نوشته شده توسط : من

منتجب نيا: حزب اعتماد ملي هيچ نقشي در فراخوان راهپيمايي (بيست و پنجم بهمن) نداشته و من آن را رد مي ك

 

 

رسول منتجب نیا درگفتگو باریفنادرمورد  اعلام فراخوان براي راهپيمايي 25 بهمن ماه از سوي "گرامي مقدم "سخنگوي حزب اعتماد ملي اظهار داشت : پس از پلمب شدن دفتر مركزي اين حزب هيچگونه فعاليت رسمي نداشته وساختار آن بهم ريخته است 

وی افزود : شوراي مركزي كه مركب از 61 نفر است جلسه اي برگزار نكرده و طبعا مصوبه اي نيز نداشته .

منتجب نياز افزود : سخنگوي حزب تا زماني سخنگوست كه مصوبات شوراي حزب را اعلام كند نه نظر شخصي خود يا فرد ديگري .

رسول منتجب نيا با بيان انيكه شورا هيچ جلسه و مصوبه اي را اعلام نكرده گفت : اگر بپذيريم كه گرامي مقدم سخنگوي اعتماد ملي است در زماني بايد اظهار نظر كند كه شوراي حزب جلسه برگزار كرده باشد.

وي با تاكيد بر رد نظرايشان گفت : من اعلام مي كنم كه حزب اعتماد ملي در اين مورد نظري ندارد و آقايان نظر شخصي خود را اعلام كرده اند نه نظر حزب.

منتجب نيا افزود : نه سخنگو و نه قائم مقام حق ندارند از زبان يك تشكيلات گسترده و فراگير بدون طي كردن مراحل اظهار نظر كند.

وي در خصوص فراخوان و بيانيه كروبي گفت :موضع ما همان موضع اولي بود كه در 22 بهمن از مردم دعوت كرديم و بنده به عنوان مسوول يكي از مبادي راهپيمايي از مسجد امام جعفر صادق (ع)‌همراه با علما و مردم مساجد مسير را طي و از انقلاب و آرمانهاي امام (ره ) دفاع كرديم ، ما همه ساله اينكار را انجام مي دهيم ، موضع ما دفاع از انقلاب و آرمانهاي امام در چارچوب قانون اساسي و نظام جمهوري اسلامي است .

منتجب نيا در باره مواضع حزب پس از انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت : دفتر حزب اعتماد ملي مدتي كوتاه پس از انتخابات پلمب و جلسات آن نيز به طبع اين تعطيلي برگزار نشد و ما هيچگونه نشستي نداشتيم تا موضعي اعلام كنيم .

وي اظهار داشت حزب بجز يكي دو مرتبه اطلاعيه مناسبتي كه براي برخي ايام داده شد هيچ جلسه و موضعي نداشتيم . اگر در اينده قرار شد حزب فعال شود آنوقت شوراي مركزي پس از برگزاري جلسه مصوبات خود را اعلام مي كند.

رسول منتجب نيا در مورد سايت سحام نيوز گفت : ‌سحام نيوز ابتدا به عنوان سايت حزب اعتماد ملي تاسيس شد و مسووليت آن بر عهده "گرامي مقدم" بوده كه پس از تعطيلي حزب خوب بود اين سايت تعطيل مي شد و فعاليت نمي كرد .

وي افزود : هركسي مي تواند سايت مستقل داشته باشد مثل خود من و متاسفانه سايت سحام نيوز همچنين فعال است و من به عنوان قائم مقام حزب اطلاعي از گرداننده يا گردانندگان آن ندارم .

قائم مقام حزب اعتماد ملي با انتقاد از عملكرد اين سايت گفت : انتظار داريم اين سايت شخصي شود ، اعضاي حزب نبايد بدون دليل پاسخگوي مطالبي باشند كه نه اعضاي شورا و نه قائم مقام از اخبار و تحليلهاي آن اطلاع ندارند بنا براين چگونه مي توانند پاسخگوي آن باشند .

من چند ماه يكبار و در صورت داشتن دسترسي و فرصت به سايت سري مي زنم اما غالبا از مطالب آن بي اطلاع هستم و كار گردانندگان آن را صحيح نمي دانم ، سايتي كه به نام حزب فعال باشد ، در زمان تعطيلي حزب قطعا بايد تعطيل شود.

وي ادامه داد : راه اندازي سايت شخصي هزينه سنگيني ندارد ، اين سايت مي تواند شخصي باشد كه در اين صورت مسوول مطالب و تحليلهاي آن كساني هستند كه آن را مديريت مي كنند نه افراد بي اطلاع .

منتجب نياز مواضع كروبي پس از انتخابات را نظر شخصي وي اعلام كرده و صحت و سقم آن را نيز بايد خودشان بگويند ، نظر ايشان شخصي است و حزب در اين قضايا مواضعي نداشته چرا كه حزبي نبوده كه بخواهد موضع گيري كند.

وي افزود :‌ من از موضع خود سخن مي گويم و نمي توانم در مورد مواضع ايشان سخن بگويم ، من شخصا پايبند مواضع امام ونظام جمهوري اسلامي و آرمانهاي انقلاب هستم هر كسي عقيده خود را دارد و پاسخگوي عملكرد خود است .

منتجب نيا نقش ضد انقلاب در جريان فتنه را پر رنگ خوانده و گفت : وقتي حركتي اعتراض آميز بوجود مي آيد طبيعي است گروهها و جريانهاي مختلف وارد عمل شوند ، اين اعتراض زماني كه به سطح جامعه پهن مي شود افراد فرصت طلب از هر گروه و با انگيزه هاي مختلف از فضا به نفع خود استفاده مي كنند و هر كس در راستاي عقايد خود وارد عمل مي شود.

وي راهپيمايي 22 بهمن را يك اصل دانسته و افزود : من مردم را به شركت در آن دعوت كرده و اين روش سي و چند ساله من است و تا زنده هستم آن را ادامه خواهم داد.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ ارتباطي بين سايت سهام نيوز و حزب اعماد ملي نيست افزود : حزبي كه تعطيل است پس هيچ نشست و مصوبه اي ندارد .

قام مقام حزب اعتماد ملي در خصوص فراخوان 25 بهمن گفت : من آن را رد

مي كنم و حزب جلسه اي برگزار نكرده تا تصميمي گرفته شود و فراخوان اعلام كند .


 
 

بازی فتنه سبز در پازل موساد

جریان فتنه در حالی شعار حمایت از مردم مصر سر می دهد که میرحسین ، هم در جریان انتخابات و هم پس از آن ،بارها از گره زدن سیاست خارجی ایران به مسئله فلسطین و لبنان انتقاد کرده بود.  

 

سرعت زلزله عظیمی که دو حکومت مستبد و وابسته به امریکا را در خاورمیانه ساقط ساخت آنقدر شدید بود که سیا، موساد و دستگاه جاسوسی انگلستان را از تحلیل حوادث و مدیریت مهندسی شده این رخدادها جا گذاشت.
حکومت مصر به عنوان مهم‌ترین دلگرمی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و یکی از قوی‌ترین رژیم‌های عربی کمتر از سه هفته توسط اسلامگرایان فتح شد. این رخدادها به قدری سریع اتفاق افتاد که سایر گزینه‌های نزدیک به غرب و امریکا همچون سلیمان و البرادعی نیز نتوانستند در برابر مردم عرض اندام کنند و در این خلأ بی‌مسئولی کشور مصر جای پایی برای خود باز کنند.

موازی‌سازی خبری برای انحراف اذهان
سیاست ایالات متحده طی سال‌های گذشته در وقایع ناخوشایند (از نگاه آنان) همیشه اینگونه بوده که سعی کرده با خبرسازی موازی رسانه‌ها و اذهان مخاطبین جهانی را از آن رویداد متوجه قضیه دیگری کند. به عنوان مثال هرگاه اسرائیل طی یکی دو دهه اخیر یک جنایت جدید را علیه ملت فلسطین‌‌ آغاز کرده امپراتوری رسانه‌ای امریکا و غرب با ساختن خبرهای موازی تمام تلاش خود را به‌کار بردند که ذهن آزادیخواهان جهانی را از این جنایات متوجه قضایای دیگری کنند. در جریان تحولات دو سه هفته اخیر شاخ آفریقا نیز که از تونس آغاز شده و به مصر رسید و هم اکنون به سایر کشورها سرایت کرده است و چنانچه با همین سیر پیش برود در عرض چند ماه اکثریت حکومت‌های خودکامه منطقه را در سونامی خود غرق خواهد کرد همین راهبرد مورد استفاده قرار گرفت. تنها راه غرب این بود که رویدادی شبیه همین اتفاقات که ظاهراً شبیه همین نهضت‌ها و اعتراض‌ها اما از نگاه محتوایی بر خلاف آن و در حمایت از غرب و غربگرایان است خلق کنند تا با بزرگنمایی رسانه‌ای که تخصص دیرینه آنان است به یکباره نگاه همه دوربین‌های جهانی را ازخیزش اسلامی منطقه برگردانند و آن خبر را به دغدغه اول جهان تبدیل سازند. پس از آزمایش گزینه‌های متعدد توسط امریکا آخرین برآورد آنان ایران بود تا با استفاده از فتنه غربگرایان سبز که اتحادی نانوشته با اهداف آنان در منطقه دارند، بتوانند این سناریو را عینیت بخشند. بدین گونه بود که به یکباره دو تن از سران فتنه با درخواست از وزارت کشور خواستار اخذ مجوز برای اعلام حمایت از مردم مصر و تونس شدند. نکته قابل تأملی که ثابت می‌کند این توطئه در هماهنگی با خارجیان بسته شده این است که بالغ بر سه هفته از نهضت مردم مصر می‌گذشت و قاعدتاً می‌بایست خیلی زودتر از این، دو نفر فوق درخواست صدور مجوز برای این اعلام حمایت می‌کردند اما ظاهراً عوامل پشت صحنه این تجمع در برآورد زمان به نتیجه رسیدن تحولات مصر دچار اشتباه مفرط شدند. آنان چند روز بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برای این امر انتخاب کردند تا حضور میلیونی مردم در یوم الله 22 بهمن، تجمعی که رویای آن را دارند زیر سؤال نبرد. بی شک آنان فکرش را هم نمی‌کردند که حکومت مبارک با این اقتدار حتی سه هفته نیز نتواند در مقابل سیل اعتراض مردمی مقاومت کند و در این اقیانوس عظیم غرق شود؛ آن هم دقیقاً در روزی که بزرگ‌ترین جشن ملی ایرانیان و بزرگ‌ترین انقلاب دینی در جهان به وقوع پیوسته؛ موضوعی که فقط می‌توان آن را با «سنت لایتغیر الهی» تفسیر کرد.

اسنادی از هماوایی غرب و فتنه‌گران
شواهد و اسنادی که این همگرایی و هماوایی بین فتنه‌گران و غرب را باورپذیرتر می‌کند، شاید در این مقال نگنجد که به عنوان نمونه به چند مورد آن اشاره می‌شود: اسنادی که الجزیره به‌تازگی در مورد مراودات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اسراییلی‌ها برملا کرده و کمک مالی 50 میلیون دلاری او با مأموریت از طرف امریکا به موسوی را افشا می‌کند، سندی از این همگرایی مشترک است. جریان فتنه در حالی شعارحمایت از مردم مصر را سر می‌دهد که میرحسین و جریان فتنه هم در تبلیغات انتخاباتی و هم پس از آن بارها از گره زدن سیاست خارجی ایران به مسئله فلسطین و لبنان انتقاد کرده بودند اما پس از تحولات اخیر به‌منظور هم‌افزایی پنهان مبارک و انتقال دادن مرکز توجه‌ها از مصر به ایران، شعار «نه غزه نه لبنان» را به «هم مصر هم تونس» تغییر دادند. پس از آنکه سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت جمهوری اسلامی از انقلاب مردم مصر، جمهوری اسلامی را به سرکوبگری متهم کرد، وزیر امور خارجه رژیم حسنی مبارک هم اظهارات «رابرت گیبس» را تکرار کرد. «احمد ابوالغیط» در جمع خبرنگاران، مسئولان ایرانی را به «پرت کردن حواس مردم از نبود آزادی در ایران» متهم کرده و سخنان مقامات ارشد کشورمان در حمایت از انقلاب مردم مصر را دخالت در امور این کشور نامیده بود. سایت جرس در خبری به نقل از مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا با اشاره به تلاش سران فتنه برای راه‌اندازی راهپیمایی در 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس و مخالفت وزارت کشور با صدور مجوز در این خصوص نوشت: حکومت ایران چیزی را برای مردم غیرقانونی می‌داند که ادعا می‌کرد برای مردم مصر شرافتمندانه است. رابرت گیبس، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت ایران از انقلاب مردم مصر عنوان کرد: حکومت ایران باید به مردم اجازه دهد تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند. جالب اینکه مهدی کروبی نیز در مواضع مشابهی گفته بود: عدم صدور مجوز از سوی نظام در خصوص راهپیمایی 25 بهمن نشانگر فریبکاری در حمایت از مردم مصر و تونس است. تام‌دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای از حکومت ایران خواست به مردم این کشور اجازه دهد همانند معترضان مصری از حق جهانی برگزاری اجتماعات مسالمت‌آمیز، تظاهرات و ارتباطات برخوردار شوند.

غرب در این سناریو به دنبال چیست؟
طی چند روز گذشته بار دیگر رسانه‌های غربی همانند روزهای پیش از انتخابات با تمام قوا به صحنه آمده‌اند تا شاید بتوانند اگر شده چند هزار نفری از مردم را به خیابان‌ها بکشانند و با مخابره تصاویر آنان به جهان بتوانند چهره شکست خورده خود را در نزد افکار عمومی مسلمانان ‌ بازسازی کنند و وانمود کنند هنوز هستند کسانی که در خاورمیانه با آنان همراه هستند.



 

اعلام حمایت گروهک ریگی، منافقین و مقام‌های کاخ سفید از یوم‌النفاق

 

گروهک ریگی، منافقین، رضا ربع پهلوی و مقام‌های ارشد کاخ سفید با حامیان مبارک که قرار بود برای خارج کردن او از انزوا به خیابان بیایند، اعلام حمایت و پیوستگی کردند.

 در حالی که مردم ایران در سراسر کشور از مراکز استان‎ها گرفته تا شهرها و حتی روستاهای مختلف کشور، روز 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی بیداری اسلامی در مصر و تونس به خیابان‎ها آمده و در حمایت از مردم مصر و انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند، سران فتنه در اقدامی منفعلانه تلاش کردند تا با جدا کردن صف خود از صف مردم ایران، روز ولنتاین را روز اجتماع خود و حامیان فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس اعلام کنند.

درخواست مجوز از دولت برای این حضور خیابانی اختلاف‌های زیادی در لایه‌های مختلف جریان فتنه ایجاد کرد و برخی از آن‌ها معتقد بودند این کار مشروعیت بخشیدن رسمی به دولتی است که بیش از 20 ماه آن را نامشروع خوانده‌ایم.

در عین حال، سقوط مبارک نیز انگیزه‌های سران داخلی فتنه را برای این حضور خیابانی به‌شدت کاهش داده و در حالی که این افراد قصد داشتند با برگزاری تجمع و خارج کردن مصر و حسنی مبارک از کانون توجه افکار عمومی و انتقال توجه‌ها به سمت ایران متحد استراتژیک رژیم صهیونیستی را از بحران خارج کنند، پس از سقوط دیکتاتور مصر، انگیزه خود را از دست داده‌اند.

همچنین اختلاف‌های خاتمی با موسوی و کروبی نیز که از قبل وجود داشت، پس از این تصمیم آن‌ها افزایش یافته است.

هم‌زمانی این فراخوان برای روز 25 بهمن با تجمع روز 25 بهمن 57 منافقین و سلطنت‌طلبان مقابل منزل امام نیز مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب در سخنان 19 دی سال گذشته خود فرمودند: «در داخل، جناح‌هاى ضد دین، از توده‌‌‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌‌اند؟ یعنى همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در 22 بهمن (۲۵ بهمن ماه) گذشته بود، همین آدم‌ها با همین اسم‌ها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان‌ها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می‌دهند! چیزى عوض نشده.»

در عین حال، گروهک تروریستی ریگی با پخش ویدئویی، ضمن اعلام حمایت از فراخوان اغتشاش در روز 25بهمن اعلام کرد: ما کسانی را داریم که آماده‌اند به سینه‌هایشان بمب ببندند و این جنایتکاران را به سزای اعمال ننگین و منفورشان برسانند.

رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران نیز با انتشار بیانیه‌ای از فراخوان سران داخلی فتنه برای اغتشاش در روز دوشنبه حمایت کرد و گفت: امیدوارم که رژیم در مخالفت با راهپیمایی مسالمت آمیز شما برای شرکت در شادکامی مردم آزاده و آزاد شده‌ی مصر اصرار نورزد.

همچنین مقام‌های کاخ سفید نیز به‌عنوان عناصر اصلی و طراح جریان فتنه در داخل ایران پس از ناکامی در حوادث سال گذشته و شکست بزرگ در برکناری متحد اصلی خود در شمال افریقا و مرزهای اسرائیل، از تجمع یوم النفاق حمایت کردند.

تام دانیلون، مشاور امنیت ملی اوباما روز گذشته با صدور بیانیه ای از خواست برای تجمع مجوز داده شود. کاخ سفید روز جمعه نیز با مقایسه حمایت حکومت ایران از معترضان مصری و نحوه برخورد آن با مخالفان داخلی، جمهوری اسلامی را به "دورویی" متهم کرد.

جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا هم در سخنانی از حکومت ایران خواست به برای راهپیمایی مجوز بدهد و زندانیان سیاسی را آزاد کند.

رابرت گیبس سخنگوی کاخ سفید نیز گفت حکومت این کشور باید به مردم اجازه دهد تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنند. وی با اشاره به تحولات اخیر در ایران گفتحکومت این کشور از اراده مردم در هراس است.

تامی ویتور سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده نیز گفته است که موج اخیر بازداشت ها و تلاش دولت ایران برای مسدود کردن مجاری بین المللی اطلاع رسانی نشانه دورویی رهبران ایران است.

حمایت یکپارچه منافقین، گروهک ریگی، سلطنت‌طلبان و مقام‌های کاخ سفید از درخواست عوامل داخلی فتنه در حالی است که آخرین حضور خیابانی جدی این جریان در سطح خیابان در روز عاشورای 88 بود که عوامل میدانی و حرمت‌شکن آن روز نیز عمدتاً از منافقین و بهایی‌ها بودند.


 
 

در مورد راهپیمایی 25 بهمن : به ما چه؟/درمورد راهپیمایی 25بهمن !

 

رهبران جنبش سبز از ما خواسته‌اند در روز 25 بهمن به خیابان‌ها بیاییم و از مردم مصر و تونس حمایت کنیم. راستش کمی تعجب کردم. چون هیچ نسبتی بین ما و کشورهای عربی وجود ندارد، زیرا:

1ـ برای ما منافع ملی اصالت دارد و از روز اول که به اصلاحات آری گفتیم،‌برای همین بود که از شعارهای جهان وطنی اقتدار گرایان بیزار بودیم.

2ـ ما با رادیکالیسم اسلامی سر ستیز داریم، زیرا جنبش ردایکالیسم زاده‌ی تفکر اقتدارگرایان ایران است. پس چگونه در حالیکه با اقتدارگرایان سرهمراهی نداریم با مولود این گفتمان همراهی و هماوایی کنیم؟

3ـ مردم تونس به دنبال حجاب، نماز و در پی تقابل با مظاهر مدرنیسم هستند و می‌خواهند نمادهای پیشامدرن را احیاء کنند. درحالی‌که جنبش سبز بر نوسازی مبتنی بر مدرنیسم تکیه دارد، چگونه می توانیم از جنبش مردم ماقبل مدرن حمایت کنیم؟

4ـ نظرسنجی‌های معتبر نشان می‌دهد که اکثر مردم مصر مخالف سیاست‌های آمریکا و دشمن اسرائیل هستند. در حالی‌که ما بر پایه سیاست بین‌الملل‌گرایی، با این‌گونه رویکردها فاصله‌ای جدی داریم. حال می‌خواهیم در راهپیمایی 25 بهمن چه بگوییم آنگونه که من می‌فهمم آن‌چه که علت راهپیمایی اعلام شده با گفتمان جنبش سبز هماهنگی ندارد. مگر این‌که بگوییم با اتخاذ یک تاکتیک بدنبال فشار بر رژیم هستیم که فکر نمی‌کنم این تاکتیک مؤثر بیافتد.

معتقدم باید شجاعانه به چیزهایی که باور داریم استوار بمانیم. این تاکتیک رهبران ما را به مرز رادیکالیسم و مؤلفه‌های پیشامدرن می‌غلتاند. چون حاملان و عاملان جنبش سبز از هویت‌های متکثرند، این تاکتیک بخش عمده‌ای از آن‌ها را وادار به مرزبندی با جنبش ما خواهد ساخت.



 

مشاورامنیت ملی امریکا آمریکا : در برابر حمله "سایبری" ایران آسیب پذیر است

 

گری سیک، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، در میز گرد «چالش ایران» در «موسسه آسیا» در شهر نیویورک ضمن انتقاد از دیپلماسی آمریکا در برابر ایران، گفت: روش دولت آمریکا در قبال ایران، کشاندن مذاکرات به نقطه‌ای بدون نتیجه و سپس تاکید بر این نکته است که ایران اهل مذاکره نیست.
  این استاد دانشگاه کلمبیا و کارشناس مسائل خاور میانه ضمن تاکید بر تمرکز روی نقاط و منافع مشترک برای نزدیک شدن به ایران گفت: «آمریکا باید بپذیرد که ایران برنامه‌ای هسته‌ای دارد و به ایران هم بگوید که از این برنامه آگاه است، اما به ایران نشان دهد که می‌خواهد مطمئن شود این برنامه منتهی به ساختن بمب نخواهد شد».
سیک همچنین با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران ضمن تاکید بر بی نتیجه بودن تحریمها برای کوبیدن ایران ؛ تحریم را تنها به عنوان ابزاری برای کشاندن ایران به مذاکره و چانه‌زنی موثر دانست .
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا نمره دولت اوباما در قبال ایران را -C دانست و با اشاره به حمله سایبری توسط ویروس استاکس نت به تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: « این حملات مانع تولید اورانیوم غنی‌شده توسط ایران نشد و میزان ذخایر ایران طی این مدت افزایش هم یافته است». او همچنین گفت آمریکا در برابر حمله احتمالی «سایبری» ایران آسیب‌پذیر است و تاسیسات بزرگ آمریکا می‌توانند در معرض تهدید ایرانی ‌باشند.


 
 

درخواست خانواده بهائیان از کمیسیون آزادی مذهبی امریکا

 

خانواده بهاییانی که به جرم جاسوسی برای ر‍ژیم صهیونیستی و اقدام علیه امنیت ملی در زندان بسر میبرند، دست بدامان آمریکا شدند.
تعدادی از بستگان این افراد روز چهارشنبه با حضوردرکمیسیون موسوم به آزادی مذهبی از اعضای این کمیسیون دولتی آمریکا خواستند تا با بکارگیری کلیه امکانات خود برای پیگیری وضعیت بهاییان زندانی و بهبود وضعیت پیروان این فرقه ضاله درایران اقدام کند.
بنا براین گزارش اعضای این کمیسیون دولتی در ایالات متحده ، توسط کاخ سفید وکنگره آمریکا انتخاب می شوند و وظیفه آنها بررسی موارد نقض آزادیهای مذهبی در دنیا و ارائه گزارش و پیشنهاد به رییس جمهور و کنگره امریکا است ولی درعمل مانند تمامی موارد بکارگیری سیاست یک بام و دو هوا توسط دولتمردان آمریکایی، ازاین کمیسیون نیز برای اعمال فشار به کشورهای غیر همراستا با سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا استفاده می شود.
درحاشیه این دیدار لئونارد لو رییس این کمیسیون بدون توجه به آزادی منحصر بفرد اقلیتهای شناخته شده مذهبی مطابق با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در انجام مناسک عبادی خود و داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ایران سابقه وحشتناکی ازنقض حقوق بشر و بطور ویژه آزادی مذهبی اقلیتها در ایران و علی الخصوص بهاییت دارد. وی افزود:برای ما مهم است تا آنچه درایران بر سربهاییت می آید را روشن سازیم.

شایان ذکر است فرقه ضاله بهاییت از بدو پیدایش درقرن نوزده میلادی از حمایت کامل استعمار انگلستان و در ادامه آمریکا؛ با هدف ایجاد تفرقه و به گمراهی کشاندن جامعه شیعی ایران و بهره برداری از آن در مواقع مورد نیازبرخوردار بوده است و بخاطر خدمات فراوان به دولت استعمارگر انگلستان ؛عبدالبها از رهبران آن بعد از جنگ جهانی اول مفتخر به دریافت لقب سر از این دولت استعمار گرگردید.در مراحل شکل گیری آن نیز؛ بها الله موسس این فرقه ابتدا خود را آخرین فرستاده خدا معرفی کرد و درادامه ادعای خدایی نمود وهم اکنون قبر وی در شهرعکا در فلسطین اشغالی قبله پیروان این فرقه ضاله می باشد.همچنین افراد عضو این فرقه ضاله در صورت عدم فعالیتهای گمراه کننده ؛ ازکلیه حقوق شهروندی مانند هر فرد دیگردرکشور برخوردار می باشند.


 
 

تکرار تاریخ؛ تجمع «۲۵ بهمن ۵۷» ضدانقلاب در «۲۵ بهمن ۸۹»

 


 

طومار فتنه‌گری فتنه گران داخلی و طراحان خارجی فتنه ۸۸ اگرچه همان ۹ دی و ۲۲ بهمن سال گذشته پیچیده شد و با روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، بصیرت عمومی و ریزش شدید حامیان داخلی سران فتنه را درپی‌ داشت اما انتظار نداشته و نداریم که حامیان خارجی آنها که از اعضای گروه‌های سلطنت طلب، بهایی، منافقین و … هستند نیز ریزش داشته باشند؛ همان‌هایی که سال‌هاست بعنوان مزدوران آمریکایی- صهیونیستی منفور ملت ایران هستند. پس دور از انتظار نیست که با هر دست و پای زدن‌های سران فتنه، بهانه‌ای به دست دوست‌داران خارجی آنها افتد که با بزرگنمایی و وارونه جلوه دادن اتفاقات ایران اسلامی، به دنبال رسیدن به اهداف سی و دو ساله‌ی خود باشند.

در آخرین تحرک سران فتنه می‌توان به درخواست مجوز صدور راهپیمایی ۲۵ بهمن به بهانه‌ی همبستگی با ملت تونس و مصر اشاره کرد که بار دیگر ذوق زدگی و حمایت شدید آمریکا و سران صهیونیستی و حامیان آنها را به همراه داشت تا جایی که آمریکا به دلیل عدم صدور مجوز این راهپیمایی توسط وزارت کشور اعتراض کرد!

در بیانیه‌ی تام دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری ایالات متحده که روز شنبه صادر شده است از حکومت ایران خواسته شده است به مردم ایران اجازه دهد همانند معترضان مصری از حق جهانی برگزاری اجتماعات مسالمت آمیز، تظاهرات و ارتباطات برخوردار شوند!

اینکه چرا سران فتنه و اندک حامیان داخلی آنها حاضر نشدند همزمان با اقیانوس ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کنند و همبستگی خود را با ملت تونس و مصر اعلام کنند و روز دیگری را اعلام کردند قطعاً نشان از اهدافی غیر از آنچه در عیان بیان کرده‌اند دارد؛ تا جایی که بسیاری از حامیان آنها با تحرک در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی گویا دوباره فرصتی برای فتنه انگیزی، آشوب و شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام یافته‌اند تا با دعوت از مردم ایران شاید بتوانند بار دیگر حوادث تلخ روزهای اولیه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را تکرار کنند؛ اما زهی خیال باطل.



اگر به اهداف پشت پرده‌ی چرایی انتخاب ۲۵ بهمن و همزمانی آن با روز والنتاین اشاره نکنیم و آن را اتفاقی (!) فرض کنیم اما اشاره به یک حادثه‌ی تاریخی که دقیقاً سه روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در ۲۵ بهمن سال ۱۳۵۷ روی داد می‌تواند عبرت انگیز باشد.

روز ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ اتفاقی در خیابان ایران (که آن روزها محل اقامت امام بود) می‌افتاد، تجمعی اندک از ضدانقلاب جلوی اقامتگاه امام (ره) و سر دادن شعارهای ضدانقلاب و ضدامام! این تجمع را شاید بشود اولین تلاش عناصر ضدانقلاب و منافقین برای نابود کردن انقلاب دانست، اما تلاشی که هیچ ثمره‌ای نداشت و نهال تازه‌ی اون روزهای انقلاب را هم به لرزه در نیاورد چه رسد به این روزها که درخت تنومند انقلاب ریشه در اعماق جان و دل انسان‌ها پیدا کرده است و علاوه بر اینکه بیش از سه دهه از عمر آن می‌گذرد هر روز شاداب‌تر از گذشته به رشد و بالندگی خود می‌رسد. بالندگی این انقلاب همین بس که این روزها علاوه بر اینکه جشن سالگرد خود را برگزار می‌کند، باید جشن صدور انقلاب و بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه و شمال آفریقا را هم جشن گیرد.

آنچه مهم است اینکه از روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، هیچگاه موفقیت‌های این کشور برای ضدانقلاب قابل تحمل نبوده و به هر بهانه به دنبال ضربه زدن به این کشور بوده و هستند؛ اما نکته‌ای که در میان جای تأمل دارد اینکه این‌هایی که امروز علیه جمهوری اسلامی تقاضای مجوز می‌کنند و دنبال فرصتی مجدد برای دشمنی خود هستند همان‌هایی هستند که از همان روزهای اول انقلاب زیر پرچم مباره با امام و انقلاب ایستاده بودند و امروزه هم بوضوح مشاهده می‌کنیم که این سران قتنه و حامیانشان هستند که مقابل رهبری و انقلاب ایستاده‌اند.


بازخوانی بیانات رهبری معظم انقلاب در این زمینه می‌تواند بسیار قابل تأمل باشد، بیاناتی که علاوه بر اینکه نشان از هوشمندی و درایت رهبری انقلاب دارد سبقه‌ی مخالفان امروز و دیروز انقلاب را به خوبی افشا می‌کند تا بتوان شاخص مهمی برای شناسایی دوست از دشمن را بدست آورد:

« از اول انقلاب و در طول سالهاى متمادى، کى‌‌‌ها زیر پرچم مبارزه‌‌ى با امام و انقلاب ایستادند؟ آمریکا در زیر آن پرچم قرار داشت، انگلیس در زیر آن پرچم قرار داشت، مستکبرین در زیر آن پرچم قرار داشتند، مرتجعین وابسته‌ی به نظام استکبار و سلطه، همه در زیر آن پرچم مجتمع بودند؛ الان هم همین جور است. الان هم شما نگاه کنید از قبل از انتخابات سال ۸۸، در این هفت هشت ماه تا امروز آمریکا کجا ایستاده است؟ انگلیس کجا ایستاده است؟ خبرگزارى‌‌هاى صهیونیستى کجا ایستاده‌اند؟ در داخل، جناحهاى ضد دین، از توده‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌اند؟ یعنى‌‌ همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند.

سه روز از پیروزى انقلاب در بیست و دوى بهمن گذشته بود، همین آدم‌ها با همین اسم‌ها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان‌ها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می‌دهند! چیزى عوض نشده. اسمشان چپ بود، پشت سرشان آمریکا بود؛ اسمشان سوسیالیست بود، لیبرال بود، آزادى طلب بود، پشت سرشان همه‌ی دستگاه‌‌هاى ارتجاع و استکبار و استبداد کوچک و بزرگ دنیا صف کشیده بودند! امروز هم همین است. این‌ها علامت است، این‌ها شاخص است؛ و مهم این است که ملت این شاخص‌ها را می‌فهمد؛ این چیزى است که انسان اگر صد‌ها بار شکر خدا را بکند، حقش را به جا نیاورده است؛ سجده‌‌ى شکر کنیم.»


 
 

معنای واقعی "ما بیشماریم" را ببینید+ عکس

تلاش گسترده و تبلیغات بی‌سابقه ضدانقلاب در ایالات متحده آمریکا برای تجمع در مقابل دفتر حفاظت منافع ایران در این کشور که در راستای حمایت از بیانیه اخیر سران جریان آشوب داخلی صورت گرفته بود، نهایتا به یک تجمع 30 نفره و سرد منتهی شد.

این تجمع که قرار بود به عنوان پشتیبانی اپوزیسیون از مهدی کروبی و میرحسین موسوی برگزار شود و اصلاح‌طلبانی همچون علی افشاری" هم در آن حضور داشتند، رسما به محل فحاشی کمتر از 30 نفر از اعضای سازمان گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلب به جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

این حضور بی‌رونق درحالی بود که در هفته گذشته تبلیغات بسیاری بر روی این تجمع صورت گرفته بود و بسیاری از سایت‌های اینترنتی وابسته به ضدانقلاب، این تجمع را پاسخ مثبت خود به آقایان موسوی و کروبی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران نامیده بودند.



 

خلوتی این تجمع تا حدی بود که حتی تلویزیون دولتی انگلیس هم که تلاش مضاعفی برای پخش تصویر از اینگونه تجمعات دارد، تنها به انتشار یک گزارش تصویری از این موضوع در سایت اینترنتی خود بسنده کند؛ مساله‌ای که البته با جملات اغراق آمیز همیشگی بی‌بی‌سی همراه شده و تعداد تجمع کنندگان بیش از صدها نفر عنوان شده است!

به گزارش شبکه ایران، پلیس ایالتی واشنگتن هم که در ابتدا در مقابل دفتر حفاظت از منافع ایران حاضر شده بود، پس از مشاهده انبوه! جمعیت، ترجیح داد تا نیروهای خود را مرخص کند و از آن‌ها بخواهد تا به پایگاه خود بازگردند.

همچنین حضور پررنگ سلطنت‌طلب‌ها با نشان رژیم شاهنشاهی و هم صدایی اصلاح‌طلبان حاضر در این جمع با آنان از جمله مسائل جالبی بود که فعالان سیاسی را متوجه عمق وابستگی سران فتنه داخلی با اپوزیسیون خارج از کشور کرده است.


 
 

دریوزگی و التماس: جون مادرتون فردا بیاید بیرون!

 

عده ای اینترنت باز که فقط پشت مانیتور رایانه خود چریک هستند، همچنان به دنبال تحریک مردم و کاربران اینترنت هستند تا با تهییج این افراد مردم با به خیابان بکشند و خود در گوشه ای نشسته با سابیدن ناخن به هم و انتظار اخبار لحظه به لحظه اوضاع را مدیریت کنند.

این افراد که هموراه خود جرات حضور در خیابان را نداشته و از پشت اینترنت حسابی شاخ و شانه می کشند سابقه نشان داده که همواره حتی در روزهای پس از انتخابات نیز فقط پشت سیستم خود نشسته و در حال آپلود خبر های کذب بودند و بخت برگشته آن مردمی که با تحریک این چریک پشت مانیتوری به خیابان امده به دنبال راهپیمایی هستند.

بررسی های خبرنگار ما از اخبار منتشره در سایت های وابسته به مخالفن نظام حاکیست: مردم دیگر اعتمادی به این تهییج کنندگان افکار نداشته و تمام شانتاژهای گسترده وبلاگی، سایتی و ماهواره ای با بی اعتنایی صرف مردم و رسانه مواجه شده و کار تا جایی پیش رفته است که این وبلاگ ها و سایت ها به دریوزگی افتاده اند و چیزی نمانده که پیشنهادات بیشرمانه نیز برای حضور مردم در خیایان بدهند.


 
 

تنفس مصنوعی برای زنده نگه داشتن فتنه در دانشگاه‌ها

 

تلاش فتنه‌گران برای آشوب در دانشگاه‌ها در روز ولنتاین، در حالی صورت می گیرد، که در مراسم‌های قبلی اغتشاشگران، برای زنده نگه داشتن فتنه در صحن دانشگاه‌ها، با نه بزرگ دانشجویان مواجه شدند.

 

از دانشگاههای مختلف خبرهایی حاکی از تدارک جریان موسوم به سبز برای دعوت از دانشجویان جهت راهپیمایی غیرقانونی در روز دوشنبه 25 بهمن ماه رسیده است.

 در این ارتباط اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از طریق ایمیل و اطلاع رسانی در صفحه فیس بوک خود، دیگر دانشجویان را برای حضور در این راهپیمایی دعوت و تهییج می نمایند.

 

این افراد در سطح دانشگاه با حضور در جمع های دانشجویی، و برقراری ارتباط کلامی، آنها را به این راهپیمایی دعوت می نمایند.همچنین از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز خبرهایی مبنی بر پخش اطلاعیه حضور در راهپیمایی غیر قانونی روز دوشنبه 25 بهمن ماه رسیده است.

 

بر اساس گزارش های رسیده، شنبه 23 بهمن ماه در سلف سرویس دانشجویی این دانشگاه اطلاعیه هایی بین دانشجویان توزیع شده بود که از دانشجویان برای حضور در راهپیمایی 25 بهمن ماه دعوت گردیده است.

 

علاوه بر این، اعضای تشکل افراطی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در صفحه فیس بوک خود که به نام «دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز» ثبت گردیده است، ضمن معرفی اعضای بسیج دانشجویی و دانشجویان حزب اللهی این دانشگاه، با هدف برخورد با آنها در خصوص این راهپیمایی از دانشجویان و اقشار مختلف دعوت کرده اند.

 

بررسی وضعیت دیگر دانشگاه های تهران نیز حاکی از عدم فعالیت محسوس جریان موسوم به سبز در دانشگاه ها دارد.

لازم به ذکر است با بررسی وضعیت دانشگاه ها به نظر می رسد جریان موسوم به سبز در دانشگاههای آزاد با توجه به مسائل اخیر این دانشگاه و نوع نگاه ریاست عالی این دانشگاه، فضا برای فعالیت های ساختارشکنانه بیش از دانشگاههای دولتی فراهم باشد.


 
 

واکنش خاتمی به فراخوان 25بهمن

 

واکنش خاتمی به فراخوان اغتشاش توسط موسوی و کروبی: تجمع 25بهمن، بازی دوسر باخت است/ اگر نظام مجوز هم بدهد ما در مقام قیاس، حتی یک دهم جمعیت 22بهمن را هم نمی‌توانیم بیاوریم و این به ضرر ماست

به گزارش «نسیم»، سید محمدخاتمی در جلسه جمعه شب خود با تعدادی از چهره های اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع 25 بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته است: اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد - که نمی‌دهد -، طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.


 
 

راهپیمایی 25 بهمن طراحی نظام است!!

 

یکی از عناصر سبز ادعا کرد که راهپیمایی 25 بهمن حربه ای است که برای شناسایی باقی مانده های فعالین و سرحلقه های سبزها توسط نظام طراحی شده است.
  یکی از عناصر سبز طی ادعای خنده داری در فیس بوک گفت: راهپیمایی 25 بهمن حربه ای است که برای شناسایی باقی مانده های فعالین و سرحلقه های سبزها توسط نظام طراحی شده است.
 
وی با طرح این ادعا ادامه داده است: نظام در راستای ادامه ایجاد محدودیت برای سبزها تلاش دارد تا با موج آفرینی، بار دیگر ظرفیت این جریان را به خیابان کشانده تا همانند سال گذشته از این فرصت استفاده نموده و رهبران میانی آنها را شناسایی و بازداشت کند.
 
تلاش های عناصر این جریان برای توجیه شکست پیش از موعد خود را شاید بتوان اینگونه ارزیابی نمود که عقلای سبز با تحلیل صحیح از شرایط جامعه به این واقعیت پی برده اند که پتانسیل مورد نیاز جهت اردوکشی خیابانی را در اختیار ندارند؛ لذا در این راستا به خیال پردازی های طنزگونه پرداخته و برای فرار از شکست قابل پیشبینی، به آسمان ریسمان بافتن های بیهوده روی آورده اند.


 
 

فقط مونده خود شیطان حمایت کنه!

گروهک ریگی، منافقین، رضا ربع پهلوی و مقام‌های ارشد کاخ سفید با حامیان مبارک که قرار بود برای خارج کردن او از انزوا به خیابان بیایند، اعلام حمایت و پیوستگی کردند.

در حالی که مردم ایران در سراسر کشور از مراکز استان‎ها گرفته تا شهرها و حتی روستاهای مختلف کشور، روز 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی بیداری اسلامی در مصر و تونس به خیابان‎ها آمده و در حمایت از مردم مصر و انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند، سران فتنه در اقدامی منفعلانه تلاش کردند تا با جدا کردن صف خود از صف مردم ایران، روز ولنتاین را روز اجتماع خود و حامیان فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس اعلام کنند.

درخواست مجوز از دولت برای این حضور خیابانی اختلاف‌های زیادی در لایه‌های مختلف جریان فتنه ایجاد کرد و برخی از آن‌ها معتقد بودند این کار مشروعیت بخشیدن رسمی به دولتی است که بیش از 20 ماه آن را نامشروع خوانده‌ایم.

در عین حال، سقوط مبارک نیز انگیزه‌های سران داخلی فتنه را برای این حضور خیابانی به‌شدت کاهش داده و در حالی که این افراد قصد داشتند با برگزاری تجمع و خارج کردن مصر و حسنی مبارک از کانون توجه افکار عمومی و انتقال توجه‌ها به سمت ایران متحد استراتژیک رژیم صهیونیستی را از بحران خارج کنند، پس از سقوط دیکتاتور مصر، انگیزه خود را از دست داده‌اند.

همچنین اختلاف‌های خاتمی با موسوی و کروبی نیز که از قبل وجود داشت، پس از این تصمیم آن‌ها افزایش یافته است.

هم‌زمانی این فراخوان برای روز 25 بهمن با تجمع روز 25 بهمن 57 منافقین و سلطنت‌طلبان مقابل منزل امام نیز مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب در سخنان 19 دی سال گذشته خود فرمودند: «در داخل، جناح‌هاى ضد دین، از توده‌‌‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌‌اند؟ یعنى همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در 22 بهمن (۲۵ بهمن ماه) گذشته بود، همین آدم‌ها با همین اسم‌ها آمدند جلو



:: بازدید از این مطلب : 437

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: