نوشته شده توسط : من

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ‌با تأکید بر اینکه روزنامه دولتی ایران در چند ماه اخیر جبهه حملات خود را به‌سمت مجلس و قانون گرفته است، گفت: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به ‌طور مکرر قانون را فصل‌الخطاب دانسته‌اند.
سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیرنیوز؛ با یادآوری تخلفات رئیس‌جمهور در چند روز اخیر در حمایت از مشایی در ستاد انتخابات وزارت کشور، افزود: به‌طور حتم مردم بعد از ۳۴ سال انقلاب فرق کاندیدای انقلابی با کاندیدای انحرافی را می‌دانند، از این‌رو این اقدام احمدی‌نژاد توهین به شعور سیاسی مردم است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان اجرایی کشور به جای اینکه هر گونه ابهام را از بین ببرند، با چنین رفتارهایی زمینه ابهام در خصوص انتخابات را ایجاد می‌کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، اظهار داشت‌: اقداماتی که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از سوی احمدی‌نژاد شکل گرفته اتفاقات زشتی است که تا کنون در هیچ کدام از دوره‌های دیگر نداشتیم. ‌
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه روزنامه ایران بعد از بروز تخلفات از سوی رئیس‌جمهور تنها در راستای اهداف و قدم‌های احمدی‌نژاد حرکت می‌کند، گفت:‌ به‌طور حتم روزنامه‌ای که اعتباراتش از بیت‌المال هزینه می‌شود، باید برای حمایت از ملت ایران استفاده شود، نه اینکه از یک فرد و یا جریان خاص حمایت کند.
وی با اعلام اینکه اقدامات اخیر روزنامه ایران هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است، تصریح کرد: به طور قطع قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی با تخلفات این روزنامه برخورد جدی کرده و در صورت تغییر ندادن سیاست‌هایش در جهت توقیف روزنامه گام بردارند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ‌با تأکید بر اینکه روزنامه ایران پازل اقدامات غیرقانونی احمدی‌نژاد را کامل می‌کند، یادآور شد: تمام روزنامه‌ها باید در جهت خلق حماسه سیاسی گام بردارند.


 مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات جهانی شدن گفت: همین که می‌گویند حلقه انحرافی، توهین است زیرا من از این فکر دفاع می‌کنم و آنهایی که به مشایی و اطرافیان وی می‌گویند حلقه انحرافی باید توبه کنند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: