!) در نتیجۀ نهایی انتخابات معترض بودند و بعضاً خواستار تغییر نظام سیاسی در کشور شدند.»
در حالی این شبکه، معترضان به نتیجه انتخابات سال 88 را میلیونی اعلام می کند که آشوبهای بعد از انتخابات که با حمایت تمامی سرویس های جاسوسی دولتهای غربی ، گروهک های برانداز و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در ایران بوجود آمد، منحصر در چند خیابان تهران بود و بعد از روشنگری های نظام در مورد نتایج انتخابات و همچنین خارج شدن نامزدهای معترض از مسیر قانونی خود، عدم صدق این افراد بر همگان روشن شد تا آنجا که تنها افراد همراه با این جریان معاندین و مخالفان نظام و ملت ایران بودند.


 

عکس: حضور رهبر انقلاب در جمع مردم دلاور پاوه



 

سكوت مطلق هاشمي و تكنوكرات‌ها در قبال جنبش ضد سرمايه‌داري امريكا

تحولات ماه‌های اخیر در منطقه خاورمیانه، اروپا و امریکا، آن‌قدر پرشتاب و تاثیر گذار بوده است كه هر سیاستمداری را وادار کند تحلیل و نظر خود را ارائه کند، اما در میان انبوه اين تحلیل‌ها از وقایع این ماه‌های خاورمیانه، اروپا و امریکا، شاید یکی از تأمل برانگيزترين واکنش‌ها از آن آقاي هاشمی رفسنجانی بوده باشد.

به گزارش رجانیوز، آقاي هاشمی ماه گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه‌سازان جامعه پزشکی که در سالن همایش‌های روزنامه اطلاعات برگزار شد، با يادآوري بحران‌های منطقه خاورمیانه، آشوب‌ها در سوریه را مقاومت مردمی خواند و گفت: «می‌توان منطقه را دید که مردم هوشیار، آگاه، مجاهد و مبارز شده‌اند. مردم یمن ماه‌هاست در خیابان هستند و شهید می‌دهند. در لیبی نیز مردم می‌جنگند و کشته می‌دهند. در سوریه نیز مردم مقاومت می‌کنند. در بحرین که یک مظلمه‌ای است و هیچ پناهی نیز در این دنیا ندارند.»

این سخنان آقاي هاشمی با استقبال رسانه‌های غرب‌گرا و وهابی در منطقه مواجه شد و این رسانه‌ها با پوشش گسترده اين تحلیل در مورد وقایع سوریه، ابراز خوشحالی کردند. این در حالی بود که آنچه آقاي هاشمی در سوریه از آن با عنوان مقاومت مردمی یاد کرد، حرکت نظامی و سازماندهی شده تحت حمایت غرب و سعودی‌ها از لبنان و اردن و همکاری کشورهای غربی از جمله فرانسه بود. همچنين بسیاری از تحلیل‌گران غربی هدف از این تحرکات شدید در سوریه را تحت الشعاع قرار دادن تکیه گاه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در مقابله با اسرائیل عنوان کرده بودند.

اما این تنها اظهار نظر و تحلیل هاشمی از شرایط و تحولات منطقه نبود. وي دو روز پيش نيز در واکنش به برخی تحولات در امریکا مطالبي بيان كرد. اما بر خلاف تصور، این مطالب درباره جنبش نزدیک به یک‌ماهه وال استریت نبود و آقاي هاشمی این موضوع مهم را در سخنان خود مسکوت گذاشت و تنها به سناریوسازی جدید امریکا علیه ایران پرداخت که این روزها یکی از اصلی‌ترین خوراک‌های رسانه‌های غربی است.

آقاي هاشمی در شرایطی در مورد جنبش تسخير وال استریت سكوت كرده است که ماهیت و رویکرد این جنبشِ ضد سرمایه‌داری، تلاش برای به چالش کشیدن نظام کاپیتالیستی حاکم بر امریکا و غرب است، رویکردی که در دولت‌هاي موسوم به سازندگي و اصلاحات نیز با جدیت پیگیری شده بود.

همچنين رئيس مجمع تشخيص مصلحت كه درباره سوريه معتقد به اعتراض‌هاي مردمي است آن‌هم در حالي كه معترضان كمتر از 10 درصد جامعه اين كشور را تشكيل مي‌دهند، گويا جنبش وال استريت را كه معترضان 99 درصد جامعه امريكا را تشكيل مي‌دهند و مقابل يك درصد از سرمايه‌داران حركت اعتراضي خود را آغاز كرده‌اند،‌ مردمي نمي‌داند.

سیاست‌های تعدیل، خصوصی‌سازی افسار گسیخته و تلاش برای حاکمیت همه جانبه اصول اقتصاد بازار، نسخه‌های تقلید و الگوبرداری شده‌ای بود که تكنوكرات‌هاي دولت سازندگی با رويكردهاي وابسته‌گرايانه آن را پيگيري مي‌‌كردند اما در شرايطي كه نزدیک به یک ماه است مردم امریکا علیه نسخه اصل تئوری نظام سرمایه‌داری دست به تحصن و تظاهرات زده‌اند، اين طيف، سكوت مطلق را در پيش گرفته‌اند و گويا علاقه‌اي به تضعيف سياست‌هاي اقتصاد و بازار آزاد ندارد.

گفتنی است، رهبر انقلاب در اجتماع بزرگ مردم كرمانشاه‌ با اشاره به جنبش بزرگ وال استریت که این روزها می‌رود با تسري به ساير كشورهاي تحت اداره نظام سرمايه‌داري به یک جنبش جهانی تبديل شود، فرمودند: «آن كسانى كه توصيه مي‌كردند ما روش‌هاى نظام سرمايه دارى را دنبال كنيم، آنها را ياد بگيريم، آنها را عمل كنيم، به اين واقعيت‌ها نگاه كنند، ببينند كه نظام سرمايه‌دارى چيست؛ بن‌بست كامل. امروز نظام سرمايه‌دارى در يك بن‌بست كامل است. ممكن است نتايج اين بن‌بست سالها بعد به نتائج نهايى برسد، اما بحران غرب به طور كامل شروع شده است.»


مردم مرزدارو ولايت مدار اورامانات امروز ميزبان رهبرمعظم انقلاب هستند

 

مردم مرزدارو ولايت مدار اورامانات امروز ميزبان رهبرمعظم انقلاب هستند
كرمانشاه - رهبر معظم انقلاب اسلامي در ششمين روز از سفر به استان كرمانشاه روز دوشنبه /امروز/ مهمان هزاران نفر از مردم مرزدار و ولايت مدار اورامانات در شهرستان پاوه است.
مردم مرزدارو ولايت مدار اورامانات امروز ميزبان رهبرمعظم انقلاب هستند
از نخستين ساعات بامداد امروز شور و شوق وصف ناپذيري در بين مردم شهرستان پاوه به وجود آمده و هزاران نفر از مردم شهرستانهاي ثلاث و باباجاني، جوانرود و روانسر هم خود را به پاوه رسانده تا ولي امر مسلمين را از نزديك زيارت كنند.
هم اكنون هزاران نفر از مردم در بلوار جانبازان پاوه محل سخنراني رهبر معظم انقلاب تجمع كرده و براي ديدار مقتداي خود لحظه شماري مي كنند.
عده زيادي از مردم شهرستانها و روستاهاي اطراف نيز با پاي پياده و با خودروهاي جمعي در حال حركت به سمت پاوه هستند.
براساس گزارش خبرنگاران ايرنا، جمع زيادي از مردم كردستان بخصوص شهرستان مريوان نيز خود را به پاوه رسانده تا در مراسم اسقبال از رهبري شركت كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي در پنج روز گذشته علاوه بر ديدار عمومي با مردم شهرستانهاي كرمانشاه و گيلانغرب در جمع خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، روحانيون و طلاب شيعه و سني، بسيجيان و نيروهاي مسلح استان كرمانشاه حضور يافته و سخنراني كرده اند.
معظم له همچنين در مزار شهداي كرمانشاه و گيلانغرب حضور يافته و با پنج تن از خانواده هاي معظم شهداي كرمانشاه ديدار كردند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در سفر به گيلان غرب با خانوادهي شهيدان شيرودي، كشوري، موحددانش و پيچك و شيرزن گيلان‌غربي خانم فرنگيس حيدرپور ديدار كردند.
رهبر معظم انقلاب در پنجمين روز از سفر خود به كرمانساه با بيش از 10 هزار نفر از دانشجويان و اساتيد دانشگاه هاي استان ديدار داشتند.
همچنين طي روز هاي گذشته هياتهايي از طرف رهبر معظم انقلاب به شهرستانهاي استان براي بررسي مسايل و مشكلات منطقه اعزام شده و چند هيات نيز از طرف معظم له مامور ديدار و ملاقات با خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان 70 درصد شده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: