نوشته شده توسط : من

حملات سايبري تلافي جويانه ايران مي تواند براي آمريكا كمر شكن باشد


كارشناسان آمريكايي در گزارشي به يكي از كميته هاي كنگره تصريح كردند قدرت حملات تلافي جويانه ايران در زمينه حملات سايبري «كمرشكن» است و ايران مي تواند حملات سنگيني را عليه آمريكا راه بيندازد.
 

 

 
هامون به نقل از کیهان:

 

اين كارشناسان نتايج تحقيقات خود را به كميته امنيت ملي مجلس نمايندگان ارائه كردند. به گزارش فرانس پرس در اين گزارش آمده است: ايران پس از حملات ويروسي به تاسيسات هسته اي خود در سال 1389 (ويروس استاكس نت) كه همراه با اخلال در فعاليت برخي سانتريفيوژها بود، اقدام به سرمايه گذاري گسترده در زمينه توانايي هاي سايبري كرد و دانش فني خود را در اين زمينه تقويت كرد.
در اين زمينه «ايلان برمن» معاون رئيس مركز تحقيقات شوراي سياست خارجي آمريكا اظهار داشت: «در سه سال اخير جمهوري اسلامي سرمايه گذاري كلاني براي تقويت توانايي هاي تهاجمي و همچنين دفاعي خود در شبكه اينترنتي و دنياي مجازي آن انجام داده است. آنها بيش از پيش از جنگ سايبري به عنوان راهكاري بالقوه براي حمله به آمريكا ياد مي كنند.»
از سوي ديگر «پاتريك ميهن» رئيس جمهوري خواه گروه امنيت ملي مجلس نمايندگان به دنبال اظهارات كارشناسان افزود: در حاليكه برنامه هسته اي ايران كماكان به وضعيت بحراني دامن مي زند، ظاهر شدن نوعي تهديد ديگر از سوي ايران بسيار نگران كننده است. و آن هم امكان راه اندازي حملات سايبري تلافي جويانه عليه آمريكا از سوي ايران.
وي به گزارش جيمز كلپر رئيس سازمان اطلاعات ملي آمريكا استناد كرد كه گزارش مي دهد: عمليات جاسوسي ايران عليه آمريكا و از جمله قابليت هاي سايبري ايران كه مي تواند عليه ما به كار رود، طي سال هاي اخير به طور چشمگيري پيچيده تر و عميق تر شده است.
شايان ذكر است اريك اشميت مدير كمپاني گوگل - شركتي كه همكاري هاي نزديكي با سازمان سيا دارد - 27 آذر سال گذشته در مصاحبه با سي ان ان تصريح كرده بود: استعداد بالاي ايراني ها در جنگ سايبري، تهديدي براي غرب است. ايراني ها به دلايلي كه به درستي براي ما روشن نيست، به طرز غيرمنتظره اي در جنگ سايبري با استعداد هستند بنابراين به وضوح در آينده، تهديدي براي امنيت سايبري ما به شمار خواهند رفت.»
وي به نفوذ «ايران» به فضاي مجازي در دانمارك اشاره كرد و گفته بود: «آنها (ايراني ها) به تازگي توانستند از طريق هك هوشمندانه، كنترل رفت وآمد اطلاعات اينترنتي را به دست بگيرند. هيچ كس به درستي نتوانست بفهمد آنها چگونه اين كار را كردند.»
اريك اشميت با اشاره به مورد دانمارك، فعاليت هاي ايران در فضاي مجازي را نوعي آزمايش دانست و گفت: «به نظر مي رسد بسياري از موارد مربوط به سايبر براي ايران جنبه آزمايش داشته باشد و ايران مي خواهد قابليت دسترسي يافتن خود به اطلاعات را بسنجند و ببينند آيا مي توانند اطلاعات را رهگيري كنند.»
اشميت مي گويد: هميشه اين نگراني وجود دارد كه ايراني ها به نرم افزارهاي كدگذاري شده نفوذ كرده باشند.
گفتني است حملات ويروسي به تاسيسات هسته اي ايران هرچند كه هزينه هاي محدودي را به همراه داشت اما بر آينده مقابله موفق فناوران ايراني با اين حملات، تبديل به يك رزمايش موفق اتمي براي متخصصان سايبري كشورمان شد و نوعي واكسيناسيون لازم سايبري بود.
مهار مديريت شبكه سايبري وابسته به سازمان هاي جاسوسي در فتنه سال 88 و سالم به غنيمت گرفتن پهپاد جاسوسي فوق مدرن موسوم به آركيو 170 از ديگر موفقيت هاي چشمگير متخصصان سايبر و جنگ الكترونيك ايران بوده است.

 

 

خودكشي كه خوب است تا وسط جهنم بايد با ما بياييد!


ارگان حلقه لندن در پاسخ به سلسله حملات عباس عبدي عليه جنبش سبز تاكيد كرد وي حامي مشاور مهدي كروبي بود كه راديكال ترين شعارها را در جنبش سبز مطرح مي كرد.

 

هامون به نقل از کیهان:

عباس عبدي پيش از اين با حمايت از فاصله گذاري خاتمي با جنبش سبز و خط تحريم انتخابات مجلس، تاكيد كرده بود جنبش سبز، اصلاح طلبان را به بن بست در استفاده از ظرفيت هاي خود كشاند و گردانندگان آن مي خواستند خاتمي را به انتحارتحريك كنند. او همچنين با اشاره به برخي تحليل ها كه عبدي از جنبش سبز جدا شده، گفته بود من هرگز در جنبش سبز نبوده ام كه بخواهم از آن خارج شده باشم.
در واكنش به مواضع عبدي كه عمدتا حمله به مواضع يكي از نويسندگان «جرس» بود، اين سايت اينترنتي با چند هفته تاخير نوشت: آقاي عبدي در پاسخ به ايرادي كه او را به خروج از جنبش سبز «متهم» كرده، پاسخ دندان شكني داده به اين مضمون كه هرگز در درون جنبش سبز نبوده است تا از آن خارج شده باشد! اين پاسخ با وجود صراحتش نادرست است. همه مي دانيم كه آقاي عبدي در جريان فعاليتهاي انتخاباتي سال 88 از فعالان و مشاوران سرشناس مهدي كروبي بود. نامزدي كه نسبت به بقيه داوطلبان شعارهاي راديكال تري را مطرح مي كرد و يكي از بالابرندگان تقاضاها و مطالبات بود.
نويسنده (مليحه-م) كه يكي از اعضاي فراري گروهك فدائيان خلق است و با جرس (وابسته به كديور) همكاري مي كند(!) مي افزايد: من نمي دانم آقاي عبدي در آن زمان چه تبييني از تندروي يا زياده خواهي داشتند اما امروز كه در نوشته ها و اظهارات فراوان جنبش سبز را حامل اين گرايشها ديده اند، اين پرسش براي من و حتما بسياري ديگر مطرح مي شود كه ايشان فعاليت خود و كانديداي مورد نظرشان را در آن دوره چگونه خارج از جنبش سبز ارزيابي مي كرده اند يا مي كنند؟
اين عضو گروهك منحله فدائيان خلق تاكيد عبدي بر لزوم فاصله گذاري ميان اصلاح طلبان و جنبش سبز را «كجراهه» توصيف كرد و نوشت: من همواره در هر فرصتي از ضرورت اتكا به مشي اصلاح طلبانه و نمونه بي نظير آن يعني دولت اصلاحات دفاع كرده ام اما مشكل پيش مي آيد وقتي عبدي بازگشت به راهبرد اصلاحات را با تعيين تكليف با جنبش سبز مترادف مي كند. من هميشه تاكيد كرده ام كه اصلاح طلبان- همان اصلاح طلبان موسوم به دولتي- موفق ترين اپوزيسيون در تاريخ مبارزات سياسي ايران بوده اند. آقاي عبدي هم ظاهرا براي بازگشت به استراتژي اصلاحات بر اين پايه ايستاده اند. اما تفاوت استدلال ما در بيان چرايي موفقيت اصلاحات چنان است كه گويا ايشان بازگشت به آن را در روي گرداندن از جنبش سبز مي بينند در حالي كه من جنبش سبز را يكي از نشانه هاي تاثيرگذاري جنبش اصلاحات مي بينم و اساسا نمي توانم بدانم كه چگونه مي توان آن تكان هاي عظيم سياسي در خرداد 88 را بدون گذر از دوم خرداد76 متصور شد.
يادآور مي شود آشوبگري و امتداد آن ( تا سر حد جسارت به ساحت امام حسين(ع) و بنيانگذار جمهوري اسلامي و حذف اسلام در جمهوري اسلامي) در فتنه 88 و سپس تحريم علني انتخابات مجلس هشتم، هويت صهيونيستي- آمريكايي فتنه سبز را آشكار كرد و هزينه هاي گزافي را بر دوش اصلاح طلباني گذاشت كه با جريان فتنه همراهي كرده بودند.

 

خاتمي به من گفت ديگر هيچ شرطي براي انتخابات ندارد


«خاتمي پيش از اين چند شرط را اعلام كرده بود اما در ملاقات قبلي با من گفت هيچ شرطي براي انتخابات ندارد».

 


هامون به نقل از کیهان:

اين مطلب را «غلامعلي-ر» كه ارتباطاتي را با برخي محافل و رسانه هاي نقش آفرين در فتنه سه سال پيش دارد، عنوان كرده است. وي با مرور برخي شرط گذاري هاي خاتمي در زمينه آزادي بازداشت شدگان و برگزاري انتخابات آزاد، به شركت ناگهاني رئيس دولت اصلاحات در انتخابات مجلس نهم مي پردازد و مي نويسد: سر و بدنه جريان اصلاح طلب بايد بيش از اين از مواضع و ديدگاه هاي هم مطلع باشند كه با يك حركت مثل رأي خاتمي تغييري در ارتباط، اعتماد و اعتقاد اين دو به هم ايجاد نگردد.
وي با اذعان به پافشاري طيفي از اصلاح طلبان به تحريم انتخابات مجلس همسو با طيف ضد انقلاب نظير رضا پهلوي و نوري زاده و... مي نويسد: خاتمي هماهنگي ناخودآگاه با طيف گسترده ضد انقلاب را به واسطه حضور خود در انتخابات مجلس به هم زد. او هيچ شرطي براي اين حضور نگذاشت و مطالبه اي نداشت. من به درستي در ملاقات قبلي ام با او به ياد دارم كه در جمله اي معنادار و پرابهام گفت هيچ شرطي براي حضور در انتخابات ندارد.
«غلامعلي-ر» اقدام خاتمي را مصلحت اصلاح طلبان دانست اما نوشت: اين حضور براي خاتمي پرهزينه بود و بايد از سوي حاكميت قدر دانسته شود. او با رأيي كه داد فشار زيادي را متحمل شد. بسياري كه حق داشتند قبل از شركت او در انتخابات، دلايل شركت او را بدانند- و ندانستند- با مشاهده حضور خاتمي در پاي صندوق رأي رنجيدند. بعضي ها هم با توجه به طيف متنوع و متكثر جريان اصلاح طلبي، از او فاصله گرفتند و يا به عبارتي عبور كردند.
وي در اين نوشته توضيح نمي دهد كه چرا راهبرد اصلاح طلبان در زمينه تحريم و عدم شركت در انتخابات با عناصر فاسدي چون رضا پهلوي و عليرضا نوري زاده عيناً منطبق شد؟ و چرا خاتمي براي حضور متعارف در انتخابات بايد به آن طيف منحط توضيح مي داد؟ اگر تعبير عباس عبدي درست است كه تندروهاي سبز (طيف هايي نظير سازمان منافقين) دنبال خودكشي و انتحار خاتمي به واسطه عدم شركت در انتخابات بودند، چرا بايد خاتمي بدهكار آنها باشد يا به آنان توضيح بدهد؟
از سوي ديگر طبيعي ترين اتفاق، حضور بدون شرط گذاري در انتخابات است و نه شرط گذاري بي حاصل و بي پشتوانه. بنابراين اگر كساني پس از 3 سال كوبيدن به بن بست، فهميده اند كه نبايد براي نظام شرط بگذارند و از فتنه گران بازداشتي حمايت كنند، كار شگفتي نكرده اند.

 

شبكه بهايي پشت پرده فتنه سبز نقاب از چهره برداشت


نفوذ حلقه بهائيت در شبكه رسانه اي فتنه سبز به تدريج علني تر مي شود.

هامون به نقل از کیهان:

 

طي چند روز گذشته، شبكه صهيونيستي بالاترين با كنار گذاشتن برخي ملاحظات گذشته و در حالي كه اهانت به مقدسات اسلامي- شيعي را شدت بخشيده بود، ابتدا آرم شبكه استعماري- صهيونيستي بهائيت را تبديل به لوگوي خود كرد و سپس به تبليغ علني تلويزيون اين حلقه پرداخت كه تصادفا همنام پايگاه اينترنتي وابسته به گروهك شوراي هماهنگي سبز (كلمه) است. در تبليغات بالاترين درباره تلويزيون بهائيت، از آموزه هاي اسلام به عنوان خرافات و بردگي ياد شده است.
همزمان با پوست اندازي بالاترين، سايت نيمه تعطيل «صبح امروز» كه توسط مجتبي واحدي (مشاور فراري كروبي و سردبير سابق روزنامه آفتاب يزد) و شماري از روزنامه نگاران متواري راه اندازي شده بود، اقدام به انتشار ويژه نامه جانبدارانه براي بهائيت كرد كه مطالب آن از سوي دايان علايي، شهرام صبا، ميثاق افشار، شاپور راسخ، سپهر عاطفي، فريدون وهمن، فرزان فرامرزي، عرفان ثابتي، اميد كشتكار، نويد خانجاني، سيمين فهندژ و... تهيه شده است.
آنچه در اين ميان جالب توجه است نقش فرد كلاهبردار و فرصت طلبي به نام ابراهيم مهتري است. نامبرده كه هيچ سابقه سياسي ندارد، در جريان فتنه سبز به قصد خروج از كشور و دريافت پناهندگي، اقدام به فريب مهدي كروبي- احتمالا به واسطه افرادي چون واحدي- كرد و مدعي شد بازداشت و در زندان مورد تجاوز قرار گرفته است! نامبرده پس از تحميق كروبي از كشور گريخت و طبق معمول پروژه هايي از اين دست، از تلويزيون شبكه جاسوسي انگليس- بي بي سي فارسي- سردرآورد. نامبرده در ادامه كلاهبرداري مالي- سياسي به شبكه بهائيت نزديك تر شده و در تدارك ويژه نامه بهائيت براي «صبح امروز» كمك كرده است.
يادآور مي شود مقر شبكه بهائيت در فلسطين اشغالي (شهرعكا) قرار دارد. بسياري از مقامات سياسي و اقتصادي متنفذ رژيم پهلوي مسلك انگليس ساخته بهائيت را پيشه كرده و در عمق دربار نفوذ داشتند. ترويج اباحي گري، انكار مهدويت و ايجاد شبكه فساد سياسي و اقتصادي و فرهنگي، از جمله كاركردهاي بهائيت در ايران بوده است.
در جريان حرمت شكني بي سابقه فتنه گران در روز عاشوراي سال 1388- 6 دي- چند تن از عناصر بهايي حين تحريك به حرمت شكني و آشوب بازداشت شدند.
گفتني است طي روزهاي اخير تحركات مشابهي از سوي شبكه سعودي العربيه براي ترويج بهائيت و شبكه تلويزيوني وابسته به آن (من و تو) مشاهده شده است. شبكه من و تو توسط شبكه بهايي مستقر در انگليس و شبكه بي بي سي، راه اندازي شده است.

 

تأكيد نامزدها و فعالان سياسي بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي


در آستانه برگزاري مرحله دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و با آغاز فعاليت هاي تبليغاتي ، تعدادي از نامزدها و نيز فعالان سياسي بر ضرورت رعايت اخلاق در فعاليت هاي انتخاباتي تأكيد كردند.
 

 

 
هامون به نقل از کیهان:

 

آيت الله مهدوي كني در آستانه برگزاري مرحله دوم انتخابات به دانشجويان توصيه كرد كه اخلاق و حرمت افراد و گروه ها را رعايت كنند و البته از كانديداها نيز خواست تا با شجاعت و ايستادگي بر سرعقايد و نظرات خود بايستند.
حسن غفوري فرد يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نيز با بيان اينكه حضور مجدد مردم در انتخابات اقتدار نظام را در دور دوم مذاكرات تضمين مي كند گفت: تكرار حماسه حضور مردم در دور دوم انتخابات باعث مي شود كه مسئولان در دور دوم مذاكرات در بغداد با دست برتر و اقتدار بيشتري شركت كنند و اين اقتدار را تضمين كند.
حجت الاسلام ابوترابي فرد نيز ضمن دعوت مردم براي حضور در مرحله دوم انتخابات گفت: انتظار مي رود مردم در اين مرحله نيز گام دوم را بلندتر از گام اول برداشته و حماسه خود را در 12 اسفند كامل كنند.

 

 

آيت الله مهدوي خواستار برخورد با اهانت كنندگان به آيت الله مصباح شد


آيت الله مهدوي كني، معاونت دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) را مامور كرد تا با رسيدگي به اين موضوع، با افرادي كه عامدانه به دنبال تخريب فضاي اخلاقي و علمي دانشگاه هستند، برخورد كند.
 

 

 
هامون به نقل از کیهان:

 

آيت الله مهدوي كني در واكنش به نامه انتقادي منتسب به دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) درباره آيت الله مصباح يزدي، با انتقاد از انتشار نامه هاي بدون امضاي منتسب به دانشجويان اين دانشگاه از مسئولين دانشگاه امام صادق عليه السلام خواست با افرادي كه عامدانه به دنبال تخريب فضاي اخلاقي و علمي دانشگاه هستند برخورد كنند.
رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اين موضوع افزود: در طول دوران سخت مبارزه با رژيم طاغوت نيز علما و بزرگان هميشه اصرار داشتند تا پاي اعلاميه ها و نامه هايي را كه صادر مي كردند امضا كنند.
وي ضمن توصيه دانشجويان به رعايت اخلاق و حرمت افراد و گروه ها، از ايشان خواست تا شجاعت ايستادگي پاي عقايد و نظرات خود را داشته و در اطلاعيه ها و اعلاميه ها نام و مشخصات خود را درج كنند.
آيت الله مهدوي كني، هم چنين معاونت دانشجويي دانشگاه امام صادق عليه السلام را مامور كرد تا ضمن رسيدگي به اين موضوع، با افرادي كه عامدانه به دنبال تخريب فضاي اخلاقي و علمي دانشگاه هستند برخورد كنند.
گفتني است، در نامه بدون امضا منتسب به دانشجويان دانشگاه امام صادق كه در چهارم ارديبهشت سال جاري منتشر شد، از عملكرد برخي اعضاي جبهه پايداري در پرتو آيت الله مصباح يزدي به عنوان پدر معنوي اين جبهه انتقاداتي ابراز شد كه در آن، آن طور كه انتظار مي رفت، جايگاه علمي و معنوي اين استاد برجسته حوزه و دانشگاه رعايت نشده بود.

 

 
 

 





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: